Τράπεζα Θεμάτων

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 09 Νοε 2014, 08:50:54 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Αθανάσιος Πέρδος

#75
Παράθεση από: Γιάννης Σ. στις 16 Νοε 2014, 10:35:24 ΜΜ
Δεν έχει σημασία το όνομα, συμφωνώ όμως 100% μαζί του. Για ένα μάθημα που το διδάσκουμε τόσα χρόνια γράψανε ένα βιβλίο που δείχνει ότι ΚΑΝΕΙΣ από τους συγγραφείς δεν μπήκε στην τάξη ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ. Δε μπορεί τέλοσπαντων να γραφτεί ένα βιβλίο που να μην απαιτεί από τους συναδέρφους να δίνουμε το 100% της διδαχθήσας ύλης σε σημειώσεις;

Τώρα τι να σου πω;
Το όνομα έχει πολύ μεγάλη σημασία όταν πρόκειται για άτομο με θέση ευθύνης.
Από την άλλη αν θεωρείς ότι εγώ, ο Δουκάκης και ο Καρβουνίδης (τους πανεπιστημιακούς τους αφήνω από έξω) δεν έχουμε μπεί σε τάξη ούτε μία ώρα μάλλον κάτι θα ξέρεις.
Όμως επιμένω άποψη έχεις; Τι δεν σου αρέσει και πως έπρεπε να γραφεί. Μιας και τα δίνεις όλα σε σημείωσεις δεν τις μοιράζεσαι με την κοινότητα να δούμε πως θα έπρεπε να ήταν γραμμένο το κεφάλαιο 2.2 μέσα σε 30 σελίδες που απαιτούσε το πρόγραμμα σπουδών;

Αυτά δεν έπρεπε να γραφούν εδώ μιας το θέμα είναι η τράπεζα θεμάτων και όχι το βιβλίο αλλά αφού τέθηκε άποψη από σύμβουλο που δεν κατονομάζεται ας μου επιτραπεί η απάντηση. Αν θέλουν οι διαχειριστές ας το μετακινήσουν σε άλλο νήμα.

papaluk

Παράθεση από: evry στις 16 Νοε 2014, 09:33:14 ΜΜ
ζητάει έλεγχο εγκυρότητας?

Διαβάζει την επιλογή κάθε παίκτη, η οποία μπορεί να είναι μία από τις
εξής: ΠΕΤΡΑ,ΨΑΛΙΔΙ, ΧΑΡΤΙ....

Δεν είμαι σίγουρος ότι δεν ζητάει..οπότε την έβαλα :-)

Καρκαμάνης Γεώργιος

ΠαράθεσηΤώρα τι να σου πω;
Το όνομα έχει πολύ μεγάλη σημασία όταν πρόκειται για άτομο με θέση ευθύνης.
Από την άλλη αν θεωρείς ότι εγώ, ο Δουκάκης και ο Καρβουνίδης (τους πανεπιστημιακούς τους αφήνω από έξω) δεν έχουμε μπεί σε τάξη ούτε μία ώρα μάλλον κάτι θα ξέρεις.
Όμως επιμένω άποψη έχεις; Τι δεν σου αρέσει και πως έπρεπε να γραφεί. Μιας και τα δίνεις όλα σε σημείωσεις δεν τις μοιράζεσαι με την κοινότητα να δούμε πως θα έπρεπε να ήταν γραμμένο το κεφάλαιο 2.2 μέσα σε 30 σελίδες που απαιτούσε το πρόγραμμα σπουδών;

Αυτά δεν έπρεπε να γραφούν εδώ μιας το θέμα είναι η τράπεζα θεμάτων και όχι το βιβλίο αλλά αφού τέθηκε άποψη από σύμβουλο που δεν κατονομάζεται ας μου επιτραπεί η απάντηση. Αν θέλουν οι διαχειριστές ας το μετακινήσουν σε άλλο νήμα.

Συνάδελφοι μην αρχίσουν οι αντιπαλότητες μεταξύ μας. Αυτά μας έφαγαν τόσα χρόνια και δεν μπορούσαμε να συνεννοηθούμε

Κάνουμε όλοι μια νέα αρχή σε ένα καινούργιο μάθημα και όπως όλοι γνωρίζουμε κάθε αρχή και δύσκολη.

Λίγη υπομονή και κατανόηση δεν βλάπτει. Σίγουρα θα υπάρχουν λάθη, παραβλέψεις ,  αλλά αυτά μπορούν να διορθωθούν.

Ο καθένας ας συνεφέρει όπως μπορεί σε αυτόν τον αγώνα που θα κάνομε όλοι μας.

 



Αθανάσιος Πέρδος

#78
Αν όλοι κύριε Καρκαμάνη έγραφαν όπως εσείς με το όνομα σας και εκθέταν την άποψη τους δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. Έχει γίνει από μέλη που με το όνομα έγραψαν τι τους αρέσει και πολύ περισσότερο τι δεν τους αρέσει. Και καλά κάνουν, όλοι δικαιούνται να έχουν την άποψη τους.

Όταν όμως μεταφέρονται απόψεις συμβούλων μέσα από ανώνυμα μέλη με σκοπό να δημιουργηθούν εντυπώσεις και στη συνέχεια σχόλια του τύπου "ΚΑΝΕΙΣ από τους συγγραφείς δεν μπήκε στην τάξη ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ" δεν μπορεί να μένουν αναπάντητα.
Γνωρίζουμε ποιος είναι ο κύριος, που υπηρετεί, ποιος είναι ο "σύμβουλος" του και πότε έλαβε την τελευταία ενημέρωση. Αν έχει το θάρρος της γνώμης του ας βγεί να μιλήσει επώνυμα. Αλλιώς ας σιωπήσει.
Οι αντιπαλότητες όμως ειδικά αυτή την τόσο κρίσιμη περίοδο, μακριά από μένα.

Και για να είμαι στο κλίμα του μηνήματός σας, παραθέτω μια κρητική μαντινάδα

" Μ'αρέσουνε οι άνθρωποι
    που στο γκρεμό σαν φτάξουν
   δεν λένε πως θα πέσουνε
   αλλά πως θα πετάξουν! "

evry

με το ίδιο σκεπτικό αν έλεγε "Διαβάζει έναν ακέραιο αριθμό" θα έκανες έλεγχο αν είναι ακέραιος?
Κάτι τέτοιο ειδικά σε ένα τέτοιο μάθημα, νομίζω αν το ήθελαν θα το ζητούσαν ρητά.
Άλλωστε αν δεν κάνω λάθος υπάρχει άσκηση που ασχολείται μόνο με έλεγχο εγκυρότητας

Παράθεση από: papaluk στις 17 Νοε 2014, 12:03:56 ΠΜ
Διαβάζει την επιλογή κάθε παίκτη, η οποία μπορεί να είναι μία από τις
εξής: ΠΕΤΡΑ,ΨΑΛΙΔΙ, ΧΑΡΤΙ....

Δεν είμαι σίγουρος ότι δεν ζητάει..οπότε την έβαλα :-)

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Gnirut

Το βιβλίο (όσο το έχουμε διδάξει μέχρι τώρα) δεν έχει κάτι το φοβερά αρνητικό εκτός του ότι είναι υπερπυκνο και δεν είναι φτιαγμένο για μονόωρο μάθημα. Έχει κάπου τα λαθάκια του (π.χ. τι νόημα έχει αυτό το παράδειγμα με τον ΜΚΔ στην αρχή του βιβλίου) αλλά γενικά είναι καλογραμμένο.

Γενικώς δεν μπορώ να καταλάβω την γκρίνια κάποιων με το βιβλίο αυτό. Εαν σκεφτεί κανείς το πόσα χρόνια είμαστε στην εκπαίδευση ως κλάδος και το ποσο γρήγορα παραδόθηκε δεν πρέπει να έχουμε παράπονα.

Για σύγκριση, με βιβλία άλλων κλάδων παλαιοτέρων ημών, διαβάστε π.χ. το άθλιο βιβλίο της Άλγεβρας της Α' λυκείου για να ξεχάστε ό,τι μαθηματικά ξέρατε...

Laertis

Το βιβλίο δεν είναι σχολικό εγχειρίδιο αλλά οδηγός τσέπης. Μπορεί κάποιοι να είναι ευχαριστημένοι με αυτό - ε, αυτό έχουμε ας το δεχτούμε με τα λάθη και τις παραλέιψεις του-  αλλά εγώ δεν είμαι.

Υπάρχει μεγάλη δυσκολία απο τους μαθητές - σε αυτό βέβαια δε φταίει μόνο το βιβλίο αλλά και η 1 ώρα- , καθώς και αντίδραση όσον αφορά τη δυσκολία της τράπεζας θεμάτων.

Και δυστυχώς τα αποτελέσματα θα τα νιώσουμε του χρόνου στην Γ', όπου μάλλον θα ψάχνουμε άτομα να επιλέξουν προγραμματισμό.

Υ.Γ. Το κακό τελικά είναι ότι οι συνάδελφοι που έγραψαν το βιβλίο είναι πολυγραφότατοι και έχουν αρκετή εμπειρία στο μάθημα σε ώρες διδασκαλίας ...
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

dimpapadop

#82
Παράθεση από: Laertis στις 17 Νοε 2014, 04:33:00 ΜΜ
Το βιβλίο δεν είναι σχολικό εγχειρίδιο αλλά οδηγός τσέπης. Μπορεί κάποιοι να είναι ευχαριστημένοι με αυτό - ε, αυτό έχουμε ας το δεχτούμε με τα λάθη και τις παραλέιψεις του-  αλλά εγώ δεν είμαι.

Υπάρχει μεγάλη δυσκολία απο τους μαθητές - σε αυτό βέβαια δε φταίει μόνο το βιβλίο αλλά και η 1 ώρα- , καθώς και αντίδραση όσον αφορά τη δυσκολία της τράπεζας θεμάτων.

Και δυστυχώς τα αποτελέσματα θα τα νιώσουμε του χρόνου στην Γ', όπου μάλλον θα ψάχνουμε άτομα να επιλέξουν προγραμματισμό.

Υ.Γ. Το κακό τελικά είναι ότι οι συνάδελφοι που έγραψαν το βιβλίο είναι πολυγραφότατοι και έχουν αρκετή εμπειρία στο μάθημα σε ώρες διδασκαλίας ...

συμφωνώ και επαυξάνω!
όσο για του χρόνου, ο κλάδος θα έχει τρομερό πρόβλημα

odysseas

Στις αρχές του Σεπτέμβρη, όταν είχε βγει η απόφαση για τα βιβλίο (ΑΔΑ: 6ΩΒ6ΟΞΛΔ-4ΘΔ) ήταν σαφές τι είδους προβλήματα θα αντιμετωπίζαμε. Παραθέτω μια (επώνυμη και επίσημη) κριτική από την απόφαση αυτή:

Παράθεση
Πυκνογραμμένο κείμενο με αναφορές σε πολλά εξειδικευμένα θέματα που δεν ζητούνται από το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών και είναι αδύνατο να καλυφθούν στον προβλεπόμενο διδακτικό χρόνο. Προϋποθέτει σε ορισμένα σημεία πρότερη γνώση των μαθητών σε έννοιες και όρους που δεν τις έχουν διδαχτεί. Οι ασκήσεις συγγραφής κώδικα έχουν σαφή προσανατολισμό σε προχωρημένες μαθηματικές έννοιες. Οι ερωτήσεις ανάκλησης και κατανόησης καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των προτεινόμενων δραστηριοτήτων. Δεν λαμβάνεται υπόψη σε ένα βαθμό τόσο στο θεωρητικό όσο και στο εργαστηριακό κομμάτι το γνωστικό/πολιτιστικό υπόβαθρο των μαθητών.

Δεν θέλω να αντιπαρατεθώ με κανέναν, εξάλλου αυτό δε θα λύσει τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζω κι εγώ φέτος με το νέο μάθημα, αλλά δεν μπορεί να εμφανίζεται επιθετικότητα όταν εμείς οι διδάσκοντες δικαίως αγωνιούμε.

Η προσέγγιση του συγκεκριμένου βιβλίου δεν μπορεί να θεωρείται μονόδρομος. Εγώ έχω στα χέρια μου ακόμα δύο από τα βιβλία που υποβλήθηκαν για το μάθημα το καλοκαίρι. Δεν είναι τέλεια, εξάλλου κι αυτά γράφτηκαν σε ελάχιστο χρόνο, όμως είναι προσανατολισμένα σε παιδιά λυκείου και προσαρμοσμένα για ένα μάθημα γενικής παιδείας.

Κατά συνέπεια (κι επειδή το thread αφορά την τράπεζα θεμάτων) κρίνω ότι με ένα βιβλίο διαφορετικής προσέγγισης τα θέματα της τράπεζας θα ήταν επίσης διαφορετικά. Προσωπικά πιστεύω ότι, εκεί που έχει οδηγηθεί το μάθημα, πρόκειται για ένα παιδαγωγικό ατόπημα που θα ταλαιπωρήσει κι εμάς και τα παιδιά.

Gnirut

Άλλο το βιβλίο, άλλο το μάθημα. Το βιβλίο είναι ΟΚ, δεν έχει κάποιο μεγάλο πρόβλημα.
Το μάθημα έχει προβλήματα για τα οποία δεν ευθυνεται όμως το βιβλίο.

Δεν ευθύνεται π.χ. το βιβλίο για το ότι το μάθημα είναι μονόωρο, για το ότι κάποιοι αποφάσισαν σωνει και καλά να πρεπει να διδαχθεί σχεδόν όλο σε όλους τους τύπους των σχολείων ή για το ότι οι μαθητές από τις "εργαστηριακές διαθεματικές ασκήσεις" του γυμνασίου και τα "unplugged" πάνε σε (σχεδόν) κανονικό προγραμματισμό στην Β' λυκείου.

Γιάννης Σ.

Σήμερα ήρθαν στα σχολεία οδηγίες του ινστιτούτου για Εφαρμογές και Αρχές της Β΄. Καλούτσικες τις βρήκα, αναλυτικές.

http://1drv.ms/1yNe3by

NiColas1957

#86
Ο Λοβέρδος στην εκπομπή του Χατζηνικολάου απατώντας στη Φιλένια Σιδέρη είπε ότι ... στόχο έχουμε η πληροφορική να είναι για τις σχολές πληροφορικής και το μαθηματικό.
Για πολυτεχνικές σχολές δεν ανέφερε κάτι.
«Το που θα μπει η πληροφορική δεν θα μας το πείτε ούτε εσείς (ΕΕΧ) ούτε οι πληροφορικάριοι (δεν έχει μάθη πως λεγόμαστε γμτ) ούτε εγώ, θα μας το πει η ΑΔΙΠ, η ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας».

https://www.youtube.com/watch?v=vKB3BMBbnUk




Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: NiColas1957 στις 18 Νοε 2014, 02:26:25 ΠΜ
Ο Λοβέρδος στην εκπομπή του Χατζηνικολάου απατώντας στη Φιλένια Σιδέρη είπε ότι ... στόχο έχουμε η πληροφορική να είναι για τις σχολές πληροφορικής και το μαθηματικό.
Για πολυτεχνικές σχολές δεν ανέφερε κάτι.
«Το που θα μπει η πληροφορική δεν θα μας το πείτε ούτε εσείς (ΕΕΧ) ούτε οι πληροφορικάριοι (δεν έχει μάθη πως λεγόμαστε γμτ) ούτε εγώ, θα μας το πει η ΑΔΙΠ, η ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας».

http://youtu.be/3rCQA3X1z0o

Νίκο να διορθώσω, είπε: "Πληροφορική για τα Μαθηματικά...", νομίζω ότι αυτό έχει διαφορά με το "Πληροφορική για το Μαθηματικό..." που γράφεις.
(Τώρα βέβαια πιανόμαστε από τις λέξεις, πράγμα που το βρίσκω λάθος).

NiColas1957

Έχεις δίκιο ...  «Πληροφορική για τα μαθηματικά»!
Άρα σωστά λες, αφορά ας πούμε πχ και το αντίστοιχο τμήμα του ΕΜΠ
Θα δούμε, ελπίζουμε για το καλλίτερο :)

ntsgeor

Παράθεση από: odysseas στις 17 Νοε 2014, 05:24:38 ΜΜ
Η προσέγγιση του συγκεκριμένου βιβλίου δεν μπορεί να θεωρείται μονόδρομος. Εγώ έχω στα χέρια μου ακόμα δύο από τα βιβλία που υποβλήθηκαν για το μάθημα το καλοκαίρι. Δεν είναι τέλεια, εξάλλου κι αυτά γράφτηκαν σε ελάχιστο χρόνο, όμως είναι προσανατολισμένα σε παιδιά λυκείου και προσαρμοσμένα για ένα μάθημα γενικής παιδείας.

Θα μπορούσες να μοιραστείς τα βιβλία που έχεις εφόσον στο επιτρέπουν οι συγγραφείς. Θα μπορούσαμε έτσι να πάρουμε ιδέες και να βοηθηθούμε.