Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tdrivas

οκ της στέλνω..θα αναφερθώ κυρίως στις αντιδράσεις..εκτός αν έχετε καμμία άλλη ιδέα περί του τι να γράψω..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: morfeus στις 03 Αυγ 2013, 01:45:39 ΜΜ
οκ της στέλνω..θα αναφερθώ κυρίως στις αντιδράσεις..εκτός αν έχετε καμμία άλλη ιδέα περί του τι να γράψω..

Στείλε της τις σημερινές ανακοινώσεις των πανεπιστημιακών, της ΕΤΠΕ, την πρόταση των συμβούλων πληροφορικής για το Τεχνολογικό λύκειο
καθώς και τις προτάσεις τις ΠΕΚΑΠ (για Χημεία ή Επιστήμη Υπολογιστών)

http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%89%CF%81%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CE%B1-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D

http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%AD%CF%80%CE%B5%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%B3%CE%B7%CE%B8%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BB%CF%8D%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF

http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B7-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%AD%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CE%BD-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CF%84%CF%80%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1

Τόνισε της πως δεν γίνεται να παρουσιάζεται πρόταση νόμου με τόσο εγκληματική παράλειψη πληροφορικής στον 21ο αιώνα

Δεν ξέρω μήπως θα ήταν καλό να φτιάξουμε κάποιο υλικό (βασικά να συγκεντρώσουμε, γιατί υπάρχει ήδη έτοιμο) και να αρχίσουμε να το στέλνουμε σε όλα τα μέσα/δημοσιογράφους κάθε μέρα μέχρι να μας γράψουν οι φυλλάδες τους και τα sites τους?


tdrivas

Κυρία Βίβιαν,
σε συνέχεια της συνομιλίας μας σας ζητώ να γράψετε κάτι στο αυριανό φύλλο της εφημερίδας σχετικά με τις αντιδράσεις που έχουν προκύψει. Ήδη πανεπιστημιακοί, ενώσεις και μαθητές έχουν εκφράσει έντονη δυσαρέσκεια για το προβλεπόμενο σχεδιασμό του λυκείου χωρίς την πληροφορική. Επίσης, η πανελλήνια ένωση καθηγητών πληροφορικής (ΠΕΚΑΠ) συναντήθηκε με τους υφυπουργούς, οι οποίοι δεν είχαν καν γνώση του διαχωρισμού δεξιότητας στην Πληροφορική και ΕΠΙΣΤΗΜΗ της Πληροφορικής και υποσχέθηκαν να επανεξετάσουν το θέμα. Παρακάτω σας παραθέτω τους συνδέσμους με τα κείμενα:

Και οι προτάσεις μας, που δεν στοιχίζουν ούτε οικονομικά, ούτε σε ανθρώπινο δυναμικό :

Ο δίκαιος αγώνας μας, που πρωτίστως αφορά τη νέα γενιά του ελλαδικού χώρου, πρέπει να στηριχθεί από όλους σας.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

tdrivas

Το στέλνω γιατί δεν βλέπω απάντηση και ο χρόνος μας πιέζει..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: morfeus στις 03 Αυγ 2013, 02:11:53 ΜΜ
Το στέλνω γιατί δεν βλέπω απάντηση και ο χρόνος μας πιέζει..

Στείλτο....

lxart

OK. Μην αγχώνεσαι, ότι και να γράψεις και μόνο το γεγονός ότι θα ξαναδεί το θέμα είναι κάτι.
Πιθανόν να γράψει μια περίληψη αυτού που της έστειλες. Πάλι κέρδος θα είναι για εμάς, αφού θα γίνει συζήτηση για το θέμα.
Μπράβο σου.

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

veni

Ένα λιθαράκι από τον καθένα χρειάζεται ... Συγχαρητήρια !
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

tdrivas

Τρέχουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ το θέμα, δεν υπάρχουν Μπράβο για καθένα ξεχωριστά. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Γενικά, πρέπει να προωθηθεί ΕΙΔΙΚΑ η ανακοίνωση των πανεπιστημιακών σε εφημερίδες, ραδιόφωνα και ιστοσελίδες.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Katsadouros_Dhm

Μπράβο σε όλους σας συνάδελφοι.

Προτείνω η ΠΕΚΑΠ να ξαναζητήσει συνάντηση με το Υπουργείο μέσα στην εβδομάδα. Μπορεί να φαίνεται ότι είναι πολύ νωρίς από την τελευταία χθεσινοβραδυνή συνάντηση, αλλά πρέπει να αλλάξουν τα προγράμματα, σε πολύ λίγο χρόνο.

Πιστεύω ότι τα δεδομένα μετά και τις καθαρές τοποθετήσεις των Πανεπιστημιακών, των Ενώσεων αλλά και όλων όσων έχουν ακόμα κοινή λογική, έχουν αλλάξει και δεν μπορούν να παραβλεφθούν από καμιά επιτροπή που επεξεργάζεται προγράμματα σπουδών.
Διαφορετικά τα προγράμματα, και όσον αφορά το θέμα της Πληροφορικής, σε καμιά περίπτωση δε θα μπορούν να γίνουν αποδεκτά ως αποτέλεσμα μελέτης, εκπαιδευτικής έρευνας, διαλόγου, κοινής προσπάθειας ή διαβούλευσης.

merlin

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 03 Αυγ 2013, 03:48:15 ΜΜ

Προτείνω η ΠΕΚΑΠ να ξαναζητήσει συνάντηση με το Υπουργείο μέσα στην εβδομάδα. Μπορεί να φαίνεται ότι είναι πολύ νωρίς από την τελευταία χθεσινοβραδυνή συνάντηση, αλλά πρέπει να αλλάξουν τα προγράμματα, σε πολύ λίγο χρόνο.


Πρέπει να γίνει σίγουρα μια συνάντηση ακόμα, αλλά δεν έχει νόημα τόσο νωρίς. Έτσι κι αλλιώς δεν προσπαθούμε να πείσουμε το υπουργείο με επιχειρήματα (το ξέρουν και οι ίδιοι ότι είναι λάθος το νέο πρόγραμμα). Ο μόνος τρόπος να αλλάξει είναι να "πιεστούν" να αλλάξει από τον κόσμο.

Νομίζω ότι είμαστε στον σωστό δρόμο και έχουν αρχίσει να κινούνται τα κατάλληλα νήματα. Δεν πρέπει όμως να μένουμε ήσυχοι, όσο περισσότεροι γνωρίζουν για το τι πάει να γίνει τόσο καλύτερα.

Ήδη σε όσους το έχω πει προφορικά με κοιτάνε σαν να είμαι UFO! Αποκλείεται, μου λένε, να γίνει τέτοιο πράγμα, δεν έχει λογική...

Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

gkatsion

Αγαπητοί συνάδελφοι,

μπράβο, για όλες τις προσπάθειες.

Και εγώ από την πλευρά μου, λόγω προσωπικής σχέσεως
και συνεργασίας πολλά χρόνια έχω ενημερώσει την πρόεδρο
του τμήματος Πληροφορικής στο ΠΑΠΕΙ.

Οσοι περισσότεροι ενημερωθούν, ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει...
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

Πέτρος Κ.

Δεν ξέρω αν είναι υπερβολικό και αν αξίζει... αλλά μήπως να γράφαμε και ένα κέιμενο και στα Αγγλικά...

θα μπορούσαμε να το στείλουμε σε οργανισμούς που ασχολούνται με την προώθηση της αλγοριθμικής/προγραμματισμού στην εκπάιδευση (πχ. http://www.cs4hs.com/, http://www.code.org/)