Διαγραμμα ροης

Ξεκίνησε από elenitaaaaa, 06 Οκτ 2011, 06:21:00 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

elenitaaaaa




μπορει να μου πει καποιος αν η λυση που δινω ειναι σωστη? :

Αλγοριθμος ασκ
Διαβασε Α, Β
Αν Α mod 2 = 1 τοτε
τιμη <- 10
Εμφανισε τιμη
αλλιως _ αν Β mod 2 = 1 τοτε
τιμη <- 50
Εμφανισε τιμη
Αλλιως
Εμφανισε "καμια τιμη"
Τελος_αν
Τελος ασκ

Laertis

Έχεις αμφιβολίες ;  ;)

Καλό είναι να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση και την ικανότητα να μπορείς να αντιλαμβάνεσαι σε έναν, εύκολο σχετικά και με την άνεση του χρόνου που διαθέτεις, αλγόριθμο αν είναι σωστή η λύση που δίνεις.

Καλή συνέχεια
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Μια χαρά είναι Ελένη, keep walking!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

P.Tsiotakis

για να ελέγξεις αν η μετατροπή είναι σωστή, πρέπει για την ίδια είσοδο να έχει την ίδια έξοδο.
Συνεπώς, πρέπει απλά να τσεκάρεις τα ΤΡΙΑ (3) διαφορετικά μονοπάτια που απο την έλλειψη αρχή, πάνε στην έλλειψη τέλος.
πρέπει να εντοπίσεις 3 ζευγάρια αριθμών που θα σε οδηγήσουν σε κάθε ένα απο αυτά.
Αυτά είναι:

1. Α περιττός (πχ το 11) και για Β οποιοσδήποτε αριθμός (πχ το 2) και πρέπει να εμφανιστεί το 10

2. Α άρτιος (πχ το 10) και για Β περιττός (πχ το 21) οπότε και θα εμφανιστεί το 50

3. Α άρτιος (πχ το 30) και για Β άρτιος (πχ το 120) οπότε θα εμφανιστεί το μήνυμα

Αν η κωδικοποίηση κάνει το ίδιο είναι οκ...

P.Tsiotakis

Η εκφώνηση έχει ένα λαθάκι που κάνουμε όλοι εν τη ρύμη του λόγου:

η μετατροπή είναι:

απο δ.ρ. σε κωδικοποίηση
απο δ.ρ. σε ψευδογλώσσα
απο δ.ρ. σε ΓΛΩΣΣΑ
απο κωδικοποίηση σε δ.ρ.
απο ψευδογλώσσα σε δ.ρ.
κ.ο.κ.
αλλά όλα αυτά είναι αλγόριθμοι (μορφές) και επομένως δεν είναι σωστή η διατύπωση.

είναι σαν να ζητάμε τη μετάφραση από τα κυπριακά στα ελληνικά....

elenitaaaaa

σας ευχαριστω ολους  :)

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 06 Οκτ 2011, 07:59:51 ΜΜ
Η εκφώνηση έχει ένα λαθάκι που κάνουμε όλοι εν τη ρύμη του λόγου:

η μετατροπή είναι:

απο δ.ρ. σε κωδικοποίηση
απο δ.ρ. σε ψευδογλώσσα
απο δ.ρ. σε ΓΛΩΣΣΑ
απο κωδικοποίηση σε δ.ρ.
απο ψευδογλώσσα σε δ.ρ.
κ.ο.κ.
αλλά όλα αυτά είναι αλγόριθμοι (μορφές) και επομένως δεν είναι σωστή η διατύπωση.

είναι σαν να ζητάμε τη μετάφραση από τα κυπριακά στα ελληνικά....
οντως ειναι λαθος.
στο βιβλιο, ομως, οταν λεει αλγοριθμο εννοει ψευδογλωσσα. το λαθος ξεκιναει απο το βιβλιο νομιζω. Η ασκηση ακολουθει το "λεξιλογιο" του σχολικου (την βρηκα στο ιντερνετ. δεν ειναι δικη μου)


Παράθεση από: Laertis στις 06 Οκτ 2011, 06:46:31 ΜΜ
Έχεις αμφιβολίες ;  ;)

Καλό είναι να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση και την ικανότητα να μπορείς να αντιλαμβάνεσαι σε έναν, εύκολο σχετικά και με την άνεση του χρόνου που διαθέτεις, αλγόριθμο αν είναι σωστή η λύση που δίνεις.

Καλή συνέχεια

ξερω οτι πρεπει να αποκτησω περισσοτερη αυτοπεποιθηση. αλλα προτιμω να το παιρνω τη γνωμη σας , σαν πιο εμπειροι που ειστε, παρα να δειχνω στα παιδια καποια πραγματα λαθος, λογω υπερμετρου εγωισμου κ αυτοπεποιθησης, οπως κανουν αρκετοι συναδελφοι. ευχαριστω παντως  :)

P.Tsiotakis

Ελένη, η άσκηση είναι δική μου (μπορεί και η αρχική εκφώνηση :) ), παρότι δεν υπάρχει πια στην ιστοσελίδα μου.

Ακόμη κι αν το σχολικό κάνει το λάθος (δεν το έχω εντοπίσει εκεί), ακόμη κι αν εμείς το κάνουμε στον προφορικό λόγο, μπορούμε να το εξαλείψουμε στον γραπτό λόγο...

Καλή συνέχεια

Laertis

Παράθεση από: elenitaaaaa στις 06 Οκτ 2011, 08:10:29 ΜΜ
ξερω οτι πρεπει να αποκτησω περισσοτερη αυτοπεποιθηση. αλλα προτιμω να το παιρνω τη γνωμη σας , σαν πιο εμπειροι που ειστε, παρα να δειχνω στα παιδια καποια πραγματα λαθος, λογω υπερμετρου εγωισμου κ αυτοπεποιθησης, οπως κανουν αρκετοι συναδελφοι. ευχαριστω παντως  :)

Συγγνώμη Ελένη, νόμισα ότι ήσουν μαθήτρια ... :-[
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

gpapargi

Παιδιά κατά τη γνώμη μου το διάγραμμα ροής είναι αδόμητο. Υπάρχει ένα τέλος_αν πριν το «Εμφάνισε τιμή». Ουσιαστικά για να το μετατρέψεις σε ψευδοκώδικα πρέπει πρώτα να το αλλάξεις ανεβάζοντας την εντολή «Εμφάνισε τιμή» λίγο παραπάνω από το τέλος_αν και εισάγοντας το και στα 2 κλαδιά. Δηλαδή σιωπηλά να μετατρέψεις το ΔΡ σε δομημένο και αυτό να μετατρέψεις σε ψευδοκώδικα.

Κατά τη γνώμη μου το ότι έχουμε ίδια έξοδο για ίδια είσοδο δεν είναι αρκετό. Πχ σκεφτείτε να μας δώσουν σειριακή αναζήτηση σε διάγραμμα ροής και να ζητήσουν ψευδοκώδικα. Είναι σωστό να δώσουμε ψευδοκώδικα της δυαδικής αναζήτησης που δίνει ίδια έξοδο για ίδια είσοδο;   
Για μένα πρέπει να ακολουθείται πιστά το ΔΡ κατά τη μετατροπή του σε ψευδοκώδικα. Αν μετατρέψω πάλι τον κώδικα της Ελένης σε ΔΡ δε θα καταλήξω σε αυτό της εκφώνησης.
H γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να δίνουμε ασκήσεις με αδόμητο ΔΡ.

elenitaaaaa

Το παρακατω τμημα ενος διαγραμματος ροής πως μετατρεπεται σε ψευδογλωσσα? με ενδιαφερει το κομματι της συνθηκης κυριως.


ειναι Σωστο να γραψουμε :
Δ<- α^2-4*α*γ
Αν Δ<0 ..... κτλ ??

Νίκος Αδαμόπουλος

Καλύτερα θα ήταν το διάγραμμα ροής να μην περιείχε εντολή εκχώρησης μέσα στον ρόμβο αλλά μία συνθήκη (λογική έκφραση). Οπότε και θα είχε 2 εξόδους.

Με το δοσμένο διάγραμμα, πράγματι, αυτό που προτείνεις είναι το σωστό.

P.Tsiotakis

Ελένη, είναι λάθος το διάγραμμα ροής, στο ρόμβο τοποθετείται συνθήκη με συγκριτικούς τελεστές (ίσως και λογικούς και αριθμητικούς)
όχι εντολή εκχώρησης

elenitaaaaa

την ασκηση την βρηκα στο ιντερνετ. δεν ειναι δικη μου. κ μ φανηκε παραξενο. γι αυτο ρωτησα. ευχαριστω πολυ....

gpapargi

Κι εγώ πιστεύω ότι το διάγραμμα ροής είναι λάθος με βάση το συμβολισμό που χρησιμοποιεί το διδακτικό πακέτο. Καταρχήν δεν μπαίνει εντολή μέσα στο ρόμβο αλλά συνθήκη η οποία παίρνει τιμή αληθής ή ψευδής.

Επίσης ο ρόμβος έχει μια είσοδο και δύο εξόδους, μια για το ΝΑΙ και μια για το ΌΧΙ. Σε αυτό που γράφεις βλέπω 3 εξόδους. Αν η ερώτηση είχε 4 πιθανές απαντήσεις αντί για ρόμβο θα είχαμε πεντάγωνο; Νομίζω ότι με τη λογική του ΔΡ που στέλνεις είναι καθαρή σύμπτωση το ότι έχουμε ρόμβο επειδή είναι 3 οι πιθανές περιπτώσεις. Αν είχαμε παραπάνω θα είχαμε πρόβλημα.