Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

alex1alex

ξεκινηστε τη μαχη τωρα μπειτε στη διαβουλευση για τις συγχωνευσεις και τρελλανετε σε θετικους ψηφους τα σχολεια που τα χωνουν
εχετε μονο 2 μερες

dtsilog

Άλλοι 151 συνάδελφοι μας προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου στα Δημοτικά.
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=20665
Δηλαδή φτάσαμε σχεδόν τις 1400 προσλήψεις πλήρους και μειωμένου ωραρίου καθηγητών Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. 1400 συνάδελφοι που δουλεύουν με το νέο θεσμό του ημερομισθίου. Θυμάται κανείς το καλοκαίρι πόσοι διορισμοί έγιναν και με ποια αιτιολογία από το υπουργείο παιδείας; Δεν υπάρχουν κενά, τα καλύψαμε όλα. Τι άλλο περιμένουμε για να συνειδητοποιήσουμε ότι τα κριτήρια όλων των αλλαγών στη δημόσια εκπαίδευση δεν είναι παιδαγωγικά αλλά σκοπεύουν στη συρρίκνωση και απαξίωση της; Έχουμε ένα υπουργείο παιδείας που έχει σταματήσει-απαγορεύσει οποιοδήποτε διάλογο με εκπροσώπους της εκπαίδευσης, οποιαδήποτε δημοκρατική διαδικασία συζήτησης. Αντί αυτού προωθεί την περίφημη δημόσια διαβούλευση, έναν δικτυακό τόπο όπου προσπαθούν να μας πείσουν ότι λαμβάνουν πολύ σοβαρά την άποψη οποιουδήποτε πολίτη αφήνει σχόλιο. Βέβαια από πίσω έχουν ξεκινήσει όλες εκείνες τις διαβουλεύσεις με τους τοποθετημένους τους σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, ώστε να εφαρμόσουν τα μέτρα που ήδη έχουν προαποφασίσει. Θυμάται άραγε κανείς, σε ανάλογες δύσκολες στιγμές για το Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο, να έχει καταργηθεί η έννοια του δημοκρατικού διαλόγου όπως σήμερα, ενός διαλόγου πρόσωπο με πρόσωπο; Κι εμείς η μόνη απάντηση που έχουμε είναι να περιμένουμε να δούμε τι θα μας πουν; Λες και δε ξέρουμε;
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

Ευαγγελία

Λυπάμαι που θα γράψω τις ακόλουθες "εσωτερικές" φήμες. Ούτε και στο Δημοτικό θα διδαχθεί η Πληροφορική από ΠΕ19/20.

Οι λόγοι μάλλον είναι προφανείς:
Δεν μας θέλουν οι Δάσκαλοι γιατί τρέμουν στην ιδέα ότι θα χαθούν και άλλες διδακτικές ώρες απο αυτούς
Πως είναι δυνατόν με την αναλογία 5-1 να μπορέσουν να κάνουν τόσες προσλήψεις;
Δεν γνωρίζουν ή μάλλον καλύτερα κάνουν πως δεν γνωρίζουν τι είναι η Πληροφορική επιστήμη
Δεν τους ενδιαφέρει η Εκπαίδευση παρά μόνο ο περιορισμός των κονδυλίων
Δεν δίνουν δεκάρα για το εκπαιδευτικό προσωπικό και την τύχη τους.

Είναι νομίζω πλέον οι ώρα να σηκωθούμε από τον καναπέ. Αν δεν κάνουμε κάτι τέτοιο μας βλέπω να είμαστε 24 ώρες στον καναπέ ως άνεργοι. Αφήσαμε τις δουλειές μας στον ιδιωτικό τομέα για να υπηρετήσουμε  την Δημόσια Εκπαίδευση με κάποιο όραμα. Περάσανε 10 χρόνια στα θρανία μείναμε αποκομμένοι απο την αγορά εργασίας και τώρα θέλουν στην καλύτερη να μας κάνουν βοηθητικό προσωπικό.

Έλεος ποια.

Η Ένωση Πληροφορικών μιλάει για συγκέντρωση στο Υπουργείο και στις κατά τόπους Διευθύνσεις στις 3/2  .

Στο fb group ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ  όλα τα νεότερα και για την συγκέντρωση.


Mr takis

Κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον στα δύο πρώτα χρόνια του Δημοτικού θα έπρεπε όλα τα μαθήματα να γίνονται από το δάσκαλο. Τα παιδάκια είναι πολύ μικρά. 
Αν και γενικώς διαφωνούσα με την Πληροφορική στο Δημοτικό , τώρα όπως έχουν τα πράγματα πιστέυω ότι είναι πιο δίκαιο να πάμε εμείς μιας και μας διώχνουν από το Λύκειο...

pgrontas

Παράθεση από: Mr takis στις 22 Ιαν 2011, 11:48:47 ΠΜ
Αν και γενικώς διαφωνούσα με την Πληροφορική στο Δημοτικό , τώρα όπως έχουν τα πράγματα πιστέυω ότι είναι πιο δίκαιο να πάμε εμείς μιας και μας διώχνουν από το Λύκειο...
Αυτό είναι ακριβώς το σκεπτικό του υπουργείου, το οποίο όμως έχει ξεχάσει την επιστημονική προσέγγιση στις αλλαγές. Ας μην την ξεχάσουμε και εμείς. Όπως πάμε θα μας δώσουν και σκούπες στο τέλος για να σκουπίζουμε και εμείς θα πούμε και ευχαριστώ επειδή θα πρόκειται για σκούπες δημοσίου.
Αν μπορούμε να τεκμηριώσουμε ότι η Πληροφορική ως επιστήμη πρέπει να διδάσκεται στο Λύκειο πρέπει να επιμείνουμε σε αυτό και να αγωνιστούμε να το πετύχουμε. Αν μπορούμε να τεκμηριώσουμε ότι σε κάποιες τάξεις του Δημοτικού υπάρχει όφελος για την εκμάθηση χρήσης υπολογιστή ή για την εισαγωγή στην πληροφορική ως επιστήμη (εννοώ κάτι που να αφήσει κάτι στα παιδά σε στυλ CS Unplugged) τότε πρέπει να το κυνηγήσουμε και να το υπηρετήσουμε.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Ευαγγελία

Πρέπει όμως πλέον να κινηθούμε ποιο δυναμικά. Καλό δεν θα ήταν μια συγκέντρωση έξω απο το Υπουργείο; ΠΕΚΑΠ , ΕΠΕ δεν είναι πλέον επιτακτική ανάγκη να υπάρξει ένα κεντρικό δυναμικό συντονιστικό όργανο? Καλές και οι ημερίδες και οι ερωτήσεις και όλα, αλλά μήπως να πάμε και ένα βήμα ποιο μπροστά?

jfk1976

Έα
Παράθεση από: dim στις 17 Ιαν 2011, 11:51:32 ΜΜ
Οι αποδεκτοί και παραδεκτοί αυτοί χαρακτηρισμοί περί αφοσιωμένων, εργατικών, μερακλήδων, καινοτόμων καθηγητών που διδάσκουν μαθητές σε δημόσια σχολεία, προκαλούν ΟΜΟΝΟΙΑ, ΣΕΒΑΣΜΟ και ΔΕΟΣ όταν ακούγονται από στόμα συναδέλφου που εκπροσωπεί τον κλάδο!!!!!!!!!!

Οκ όλα ρόδινα - ονειρικά!!! Αν καλύπτει αυτό.....

Ένας συνάδελφος δάσκαλος μου είπε πως αν τα έλεγε αυτά ο πρόεδρός τους, έστω και για πλάκα, θα τον έσπαγαν στο ξύλο. Όταν είσαι σε μια τέτοια θέση και εκπροσωπείς χιλιάδες συνάδελφους δεν γράφεις τέτοια πράγματα ακόμα και αν κάνεις χουμορ...

Ευαγγελία

Άντε πάλι.... Δεν εκπροσωπώ κανέναν..... μόνο τον εαυτό μου. Δεν είμαι πρόεδρος πουθενά και αν είναι να τις μαζέψω ας τις μαζέψω. Μια ζωή στο δήθεν είμαστε.  Αν πάλι κάποιοι έχουν διαφορετικές απόψεις και προτάσεις ας τις παραθέσουν και ας δράσουν να τους ακολουθήσουμε και εμείς οι ποιο "λίγοι". Ας το κάνουν λοιπόν ...


alpapanto

Τα πραγματα αρχιζουν να μαυριζουν επικινδυνα. Προσωπικα ειμαι απογοητευμενος και σιγουρα αβεβαιος για το μελλον...
Ενα εχω να πω...Δεν ξερω ποιος , ας λεγεται ΠΕΚΑΠ, ΕΠΕ, σχολικοι συμβουλοι ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, εκπαιδευτικοι , πανεπιστημιακοι, ΟΛΜΕ ή δεν ξερω ποιος αλλος, κατι πρεπει να κανουν(κανουμε ) και μαλιστα γρήγορα, πριν μας εξαφανίσουν απο τον εκπαιδευτικό χάρτη...Ας βγουμε και μεις στους δρομους , ας συγκεντρωθουμε στις διευθυνσεις, ας αρνηθουμε να δωσουμε βαθμολογία Λυκείου(που πλησιάζει), δεν ξερω, ας κανουμε κατι..

ΥΓ1: Υπαρχει ενα πανελληνιο συνεδριο στα Γιαννενα αρχες Απριλιου...αληθεια, αν νωριτερα μας αφανισουν , τι θα χουμε να πουμε εκει, για ποιο λογο να γινει? ¨η θα μαζευτουμε να κλαιμε τη μοιρα μας??

skoud

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας
15 Φεβρουαρίου, 12:30 μμ

http://pekap.blogspot.com/2011/01/1522011-1230.html
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

dtsilog

Να επαναλάβω πως η ΠΕΚΑΠ δεν πρέπει να ξανακάνει το ίδιο λάθος που έκανε στο ξεκίνημα. Για να μαζευτούν όλοι έξω από το υπουργείο θα πρέπει να διαμαρτυρηθούμε για το Δημοτικό, το Γυμνάσιο, το Νέο Λύκειο και το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο. Ειδικά για το τελευταίο άκουσα ότι δεν πρόκειται να γραφούν νέα βιβλία και ίσως καταργηθούν και τα παλιά, καθώς και πολλά άλλα αξιοπερίεργα και απαράδεκτα.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ, όλοι οι καθηγητές Πληροφορικής. Τα προβλήματα είναι κοινά και αφορούν όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

nikos33

και να δείτε τι μικρά προβληματάκια θα είναι αυτά μετά τις συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων !!

dtsilog

Μα αυτός είναι και ο σκοπός. Με τις συγχωνεύσεις σχολείων σκοπεύουν να μας κάνουν να τρωγόμαστε μεταξύ μας, να φοβόμαστε μήπως χάσουμε τη δουλειά μας ώστε κανένας να μην ασχοληθεί με τις καταστροφικές αλλαγές που θα φέρει στο Δημόσιο Σχολείο το νέο "Ψηφιακό" σχολείο.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

alex1alex

Εκλεισε παιδια ! ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ 15/2 ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ !!! 12.30

http://pekap.blogspot.com/2011/01/1522011-1230.html

ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ !!!!!
αλλιως ειμαστε αξιοι της μοιρας μας

κανονιστε τις δουλεις σας απο τωρα