Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

mar_pat

Χαιρετίζω όλους τους συναδέλφους!

Λοιπόν, αυτό δεν το περίμενα με τίποτα!! Δε νομίζω πως έχουν πλήρη επίγνωση της κατάστασης οι εκάστοτε σύμβουλοι που εμπλέκονται με τις ωραιότατες αυτές ιδέες. Για να στείλεις πληροφορικους στα δημοτικά πρέπει να έχεις και υποδομές. Δεν γνωρίζω πολλά που έχουν.

Επίσης αυτή η ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στα υπόλοιπα μαθήματα δε νομίζω ότι θα ευχαριστήσει συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων οι οποίοι δεν γνωρίζουν χειρισμό Η/Υ και κυρίως δεν θέλουν να μάθουν κάτι περισσότερο απο τα πολύ βασικά.

Τέλος, έχω μία άλλη σημαντική ερώτηση αν γνωρίζει κάποιος την απάντηση. Θα βγει και το ΑΕΠΠ κατα συνέπεια;;;; Τέρμα η αλγοριθμική;;;; Θα περνάει κάποιος σε μια σχολή γύρω απο τους Η/Υ, θα έχει να αντιμετωπίσει μαθήματα με γλώσσες προγραμματισμού και δεν θα γνωρίζει καν τι είναι αυτό;;;;;

Αϊ αμ σπίτσλες....

sarakiniotis

Παράθεση από: mar_pat στις 26 Ιαν 2011, 10:09:00 ΜΜ
Χαιρετίζω όλους τους συναδέλφους!

Λοιπόν, αυτό δεν το περίμενα με τίποτα!! Δε νομίζω πως έχουν πλήρη επίγνωση της κατάστασης οι εκάστοτε σύμβουλοι που εμπλέκονται με τις ωραιότατες αυτές ιδέες. Για να στείλεις πληροφορικους στα δημοτικά πρέπει να έχεις και υποδομές. Δεν γνωρίζω πολλά που έχουν.

Επίσης αυτή η ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στα υπόλοιπα μαθήματα δε νομίζω ότι θα ευχαριστήσει συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων οι οποίοι δεν γνωρίζουν χειρισμό Η/Υ και κυρίως δεν θέλουν να μάθουν κάτι περισσότερο απο τα πολύ βασικά.

Τέλος, έχω μία άλλη σημαντική ερώτηση αν γνωρίζει κάποιος την απάντηση. Θα βγει και το ΑΕΠΠ κατα συνέπεια;;;; Τέρμα η αλγοριθμική;;;; Θα περνάει κάποιος σε μια σχολή γύρω απο τους Η/Υ, θα έχει να αντιμετωπίσει μαθήματα με γλώσσες προγραμματισμού και δεν θα γνωρίζει καν τι είναι αυτό;;;;;

Αϊ αμ σπίτσλες....

απο αυτα που διαρρεουν , στο Λύκειο δεν θα υπάρχει τιποτα που να μπορει να το διδαξει ενας ΠΕ19-20. Οταν λεμε τιποτα εννοουμε τιποτα

kadafi

Παράθεση από: mar_pat στις 26 Ιαν 2011, 10:09:00 ΜΜ
Θα περνάει κάποιος σε μια σχολή γύρω απο τους Η/Υ, θα έχει να αντιμετωπίσει μαθήματα με γλώσσες προγραμματισμού και δεν θα γνωρίζει καν τι είναι αυτό;;;;;

Να σημειώσω οτι οι γλώσσες προγραμματισμού δεν διδάσκονται αποκλυστικά σε σχολές γύρω απο τους Η/Υ. Ακόμα και οι Χημικοί μηχανικοί στο 1ο εξάμηνο κάνουν Fortran και δεν ξέρω τι άλλα μαθήματα προγραμματισμού ακολουθούν μετά. Το λέω αυτό γιατί έχω γνωστή κοπέλα που πέρασε σε αυτό το τμήμα απο θετική κατεύθυνση και ζήτησε τη βοήθειά μου γιατί δεν καταλαβαίνει τίποτα!
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

Χ.Μοτσενίγος

Παράθεση από: kadafi στις 27 Ιαν 2011, 12:05:13 ΜΜ
Να σημειώσω οτι οι γλώσσες προγραμματισμού δεν διδάσκονται αποκλυστικά σε σχολές γύρω απο τους Η/Υ. Ακόμα και οι Χημικοί μηχανικοί στο 1ο εξάμηνο κάνουν Fortran και δεν ξέρω τι άλλα μαθήματα προγραμματισμού ακολουθούν μετά. Το λέω αυτό γιατί έχω γνωστή κοπέλα που πέρασε σε αυτό το τμήμα απο θετική κατεύθυνση και ζήτησε τη βοήθειά μου γιατί δεν καταλαβαίνει τίποτα!

Συμφωνώ και επαυξάνω. Στο Π.Κ. που σπούδασα ας πούμε οι Φυσικοί από τα μέσα της δεκαετίας του 1980 τουλάχιστον που ήμουνα κι εγώ εκεί, έκαναν FORTRAN και κάποιοι μάλιστα έπαιρναν και μαθήματα επιλογής της δικής μας σχολής όταν μπορούσαν γιατί είδαν ότι τους ενδιέφερε.

Αυτά το '80. Το 2011 είναι πλέον προφανής και αυτονόητη η χρησιμότητα και η αναγκαιότητα χρήσης σε υψηλό επίπεδο αλλά και ικανότητα προγραμματισμού του υπολογιστή για όποιον κινείται στο πεδίο των θετικών επιστημών γενικότερα.

Αλλά τι να λέμε τώρα, ποιος ενδιαφέρεται σε αυτή τη χώρα για τέτοια "ψιλά γράμματα";

pfan

Παράθεση από: Χ.Μοτσενίγος στις 26 Ιαν 2011, 12:20:11 ΠΜ
Μεταφέρω μια αγανακτισμένη απορία της κόρης μου που φέτος είναι μαθήτρια της Β΄ Γυμνασίου. Η απορία της αποκαλύπτει μια ακόμα όψη της προχειρότητας των (όποιων) σχεδιασμών του υπουργείου μας.  Τη μεταφέρω επίσης γιατί δεν την έχω δει να διατυπώνεται πουθενά αλλού.

Να αναφέρω ότι και ο γιος μου που είναι τρίτη δημοτικού είχε μια παρόμοια απορία!! Θα ήθελα να ήξερα αν τα παιδιά εκφράζουν τέτοιες απορίες αυτοί που οργανώνουν και «χαράζουν» την εκπαιδευτική πολιτική τι είδους απορίες έχουν? Μάλλον καμία!

Σήμερα είχαμε εκλογές στην ΕΛΜΕ ΝΟΤΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ και από το (παλιό) ΔΣ της ΕΛΜΕ είχαμε θετική απάντηση για να κηρύξουν στάση εργασίας  στις 15 Φεβρουαρίου  (Διευκολυντική: δηλαδή όσοι έχουν μάθημα μπορούν να δηλώσουν στάση και να μην έχουν πρόβλημα όσοι δεν έχουν δεν χρειάζεται να το δηλώσουν). Επίσης καλό είναι και η ΟΛΜΕ από τη μεριά της να προωθήσει και να αναδείξει αυτό το θέμα.
Το σημαντικότερο όμως  είναι όμως να βρεθούμε όλοι εκεί ενωμένοι!!!

Μια ερώτηση @skoud την αφίσα για την συγκέντρωση πως μπορούμε να την βρούμε σε καλή ανάλυση?

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς!
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

skoud

#770
Παράθεση από: pfan στις 27 Ιαν 2011, 08:50:41 ΜΜ
Σήμερα είχαμε εκλογές στην ΕΛΜΕ ΝΟΤΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ και από το (παλιό) ΔΣ της ΕΛΜΕ είχαμε θετική απάντηση για να κηρύξουν στάση εργασίας  στις 15 Φεβρουαρίου  (Διευκολυντική: δηλαδή όσοι έχουν μάθημα μπορούν να δηλώσουν στάση και να μην έχουν πρόβλημα όσοι δεν έχουν δεν χρειάζεται να το δηλώσουν). Επίσης καλό είναι και η ΟΛΜΕ από τη μεριά της να προωθήσει και να αναδείξει αυτό το θέμα.
Το σημαντικότερο όμως  είναι όμως να βρεθούμε όλοι εκεί ενωμένοι!!!

Μια ερώτηση @skoud την αφίσα για την συγκέντρωση πως μπορούμε να την βρούμε σε καλή ανάλυση?

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς!



Κατ' αρχήν θέλω να ευχαριστήσω τη συναδέλφισσα, που πήρε την πρωτοβουλία να ζητήσει από την ΕΛΜΕ της την κήρυξη στάσης εργασίας για να μην έχουν πρόβλημα όσοι συνάδελφοι έχουν εκείνη την ώρα μάθημα. Αν το έκαναν όλοι αυτό, θα ήταν τα πράγματα πολύ καλύτερα για όλους μας...

Έχουμε στείλει επιστολή στην ΟΛΜΕ και στην ΔΟΕ (από 24/1) και έχουμε έλθει σε προσωπική επαφή με εκπροσώπους παρατάξεων στο ΔΣ της ΟΛΜΕ, από την επόμενη στιγμή που αποφασίσαμε τη συγκέντρωση, για κήρυξη στάσης εργασίας και νομίζω ότι θα την έχουμε!

Έχουμε έλθει επίσης σε επαφή και με πολλές ΕΛΜΕ, απ' ευθείας ή μέσω συναδέλφων που προσφέρθηκαν να βοηθήσουν και νομίζω ότι και από εκεί θα έχουμε θετική ανταπόκριση. Βέβαια αν βγάλει η ΟΛΜΕ απόφαση δεν είναι αναγκαίο να το κάνουν και οι ΕΛΜΕ. Αλλά για παν ενδεχόμενο ας προσπαθήσουμε και με τις ΕΛΜΕ.

Προσπαθούμε να βρούμε προσωπική επαφή και με την ΔΟΕ (εκτός της επιστολής που στείλαμε) και με τους συλλόγους Δασκάλων, για να καλυφθούν και οι συνάδελφοι μας που βρίσκονται στα Δημοτικά. Όποιος μπορεί να βοηθήσει ας επικοινωνήσει μαζί μας.

Την Δευτέρα, 31/1 στις 8.00μμ στην ανοιχτή, όπως πάντα, συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ θα συζητήσουμε και άλλα μέτρα για την επιτυχία της συγκέντρωσης. Όποιος συνάδελφος θέλει και μπορεί να παραστεί είναι ευπρόσδεκτος


ΥΣ: όπως σε κάθε προσπάθεια συσπείρωσης και έκφρασης της αγωνιστικής διάθεσης του κλάδου, κάποιοι προσπαθούν να υπονομεύσουν την προσπάθεια και να μας συκοφαντήσουν. Παραμένουμε, όλο το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π., πιστοί στη γραμμή που έχουμε χαράξει να μην απαντάμε, για χάρη της ενότητας του κλάδου. Είμαστε άνθρωποι όμως και γιαυτό υπάρχουν όρια. Έχουμε επωμισθεί ένα βάρος που δεν το είχαμε φανταστεί όταν από χόμπυ και μόνο (και όχι από επάγγελμα) είπαμε να ασχοληθούμε με τα «κοινά» του κλάδου μας και αυτό τουλάχιστον πρέπει να το σέβονται κάποιοι συνάδελφοι(?)...


Επισυνάπτω και την αφίσα που ήδη βγάλαμε, σε μεγαλύτερη ανάλυση.
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

dim

"Η πληροφορική έχει τόση σχέση με τους υπολογιστές όση έχει η αστρονομία με το τηλεσκόπιο"
Παράθεση(βλέπε αφίσα ΠΕΚΑΠ)

Μάλιστα.

Πέτάμε την επιστήμη της αστρονομίας έξω γιατί το τηλεσκόπιο το χρησημοποιούν και σε άλλες επιστήμες όπως Ορνιθολογία... Μετεωρολογία....  κτλ κτλ
άρα οριζοντικοποίηση....
Σωστά?!!!!!!!!!!!!!
Μπράβο σας!!!!!!!!
Συγχαρητήρια!!!!!!!!

dtsilog

Θαυμάστε την! Πραγματικά αισθάνομαι υπερήφανος που έχουμε τέτοιες κεφαλές.

http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2136%3Ayfvouli270111&catid=114%3Ato-ypaideias-sth-voulh-twn-ellhnwn&lang=el

Ο μόνος φόβος μας, είναι ότι δε θα βγούμε στο δρόμο για να αντισταθούμε και να αντιδράσουμε σε όλα εκείνα που αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς. Εάν τον ξεπεράσουμε μπορούμε να ελπίζουμε για κάτι καλύτερο. Εάν όχι απλά θα γκρεμιστούν όσα χτίσαμε τα τελευταία 40 χρόνια. Δεν υπάρχει πλέον θεωρία της συνωμοσίας, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

fof

απάντηση από CSTA

Re: Letter to Computer Science Teachers Association

From: Chris Stephenson <chris.stephenson@comcast.net>Add to Contacts
To: Fotini T <f....@yahoo.com>; pekap@pekap.gr 
Cc: Margot Phillipps <margot.phillipps@gmail.com>; Judith Gal-Ezer <galezer@openu.ac.il>
--------------------------------------------------------------------------------

Hello T.......

Can you tell us what it is that CSTA might do to help?  Would it help for us to send a letter to the person in charge of education in Greece?


Chris


ntzios kostas

Μετά από την οργάνωση αυτής της συγκέντρωσης έχω να κάνω μία ερώτηση.

Πώς επιλέχθηκε αυτή η ημερομηνία και δεν εννοώ τη συγκεκριμένη μέρα αλλά τη συγκεκριμένη εποχή που ακόμα δεν έχει βγει προς τα έξω το σχέδιο της κυβέρνησης; Γιατί η κυβέρνηση πολύ έξυπνα θα μας πει (αυτό που είπε άλλωστε και σε πολλούς βουλευτές στη βουλή), "γιατί φωνάζετε εσείς αφού ακόμα δεν έχουμε ανακοινώσει τίποτα και δεν ισχύει τίποτα". Και αναρωτιέμαι, λοιπόν, μήπως υπάρχει περίπτωση η ΠΕΚΑΠ να ξέρει κάτι παραπάνω από εμάς για τις προοδους του σχεδίου. Αν ναι καλό είναι, πριν μαζευτούμε εκεί, να μας ενημερώσει. 

Επίσης πιστεύω ότι πρέπει να πάρουν θέση για το αν θα συμμετάσχουν σε αυτή τη συγκέντρωση η ΕΠΥ και η ΕΠΕ . Αν όχι, γιατί όχι.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

alex1alex

Σημερα ο Συναδελφος μου (Μαθηματικος Συμβουλος του Υφυπουργου) με αρχισε πρωι-πρωι στη πλακα : "Καλα τι θα γινει με εσας ,ουτε οι δασκαλοι σας θελουν...μονο στο γυμνασιο θα μπορειτε να πατε..."
Γενικως κρατιεμαι μην του αστραψω καμμια και το ριχνω στην πλακα για να μαθαινω και καμμια πληροφορια...

Ρε παιδια μηπως εξελιχθουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ και μας μεταταξουν σε τιποτα δημους και υπουργεια


petrosp13

Εγώ ένα ξέρω
Ακόμα κι αν εξοβελιστεί η πληροφορική από παντού, οι υπουργοί σήμερα είναι και αύριο δεν είναι
Ο επόμενος θα καταλάβει την ηλιθιότητα του προηγούμενου εγχειρήματος, θα συζητηθεί, θα γίνει ντόρος
Και η Πληροφορική θα επιστρέψει με νέο σχέδιο, ίσως πιο ενισχυμένη

Εγώ πάντως διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για το νέο σχέδιο
Αν εξαιρέσουμε την κατανομή των διδακτικών ωρών που μπάζει από παντού, χρειάζονται πολλά λεφτά για να μπουν τεχνολογίες στα μαθήματα, χρειάζεται να υπάρχουν καθηγητές όλων των ειδικοτήτων παντού, χρειάζονται πολλά απίθανα πράγματα
2 ενδεχόμενα πιστεύω ότι μπορεί να συμβούν:
- Τελικά θα το πάρουν πίσω το σχέδιο. Σε κάθε νέο σύστημα, υπάρχει το στάδιο της μελέτης σκοπιμότητας, που περιλαμβάνει το κομμάτι της εφικτότητας υλοποίησης της λύσης. Εκεί δεν στέκει κυρίως το εγχείρημα. Κι ας θέλουν να "ταϊσουν" εταιρείες πληροφορικής με μαζικές αγορές
- Θα το εφαρμόσουν και θα γελάσει ο κάθε πικραμένος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Σπύρος Δουκάκης

Ελπίζω να ακουστεί κάτι και για την Πληροφορική...

ΠαράθεσηΗ ΟΙΕΛΕ συμμετέχει στον προβληματισμό για το πρόγραμμα σπουδών του Γενικού Λυκείου με την οργάνωση δύο εκδηλώσεων – συζητήσεων, μία την Τετάρτη, 16 Φεβρουαρίου 2011, ώρα 18.00, στο ξενοδοχείο "Imperial" της Θεσσαλονίκης και τη δεύτερη το Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2011, ώρα 10.30, στο ξενοδοχείο "Τιτάνια" (Πανεπιστημίου 52) της Αθήνας με θέμα:

Το Γενικό Λύκειο – Αναβάθμιση του εκπαιδευτικού και κοινωνικού του ρόλου

Τα ερωτήματα που θα επιχειρηθεί να απαντηθούν αφορούν στη διασύνδεσή του με τις προηγούμενες βαθμίδες (Γυμνάσιο) αλλά και τις επόμενες, η ιδιαιτερότητα και η διαφοροποίησή του από αυτές στο περιεχόμενο και στη λειτουργία του, η ανάπτυξη της κοινωνικής του προσφοράς. Η παιδαγωγική, επιστημονική, διοικητική, ενδοσχολική και αποτελεσματική για ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα όψη της λειτουργίας του θα αποτελέσουν τις παραμέτρους εξειδίκευσης για κάθε θέμα που θα μας απασχολήσει. Ειδική ερευνητική ομάδα από συναδέλφους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς θα καταγράψει τις προσεγγίσεις, τις απόψεις και τις προτάσεις εμπειρογνωμόνων, φορέων και συναδέλφων και σύμφωνα με αυτές θα διαμορφώσει ειδικό ερωτηματολόγιο που θα απευθύνει σε όλους τους εκπαιδευτικούς.

Περισσότερα: http://tiny.cc/us6zm

sarakiniotis

Παράθεση από: sdoukakis στις 31 Ιαν 2011, 06:37:56 ΜΜ
Ελπίζω να ακουστεί κάτι και για την Πληροφορική...

Περισσότερα: http://tiny.cc/us6zm

Αν υποψιαστω οτι θα τρεξει η ΟΙΕΛΕ και θα μας σωσει , τοτε τι να πω....Βεβαια και αυτοι χανουν ωρες απο ΑΕΠΠ