Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

za√‘ag

Παράθεση από: spin στις 02 Απρ 2011, 12:50:53 ΠΜ
Πρέπει να έλαβε πολλά mail γιατί η πρώτη του φράση ήταν "θα μιλήσουμε και για την πληροφορική", αλλά μετά το ξέχασε, καμμία απολύτως αναφορά.

ΣΤΗΜΕΝΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ !!!! ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ... Η ΟΛΜΕ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ... ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΥΟ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ "ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ" ΚΑΙ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΤ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΑΕΣΤΡΟ !!

ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕ ΗΤΑΝ ΤΟ http://www.youtube.com/watch?v=Gp0HDGb4s0g
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

spantoulis

Την Πέμπτη το πρωί στον Παπαδάκη ήταν η Δαμαντοπούλου και μέσα στα ασυνάρτητα που έλεγε για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια έγινε ερώτηση για την ερευνητική εργασία. Ξεκινώντας να απαντάει μεταξύ άλλων είπε ότι "για την εργασία θα γίνεται εκτεταμένη χρήση της νέας τεχνολογίας και για αυτό θα στα projects θα εμπλέκονται και καθηγητές...."  εκει σταμάτησε να μιλάει γιατί οπως γίνεται συνήθως οι δημοσιοκάφροι που έχουμε δεν αφήνουν να υπάρξει ολοκληρωμένη απάντηση και βομβαρδίζουν με νέες ερωτήσεις επειδή τότε τους κατέβηκε μια ερώτηση στο κεφάλι... Τέλος πάντων σε τριτοκοσμική χώρα είμαστε τριτοκοσμικούς δημοσιογράφους έχουμε..
Από τα παραπάνω εγώ πιστεύω πως θα έλεγε για καθηγητές πληροφορικής.
Μήπως για αυτό βγήκε το μάθημα από την Α΄ τάξη? Για να υπάρχουν ώρες να εμπλακούμε στα project?
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: spantoulis στις 02 Απρ 2011, 04:20:51 ΜΜ
εκει σταμάτησε να μιλάει γιατί οπως γίνεται συνήθως οι δημοσιοκάφροι που έχουμε δεν αφήνουν να υπάρξει ολοκληρωμένη απάντηση και βομβαρδίζουν με νέες ερωτήσεις επειδή τότε τους κατέβηκε μια ερώτηση στο κεφάλι... Τέλος πάντων σε τριτοκοσμική χώρα είμαστε τριτοκοσμικούς δημοσιογράφους έχουμε..
Δυστυχώς έχεις απόλυτο δίκιο...
Ενας λόγος που δεν αφήνουν να ολοκληρώσει κάποιος την απάντηση είναι ότι δεν ακούνε την απάντηση γιατί δεν τους ενδιαφέρει η απάντηση, το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να κάνουν ερωτήσεις και να ακούγονται...

Katsadouros_Dhm

Έτσι όπως τα λέει το παρακάτω άρθρο:
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=28124
μου δίνει την εντύπωση ότι με τα project θα μπορεί να εμπλακεί οποισδήποτε καθηγητής οποιασδήποτε ειδικότητας.

sarantop

Θα γράψω ένα βοήθημα ( με  DVD)  με έτοιμες εργασίες. Θα μαζέψω επίσης όλες τις αναρτήσεις μετά από 2 χρόνια και θα τις πακετάρω σε άλλο βιβλίο (με DVD) .   

pgrontas

Παράθεση από: spantoulis στις 02 Απρ 2011, 04:20:51 ΜΜ
Μήπως για αυτό βγήκε το μάθημα από την Α΄ τάξη? Για να υπάρχουν ώρες να εμπλακούμε στα project?
Δυστυχώς δεν τους έχω ικανούς για σχεδιασμό 2 βημάτων ούτε τόσο φιλικά διακείμενους προς τον κλάδο μας.
Νομίζω πως ο λόγος που βγήκαμε από την Α' Λυκείου, είναι ότι στα πλαίσια της "μείωσης" των μαθημάτων ακολουθήσαμε την τύχη των υπόλοιπων μαθημάτων επιλογής. Φυσικά ουσιαστική μείωση μαθημάτων δεν έγινε αλλά ενοποίηση τύπου 3 σε 1, αλλά εμείς παρόλα αυτά βγήκαμε.

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 02 Απρ 2011, 05:36:52 ΜΜ
μου δίνει την εντύπωση ότι με τα project θα μπορεί να εμπλακεί οποισδήποτε καθηγητής οποιασδήποτε ειδικότητας.
Και εγώ αυτή την εντύπωση έχω. Από συζητήσεις με συναδέλφους μάλιστα αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι όλες οι ειδικότητες το έχουν σίγουρο ότι θα εμπλακούν στο project (και μάλιστα τους το έχουν πει και από το υπουργείο). Ίσως σε μας δώσουν ένα ρόλο "τεχνικού υπεύθυνου", που δεν ξέρω αν είναι και τόσο καλό τελικά.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

iliasthes

Προσπαθώντας να μαντέψουμε ποιοι θα εμπλέκονται και πως θα λειτουργεί ο θεσμός των εργασιών, μπορούμε να δούμε πως λειτουργεί ήδη ο θεσμός των εργασιών στα ΕΠΑΛ.
Στα ΕΠΑΛ λοιπόν κάθε μαθητής στην Α' τάξη πρέπει υποχρεωτικά να επιλέξει μία εργασία σε ένα από τα μαθήματα που περιλαμβάνονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του κύκλου, τον οποίο παρακολουθεί. Η εργασία είναι μεν υποχρεωτική, αλλά δεν προβλέπονται επιπλέον ώρες στο ωρολόγιο πρόγραμμα, δεν βαθμολογείται, αλλά λαμβάνεται υπ' όψιν από τον καθηγητή ή τους καθηγητές το μάθημα ή τα μαθήματα των οποίων αφορά και μπορεί να λειτουργήσει μόνο θετικά στην αξιολόγηση του μαθητή για το τετράμηνο. Επίσης θα πρέπει όλοι οι διδάσκοντες να λαμβάνουν υπ' όψιν στη βαθμολογία τους το σχετικό φάκελο ( ;D) του μαθητή, που περιλαμβάνει τις εργασίες που ανέπτυξε και τη συμμετοχή στις υπόλοιπες δραστηριότητες του σχολείου. Οι εργασίες φυσικά μπορούν να είναι και διαθεματικές και να συνδυάζουν γνώσεις σε περισσότερα από ένα διαφορετικά μαθήματα.  Στην περίπτωση των ΕΠΑΛ δηλαδή τα θέματα των εργασιών μπορεί να είναι ατομικά. Δηλαδή κάθε μαθητής ενός τμήματος να ασχολείται με διαφορετικό θέμα από τους υπόλοιπους.

Επίσης στο εξωτερικό υπάρχει μια ποικιλία προσεγγίσεων. Σε κάποιες περιπτώσεις κάθε τμήμα αναλαμβάνει ένα θέμα εργασίας, σε άλλες κάθε μαθητής. Σε άλλες περιπτώσεις δημιουργούνται ξεχωριστά τμήματα γι' αυτό και στο ωρολόγιο πρόγραμμα, όταν ένας μαθητής συμμετέχει σε κάποια ομάδα που αναπτύσσει μια εργασία, κάποιοι άλλοι μπορεί να είναι στη θεατρική ομάδα, κάποιοι άλλοι να έχουν σχολάσει κ.ο.κ.

Προσπαθώντας λοιπόν να μαντέψουμε τις προθέσεις του υπουργείου για το Σχέδιο Εργασίας νομίζω πως θα μπλέξουμε με εικασίες. Πρώτη εικασία:  Ένα τμήμα πχ το Α1 θα παραμένει ως έχει για τις ώρες του Σχεδίου Εργασίας;  Αν είναι έτσι τότε πάμε για καθηγητές 1-2 ειδικοτήτων (πχ Τεχνολόγοι) που θα αναλάβουν το αντικείμενο και στην ουσία θα μαθαίνουν στα παιδιά τη μεθοδολογία για την ανάπτυξη εργασιών, ώστε όταν έρθει η ώρα της "πτυχιακής" να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις.

Δεύτερη εικασία: Οι μαθητές θα διαλέγουν από ένα "καλάθι" εργασιών (ανάλογα με το πλήθος των μαθητών) και θα σχηματίζονται  ξεχωριστές "τάξεις" μαθητών, όπου σε κάθε νέα "τάξη" οι μαθητές θα αναπτύσσουν εργασία με το ίδιο θέμα. Σε αυτή την προσέγγιση οι μαθητές θα μπορούσαν να καθοδηγούνται και να βοηθιούνται από μια ομάδα καθηγητών στην ανάπτυξη της εργασίας. Πρώτα από όλα από τον καθηγητή του μαθήματος στο γνωστικό αντικείμενο, του οποίου εμπίπτει το θέμα της εργασίας που επέλεξε. Από εκεί και μετά από τον Τεχνολόγο ή τον Πληροφορικό ή και τους δύο. Ο μεν πρώτος θα καθοδηγούσε στη μεθοδολογία για την ανάπτυξη της εργασίας ο μεν δεύτερος (δηλαδή εμείς) θα βοηθούσε στη χρήση των κατάλληλων εργαλείων για την ολοκλήρωση της εργασίας (σουίτα γραφείου, εργαλεία επεξεργασίας πολυμέσων, εργαλεία για αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο, αλλά και την ανάρτηση της εργασίας σε κάποιο σχετικό ιστότοπο).

Θα μπορούσαν να γίνουν κι άλλες εικασίες, αλλά πιστεύω πως μόνο στη δεύτερη προσέγγιση το υπουργείο θα έμπλεκε τους καθηγητές πληροφορικής στο Σχέδιο Εργασίας.

iliasthes

#1342
Τελικά όσο έγραφα ο σύνδεσμος που δημοσίευσε ο συνάδελφος Κατσαδούρος υποδεικνύει οτι  μάλλον προς τη δεύτερη εικασία πάμε.

spin

Αφού το είπε και η Χριστοφιλοπούλου χτες στην ΕΤ3: Στις εργασίες θα εμπλέκονται καθηγητές διαφόρων ειδικοτήτων, ανάλογα με το θέμα.
Οπότε μάλλον το ερώτημα είναι, θα υπάρχει ένας ή δύο καθηγητές μέσα στο εργαστήριο; Δηλαδή μόνο ο καθ' ύλην αρμόδιος ή και κάποιος βοηθός επί των τεχνικών θεμάτων (δηλαδή εμείς);
Από την άλλη, δεν νομίζω να μπορεί εύκολα να βγει το ωρολόγιο πρόγραμμα έτσι ώστε όλες οι ώρες εργασιών όλων των τάξεων να είναι στο εργαστήριο πληροφορικής, οπότε λογικά θα υπάρχουν και ώρες σε άλλες αίθουσες, όπου δεν θα απαιτείται τεχνική βοήθεια.

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: iliasthes στις 02 Απρ 2011, 06:15:21 ΜΜ
Ο μεν πρώτος θα καθοδηγούσε στη μεθοδολογία για την ανάπτυξη της εργασίας ο μεν δεύτερος (δηλαδή εμείς) θα βοηθούσε στη χρήση των κατάλληλων εργαλείων για την ολοκλήρωση της εργασίας (σουίτα γραφείου, εργαλεία επεξεργασίας πολυμέσων, εργαλεία για αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο, αλλά και την ανάρτηση της εργασίας σε κάποιο σχετικό ιστότοπο).
Συμφωνώ και γω με τη δεύτερη εικασία.
Αλλά να θέσω μια ερώτηση: Το 3ωρο στην Α' ή τα 2ωρα στη Β' και Γ' ( γιατί μην ξεχνάμε ότι θα είναι ώρες ενταγμένες στο ωρολόγιο πρόγραμμα, δηλαδή κάποιος θα πρέπει να μπαίνει μέσα στην τάξη) ποιός θα τα χρεώνεται; Ο πρώτος ή ο δέυτερος (εμεις δηλαδή); Και οι δύο αποκλείεται.

pgrontas

Παράθεση από: spin στις 02 Απρ 2011, 06:40:39 ΜΜ
Αφού το είπε και η Χριστοφιλοπούλου χτες στην ΕΤ3: Στις εργασίες θα εμπλέκονται καθηγητές διαφόρων ειδικοτήτων, ανάλογα με το θέμα.
Το ερώτημα εδώ που προκύπτει είναι: Θα υπάρχει εργασία με καθαρόαιμο θέμα πληροφορικής; Μπορεί μια ομάδα μαθητών να φτιάξει λογισμικό για κάτι ή να κάνει μια έρευνα σε σχέση με την πληροφορική; Ή εδώ επανερχόμαστε στο η πληροφορική είναι εργαλείο;
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

spin

Παράθεση από: pgrontas στις 02 Απρ 2011, 06:54:22 ΜΜ
Το ερώτημα εδώ που προκύπτει είναι: Θα υπάρχει εργασία με καθαρόαιμο θέμα πληροφορικής;

Λογικά ναι, στην κατηγορία "Φυσικές Επιστήμες & Τεχνολογία".
Αν θυμάμαι καλά, είπε ότι στην αρχή της χρονιάς θα αποφασίζει ο σύλλογος για τα θέματα των εργασιών που θα προταθούν στα παιδιά, τα οποία θα κληθούν να επιλέξουν κάποια από αυτά.
Αν τελικά γίνει έτσι, το κάθε σχολείο θα έχει κάποιο βαθμό ελευθερίας σε αυτό το θέμα.


Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: pgrontas στις 02 Απρ 2011, 06:54:22 ΜΜ
Το ερώτημα εδώ που προκύπτει είναι: Θα υπάρχει εργασία με καθαρόαιμο θέμα πληροφορικής; Μπορεί μια ομάδα μαθητών να φτιάξει λογισμικό για κάτι ή να κάνει μια έρευνα σε σχέση με την πληροφορική; Ή εδώ επανερχόμαστε στο η πληροφορική είναι εργαλείο;
Φυσικά και μπορεί  να υπάρχει εργασία με "καθαρόαιμο" θέμα πληροφορικής. Και αν οι καθηγητές του συλλόγου θα μπορούν να προτείνουν θέματα, θα προτείνουμε τέτοια θέματα. Εγώ τουλάχιστον θα το κάνω, πιστεύω και όλοι μας.
Αλλά γενικά πιστεύω ότι δυστυχώς την πληροφορική τη σκέφτονται μόνο σαν εργαλείο για όλες τις Ερευνητικές Εργασίες.

dski

Παράθεση από: iliasthes στις 02 Απρ 2011, 12:41:38 ΜΜ
Peter13, αν θυμάμαι καλά η Γενική Συνέλευση στις 16 Μαρτίου αποφάσισε αυτό το πράγμα.Να μην διαπραγματευτεί καθόλου δηλαδή η ΠΕΚΑΠ για ώρες Τεχνικής Υποστήριξης. Η εγκατάσταση λογισμικού στα εργαστήρια αλλά και πολλές εργασίες συντήρησης τους έτσι κι αλλιώς προβλέπονται στο σχετικό τρίωρο του Υπεύθυνου του σχολικού εργαστηρίου, υλοποιούνται ήδη και είναι αναγνωρισμένες.Αν πρέπει να αυξηθούν αυτές οι ώρες γιατί θα αυξηθεί και η χρήση των εργαστηρίων με τη χρήση του Η/Υ/ ως εργαλείου  σε πολλά μαθήματα, αυτό πιστεύω πως είναι κάτι θα μπορούσε να το συζητήσει ο κλάδος. Επειδή δεν έχω εργαστεί σε δημοτικό αν κάτι τέτοιο δεν ισχύει  και στα δημοτικά (δηλαδή το τρίωρο απαλλαγής για τον υπεύθυνο εργαστηρίου)θα πρέπει να το διεκδικήσει η ΠΕΚΑΠ να ισχύει  και για κάθε εργαστήριο του δημοτικού. Το να συζητάμε, όμως αν πρέπει να είμαστε υποχρεωμένοι για συνολική Τεχνική υποστήριξη του σχολείου είναι διαφορετική περίπτωση. Θα βομβαρδιζόμαστε καθημερινά από "προβλήματα" όπως επισύναψη συνημμένων, απεμπλοκή του χαρτιού του εκτυπωτή και θα μετατραπούμε στο μικρό για όλες τις ψηφιακές δουλειές, ο οποίος θα πρέπει να είναι διαρκώς διαθέσιμος σε οποιονδήποτε. Κάτι τέτοιο ναι θα ήταν υποτιμητικό και δεν θα πρέπει ως κλάδος ούτε καν να το συζητήσουμε.

Η απόφαση της ΓΣ της ΠΕΚΑΠ, η οποία εκφράστηκε με το ψήφισμα που εκδόθηκε κατόπιν, ήταν, ότι δε θα γίνει καμία συζήτηση για το ενδεχόμενο ανάληψης εκ μέρους των καθηγητών πληροφορικής των εργασιών τεχνικής υποστήριξης πριν την ανακοίνωση της μορφής του "νέου λυκείου" και με με την προϋπόθεση ότι η πληροφορική θα εξακολουθεί να υπάρχει σε αυτό ως αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο. Δηλ. δεν πάρθηκε απόφαση να απορριφθεί εντελώς η πρόταση αλλά να μη μπει στο τραπέζι πριν την ανακοίνωση του "νέου λυκείου". Μάλιστα είχε τεθεί και σε ψηφοφορία και η πρόταση (του Κώστα Μάλαμα όπως θυμάμαι) στο ψήφισμα να γραφεί ότι είμαστε πρόθυμοι να συζητήσουμε για την τεχνική υποστήριξη μετά την ανακοίνωση και με δεδομένο ότι η πληροφορική θα υπάρχει ως γνωστικό αντικείμενο. Η λογική της πρότασης ήταν, όπως την κατάλαβα εγώ, να δηλώσουμε εκ των προτέρων το ενδιαφέρον μας ώστε να μην κατοχυρώσουμε το δικαίωμα να διαπραγματευτούμε κατόπιν.Η πρόταση αυτή μειοψήφησε έναντι αυτής που διατυπώθηκε στο τελικό ψήφισμα.

Έχω γράψει και σε παλαιότερο post μου ότι, σε αντίθεση με τη γραμματειακή στήριξη, το θέμα της τεχνικής στήριξης δεν θα πρέπει να το απορρίψουμε ασυζητητί.  Καταλαβαίνω τα επιχειρήματα περί των "παιδιών για όλες τις δουλειές" αλλά τα βρίσκω λίγο υπερβολικά, τουλάχιστον βάσει της δικής μου εμπειρίας που λέει ότι εκτός του σχολικού εργαστηρίου ένα σχολείο έχει συνήθως 3-5 υπολογιστές. Οι τεχνικές δουλειές που απαιτούνται είναι συνήθως σχετικά απλές και όχι σε συνεχή βάση. Π.χ. στα δύο σχολεία που είμαι φέτος μου ζήτησαν να κάνω μερικές ρυθμίσεις στο e-mail, να συνδέσω κάποιους υπολογιστές στο δίκτυο του σχολείου, να συνδέσω και να κάνω shared έναν εκτυπωτή, να διαβάσω τις τεχνικές οδηγίες για το e-school και να εξηγήσω πως θα εγκατασταθεί η νέα έκδοση του προγράμματος ή τι ρυθμίσεις θα πρέπει να γίνουν, να εγκαταστήσω κανένα anti-virus και παρόμοιες άλλες δουλειές που, προσωπικά, δε τις θεωρώ τόσο βαριές (σημειωτέον ότι δεν έχω και τίποτα φοβερές τεχνικές γνώσεις, στην πράξη τα έμαθα τα πιο πολλά όπως νομίζω και οι περισσότεροι). Το αποτέλεσμα πάντως αυτής της διαδικασίας είναι ότι έχω κερδίσει την εκτίμηση των διευθυντών και των συναδέλφων που ξέρουν ότι μπορώ να δώσω λύση σε κάποια προβλήματα του σχολείου και με αντιμετωπίζουν ως τον άνθρωπο που γνωρίζει κι όχι το παιδί για όλες τις δουλειές. Με απλά λόγια θεωρώ ότι η τεχνική υποστήριξη είναι κάτι αρκετά εξειδικευμένο για το επίπεδο του σχολείου και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αναβαθμίσει το ρόλο μας παρά για να μας υποβαθμίσει.Δεν ξέρω τι έχουν αντιμετωπίσει άλλοι συνάδελφοι αλλά εγώ μάλλον θετικά το βλέπω και δε θα με "χάλαγε" αν αυτό που κάνω τώρα αντιστοιχούσε σε 2-3 ώρες από το ωράριό μου την εβδομάδα (όπως συμβαίνει τώρα με τον υπεύθυνο του εργαστηρίου).
Φυσικά η τεχνική στήριξη δεν αρέσει σε όλους, ούτε έχουν όλοι τη διάθεση να την προσφέρουν, για αυτό θα μπορούσε να ανατίθεται σε εθελοντική βάση σε όσους το επιθυμούν.
Από την άποψη της τακτικής ίσως έχει νόημα να κρατήσει αρχικά η ΠΕΚΑΠ πιο "σκληρή" στάση σε αυτό το θέμα προσδοκώντας ίσως μεγαλύτερα ανταλλάγματα, σε κάθε περίπτωση όμως  δε θεωρώ ότι πρέπει να απορριφθεί τελείως η ιδέα.

iliasthes

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 02 Απρ 2011, 06:44:00 ΜΜ
Συμφωνώ και γω με τη δεύτερη εικασία.
Αλλά να θέσω μια ερώτηση: Το 3ωρο στην Α' ή τα 2ωρα στη Β' και Γ' ( γιατί μην ξεχνάμε ότι θα είναι ώρες ενταγμένες στο ωρολόγιο πρόγραμμα, δηλαδή κάποιος θα πρέπει να μπαίνει μέσα στην τάξη) ποιός θα τα χρεώνεται; Ο πρώτος ή ο δέυτερος (εμεις δηλαδή); Και οι δύο αποκλείεται.

Συνάδελφε μην αποκλείεις τίποτα. Έτσι κι αλλιώς από οτι φαίνεται πάμε για αύξηση του διδακτικού ωραρίου. Το έχει δηλώσει και η υπουργός. Το 24ωρο που ήδη έχουν οι Δάσκαλοι φαίνεται να είναι το ελάχιστο.  Με μια περικοπή στις αποσπάσεις και με αύξηση του ωραρίου, καλύπτονται όλες οι πρόσθετες απαιτήσεις που προκύπτουν από τις αλλαγές του υπουργείου. Προσθέστε πως με την κατάργηση των ξεχωριστών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας, ένας εκπαιδευτικός θα μπορεί να αξιοποιείται ταυτόχρονα και στις δυο βαθμίδες. Αν ήταν μία φορά δύσκολο το να πηγαίνεις σε δύο ή τρία Γυμνάσια, σκέψου να πηγαίνεις σε ένα Γυμνάσιο και ένα Δημοτικό ταυτόχρονα.  Μπορεί οι εργασίες να αντιστοιχούν με κάποιες ώρες διδασκαλίας, όπως συμβαίνει ήδη με τα πολιτιστικά προγράμματα και τις περιβαλλοντικές, . Εγώ έκανα 3 χρόνια θέατρο στο σχολείο και συμπλήρωνα ωράριο. Στις διαρροές φαίνεται πως η εργασία μπορεί να αφορά και μια θεατρική παράσταση. Αντί όμως να βρισκόμαστε τα σαββατοκύριακα με τα παιδιά θα δουλεύουμε στο σχετικό τρίωρο. Αλλά είπαμε τώρα απλά κάνουμε κουβέντα με υποθέσεις. Όλα αυτά θα τα διαπιστώσουμε στις λεπτομέρειες τους επόμενους μήνες.

Συνάδελφε dski, έχεις δίκιο δεν θυμόμουν καλά σχετικά με την απόφαση της ΠΕΚΑΠ. Ωστόσο έχουμε διαφορετική προσέγγιση για το θέμα της τεχνικής υποστήριξης.