Θέμα Δ

Ξεκίνησε από evry, 08 Ιουν 2022, 07:58:47 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Παράθεση από: petrosp13 στις 09 Ιουν 2022, 09:40:22 ΜΜΓιατί μέχρι τώρα θεωρούνταν κάτι δύσκολο
Φέτος δεν θεωρήθηκε γιατί:
-έχει ξαναζητηθεί κι άλλες φορές, έστω και σε επαναληπτικές
-όλο το υπόλοιπο δ θέμα ήταν τραγικά εύκολο και γι'αυτό δόθηκαν 5 μονάδες στην ανάγνωση πινάκων, σαν κάτι "δύσκολο"
όχι γιατί κανείς δεν ασχολείται με τις επαναληπτικές. Δες στο στέκι τις περσινές επαναληπτικές πόσα μηνύματα έχουν γράψει;
Επίσης να το ξεκαθαρίσουμε
Ο όρος κύρια διαγώνιος δεν εξηγείται πουθενά στην ύλη τι είναι. Γιατί το θεωρούμε εντός ύλης δεν το καταλαβαίνω.
Πως είναι δυνατόν να το θεωρούμε αυτονόητο;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Aaron V

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 06:44:22 ΜΜΣυμφωνώ ότι δεν κάνεις ακριβώς αυτό που ζητάει αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να κόψει κανείς για αυτό.
Αυτό δεν το ξέρουμε, αν υπάρχει περίπτωση να κόψει κανείς.
Σημασία έχει ότι δεν κάνεις αυτό που ζητάει η εκφώνηση και στις δυο περιπτώσεις.
Δε μπορεί σε άλλα να λέμε δεν κάνεις αυτό που λέει η εκφώνηση, άρα θα κοπούν μονάδες, και σε άλλα δεν τρέχει τίποτα και δεν κόβονται.

Για την κύρια διαγώνιο έπρεπε να δοθούν εξηγήσεις, δεν υπάρχει στο βιβλίο ο ορισμός.

akalest0s

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 07:54:11 ΜΜΤο γεγονός ότι η ορολογία "κύρια διαγώνιος" είναι εκτός ύλης και για αυτό δεν έχει πέσει ποτέ ως τώρα δεν είδα να το αναφέρει κάποιος.
Μαζί το συζητούσαμε στην αρχή.

ΠαράθεσηΈνα παιδί που δεν πάει φροντιστήριο και στηρίζεται μόνο στο σχολικό βιβλίο δεν ξέρει ούτε κύρια διαγώνιο, ούτε ολίσθηση ουράς , ούτε προσθήκη κόμβου σε δέντρο.
Με την κύρια διαγώνιο είναι ακόμη χειρότερα, γιατί δεν υπάρχει καν λυμένη άσκηση, μόνο άλυτες. Τα άλλα δύο έχουν τουλάχιστον.
Το Δ θέμα είναι που είναι εύκολο σχετικά, αν υπάρξει και επιείκεια στην βαθμολόγηση λόγω λάθους στην ορολογία, εκεί να δεις επιστημοσύνη.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

ApoAntonis

Το 2017 στις επαναληπτικές στο Δ2 ενώ επί της ουσίας ζητάει το ίδιο, είχε διατυπωθεί καλύτερα.


(παίζω με την τύχη μου τώρα)
Υπάρχει το πράσινο πλαίσιο στην σελίδα 90 του τετραδίου μαθητή όπου υπονοείται η κύρια διαγώνιος αλλά και το πότε ο πίνακας είναι τριγωνικός. Αστειεύομαι.
Θεωρώ ότι όλοι οι καθηγητές έκαναν τις ασκήσεις από το παράρτημα, έτερον εκάτερον όμως.

EleniK

Παράθεση από: spethe στις 08 Ιουν 2022, 11:29:02 ΠΜΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΟΣΣ!! ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ  ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ ΘΕΜΑ Δ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ (π.χ. Διαβασε χ, αντι για ΔΙΑΒΑΣΕ χ Ή Για ι απο 1 μεχρι 6 αντί ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 6) ΘΑ ΤΟΥ ΚΟΠΟΥΝ ΜΟΝΑΔΕΣ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Εννοείται ότι δεν θα κοπούν 
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19