Γενικές Εξετάσεις 2006

Ξεκίνησε από Sergio, 10 Μαΐου 2006, 10:44:35 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Sergio

Συνάδελφοι,

καθώς η διδακτική χρονιά πλησιάζει και τυπικά στο τέλος της και πριν αφοσιωθούμε όλοι στη διαδικασία των εξετάσεων και της βαθμολόγησης, να σας ενημερώσω ότι θα λειτουργήσει και φέτος χώρος ανταλλαγής απόψεων σε σχέση με τα θέματα και τη βαθμολόγησή τους στο Στέκι.

Μετά την αναβάθμιση του χώρου μας σε portal, δίνεται πλέον η δυνατότητα για καλύτερη οργάνωση της συζήτησης.

Για το σκοπό αυτό έχει ήδη δημιουργηθεί νέος χώρος δημόσιας συζήτησης με όνομα Γενικές Εξετάσεις 2006 με τη μορφή θυγατρικού πίνακα στην Περιοχή για μέλη.  Ο χώρος έχει οργανωθεί σε 5 περιοχές, μία για γενική συζήτηση και άλλες τέσσερεις, μία ανά θέμα.

Η συμμετοχή στη συζήτηση κατά τη διάρκεια της βαθμολόγησης των γραπτών είναι σίγουρο ότι θα βοηθήσει στη διαμόρφωση μίας κοινής στάσης σε σχέση με τις επιδόσεις των μαθητών μας και φέτος.

Καλή δύναμη σε όλους και καλή επιτυχία στους μαθητές μας.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Chris88

Γεια...

Είμαι μαθητης της Γ Λυκείου και έδωσα σήμερα εξετάσεις...

Θέλω να κάνω δύο έρωτήσεις...

1) Πόσες μονάδες θα μου κόψουν αν στο προγραμμα, αντι του >= έβαλα το σύμβολο του αλγορίθμου, και

2) Πόσες μονάδες θα μου κόψουν αν στο 4ο θέμα στο γ ερώτημα έβαλα μικρότερο του 30 αντι για μικρότερο ή ίσο.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Chris


prapasl

Για το 1 τίποτα ενώ για το 2 θα σου κόψουν μία μονάδα με αυστηρή βαθμολόγηση.
Λεωνίδας Πράπας
Καθηγητής ΠΕ19, MSc Πληροφορικής

johnv

Πόσες μονάδες μπορεί να πιάσει η παρακάτω λύση για το θέμα 3 ;;;

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑ3
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
    ΑΚΕΡΑΙΕΣ : ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ[1500], ι,ΕΠΙΤΗΡΗΤΕΣ[1500], μ
ΑΡΧΗ
    ι <-- 1
   μ <-- 1500
   ΟΣΟ μ>0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
       ΔΙΑΒΑΣΕ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ[ι]
       μ < -- μ - ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ[ι]
       ι < -- ι + 1
   ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
   ΓΙΑ κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ ι -1
       ΕΠΙΤΗΡΗΤΕΣ[κ] < -- πληθος(ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ[κ])
       ΓΡΑΨΕ ΕΠΙΤΗΡΗΤΕΣ[Κ]
   ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΕΜΑ3

ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ Πλήθος( υ) : ΑΚΕΡΑΙΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
    ΑΚΕΡΑΙΕΣ : υ, α
ΑΡΧΗ
    ΑΝ υ <=15 ΤΟΤΕ
        α <-- 1
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ υ <= ΤΟΤΕ
        α <-- 2
    ΑΛΛΙΩΣ
        α <-- 3
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    πλήθος <-- α
ΤΕΛΟΣ_ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ

Sergio

Συνάδελφοι,

παρακαλώ τα σχόλια - προβληματισμούς σας για τα φετινά θέματα στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο Γενικές Εξετάσεις 2006 για καλύτερη οργάνωση.

Μην ανοίγετε νέα θέματα.  Έχει δημιουργηθεί η κατάλληλη δομή πινάκων για πιό οργανωμένη συζήτηση φέτος.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Chris88

Και κάτι ακόμη ...

Εχει σημασία αν κάποιος έκανε την αναζήτηση του ονόματος της πόλης στο 4ο Θέμα χωρίς σειριακή αναζήτηση?

Κόβουν μονάδες?

EleniK

Τι εννοείς χωρίς σειριακή αναζήτηση? Δηλαδή πώς το έκανες? Μήπως εννοείς χωρίς τη χρήση της Για αλλά με Όσο . Τότε είναι σωστό.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Επισκέπτης

Εννοεί το ανάποδο. Με την Για και όχι με την Όσο. Φυσικά και είναι σωστό.

Γνωρίζει κανείς που υπάρχουν τα θέματα σε μορφή doc ;

andreas_p

Σχόλια για τα θέματα ΤΡ 30/05/2006.

1. Μέτρια (σε βαθμό δυσκολίας)  έως   "λίγο"  απαιτητικά (Θ3, Θ4).

2.  Ένα κομμάτι π.χ. Θ4 (δ) επιπλέον με αυξημένη δυσκολία  έπρεπε να υπήρχε για να ξεχωρίσει ο  μαθητής  17-18  από τον  19-20.

3. Η διατύπωση στα :  Θ1Γ , Θ3β και Θ4γ έπρεπε να ήταν πιο  προσεγμένη.

4.  Για το  Θ2 1α   :   πάρα πολύ απλό το Δ.Ρ.  Γιατί ;

5.  Πολύ ωραίο το  Θ4β.  Αλλά για το βαθμό δυσκολίας έπρεπε να  είχε τοποθετηθεί στο Θέμα 3.  Στο Θέμα 4  κάτι πιο απαιτητικό.

[ Μήπως πρέπει να αρχίσουμε την πίεση για την εισαγωγή της ΑΕΠΠ  Επίπεδο 1 στη Β' Λυκείου στη θέση της Τεχνολογίας Επικ. (άθλιο ... βιβλίο)  Στη Γ' να διδάσκεται  ΑΕΠΠ  Επίπεδο 2]

6.  Πολύ ωραίο το Θ3 και συνδυαστικό (με το Κεφ. 10) .  Για πρώτη φορά ζητείται επίλυση με άγνωστο αριθμό επαναλήψεων.

Sergio

Συνάδελφοι και ... άλλοι φίλοι :)

η δημόσια συζήτηση σχετικά με τα φετινά θέματα των γενικών εξετάσεων είναι προσβάσιμη σε όλου, μέλη και μη μέλη, με τη μορφή θυγατρικού πίνακα με όνομα Γενικές Εξετάσεις 2006 (Συζήτηση)

Η συζήτηση έχει ήδη ... ανάψει :)

Περιμένουμε τις απόψεις όλων
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

xaidi

Στο ίδιο ακριβώς σφάλμα έπεσαν και αρκετά από τα δικά μου παιδιά. Και κυρίως ισχυροί και διαβασμένοι μαθητές.
Από τη μία πλευρά σκέφτομαι πως η χρήση της λέξης συνάρτηση σε μάθημα προγραμματισμού δεν μπορεί να σε οδηγεί στη σκέψη για δημιουργία μαθηματικής συνάρτησης αλλά μετά από τον αριθμό των μαθητών μου που παρερμήνευσαν την έννοια δεν ξέρω… σίγουρα δεν το περίμενα. Ίσως όμως επειδή αναφερόμαστε σε μαθητές με πολύ άγχος έπρεπε να υπάρχει και η λέξη υποπρόγραμμα.
Ευχαριστώ,