Θέμα Γ

Ξεκίνησε από evry, 08 Ιουν 2022, 07:58:32 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Εδώ μιλάμε για το θέμα Γ
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

akalest0s

Στρωτό, χωρίς ιδιαίτερες παγίδες. Κλιμακωτής δυσκολίας.. μέτριο προς εύκολο.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

progmat

Κατά την ταπεινή μου άποψή ήταν το δυσκολότερο θέμα του διαγωνίσματος και νομίζω δεν υπάρχει μέτριος προς εύκολος κώδικας για να το κάνει ένας μέσος μαθητής. Όταν χαρακτηρίζω κάτι στρωτό και σχετικά εύκολο έχω στο μυαλό μου τον μέσο μαθητή, σε ο,τι κατάσταση βρίσκεται αυτός μετά την περιπέτεια της πανδημίας. Και όχι παράδειγμα έναν συνάδελφο.

Παααααανος

Παράθεση από: evry στις 08 Ιουν 2022, 07:58:32 ΠΜΕδώ μιλάμε για το θέμα Γ
ΕΕ συγνώμη. Εγώ θεώρησα ότι στα αποθέματα διαβάζει τη ποσότητα και έβαλα αθροιστες γιατί δεν κατάλαβα ότι έπρεπε να το κάνω -1. Ρώτησα και διευκρίνιση.αν είναι σωστά τεκμηριωμένο και έχω σωστές συνθήκες και έστω τα έσοδα με το τρόπο μ είναι υπολογισμένα ορθά θα μ δώσουν έστω τα 2/3 των μονάδων στα αντίστοιχα ερωτήματα;

akalest0s

Παράθεση από: progmat στις 08 Ιουν 2022, 02:20:16 ΜΜΚατά την ταπεινή μου άποψή ήταν το δυσκολότερο θέμα του διαγωνίσματος και νομίζω δεν υπάρχει μέτριος προς εύκολος κώδικας για να το κάνει ένας μέσος μαθητής. Όταν χαρακτηρίζω κάτι στρωτό και σχετικά εύκολο έχω στο μυαλό μου τον μέσο μαθητή, σε ο,τι κατάσταση βρίσκεται αυτός μετά την περιπέτεια της πανδημίας. Και όχι παράδειγμα έναν συνάδελφο.
Συμφωνώ ότι ήταν το δυσκολότερο θέμα του διαγωνίσματος, πιο δύσκολο από το Δ. Ίσως μόνο το Β1 είχει αντίστοιχη δυσκολία.
Τα υπόλοιπα είναι λίγο υποκειμενικά. Δηλαδή, ο μέσος μαθητής που περιγράφεις, σε ποιο θέμα Γ θα έγραφε 20/20; Και πως θα το έλεγες τότε το θέμα αυτό; 
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Παράθεση από: progmat στις 08 Ιουν 2022, 02:20:16 ΜΜΚατά την ταπεινή μου άποψή ήταν το δυσκολότερο θέμα του διαγωνίσματος και νομίζω δεν υπάρχει μέτριος προς εύκολος κώδικας για να το κάνει ένας μέσος μαθητής. Όταν χαρακτηρίζω κάτι στρωτό και σχετικά εύκολο έχω στο μυαλό μου τον μέσο μαθητή, σε ο,τι κατάσταση βρίσκεται αυτός μετά την περιπέτεια της πανδημίας. Και όχι παράδειγμα έναν συνάδελφο.
Αν δεν ειναι το δυσκολότερο, σίγουρα δεν χαρακτηρίζεται εύκολο. Είναι θέμα που ολόκληρο, το γράφει μονο ένας καλός μαθητής. (και ετσι πρέπει βεβαια, αλλα δεν ειναι ευκολο.)
Και συμφωνώ επίσης, ότι τα θέματα τα κρίνουμε με τη σκέψη τι μπορει να λύσουν οι μαθητές και οχι εμείς (και μαλιστα αφού μιλήσουμε μαζι τους.)
Να προσθέσω ότι εμεις μπορεί χρόνο με το χρόνο να γινόμαστε καλύτεροι και να θεωρουμε καποια πράγματα πιο απλα πλέον, ωστόσο οι μαθητές καθε χρόνο είναι καινούργιοι και ξεκινανε απο το μηδέν. Και ειδικά οι φετινοι, ξεκινησαν απο το μειον...

akalest0s

και γω τους μαθητές έχω στο νου μου... δεν κρίνω βάσει του εαυτού μου ή βάσει άλλων καθηγητών. Επειδή έχουμε μια διαφωνία, δεν χρειάζεται να λέτε πράγματα που δεν είπα.
Στο να καταλάβεις το στήσιμο της Μεχρις_ότου και στη συνθήκη που θέλει το Γ3β, καταλαβαίνω μέτρια δυσκολία. 
Στο υπόλοιπο, κλιμακωτά εύκολο προς μέτριο.
Αυτή είναι η αξιολόγησή μου, βάσει του πως θα το έλυναν οι μαθητές. 
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Παράθεση από: akalest0s στις 08 Ιουν 2022, 02:48:41 ΜΜκαι γω τους μαθητές έχω στο νου μου... δεν κρίνω βάσει του εαυτού μου ή βάσει άλλων καθηγητών. Επειδή έχουμε μια διαφωνία, δεν χρειάζεται να λέτε πράγματα που δεν είπα.
Στο σχολιο που έγραψα, δεν αναφέρομαι στο τι έχεις γράψει και αν έγινε έτσι αντιληπτό γράψε λάθος. Αναφέρομαι σε αυτό που έχει γράψει ο συνάδελφος,  συμφωνώντας μαζί του, ότι τα θέματα πρέπει να τα κρίνουμε αφού έρθουν οι μαθητές.

EleniK

Παράθεση από: Παααααανος στις 08 Ιουν 2022, 02:21:06 ΜΜΕΕ συγνώμη. Εγώ θεώρησα ότι στα αποθέματα διαβάζει τη ποσότητα και έβαλα αθροιστες γιατί δεν κατάλαβα ότι έπρεπε να το κάνω -1. Ρώτησα και διευκρίνιση.αν είναι σωστά τεκμηριωμένο και έχω σωστές συνθήκες και έστω τα έσοδα με το τρόπο μ είναι υπολογισμένα ορθά θα μ δώσουν έστω τα 2/3 των μονάδων στα αντίστοιχα ερωτήματα;
Δεν θα κοπούν όλες οι μονάδες,  μην ανησυχείς.  Εξάλλου τα έσοδα είναι σε άλλο ερώτημα. 
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Σάκης Δημόπουλος


George Eco

Παράθεση από: akalest0s στις 08 Ιουν 2022, 02:29:26 ΜΜΣυμφωνώ ότι ήταν το δυσκολότερο θέμα του διαγωνίσματος, πιο δύσκολο από το Δ. Ίσως μόνο το Β1 είχει αντίστοιχη δυσκολία.
Τα υπόλοιπα είναι λίγο υποκειμενικά. Δηλαδή, ο μέσος μαθητής που περιγράφεις, σε ποιο θέμα Γ θα έγραφε 20/20; Και πως θα το έλεγες τότε το θέμα αυτό;
Ο μέσος μαθητής το ενός, διαφέρει από το μέσο μαθητή του άλλου...

Θεωρώ πως ήταν τσιμπημένο λίγο, αλλά τόσο-όσο, όχι κάτι που δε μπορεί κανείς να λύσει με λιγουλάκι ζόρι.

Το Δ ήταν πιο περίπτατος, φτάνει να καταλάβαινες εκφώνηση, καισ τα δύο δηλαδή. Ευκολότερο Δ από Γ. Όχι πως ήταν όμως και πανεύκολα, ήθελε δουλήτσα.