Σοβαρό πρόβλημα μετά από BIOS update στους HP των "καινούργιων" εργαστηρίων

Ξεκίνησε από falexakos, 08 Φεβ 2023, 01:44:03 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

falexakos

Γεια σε όλους.
Μ' ενημέρωσε συνάδελφος από Γυμνάσιο ότι με το που είπε Ok σε πρόταση για BIOS update υπολογιστών HP 285 G3 (από αυτούς που είχαν παραδοθεί μαζικά κάπου στο 2020), τα Windows κρεμούν συνέχεια και μόνο με το κουμπί power off σβήνει το PC. Σε μηχάνημα που ΔΕΝ έγινε το συγκεκριμένο update, όλα πάνε καλά.
Έχει τύχει σε άλλον;
Βρίσκονται αντίγραφα του BIOS με το οποίο είχαν έρθει τα μηχανήματα; Κι άραγε, πώς το ξαναπερνάς;
Τι διάρκεια εγγύησης να είχαν αυτά;

Kermit, ο Βάτραχος

Αν η παραλαβή έγινε με καταγραφή στο https://prometheus.cti.gr/, τότε στην τελευταία στήλη του πίνακα της παραλαβής, μπορείς να ανοίξεις δελτίο μέσα στη περίοδο εγγύησης.

Δεν θυμάμαι τι διάρκεια έχει, και ούτε έχει χρειαστεί να ανοίξω δελτίο για να ξέρω πώς ανταποκρίνονται.

kkkerm

ΑΡΘΡΟ 8. ΕΓΓΥΗΣΗ - ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
1. Ο ανάδοχος εγγυάται προς την αναθέτουσα αρχή ότι η προμήθεια των ειδών εξοπλισμού θα εκτελεσθεί σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις της παρούσας, τους τεχνικούς κανόνες και τα διεθνώς αναγνωρισμένα πρότυπα που ισχύουν στην υλοποίηση παρόμοιων προμηθειών, τα αγαθά θα έχουν όλες τις ιδιότητες και χαρακτηριστικά που προβλέπονται στην παρούσα, θα είναι απαλλαγμένα από οποιαδήποτε ελαττώματα και ότι θα ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές, λειτουργίες, αποτελέσματα και ιδιότητες όπως αυτές προδιαγράφονται στη διακήρυξη και στην προσφορά που κατέθεσε.
2. Ο ανάδοχος εγγυάται προς την αναθέτουσα αρχή ότι η προμήθεια και τα τυχόν επί μέρους στοιχεία της θα είναι κατά την παράδοσή τους καινούργια και αμεταχείριστα.
3. Ο ανάδοχος εγγυάται την καλή και προσήκουσα λειτουργία των αγαθών της προμήθειας για συνήθη χρήση και την δωρεάν αποκατάσταση βλαβών για χρονικό διάστημα τουλάχιστον τριών (3) ετών από την ημερομηνία οριστικής παραλαβή του συνόλου του Έργου, το οποίο καλείται περίοδος εγγύησης. Επίσης αναλαμβάνει δωρεάν την ευθύνη συντήρησης και παροχής ανταλλακτικών για την περίοδο της εγγύησης. Οι υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης αναφέρονται αναλυτικά στο Παράρτημα Ι του τεύχους της διακήρυξης.

kkkerm

Προτείνω να ανοίξεις ανάλογα δελτία και να τους στείλεις για "επισκευή". Εγώ έστειλα έναν γιατί "σερνόταν" (το ίδιο κάνει και τώρα μετά την "επισκευή") και η εταιρία απλός έβαλε ξανά το image που έχουν όλα τα μηχανήματα. Γενικά οι Η/Υ έχουν σοβαρό πρόβλημα με τους δίσκους και τις μητρικές πλακέτες.

mandarinos

Καλημέρες!

Ως (περισσότερο) hardware-άς, έψαξα λιγάκι (στα sites της HP) γιά λύση στο πρόβλημα του BIOS/UEFI του HP 285 G3, και βρήκα αυτό εδώ το .pdf αρχείο. Στη σελίδα 95, δίνει δύο url's γιά τεχνική βοήθεια, γράφοντας ότι -με το δεύτερο- μπορείς να κατεβάσεις και όποια έκδοση του BIOS/UEFI θέλεις. (Άρα, και την παλιότερη που είχαν οι Η/Υ.) Στο πρώτο url λέει ότι βρίσκεται ένα διαγνωστικό εργαλείο, που δουλεύει σε περιβάλλον UEFI, δηλαδή χωρίς να χρειάζεται να μπείς στο ΛΣ.

[Προσθήκη 28-02-2023, γιά να μην ψάχνετε όλο το .pdf έγγραφο:
- 1ο url: http://www.hp.com/go/techcenter/pcdiags, οδηγεί εδώ.
- 2ο url: http://www.hp.com/support, οδηγεί εδώ.]

Είδα, όμως, πως η τεχνική υποστήριξη της HP ζητάει οπωσδήποτε αριθμό σειράς προϊόντος, και τα επιδιορθωτικά εργαλεία τα έχει ντέ και καλά σε περιβάλλον Ms-Windows 10/11. (Που σημαίνει, ότι προσωπικά δεν μπορώ να δω τί γίνεται, ώστε να σας πω.)
Άρα, λογικά υποθέτω πως πρέπει κάποιος να κατεβάσει / δοκιμάσει τα utilities γιά τη διόρθωση πρώτα επάνω σε "υγιή" υπολογιστή HP 285 G3 με Ms-Windows 10/11.

Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι.

VAIOS

Συνάδελφε έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα που προέκυψε μετά από update του BIOS   μέσα από τις προαιρετικές ενημερώσεις του windows update.
Πως έλυσες το πρόβλημα;;;

kapad

Δεν ειχα σκοπο να κανω ενα post τοσο γρηγορα, χωρις να μελετησω λιγο το forum και να μπω στο κλιμα του, αλλα εχω νομιζω οτι κατι πρεπει να πω.
Γενικα την ενασχοληση μου αλλα και ειδικοτερα τελευταιως που προσπαθω να επαναφερω ενα tablet που καποιος φιλος χρησιμοποιουσε σε περιπτερο ως POS/αποθηκη, εχω να πω τα εξης :
Νομιζω οτι η Microsoft αλλα και η Intel ριχνουν την υποστηριξη για παλιοτερα απο win10 λειτουργικα και αν δεν κανω λα8ος ουτε τα win10 υποστηριζονται σιγα-σιγα απο την microsoft.
Αυτο εχει ως αποτελεσμα καμια εταιρια επισημως να παρεχει υποστηριξη επισης. Κυριως σε οργανισμους, εταιριες το πιο πιθανο ειναι μια εταιρια υποστηριξης να μην παρεχει ουτε το αρχικο ISO για εγκατασταση του λειτουργικου.

Στην περιπτωση του tablet και για να δειξω που στηριζω τα παραπανω, να η ιστορια εν συντομια :
Ειναι ενα table με win10/32bit , τρεμοπαιζει η οθονη και γενικα 8ελει κα8αρισμα.
Στην εταιρια του λενε, πετα το ή βαλε μονος σου οποια windows θες, και εμεις 8α σου εγκαταστησουμε το προγραμμα ξανα !
Το παιρνω λοιπον, με το που ανοιγω τον browser, με παει στην microsoft και διπλα εχει ενα link 'τρεμοπαιγμα οθονης ? ΕΔΩ' :)
Piece of cake λεω, βασικα το μονο που εκανε, ηταν ενα update, αλλα :
- εκανε UNinstall και ΞΕ-κατεβασε τον touch screen driver οθονης της Intel, και εβαλε εναν VGA. Οποτε τωρα ουτε το touch screen δεν δουλευει !!!!!
- ψαχνοντας για νεοτερους οδηγους ..., λεει δεν υπαρχουν, αλλα αν θελετε καντε upgrade στα win11, αλλα το μηχανημα σας δεν τα υποστηριζει !
- ψαχνοντας στην Intel, δεν υπαρχει ουτε ενας driver στα 32bit !!!

Νομιζω οτι το story μοιαζει πολυ με το θεμα του BIOS εδω ...
Και αληθεια γιατι καποιος να παιζει με το bios σε τετοια μηχανηματα ... ?

Βασικα ψαχνεις για drivers ή επι του θεματος για το BIOS στο συγκεκριμενο version/revision, απο ενα site οσο γινεται  πιο αξιοπιστο,
και κανεις την δουλεια μονος σου.