Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

denix

Συμπλήρωση:
ΠαράθεσηΟι καθηγητές θα πρέπει να είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου και η θητεία τους θα ανανεώνεται μόνο κατόπιν αξιολόγησης.
Από εδώ: http://www.skai.gr/news/greece/article/159480/epistrofi-sto-thesmo-ton-peiramatikon-sholeion-/

alex1alex

Καλη χρονια Συναδελφοι

Αντε αλλη μια αρμοδιοτητα για μας...να τυπωνουμε τα βιβλια των παιδιων

http://topontiki.gr/article/12684

alex1alex


andreas_p

1.  ΕΛΜΕ Κυκλάδων , Σύρος, 4/11/2010
2. ΕΛΜΕ Μεσσηνίας , Καλαμάτα, 22/12/2010
3. ΕΛΜΕ Δράμας, Δράμα, 3/1/2011
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=18895

4. ?
5. ?
.
.
.
Καλή χρονιά

Α

sarakiniotis

Νάντια Γιαννακοπούλου . «Αναβάθμιση της πληροφορικής στο νέο σχολείο»
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
«Αναβάθμιση της πληροφορικής στο νέο σχολείο»
Στα πλαίσια της συζήτησης της 19-12-10 για τον προϋπολογισμό στη Βουλή, η Υπουργός κ. Διαμαντοπούλου ανέφερε σχετικά με το ψηφιακό σχολείο: «Το Νέο Σχολείο θέλουμε να είναι Ψηφιακό Σχολείο. Αυτό σημαίνει την χρήση της πληροφορικής ως εργαλείο, οριζόντια...» Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Πληροφορική δεν ταυτίζεται με τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Πληροφορική δεν είναι η χρήση ενός υπολογιστή ή ενός λογισμικού, ούτε το "μαθαίνω κομπιούτερ". Η Πληροφορική είναι μια ανεξάρτητη επιστήμη, της οποίας η διδακτική διάσταση δεν περιορίζεται μόνο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, αλλά επεκτείνεται σε όλο το εκπαιδευτικό σύστημα. ...
Η χρήση των νέων τεχνολογιών βοηθά στην αποτελεσματικότερη διδασκαλία όλων των γνωστικών αντικειμένων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, αλλά δεν πρέπει να συγχέεται με την διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου της Πληροφορικής. Αυτή τη στιγμή το μάθημα της Πληροφορικής διδάσκεται μια ώρα την εβδομάδα στο Γυμνάσιο και χαρακτηρίζεται ως τριτεύον, ενώ στο Λύκειο είναι μάθημα επιλογής και στις τρεις τάξεις. Το, δε, μάθημα «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον» είναι μάθημα κατεύθυνσης στην Τεχνολογική κατεύθυνση και εξετάζεται σε πανελλαδικό επίπεδο εδώ και δέκα χρόνια.
Η Πληροφορική ως αυτόνομος επιστημονικός κλάδος έχει ενσωματωθεί στην Ελλάδα εδώ και περισσότερο από 25 χρόνια με την ίδρυση αυτοτελών τμημάτων επιστήμης υπολογιστών και πληροφορικής στα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας. Στο εξωτερικό αποτελεί αυτόνομη επιστήμη εδώ και σαράντα χρόνια. Σήμερα, στην Ελλάδα λειτουργούν περισσότερα από 40 τμήματα πληροφορικής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση στα οποία η αλγοριθμική γνώση θεωρείται απαραίτητη.
Είναι θετική η πρόθεση του Υπουργείου να δημιουργήσει το ψηφιακό σχολείο, δηλαδή να χρησιμοποιούνται οι νέες τεχνολογίες στην διδασκαλία όλων των μαθημάτων, αλλά δεν πρέπει με κανέναν τρόπο αυτό να αποτελέσει δικαιολογία για την κατάργηση των μαθημάτων της Πληροφορικής στο Λύκειο. Αντίθετα, το γνωστικό αντικείμενο της Πληροφορικής πρέπει να αναβαθμιστεί ως βασικό μάθημα και στις τρεις τάξεις του Λυκείου, με έμφαση στην αλγοριθμική και στον προγραμματισμό, καθώς
• Η αλγοριθμική σκέψη είναι απαραίτητη σε όλες τις θετικές επιστήμες.
• Ο μαθητής αποκτά γενικότερες δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων.
• Ο μαθητής μπορεί να εφαρμόσει τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων σε προβλήματα που αντιμετωπίζει καθημερινά.
• Η διδασκαλία της αλγοριθμικής και του προγραμματισμού καθίσταται αναγκαία στην Τρίτη Λυκείου, για τους μαθητές εκείνους που πρόκειται να εισαχθούν σε τμήματα Πληροφορικής ή σε σχολές Τριτοβάθμιων ιδρυμάτων που έχουν μαθήματα πληροφορικής στο πρώτο έτος σπουδών.
Για τους παραπάνω λόγους όχι μόνο είναι απαραίτητη η ύπαρξη των μαθημάτων Πληροφορικής στο Λύκειο αλλά επιβάλλεται η αναβάθμισή τους.
Η υλοποίηση των προεκλογικών δεσμεύσεων της κυβέρνησης σχετικά με την πιστοποίηση δεξιοτήτων στις Νέες Τεχνολογίες με την αποφοίτηση των μαθητών από το Γυμνάσιο απαιτεί, επίσης, την αναβάθμιση των μαθημάτων Πληροφορικής και σε αυτή τη βαθμίδα εκπαίδευσης.
Πρέπει να σημειωθεί ότι σχεδόν σε όλα τα προηγμένα εκπαιδευτικά συστήματα η Πληροφορική ως ανεξάρτητο γνωστικό αντικείμενο διδάσκεται στο επίπεδο του Γυμνασίου και του Λυκείου. Με βάση τα προαναφερόμενα,
ερωτάται η Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
1) Προτίθεται να καθιερώσει τη διδασκαλία της Πληροφορικής ως βασικού μαθήματος και στις τρείς τάξεις του Νέου Λυκείου, όπως επίσης και ενός μαθήματος με κατεύθυνση τις Αρχές Προγραμματισμού που θα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης η οποία είναι απαραίτητη σε όλες τις θετικές, και όχι μόνο, επιστήμες;
2) Σκοπεύει να καταστήσει το μάθημα της Πληροφορικής πρωτεύον μάθημα στο Γυμνάσιο αυξάνοντας παράλληλα τις ώρες διδασκαλίας του;
3) Με ποιο τρόπο και πότε θα προχωρήσει το Υπουργείο στην υλοποίηση της προεκλογικής δέσμευσης, σχετικά με την πιστοποίηση δεξιοτήτων στη χρήση νέων τεχνολογιών με την αποφοίτηση των μαθητών από το Γυμνάσιο;
Η ερωτώσα βουλευτής,
Νάντια Ι. Γιαννακοπούλου

skoud

Πάνε πίσω οι αλλαγές στο Λύκειο -Μετά τη ψήφιση του νόμου για τα ΑΕΙ οι ανακοινώσεις
Ρεπορτάζ:esos.gr

http://esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=10994:pane-piso-oi-allages-sto-likeio-meta-to-nomo-gia-ta-aei-oi-anakoinoseis&Itemid=1796
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

tom

Ναι αλλά στην πρόταση των διεθυντών λυκείων προς το υπουργείο για την κατανομή ωρών (δεν έχει ακόμα εξεταστεί από το υπουργείο), που υπάρχει σε link πιο κάτω δεν υπάρχει πουθενά πληροφορική  >:(
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

petrosp13

Πιο πίσω και πιο πίσω, σε λίγο θα το πάρουν εντελώς πίσω το νέο Λύκειο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Katsadouros_Dhm

Η πρόταση των διευθυντών Λυκείων που αναφέρει το ρεπορτάζ του esos δεν είναι κάτι καινούργιο, είναι απλά η γνωστή αρχική πρόταση που δημοσιεύθηκε προ τριμήνου και μας έχει προκαλέσει τη γνωστή αναστάτωση...

denix

ΠαράθεσηΕπιμόρφωση 103.000 εκπαιδευτικών (57.2% του συνόλου) στην διδακτική αξιοποίηση των εργαλείων ΤΠΕ στα μαθήματα ειδικότητας τους και στη χρήση διαδραστικών πινάκων και της ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας.
Το  παραπάνω βρίσκεται στη γραμμή 95.
Είναι από έγγραφο του "αντιπρόεδρος.γκοβ.τζιαρ".
Μερικές ακόμη ενδιαφέρουσες γραμμές του παραπάνω κυβερνητικού εγγράφου:
45: Ηλεκτρονική συνταγογράφηση
50: ΕΑΜ/ΕΑΠ: Έχει υλοποιηθεί η δράση για τους εκκαθαριστές Β'Βάθμιας Εκπαίδευσης (ορίστηκαν τα Γραφεία Εκπαίδευσης)...
58: Κάρτα πολίτη: Σε υλοποίηση...
82: Ψηφιακό σχολείο..
113: ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ: Έχουν ολοκληρωθεί: η αρχική συμφωνία με το τραπεζικό σύστημα, το layout της κάρτας, η λήψη αριθμού ΑΤΕΚ από τον ΕΛΟΤ, η λήψη αριθμού για αποστολή SMS δήλωσης κάρτας, καθώς και οι λειτουργικές προδιαγραφές εφαρμογών και διαδικασιών.
114: Σε εξέλιξη είναι η υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με το τραπεζικό σύστημα, η ανάπτυξη των απαραίτητων εφαρμογών, ενώ σε εκκρεμότητα βρίσκεται η γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. "Ολοκλήρωση εφαρμογής δήλωσης κάρτας μέσω web: 10/12/2010
Ολοκλήρωση συστήματος δήλωσης κάρτας μέσω SMS: 10/12/2010
Έκδοση 1ης παρτίδας Καρτών: 15/12/2010.
Τροποποίηση λογισμικού POS: 20/12/2010
Έναρξη Παραγωγικής λειτουργίας 1/1/2011"

Κλικ εδώ για το έγγραφο

dtsilog

Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

denix


Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: skoud στις 05 Ιαν 2011, 09:24:29 ΠΜ
Πάνε πίσω οι αλλαγές στο Λύκειο -Μετά τη ψήφιση του νόμου για τα ΑΕΙ οι ανακοινώσεις
Ρεπορτάζ:esos.gr

http://esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=10994:pane-piso-oi-allages-sto-likeio-meta-to-nomo-gia-ta-aei-oi-anakoinoseis&Itemid=1796


Σταύρο μήπως πρέπει να εκμεταλλευτούμε αυτό το χρονικό διάστημα και να δυναμώσουμε την φωνή μας και τις αντιδράσεις μας?

sarakiniotis

το πιθανότερο ειναι να παει πολυ πίσω. Μεχρι να περάσουν τα μετρα στα ΑΕΙ , μετα πιθανόν να γίνουν και εκλογές , αρα ο χρόνος ειναι  με το μέρος μας...

petrosp13

Ακριβώς
Όσο δεν ανακοινώνεται κάτι, η κατάσταση παραμένει τουλάχιστον ως έχει
Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής