Το καλοκαίρι του 2014 μέλη του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου μαζί με συναδέλφους από τη Λέσβο και το Σχολικό Σύμβουλο Β. Αιγαίου συνεργαστήκαμε για τη συγγραφή ενός εισαγωγικού βιβλίου στην "Επιστήμη των Υπολογιστών" (http://sepchiou.gr/index.php/yliko/107-bgelbook), που πήρε μέρος στον τότε διαγωνισμό για το αντίστοιχο βιβλίο Γενικής Παιδείας της Β' Λυκείου.
Αν και το βιβλίο διαφέρει αρκετά από αυτό που τελικά επιλέχθηκε, οπότε δεν αποτελεί βοήθημα με την κλασσική έννοια, ελπίζουμε να αποτελέσει μια καλή δεξαμενή ιδεών , αλλά και χρήσιμων πηγών και αναφορών, που μπορούν να αξιοποιηθούν στα πλαίσια του μαθήματος.
Καλή ανάγνωση.
Ευχαριστούμε πολύ που το μοιράστηκες!
Τέλειο σύγγραμμα.
Μπράβο στα παιδιά. Μπράβο στη συγγραφική ομάδα.
Διαμάντι έβγαλαν!
Δυστυχώς δεν υπάρχει ο θεσμός του πολλαπλού σχολικού συγγράμματος!!!
Υπάρχουν πουθενά και τα links για τα υπόλοιπα συγγράμματα που συμμετείχαν στον τότε διαγωνισμό;
Πρόταση για τη διδασκαλία του μαθήματος Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ της Β΄ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ που βασίζεται στο ΠΣ του μαθήματος.
Συγγραφείς: Γιώργος Γώγουλος, Γιώργος Κοτσιφάκης, Γεωργία Κυριακάκη, Αποστόλης Παπαγιάννης, Μανόλης Φραγκονικολάκης, Μπέττυ Χίνου
Στο http://www.gogoulos.gr/2015/02/blog-post.html
Επίσης πολύ κατανοητό.
Παράθεση από: amichail στις 06 Ιουν 2015, 07:06:42 ΠΜ
Πρόταση για τη διδασκαλία του μαθήματος Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ της Β΄ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ που βασίζεται στο ΠΣ του μαθήματος.
Συγγραφείς: Γιώργος Γώγουλος, Γιώργος Κοτσιφάκης, Γεωργία Κυριακάκη, Αποστόλης Παπαγιάννης, Μανόλης Φραγκονικολάκης, Μπέττυ Χίνου
Στο http://www.gogoulos.gr/2015/02/blog-post.html
Επίσης πολύ κατανοητό.
Ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ!!
Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ συνάδελφοι, που τα μοιράζεστε μαζί μας!
Ευχαριστούμε πολύ.
Παράθεση από: amichail στις 06 Ιουν 2015, 07:06:42 ΠΜ
Πρόταση για τη διδασκαλία του μαθήματος Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ της Β΄ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ που βασίζεται στο ΠΣ του μαθήματος.
Συγγραφείς: Γιώργος Γώγουλος, Γιώργος Κοτσιφάκης, Γεωργία Κυριακάκη, Αποστόλης Παπαγιάννης, Μανόλης Φραγκονικολάκης, Μπέττυ Χίνου
Στο http://www.gogoulos.gr/2015/02/blog-post.html
Επίσης πολύ κατανοητό.
Μου αρέσει πάρα πολύ αυτή η προσέγγιση του αλγορίθμου. Αντιγράφω και επισυνάπτω τμήμα σελίδας 51από το σύγγραμα.
Έχει ξαναγίνει μια συζήτηση στο Στέκι νομίζω παλαιότερα.
Πιο εύκολη η μετάβαση σε έννοιες όπως τα υποπρογράμματα για τα παιδιά.
Μια ερώτηση για τα παραπάνω
Σε διαγωνισμούς συγγραφής σχολικών βιβλίων την ύλη την καθορίζει το υπουργείο και στη συνέχεια προωθείται το καλύτερο σύγγραμα; Πώς είναι η διαδικασία;
Επίσης στο διαγωνισμό έλαβαν μέρος 4 συγγράματα. Τα τρία αναφέρονται παραπάνω. Το τέταρτο ποιό είναι;
Η διαδικασία καθορίζεται από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο πλέον ΙΕΠ=Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής,
δες και στο:
http://www.iep.edu.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=156:proc393317042014&catid=33&Itemid=145&lang=el