Αποστολέας Θέμα: Εξ Αποστάσεως Αξιολόγηση Μαθητών στην Πληροφορική  (Αναγνώστηκε 1069 φορές)

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 807
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Πώς έχετε 'χειριστεί' το θέμα της αξιολόγησης (διαγωνισμάτων) τώρα με την ΕξΑΕ ;;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1075
Απ: Εξ Αποστάσεως Αξιολόγηση Μαθητών στην Πληροφορική
« Απάντηση #1 στις: 08 Ιαν 2021, 07:03:05 μμ »
Παρ. 1 του αρθ.103, ν.4610/2019) και επιπλέον προβλέπεται η
δυνατότητα να μην κατατεθεί βαθμολογία με αιτιολογημένη σημείωση του/της
διδάσκοντα/ουσας (παρ.4 και 7 του αρθ. 103, ν.4610/2019).

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 807
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Εξ Αποστάσεως Αξιολόγηση Μαθητών στην Πληροφορική
« Απάντηση #2 στις: 11 Ιαν 2021, 07:18:12 μμ »
Δηλαδή ΔΕΝ βάζετε διαγωνίσματα στην ΕξΑΕ??
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

ssimaiof

  • Πληροφορικοί Δυτικής Μακεδονίας
  • *
  • Μηνύματα: 37
Απ: Εξ Αποστάσεως Αξιολόγηση Μαθητών στην Πληροφορική
« Απάντηση #3 στις: 14 Ιαν 2021, 10:44:52 πμ »
Έβαλα διαγώνισμα στο eclass:
Έφτιαξα ΒΔ με 50+ ερωτήσεις κλειστού τύπου (ΣΛ, συμπλήρωσης κενού, επιλογής σωστού κτλ), 10+ θέματα μετατροπής δομών επανάληψης, 5 θέματα του τύπου να γίνει πρόγραμμα που ....
Έφτιαξα το διαγώνισμα ζητώντας 12 τυχαίες ερωτήσεις κλειστού τύπου (διάφορων κατηγοριών), 1 μετατροπής, 1 πρόγραμμα.
Σχεδόν όλα τα θέματα ήταν παρμένα από πανελλαδικές εξετάσεις.
Πήγε σχετικά καλά.
Σταύρος Σημαιοφορίδης

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1450
  • There are always possibilities...
Απ: Εξ Αποστάσεως Αξιολόγηση Μαθητών στην Πληροφορική
« Απάντηση #4 στις: 14 Ιαν 2021, 11:53:07 πμ »
Στην Γ Λυκείου, έκανα κανονικό διαγώνισμα, όπου οι μαθητές  έγραφαν τη λύση στο χαρτί και μου την έστειλαν σκαναρισμενη μέσω η-τάξης ή e-mail σε πραγματικό χρόνο (βοήθησε φυσικά ότι  έχω συνεχόμενο τρίωρο).

Στην Α και Β Λυκείου έκανα ακριβώς αυτό που έκανε και ο συνάδελφος ssimaiof (τυχαίο υποσύνολο από ερωτήσεις από ΒΔ)
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1145
Απ: Εξ Αποστάσεως Αξιολόγηση Μαθητών στην Πληροφορική
« Απάντηση #5 στις: 31 Ιαν 2021, 11:42:47 μμ »
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί η eclass του ΠΣΔ με τον παραπανω τρόπο καθώς και google forms. Το αποτέλεσμα θα είναι ικανοποιητικό