Θέμα Γ

Ξεκίνησε από gpapargi, 23 Μαΐου 2011, 09:35:34 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dimpapadop

Παράθεση από: Sergio στις 23 Μαΐου 2011, 03:12:20 ΜΜ
Ε βέβαια.. όμως μόρια ή μόριο;  Η μάλλον (ορθότερα) μονάδες ή μονάδα;

καλύτερα βέβαια

max <- B1
An B2 > max ....
An B3 > max ... Κλπ κλπ κλπ

αλλά όπως είδα στην προηγούμενη σελίδα b1 > b2 και b1 > b3 Κλπ....

σε ποιά περίπτωση θα βγάλει λάθος στον φίλο; και 60,60,60 να είναι θα πάει στο αλλιώς, άρα πάλι 60 θα εμφανίσει... δεν είναι; κάτι μου διαφεύγει;

άκυρο, θα βγαλει λάθος στο 60,60,40 όπως είπε ο φίλος μετά αν δεν έχω >=

Σπύρος Δουκάκης

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3943.msg41692#msg41692

Παράθεση από: dimpapadop στις 23 Μαΐου 2011, 03:22:23 ΜΜ
καλύτερα βέβαια

max <- B1
An B2 > max ....
An B3 > max ... Κλπ κλπ κλπ

αλλά όπως είδα στην προηγούμενη σελίδα b1 > b2 και b1 > b3 Κλπ....

σε ποιά περίπτωση θα βγάλει λάθος στον φίλο; και 60,60,60 να είναι θα πάει στο αλλιώς, άρα πάλι 60 θα εμφανίσει... δεν είναι; κάτι μου διαφεύγει;

άκυρο, θα βγαλει λάθος στο 60,60,40 όπως είπε ο φίλος μετά αν δεν έχω >=

poursali

max <- B1
Αν max < B2 τότε
     max <- B2
τελος_αν
Aν max < B3 τότε
     max <- B3
τελος_αν

δεν χρειάζεται = εδώ
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

spantoulis

Παράθεση από: Sergio στις 23 Μαΐου 2011, 03:15:41 ΜΜ
Κύριοι, ο δαίμων των πινάκων ξαναχτύπησε..  :(

Αρκετές λύσεις με πίνακα στο Γ  :'(

Τι πιστεύετε ότι θα κοστίσει αυτό ;;

Ότι και πέρυσι υποθέτω! Τις μισές μονάδες κατά την ΚΕΕ ....δηλαδή 1 μόριο κατά τους φανταστικούς βαθμολογητές    >:D
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

Stefevan

Εντάξει ο καλός ο μαθητής που ξεχωρίζει και έχει εμπειρία καταλαβαίνει από τα ερωτήματα ότι λύνεται χωρίς πίνακες, σκεπτόμενος ότι η χρήση πινάκων έχει τα αρνητικά του (θεωρία) αποφασίζει να το λύσει χωρίς πίνακες!

Sergio

Παράθεση από: Stefevan στις 23 Μαΐου 2011, 03:30:28 ΜΜ
Εντάξει ο καλός ο μαθητής που ξεχωρίζει και έχει εμπειρία καταλαβαίνει από τα ερωτήματα ότι λύνεται χωρίς πίνακες, σκεπτόμενος ότι η χρήση πινάκων έχει τα αρνητικά του (θεωρία) αποφασίζει να το λύσει χωρίς πίνακες!
Δυστυχώς αυτό δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις:(

Γεγονός που σίγουρα χρήζει διερεύνησης είναι οτι άριστοι μαθητές που διδάσκονται από ένθερμους υποστηρικτές της άποψης πώς κανένα από τα θέματα Γ (2010 & 2011) δε μπορεί να λυθεί με πίνακα, και ποτέ δεν έκαναν αυτό το λάθος στη διάρκεια της προετοιμασίας, το έκανα στην εξέταση :(
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

Παράθεση από: spantoulis στις 23 Μαΐου 2011, 03:28:18 ΜΜ
Ότι και πέρυσι υποθέτω! Τις μισές μονάδες κατά την ΚΕΕ ....δηλαδή 1 μόριο κατά τους φανταστικούς βαθμολογητές    >:D

Πέρυσι κάποιοι φανταστικοί βαθμολογητές δεν έκοψαν τίποτε απολύτως οπότε (αν και θα με συνέφερε) φοβάμαι πως θα γίνει το ίδιο..

Εξ άλλου και πέρισυ, η διευκρύνιση της ΚΕΕ δεν ανέφερε μονάδες. Οι συντονιστές βαθμολόγησης είχαν άτυπα συμφωνήσει σε 1-2..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

poursali

και όσοι την έλυσαν με πίνακα, τι μέγεθος επέλεξαν και πως το δικαιολόγησαν;
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Stefevan

Παράθεση από: poursali στις 23 Μαΐου 2011, 03:40:43 ΜΜ
και όσοι την έλυσαν με πίνακα, τι μέγεθος επέλεξαν και πως το δικαιολόγησαν;

Ακριβώς . . . νομίζω δεν υπάρχει κάτι άλλο να πούμε  :P

P.Tsiotakis

495.000.000 είναι οι κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο ΑΣΕΠ...

Έχουν δικαίωμα, δεν έχουν;

spantoulis

Παράθεση από: Sergio στις 23 Μαΐου 2011, 03:38:17 ΜΜ
Πέρυσι κάποιοι φανταστικοί βαθμολογητές δεν έκοψαν τίποτε απολύτως οπότε (αν και θα με συνέφερε) φοβάμαι πως θα γίνει το ίδιο..

Εξ άλλου και πέρισυ, η διευκρύνιση της ΚΕΕ δεν ανέφερε μονάδες. Οι συντονιστές βαθμολόγησης είχαν άτυπα συμφωνήσει σε 1-2..
Και όμως (επειδή εξέταζα φυσικώς αδύνατους τη θυμάμαι πολύ καλά) η διευκρίνηση  έλεγε  "όσοι χρησιμοποίησαν πίνακα να βαθμολογηθούν με τις μισές από το σύνολο των μονάδων που αφορούν τα αντίστοιχα ερωτήματα".
Μάλιστα μου έκανε αρνητική εντύπωση το γεγονός πως οι συντονιστές και φυσικά πολλοί βαθμολογητές με το έτσι θέλω ακύρωναν οδηγία της ΚΕΕ
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

alpapanto

Τι μεγεθος να εχει ο πινακας??? Οτι και ο περσινος που κοπηκε μια  μοναδα.
Στα φετινα... χρησιμοποιουμε την οσο για να διαβαζουμε ονοματα, βαθμους και τα αποθηκευουμε σε πινακες, υπολογιζοντας ταυτοχρονα ποσα διαβασαμε(Ν). Και εκτος της επαναληψης ΟΣΟ δουλευουμε για ι απο 1 μεχρι Ν μονο με πινακες...Νατα Νατα παλι... Οτι εκοψες  περυσι πρεπει να κοψεις και φετος λοιπον...

Sergio

Παράθεση από: poursali στις 23 Μαΐου 2011, 03:40:43 ΜΜ
και όσοι την έλυσαν με πίνακα, τι μέγεθος επέλεξαν και πως το δικαιολόγησαν;

Γιατί να τον δηλώσουν, αφού δε ζητάει πρόγραμμα..

Αυτή δεν ήταν η διαφωνία μας και πέρισυ ;;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

poursali

εγώ πάλι δεν πιστεύω ότι μια προηγούμενη απόφαση-στάση-πράξη πρέπει να μας δεσμεύει για το μέλλον, ΑΝ έχουμε πειστεί ότι ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξει.
ελπίζω να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι φέτος και να περιορίσουμε τις στρεβλώσεις.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

alpapanto

Παράθεση από: Sergio στις 23 Μαΐου 2011, 04:13:12 ΜΜ
Γιατί να τον δηλώσουν, αφού δε ζητάει πρόγραμμα..

Αυτή δεν ήταν η διαφωνία μας και πέρισυ ;;
Σωστός!!! Συμπέρασμα:; οποιαδηποτε ασκηση εφ οσον ειναι με ...αλγοριθμο, λυνεται με πινακες... :D