Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

ο τρόπος που γράφουν και σκέφτονται οι εμείς ξεχωρίζει από μακρυά

αξιοποίησαν το αξιόπιστο τρο-μα-κτικό για τη δημοσιοποίηση των θέσεών τους

kadafi

ποιοί είναι οι εμείς; οι του κλάδου μας;
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

P.Tsiotakis

συμμετέχεις τόσο καιρό στο στέκι, όσος απαιτείται για να μπορείς να καταλάβεις τι γράφω

για άλλη μια φορά από το καλοκαίρι, νοιώθω να επιβεβαιώνομαι

Keep Growing

Εγώ ξέρετε το έχω πάρει απόφαση και έπαψα πλέον να κυνηγάω ανεμόμυλους.
Σύμφωνα με τον Λούβρη, ανήκω στο "20% κάνει από μέτρια έως καλά τη δουλειά του ". (βλέπετε έχω και μια 15ετία στην πλάτη μου).
Μπορεί φαντάζομαι ο καθένας από μας (πάντα σύμφωνα με τον Λούβρη) να κατατάξει τον εαυτό του σε κάποιο ποσοστό.

Είναι γεγονός ότι αυτός ο κλάδος είναι πολυδιασπασμένος,  από την γέννησή του ακόμα, σε πολλά και ετερόκλητα "κομμάτια", κάτι που λειτούργησε και λειτουργεί ως τροχοπέδη για την ενιαία φωνή του κλάδου μας.
Δεν πιστεύω πως ποτέ θα επέλθει η πολυπόθητη ένωση της φωνής του κλάδου μας για τον πολύ απλό λόγο ότι κανένα από τα "ποσοστά" του Λούβρη δεν είναι διατεθειμένο να μετακινηθεί των θέσεών του.

Και να κλείσω λέγοντας ότι αν δεν έχουμε το θάρρος και την δύναμη να δούμε το πρόβλημα του κλάδου μας στις πραγματικές του διαστάσεις, ακόμα και οι ελάχιστες ελπίδες συσπείρωσης που έχουμε και αυτές θα χάνονται στη δίνη του οποιουδήποτε καλογυαλισμένου νεροχύτη.     
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

veni

Μάλλον θα χρειαστούν πολλές γενιές ώστε ο Έλληνας να αναγνωρίσει ότι είναι δυνατόν
να υπάρχει φως και μέλλον πέρα από το ατομικό του συμφέρον.

Καλοπερασάκιας, Βολεψάκιας και εκπονητής πονηρής - ανέξοδης κριτικής των πάντων.


Παραθέτω ένα τμήμα ενός άρθρου από τη Καθημερινή της Κυριακής του Πάσχου Μανδραβέλη με τίτλο :


Αναζητώντας το σχήμα του τροχού


...
Εκ των πραγμάτων, λοιπόν, διαπιστώνουμε ότι η πανεπιστημιακή κοινότητα, ως συλλογικότητα, δεν μπορεί να χωρίσει δύο γαϊδουριών άχυρα. Δεν μπορεί να αντιμετωπίσει ούτε τα πιο απλά προβλήματα και απλώς καταγγέλλει. Χειρότερα: όποιες προτάσεις κατατίθενται, αρχίζουν να παραμετροποιούνται με τους πιο απίθανους φόβους για το μέλλον, ενώ ουδείς θέλει να ασχοληθεί με το θλιβερό παρόν των πανεπιστημίων. Ολοι αναλύουν ότι στοχεύουν σε ένα φανταστικό μέλλον για το οποίο πρέπει να γίνει το α΄, αφού λάβουμε υπόψη το β΄ και συνυπολογίσουμε το γ΄ και αφού μελετήσουμε ενδελεχώς το δ΄ μέχρι να φτάσουμε στο ω΄ του φανταστικού μέλλοντος και στο τέλος, αποκαμωμένοι από την πολλή κουβέντα, αφήνουν το παρόν ανέπαφο να διολισθαίνει στο χειρότερο. Κατόπιν τα πράγματα ησυχάζουν για λίγο και χρειάζεται μια μικρή αφορμή για να ξαναρχίσει το κουβεντολόι και η πορεία από το άλφα ώς το ωμέγα.
...

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_16/01/2011_428963

Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

iliasthes

Παράθεση από: ptsiotakis στις 17 Ιαν 2011, 09:55:25 ΜΜ
ο τρόπος που γράφουν και σκέφτονται οι εμείς ξεχωρίζει από μακρυά

αξιοποίησαν το αξιόπιστο τρο-μα-κτικό για τη δημοσιοποίηση των θέσεών τους


Κάτι μου θυμίζει το εμείς, χαχα. Τεσπα

dim

ΠαράθεσηΟι απαράδεκτοι αυτοί χαρακτηρισμοί περί ψυχασθενών, αποκαμωμένων με καμένες φλάντζες, απαρχαιωμένων, μη αναστρέψιμων καθηγητών που διδάσκουν μαθητές σε δημόσια σχολεία, προκαλούν ΝΤΡΟΠΗ, ΔΙΧΑΣΜΟ και ΟΡΓΗ όταν ακούγονται από στόμα συναδέλφου που εκπροσωπεί τον κλάδο!

Οι αποδεκτοί και παραδεκτοί αυτοί χαρακτηρισμοί περί αφοσιωμένων, εργατικών, μερακλήδων, καινοτόμων καθηγητών που διδάσκουν μαθητές σε δημόσια σχολεία, προκαλούν ΟΜΟΝΟΙΑ, ΣΕΒΑΣΜΟ και ΔΕΟΣ όταν ακούγονται από στόμα συναδέλφου που εκπροσωπεί τον κλάδο!!!!!!!!!!

Οκ όλα ρόδινα - ονειρικά!!! Αν καλύπτει αυτό.....

Vangelis

Τα τρολλ που μάχονται για την "ομόνοια" του κλάδου ξαναχτύπησαν !!
(μάλλον ένα και μοναδικό είναι αλλα επειδή΄υπάρχει και μια μικρή περίπτωση να είναι δύο βάζω πληθυντικό!)

Μου άρεσε όμως η υπογραφή
τρομακτικά αναξιόπιστοι


alex1alex


petrosp13

Κυκλοφορούν κάτι φήμες ότι η πληροφορική στα δημοτικά θα γίνεται από επιμορφωμένους δασκάλους
Πάει και στα δημοτικά η πληροφορική για μας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

alex1alex

Ξυπνατε συναδελφοι κοιμηθηκαμε !!!!
ΠΕΚΑΠ μιλατε !! δρασεις περιμενουμε οχι το σχεδιο νομου

εγω στο facebook στο ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
αναψα μια φιτιλιά για συγκεντρωση εξω απο το υπουργειο

απαντηστε και εδω ποσοι ειστε σιγουροι οτι θα ερθετε

alex1alex

Δειτε σε τι δημοτικο αναφερεται η παρουσιαση της χριστοφιλοπουλου για τα νεα δημοτικα. Σε ενα δημοτικο που ειναι
υπερεξοπλισμενο !!! Ο κοσμος θα νομιζει οτι ετσι ειναι ολα !!

Διαβαστε πως θα ειναι τα νεα δημοτικα

http://www.esos.gr/index2.php?option=com_k2&view=item&task=download&id=445

tom

Παράθεση από: petrosp13 στις 20 Ιαν 2011, 05:02:56 ΜΜ
Κυκλοφορούν κάτι φήμες ότι η πληροφορική στα δημοτικά θα γίνεται από επιμορφωμένους δασκάλους
Πάει και στα δημοτικά η πληροφορική για μας
Πέτρο δεν είναι καλή εποχή για φήμες. Ειδικά αν σκεφτείς, ότι ήδη βρίσκονται σε αγωνία χιλιάδες συνάδελφοι στη δευτεροβάθμια, ας μη τρελάνουμε και αυτούς που είναι στην πρωτοβάθμια. Δηλαδή που θα πάνε όλοι οι καθηγητές πληροφορικής; Στον καιάδα; Ας είμαστε λίγο υπομονετικοί. Λίγες μέρες έμειναν. Ένας καθηγητής στο πανεπιστήμιο είχε το εξής κόλλημα. Όταν κάποιος δεν έβαζε πηγές σε μια εργασία, του έκοβε 2-3 μονάδες από τις 10. Έλεγε οτι αυτό που έχει γράψει μπορεί να είναι κλεμμένο, δημιούργημα της φαντασίας σου ή ανακριβές. Του έδινε ελάχιστη σημασία, έτσι για τον κόπο του. :-)
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

alex1alex

εχετε το νου σας στη διαβουλευση..ξαφνικα θα μπουν εκει και τα δικα μας

δειτε εδω τη διαβουλευση για τις συγχωνευσεις σχολειων...δειτε και τα σχολια και πως τα χωνουν
καποιοι με σωστα επιχειρηματα και ετοιμαστε απο τωρα κειμενα για τα δικα μας

http://www.opengov.gr/ypepth/?p=614