Μετακίνηση Διορισμός Πλήθος και Ωράριο Καθηγητών Πληρ

Ξεκίνησε από spirosb, 08 Ιουν 2007, 10:52:28 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

erlin


erlin

Παράθεση από: erlin στις 16 Νοε 2010, 07:45:18 ΜΜ
Νομίζω τα δικαστήρια είναι η μόνη λύση.

και φαίνεται ότι οι συνδικαλιστές μας έχουν αρχίσει να το καταλαβαίνουν

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=15831


antonisg

Γεια σας,

μόλις εχθές εστάλει η σύμβαση για τους Μ.Ω για να την υπογράψουμε. Αναφέρει επίσης και τις μεικτές αποδοχές. Οι καθαρές πόσες θα είναι; Ακόμα δεν έχει αποφασιστεί πότε θα πληρωθούμε. Έχετε κάποια ενημέρωση;

erlin

Παράθεση από: dihatzou στις 14 Αυγ 2010, 08:53:44 ΜΜ
Θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος που έχει ασχοληθεί και γνωρίζει το αντικείμενο πόσους ΠΕ19-20 θα χρειαστεί το κάθε ολοήμερο;
Θα υπάρξουν  οι 3 ώρες του εργαστηρίου;
Θα σπάσει το κάθε τμήμα σε 2 ή και παραπάνω επιμέρους τμήματα όσον αφορά το μάθημα ΤΠΕ;

Τι θα γίνει με αυτό το θέμα;
Θα δωθεί επιτέλους μια απάντηση;

erlin

#49
Παράθεση από: Vangelis στις 14 Σεπ 2010, 08:49:13 ΜΜ
Το πόσοι θα χρειαστούν εξαρτάται απο τα τμήματα του σχολέιου καθώς και απο τις επιλογές των μαθητών (για τα μαθήματα επιλογής που θα κάνουν στο διευρυμένο ωράριο).  Δεν προβλέπεται υπέυθυνος εργαστηρίου (ακόμα και αν υπάρχει - στα περισσότερα δεν υπάρχει) άρα δεν υπάρχει και η μείωση των 3 ωρών.
Το μάθημα δεν είναι εργαστηριακό και έτσι το τμήμα δεν χωρίζεται ούτε μπαίνει δεύτερος καθηγητής. 

Πως τα λές αυτά vangelis;
Αυτά, όσο έχω καταλάβει, είναι προσωπικές απόψεις αυτών που έκαναν την επιμόρφωση στα 800.
Ο τρόπος που τις μεταδίδεις είναι σαν να θέλεις να μας κάνεις να πιστέψουμε ότι είναι αποφάσεις.
Βασίζεσαι σε κάποια εγκύκλιο σε αυτά που λές;

Ξανά η ερώτηση.
Παράθεση από: dihatzou στις 14 Αυγ 2010, 08:53:44 ΜΜ
Θα υπάρξουν  οι 3 ώρες του εργαστηρίου στο Δημοτικό;
Θα σπάσει το κάθε τμήμα σε 2 ή και παραπάνω επιμέρους τμήματα όσον αφορά το μάθημα ΤΠΕ στο Δημοτικό;

Τι θα γίνει παληκάρια με το θέμα αυτό; ακόμα γαργάρα το κάνουμε; 800 άτομα είναι που τους απασχολεί το θέμα, δεν είναι 1 ή δύο!
Έφτασε δεκέμβρης και απάντηση δεν δόθηκε, ούτε θέση είδαμε να παίρνει η ΠΕΚΑΠ ή κάποια άλλη ένωση.

erlin

#50
Παράθεση από: antonisg στις 07 Δεκ 2010, 11:05:09 ΠΜ
Γεια σας,

μόλις εχθές εστάλει η σύμβαση για τους Μ.Ω για να την υπογράψουμε. Αναφέρει επίσης και τις μεικτές αποδοχές. Οι καθαρές πόσες θα είναι; Ακόμα δεν έχει αποφασιστεί πότε θα πληρωθούμε. Έχετε κάποια ενημέρωση;

Η κατάσταση είναι απαράδεκτη. Πως διασφαλίζεται ότι, με μετέπειτα απόφαση,  δεν μπορούν κάποιοι να ορίσουν τις κρατήσεις στο 99% των μεικτών αποδοχών και την ημερομηνία πληρωμής το 2050; Αν στην σύμβαση δεν αναγράφονται ρητώς ο τρόπος των κρατήσεων και η ακριβής ημερομηνία πληρωμής, ουσιαστικά είναι σαν να μην υπάρχει σύμβαση. Προσέχτε τι υπογράφετε.

Και η απάντηση σε αυτή την απαράδεκτη κατάσταση δεν είναι οι φωνές των συνδικαλιστών, οι γενικές συνελεύσεις και οι αδιάκοπες φλυαρο-διαμαρτυρίες, αλλά οι μαζικές μηνύσεις κατά των προϊσταμένων. Δυστυχώς η πείρα δείχνει ότι αυτός είναι ο μόνος σωστός δρόμος.

Ελπίζω κάποτε να ξυπνήσουν οι συνάδελφοι, να απομονώσουν τους γκαριζοντες συνδικαλιστές που ο ρόλος τους φαίνεται να είναι ανέξοδα να εκτονώνουν την οργή των συναδέλφων, ίσως ακόμα ορισμένοι από αυτούς και σε συνεργασία κάτω από το τραπέζι με αυτούς στους οποίους φωνάζουν. Και να ξεκινήσουν μαζικές μηνύσεις κατά των προϊσταμένων που προσέλαβαν αναπληρωτές, τους δέχτηκαν στα σχολεία για να κάνουν υπηρεσία και να διδάσκουν επί τρείς μήνες , χωρίς να υπάρχει σύμβαση.

Ουσιαστικά μιλάμε για τρεις μήνες μαύρη εργασία.  Ακόμα και αν υπογραφεί σύμβαση, εφόσον είναι μεταχρονολογημένη και υπογράφτηκε μετά την ανάληψη της υπηρεσίας, εξακολουθεί να έχει στοιχεία παρανομίας. Οι εμπνευστές αυτής της κατάστασης πρεπει να δικαστούν, να καταδικαστούν και να πληρώσουν προσωπικά, όσο ψηλά και αν βρίσκονται.

erlin

Και ένα βιντεάκι με την υπουργό.
http://www.youtube.com/watch?v=QPIEZ_MPeaY&feature=player_embedded

είπε: "ποτέ ξανά ωρομίσθιοι"

οπότε για να είναι συνεπής σε αυτά που λέει, τους άλλαξε όνομα.
δεν είναι πια ωρομίσθιοι, είναι "εκπαιδευτικοί μειωμένου ωραρίου " 
;D :D :-[ :'( >:( >:D

iliasthes

Αν και συμφωνώ για την κοροϊδία των "Α.Μ.Ω." και οτι δήθεν καταργήθηκε η ωρομισθία ως μορφή απασχόλησης. Στην ουσία αν κατάλαβα καλά από όσα έχω διαβάσει από τον τύπο και διάφορες ανακοινώσεις του Υπουργείου η ωρομισθία μετατράπηκε σε ημερομισθία.  Οπότε επί της ουσίας λίγα πράγματα άλλαξαν.

Βέβαια διαβάζω και κάποιες υπερβολές: "Πως διασφαλίζεται ότι, με μετέπειτα απόφαση,  δεν μπορούν κάποιοι να ορίσουν τις κρατήσεις στο 99% των μεικτών αποδοχών και την ημερομηνία πληρωμής το 2050;" Οι κρατήσεις δεν είναι λάστιχο και ούτε αλλάζουν κάθε μέρα κατά το δοκούν. Οι κρατήσεις, όταν αλλάζουν, αλλάζουν για όλους και όχι για τους 800 ΑΜΩ. Οι κρατήσεις ενός εργαζομένου εξαρτώνται από διάφορους παράγοντες, όπως αν είναι βαρέα, αν κάποιος εργαζόμενος έχει και παράλληλη ασφάλιση (πχ ΤΣΜΕΔΕ για μηχανικούς, ΤΣΑΥ για γιατρούς) ή αν έχει κάποιο άλλο ταμείο κύριας ασφάλισης (πχ ΟΑΕΕ ) και με ειδική απόφαση ζητήσει απαλλαγή,  αλλά είναι σταθερές για όλους, που ανήκουν στην ίδια κατηγορία. Για το ΙΚΑ το πιο συνηθισμένο είναι 16% κρατήσεις για τον εργαζόμενο. Εκτός από τις ασφαλιστικές εισφορές υπάρχει και ο ΦΜΥ, ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με τις κρατήσεις, αλλά είναι φόρος εισοδήματος. Ο υπολογισμός για την παρακράτηση του Φόρου Εισοδήματος γίνεται ως εξής. Παίρνουν τις καθαρές μηνιαίες αποδοχές ενός εργαζομένου και με βάση αυτές υπολογίζουν τις αποδοχές που αντιστοιχούν σε όλο το έτος. Παλιά το πολλαπλασίαζαν επί 14 για να το βρουν, τώρα που το δώρο αποσυνδέθηκε από το ύψος του μισθού πολλαπλασιάζουν επί 12 και προσθέτουν τα αντίστοιχα καθαρά ποσά του δώρου. Έτσι βρίσκουν το συνολικά φορολογητέο εισόδημα που αντιστοιχεί στο έτος και τον φόρο που θεωρητικά θα πληρώσει κάποιος με αυτό το εισόδημα (δεν μπορούν να γνωρίζουν τυχόν άλλες απαλλαγές όπως ενοίκια ή επιβαρύνσεις από άλλα εισοδήματα). Διαιρούν τον φόρο στα μηνιάτικα και έτσι κάθε μήνα παρακρατούν αυτό που αντιστοιχεί στο μισθό.

Κάνοντας τη φορολογική δήλωση αν ο Φόρος που παρακράτησαν ήταν περισσότερος (είτε γιατί κάποιος δεν δούλεψε όλους του μήνες όπως συμβαίνει με έναν εργαζόμενο με σύμβαση Α.Μ.Ω., είτε για οποιονδήποτε άλλο λόγο), τότε έρχεται επιστροφή φόρου στο εκκαθαριστικό. Σε κάποιες περιπτώσεις συμβάσεων (πχ ΙΔΕΚΕ, ΙΕΚ κλπ) παρακρατείται φόρος 20% επί των καθαρών αποδοχών άσχετα από το συνολικό εισόδημα του εργαζομένου. Σε αυτές τις περιπτώσεις πάλι αν ο εργαζόμενος δεν έχει άλλα εισοδήματα με την εκκαθάριση της φορολογικής δήλωσης επιστρέφεται το ποσό της παρακράτησης, αλλιώς υπολογίζεται η διαφορά είτε είναι επιστροφή είτε επιπλέον επιβάρυνση.

Τέλος δυο παρατηρήσεις:
Ο συνάδελφος ο Βαγγέλης από ό,τι κατάλαβα γράφει αυτά που του μεταφέρουν και μαθαίνει από "στελέχη" του Υπουργείου, καθώς λόγω της θέσης του έχει την ευκαιρία να επικοινωνεί πιο συχνά από τους υπόλοιπους συναδέλφους. Μετέφερε αυτά που γνωρίζει και δεν νομίζω πως υπάρχει λόγος να τον αμφισβητούμε ή να τον "εγκαλούμε".

Η δεύτερη παρατήρηση έχει να κάνει με τις μηνύσεις και τις καταγγελίες. Νομίζω πως η λύση σε όλα τα προβλήματα είναι η πολιτική βούληση. Όταν υπάρχει πολιτική βούληση όλα τα προβλήματα λύνονται, όταν δεν υπάρχει θα τρέχουμε όλη μέρα στα δικαστήρια και αραιά και που θα δικαιώνεται κάποιος μεμονωμένα. Πχ για τα 176 ευρώ. Χιλιάδες κάναμε μηνύσεις, ανάμεσα τους κι εγώ και μετά από τόσα χρόνια δεν είναι πάνω από 100 οι εκπαιδευτικοί που πήραν τα χρήματα τους. Όχι οτι δεν υπάρχουν αυθαιρεσίες κάποιων διευθυντών, οι οποίοι θέλουν να είναι βασιλικότεροι του βασιλέως. Υπάρχουν και πρέπει όταν έχουμε κάποιον τέτοιον απέναντι τους, με τη στάση μας να τον βάζουμε στη θέση του και να τον κάνουμενα μην ξεχνάει ποτέ, πως πάνω από όλα είναι εκπαιδευτικός και πρέπει να εργάζεται για να λειτουργούν τα σχολεία στο κατάλληλο εκπαιδευτικό περιβάλλον, κάτι που σημαίνει χωρίς εκπαιδευτικούς σε εργασιακό μεσαίωνα. Όμως φέτος όλα τα αρνητικά που βιώνουμε είναι ξεκάθαρο πως είναι με άνωθεν εντολές για περικοπές. Με απλά λόγια αν η πολιτική βούληση του υπουργείου είναι να γλιτώσει δαπάνες μισθοδοσίας στοιβάζοντας 30 μαθητές, χωρίς εργαστήριο, χωρίς υπεύθυνους εργαστηρίου, με ωράριο 21 ωρών, ακόμα και να μην είναι "νομικά" κατοχυρωμένο, με το που θα σκάσει η βροχή των καταγγελιών, δεν είναι τίποτα, μια προσθήκη σε ένα άσχετο νομοσχέδιο, μια υπουργική απόφαση και η νομιμότητα εξασφαλίσθηκε. Γι' αυτό λέω η πολιτική απόφαση είναι το σημαντικό και όχι η νομική κάλυψη. Εξάλλου τους νόμους αυτοί τους δημιουργούν, τους ψηφίζουν και τους εκτελούν.

Από οτι θυμάμαι στις πρόσφατες εκλογές της τοπικής ΕΛΜΕ που ανήκω ήταν μια συνάδελφος αναπληρώτρια, η οποία συγκέντρωνε στοιχεία αναπληρωτών, γιατί οργανώναν κάποιο "Συντονιστικό" κάποιο "Σωματείο" δεν θυμάμαι ακριβώς, γιατί δεν πρόλαβα να μιλήσω για πολύ μαζί της.

Vangelis

iliasthes
δεν έχει νόημα να απαντάς σε αυτούς που αρνούνται να καταλάβουν.  Ζούν στον κόσμο τους και απο εκεί κρίνουν όλους τους άλλους και φυσικά βρίσκουν ότι δεν τα κάνουν καλά!!!

erlin

#54
Επανέρχεται η γνωστή τακτική που βιώσαμε και με την ημερίδα για το δημοτικό, η τακτική του αποκλεισμού από τις ημερίδες. 

Τακτική που ακολουθει το υπουργείο με την βοήθεια-υποστήριξη μερικών "φιλιπινέζων" υπηρετών του, που θέλουν μάλιστα μερικοί από αυτούς να αυτο-ονομάζονται και "συνάδελφοι".

Ευτυχώς η ολμέ δεν δίχνει να παίζει το ρόλο της φιλιπινέζας. Η μαχητική της στάση οδήγησε  τελικά το υπουργείο στο να την αποκλείσει από την ημερίδα για την τεχνική εκπαίδευση.

Αυτός ο αποκλεισμός στην παρούσα συγκυρία αποτελεί τίτλο τιμής για την ολμε.

Μετά τους δικαστικούς αγώνες και την υποστήριξή της στους καθηγητές που αδικούνται, ένα ακόμα μπράβο στην ολμε για την μαχητική της στάση.

Όσον αφορά τις εξελίξεις για τους ΕΣΠΑ, αυτοί προχωράνε δικαστικά με ΟΜΑΔΙΚΑ εξώδικα κατά του υπουργείου και επίσχεση εργασίας.



evry

Επειδή κάποιοι έχουν ασθενή μνήμη να θυμίσω μια απόφαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ (6-10-2004, σελ.4) που αναφέρει: «Πρωταρχικό στοιχείο της εκπαιδευτικής μας πρότασης είναι η ανάπτυξη ενός τύπου σχολείου στη λυκειακή βαθμίδα, του Eνιαίου Λυκείου, στο πλαίσιο της καθιέρωσης της 12χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης» Δεν θυμάμαι να λέει τίποτα για τεχνική/επαγγελματική εκπαίδευση. Τώρα τι προσπαθούν να κάνουν? να το παίξουν εργατοπατέρες και των ΕΠΑΛ? Αυτοί ήθελαν να τα καταργήσουν και να κάνουν όλα τα λύκεια ενιαία (ώστε να βολευτούν όλοι οι φιλόλογοι και οι μαθηματικοί).
Τι έγινε? άλλαξαν γνώμη?
Τα ξεχάσαμε αυτά? Τώρα μας το παίζουν σωτήρες της τεχνικής εκπαίδευσης?
Αυτοί που ήθελαν να την καταργήσουν τώρα θέλουν να έχουν και λόγο???
Πραγματικά έχω βαρεθεί όλους τους συνδικαλιστές που βλέπουν τις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης σαν σφαίρες επιρροής και τους εκπαιδευτικούς σαν πρόβατα
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

erlin

Παράθεση από: evry στις 08 Δεκ 2010, 10:14:18 ΜΜ
Επειδή κάποιοι έχουν ασθενή μνήμη να θυμίσω μια απόφαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ (6-10-2004, σελ.4) που αναφέρει: «Πρωταρχικό στοιχείο της εκπαιδευτικής μας πρότασης είναι η ανάπτυξη ενός τύπου σχολείου στη λυκειακή βαθμίδα, του Eνιαίου Λυκείου, στο πλαίσιο της καθιέρωσης της 12χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης» Δεν θυμάμαι να λέει τίποτα για τεχνική/επαγγελματική εκπαίδευση. Τώρα τι προσπαθούν να κάνουν? να το παίξουν εργατοπατέρες και των ΕΠΑΛ? Αυτοί ήθελαν να τα καταργήσουν και να κάνουν όλα τα λύκεια ενιαία (ώστε να βολευτούν όλοι οι φιλόλογοι και οι μαθηματικοί).
Τι έγινε? άλλαξαν γνώμη?
Τα ξεχάσαμε αυτά? Τώρα μας το παίζουν σωτήρες της τεχνικής εκπαίδευσης?
Αυτοί που ήθελαν να την καταργήσουν τώρα θέλουν να έχουν και λόγο???
Πραγματικά έχω βαρεθεί όλους τους συνδικαλιστές που βλέπουν τις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης σαν σφαίρες επιρροής και τους εκπαιδευτικούς σαν πρόβατα

Η ολμε είναι συλλογικό όργανο. Είναι οι άνθρωποι που εμείς στέλνουμε. Προφανώς ο κόσμος ξύπνησε. Ξύπνησε και ξαπόστηλε αυτούς τους "συναδέλφους" που αντί να βρίσκονται στις τάξεις ως ενεργοί εκπαιδευτικοί κάνοντας μάθημα και ταυτόχρονα να υπηρετούν τα συλλογικά μας συμφέροντά, είναι φιλιπινέζες και περιφέρονται στους υπουργικούς διαδρόμους. Δεν φαίνεται να είναι ίδια η ολμε του 2004 με την ολμε του 2011.

erlin

#57
ΠαράθεσηΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Κατά τη διάρκεια της επίσχεσης εργασίας ο εργαζόμενος δεν υποχρεούται να παρέχει εργασία ούτε και να παρουσιάζεται στην επιχείρηση, αλλά έχει το δικαίωμα να απασχοληθεί σε άλλο εργοδότη, για την αντιμετώπιση των βασικών του αναγκών. Οπωσδήποτε όμως πρέπει να βρίσκεται πάντοτε στη διάθεση του εργοδότη εφόσον ικανοποιηθούν οι όροι της επίσχεσης.
Η επίσχεση εργασίας ισχύει από τη στιγμή που περιέρχεται σε γνώση του εργοδότη. Το δικαίωμα της επίσχεσης εργασίας μπορεί να ασκηθεί από έναν ή από πολλούς εργαζόμενους ταυτόχρονα. Εκτός από τη μη έγκαιρη καταβολή των δεδουλευμένων μπορεί να ασκηθεί και όταν ο εργοδότης δεν εκπληρώνει τις συμβατικές του υποχρεώσεις στα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας ή όταν με τη συμπεριφορά του προσβάλλει την προσωπικότητα του εργαζομένου. Η επίσχεση εργασίας γίνεται με αντίστοιχη δήλωση που πρέπει να είναι σαφής και ατομική. Απλή άρνηση εργασίας δεν αρκεί, γιατί κινδυνεύει να εκληφθεί ως παραίτηση από τη θέση.

Νομίζω είναι ένα καλό πάτημα η επίσχεση εργασίας για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι του δημοτικού με τα εργαστήρια.

Εφόσον αναγκάζονται οι εκπαιδευτικοί να στριμώχνουν 25-30 παιδάκια στο δημοτικό σε δωμάτια ελάχιστων τετραγωνικών, εφόσον τα δωμάτια αυτά είναι μη πιστοποιημένα και μη χαρακτηρισμένα ως εργαστήρια πληροφορικής, ισως πρέπει να το κοιτάξουμε και από αυτή την πλευρα.

Ίσως θα έπρεπε να αρνηθούμε με την καινούργια χρονιά να μπουμε στα (ο θεός να τα κάνει) "εργαστήρια", κάνοντας επίσχεση εργασίας.
Μέχρι να ικανοποιηθούν οι όροι της επίσχεσης, δηλαδή μέχρι να χαρακτηριστούν επισήμως από κάποιο μηχανικό τα εργαστήρια ως εργαστήρια πληροφορικής και να τηρηθούν οι απαραίτητες προδιαγραφές άνεσης και ασφάλειας.

Και φυσικά όταν με το καλό χαρακτηριστούν, επόμενο είναι να δικαιούμαστε και την 3 ωρη μείωση.

τι λέτε;

Vangelis

Με λίγη λογική σκέψη θα καταλάβεις γιατί δεν μπορεί να γίνει επίσχεση εργασίας.

erlin

Παράθεση από: Vangelis στις 10 Δεκ 2010, 04:36:42 ΜΜ
Με λίγη λογική σκέψη θα καταλάβεις γιατί δεν μπορεί να γίνει επίσχεση εργασίας.

βοήθησέ με λίγο γιατί δεν μπορώ να την βρω την λογική σκέψη.

Η επίσχεση, όπως λέει παραπάνω, μπορεί να ασκηθεί και όταν ο εργοδότης δεν εκπληρώνει τις συμβατικές του υποχρεώσεις στα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας

δεν υπάρχει πρόβλημα υγιεινής και ασφάλειας όταν στριμώχνονται 25 άτομα σε 15 τετραγωνικά ή όταν δεν υπάρχει ασφαλής ηλεκτρολογική εγκατάσταση;