Απορία (Ρητορική για το Θέμα Α1)

Ξεκίνησε από veni, 28 Μαΐου 2010, 07:13:22 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

veni

Εκφώνηση: Δίνονται τα παρακάτω τμήματα αλγορίθμου σε φυσική γλώσσα ?

Αν δεν κάνω λάθος 4 τρόποι αναπαράστασης αλγορίθμων αναφέρονται στο βιβλίο
1. Ελεύθερο κείμενο
2. Φυσική γλώσσα κατά βήματα
3. Διαγραμματικές Τεχνικές
4. Κωδικοποίηση

Δεν υποστηρίζω ότι μπέρδεψε τους υποψηφίους , όμως παρατηρώ το φαινόμενο η χρησιμοποιούμενη ορολογία να μην είναι στα πλαίσια του σχολικού εγχειριδίου.
"Φοβήθηκαν" και δεν έγραψαν σε ελεύθερο κείμενο;

Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

annapana

΄χμμμ πολλά τελικά δεν ακολουθούν το βιβλίο του σχολείου, όπως το ότι στο θέμα Γ πρέπει να κοπούν μονάδες από όσους δούλεψαν με πίνακες - ενώ σύμφωνα με τα λεγόμενα του βιβλίου αφού η επίλυση ζητούσε αλγόριθμο και όχι πρόγραμμα αυτό είναι δυνατό.

Καρκαμάνης Γεώργιος


Θαρρώ πως η φυσική γλώσσα κατά βήματα είναι πιο κοντά στις εντολές της ψευδογλώσσας και ίσως για αυτό χρησιμοποίησαν τον όρο αυτό

Νίκος Αδαμόπουλος

(Ξεθάβω ένα χθεσινό σχόλιό μου)

Θεωρώ ως άσχημα διατυπωμένη την πρόταση:

"Αν η βαθμολογία (ΒΑΘΜΟΣ) είναι μεγαλύτερη από τον Μέσο Ορο (ΜΟ), τότε να τυπώνει «Πολύ Καλά», αν είναι ίση ή μικρότερη του Μέσου Όρου μέχρι και δύο μονάδες να τυπώνει «Καλά», σε κάθε άλλη περίπτωση να τυπώνει «Μέτρια».

Θέλω να δω αν θα υπάρχουν τέτοιες λύσεις:
....
αλλιώς_αν ΒΑΘΜΟΣ<=ΜΟ και ΒΑΘΜΟΣ>=2 τότε   
....


Ακριβή

Σήμερα είχαμε συνάντηση στο βαθμολογικό και ο σύμβουλος μας έδωσε δύο γραπτά να βαθμολογήσουμε.   

Ο πρώτος μαθητής έγραφε:  Βαθμός <= ΜΟ ΚΑΙ Βαθμός <= 2
Και ο δεύτερος: Βαθμός = ΜΟ 'Η (Βαθμός + 2) < ΜΟ


Νίκος Αδαμόπουλος

... Επίσης, χωρίς αυτή τη φορά να ισχυρίζομαι ότι υπάρχει πρόβλημα διατύπωσης,  θα είχε ενδιαφέρον να δούμε πόσοι αριστούχοι έκαναν λάθος στο Α1-3:

"Αν η απάντηση (ΑΠΑΝΤΗΣΗ) δεν είναι Ν ή ν ή Ο ή ο, τότε να τυπώνει «Λάθος απάντηση»."

και έδωσαν τη λύση:

ΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ<>'Ν' Ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ <>'ν' Ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ<>'Ο' Ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ <>'ο' ΤΟΤΕ ...

karaberis

Άλλη μια πατάτα της ΚΕΕ ίσως; Το σχολικό βιβλίο στο 2ο Κεφάλαιο γράφει για την αναπαράσταση των αλγορίθμων:

Παράθεσημε ελεύθερο κείμενο (free text), που αποτελεί τον πιο ανεπεξέργαστο και αδόμητο τρόπο παρουσίασης αλγορίθμου. Έτσι εγκυμονεί τον κίνδυνο ότι μπορεί εύκολα να οδηγήσει σε μη εκτελέσιμη παρουσίαση...
Είναι άραγε διατυπωμένες σωστά οι προτάσεις Α1 και Α3;

karaberis

Επανέρχομαι για το Α.3:

Σύμφωνα με την εκφώνηση, νομίζω (παρακαλώ διορθώστε με αν κάνω λάθος) ότι η σωστή απάντηση είναι:

ΑΝ ΟΧΙ (ΑΠΑΝΤΗΣΗ = 'Ν' Ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ = 'ν'  Ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ = 'Ο'  Ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ = 'ο') ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Λάθος απάντηση'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ


Αν κάποιος δώσει την "ισοδύναμη λειτουργικά" απάντηση:

ΑΝ (ΑΠΑΝΤΗΣΗ <> 'Ν' ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ <> 'ν' ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ <> 'Ο' ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ <> 'ο') ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Λάθος απάντηση'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ


η οποία όμως ΔΕΝ είναι αυτή που περιγράφεται στην εκφώνηση (και άρα το ζητούμενο) τι κάνουμε;

Σενάριο 1ο (Τυπική και αυστηρή εξέταση): Πρέπει να κόψουμε "κάτι"
Σενάριο 2ο (Χαλαρή εξέταση - λειτουργικά κάνει την ίδια δουλειά): Κανένα πρόβλημα, παίρνει τις 2 μονάδες.

Μήπως εδώ θα ΕΠΡΕΠΕ να ξεχωρίζουν οι καλοί από τους καλύτερους;

Τι συζητήθηκε στα βαθμολογικά;

Σπύρος Δουκάκης

Παράθεση από: karaberis στις 30 Μαΐου 2010, 12:27:41 ΜΜ
Επανέρχομαι για το Α.3:

Σύμφωνα με την εκφώνηση, νομίζω (παρακαλώ διορθώστε με αν κάνω λάθος) ότι η σωστή απάντηση είναι:

ΑΝ ΟΧΙ (ΑΠΑΝΤΗΣΗ = 'Ν' Ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ = 'ν'  Ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ = 'Ο'  Ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ = 'ο') ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Λάθος απάντηση'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ


Αν κάποιος δώσει την "ισοδύναμη λειτουργικά" απάντηση:

ΑΝ (ΑΠΑΝΤΗΣΗ <> 'Ν' ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ <> 'ν' ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ <> 'Ο' ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ <> 'ο') ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Λάθος απάντηση'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ


η οποία όμως ΔΕΝ είναι αυτή που περιγράφεται στην εκφώνηση (και άρα το ζητούμενο) τι κάνουμε;


Θα λάβει όλες τις μονάδες κανονικά.

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 30 Μαΐου 2010, 12:09:14 ΠΜ
... Επίσης, χωρίς αυτή τη φορά να ισχυρίζομαι ότι υπάρχει πρόβλημα διατύπωσης,  θα είχε ενδιαφέρον να δούμε πόσοι αριστούχοι έκαναν λάθος στο Α1-3:

"Αν η απάντηση (ΑΠΑΝΤΗΣΗ) δεν είναι Ν ή ν ή Ο ή ο, τότε να τυπώνει «Λάθος απάντηση»."

και έδωσαν τη λύση:

ΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ<>'Ν' Ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ <>'ν' Ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ<>'Ο' Ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ <>'ο' ΤΟΤΕ ...

Αυτό θα πρέπει να θεωρηθεί λάθος... (το κακό είναι ότι είναι λανθασμένο και στις λύσεις στο βιβλίο καθηγητή.

karaberis

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση... :)

ΠαράθεσηΘα λάβει όλες τις μονάδες κανονικά.

Η (ρητορική για να είμαι και οn-topic) ερώτηση πλέον είναι:

Είναι ΣΩΣΤΟ να πάρει ΟΛΕΣ τις μονάδες;

Σημείωση: Ξέρω ότι ψάχνω ψύλους στ' άχυρα του ΑΕΠΠ!!! Συγχωρήστε με για αυτό!

twisted

Γεια σας συνάδελφοι!!!!
Εγω θα ήθελα να ρωτήσω αν ένας μαθητής έχει σωστά τις συνθήκες αλλά έχει βάλει εμφάνισε ή εκτύπωσε λογικά θα πάρει τις 4 από τις 8 μονάδες του θέματος. Σωστά;;

karaberis

Σύμφωνα με την "επικρατούσα" λογική βαθμολόγησης των εξετάσεων, ένα επαναλαμβανόμενο λάθος υποψηφίου αξιολογείται αρνητικά (κόβονται μονάδες) μόνο (σ)την 1η εμφάνισή του.

Συνεπώς, αν εγώ βαθμολογούσα (δεν βαθμολογώ):

Σενάριο 1ο: θα έκοβα ΜΟΝΟ ένα μόριο (αν ήθελα να ήμουν τυπικός και δίκαιος)
Σενάριο 2ο : δεν θα έκοβα καθόλου μόρια (αν ήμουν χαλαρός και έβλεπα το τι προσπαθεί ουσιαστικά να εξετάσει το ερώτημα - τη κατανόηση της δομής επιλογής και των λογικών τελεστών)
Σενάριο 3ο: Θα έκοβα 4 μόρια (αν ήμουν απρόσεκτος ή άπειρος βαθμολογητής χωρίς σαφείς οδηγίες από την ΚΕΕ)!!!

Διάλεξε σενάριο....

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: karaberis στις 30 Μαΐου 2010, 01:07:46 ΜΜ
Η (ρητορική για να είμαι και οn-topic) ερώτηση πλέον είναι:

Είναι ΣΩΣΤΟ να πάρει ΟΛΕΣ τις μονάδες;

Σημείωση: Ξέρω ότι ψάχνω ψύλους στ' άχυρα του ΑΕΠΠ!!! Συγχωρήστε με για αυτό!

Φυσικά είναι σωστό και θα πάρει όλες τις μονάδες! Ίσα ίσα που δείχνει ότι έχει κατανοήσει πλήρως τους λογικούς τελεστές!

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: karaberis στις 30 Μαΐου 2010, 02:21:03 ΜΜ
Συνεπώς, αν εγώ βαθμολογούσα (δεν βαθμολογώ):

Σενάριο 1ο: θα έκοβα ΜΟΝΟ ένα μόριο (αν ήθελα να ήμουν τυπικός και δίκαιος)
Ελπίζω αυτοί που βαθμολογούν να μην έχουν τέτοιο σκεπτικό!!!!! Ούτε τυπικός θα ήσουν ούτε δίκαιος! Θα ήσουν λάθος και τελείως άδικος. (μην το εκλάβεις ως κακοπροαίρετη κριτική!  :) ) Μα είναι παράλογο να λέμε ότι το θέμα ήθελε τη μία και όχι την άλλη απάντηση. Τότε με το ίδιο σκεπτικό, για την ερώτηση:

"Αν το τμήμα (ΤΜΗΜΑ) είναι το Γ1 και η βαθμολογία (ΒΑΘΜΟΣ) είναι μεγαλύτερη από 15, τότε..."

το  ΑΝ ΤΜΗΜΑ='Γ1' ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΣ>15 ΤΟΤΕ είναι σωστό και το ΑΝ ΒΑΘΜΟΣ>15 ΚΑΙ ΤΜΗΜΑ='Γ1' ΤΟΤΕ είναι λάθος;  :D

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: sdoukakis στις 30 Μαΐου 2010, 12:51:39 ΜΜ
ΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ<>'Ν' Ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ <>'ν' Ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ<>'Ο' Ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ <>'ο' ΤΟΤΕ ...

Αυτό θα πρέπει να θεωρηθεί λάθος... (το κακό είναι ότι είναι λανθασμένο και στις λύσεις στο βιβλίο καθηγητή.

Χα!  ;D