Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γενικές εξετάσεις => Γ΄ Λυκείου => Εξετάσεις 2021-2022 => Μήνυμα ξεκίνησε από: evry στις 08 Ιουν 2022, 07:58:32 ΠΜ

Τίτλος: Θέμα Γ
Αποστολή από: evry στις 08 Ιουν 2022, 07:58:32 ΠΜ
Εδώ μιλάμε για το θέμα Γ
Τίτλος: Απ: Θέμα Γ
Αποστολή από: akalest0s στις 08 Ιουν 2022, 10:59:58 ΠΜ
Στρωτό, χωρίς ιδιαίτερες παγίδες. Κλιμακωτής δυσκολίας.. μέτριο προς εύκολο.
Τίτλος: Απ: Θέμα Γ
Αποστολή από: progmat στις 08 Ιουν 2022, 02:20:16 ΜΜ
Κατά την ταπεινή μου άποψή ήταν το δυσκολότερο θέμα του διαγωνίσματος και νομίζω δεν υπάρχει μέτριος προς εύκολος κώδικας για να το κάνει ένας μέσος μαθητής. Όταν χαρακτηρίζω κάτι στρωτό και σχετικά εύκολο έχω στο μυαλό μου τον μέσο μαθητή, σε ο,τι κατάσταση βρίσκεται αυτός μετά την περιπέτεια της πανδημίας. Και όχι παράδειγμα έναν συνάδελφο.
Τίτλος: Απ: Θέμα Γ
Αποστολή από: Παααααανος στις 08 Ιουν 2022, 02:21:06 ΜΜ
Παράθεση από: evry στις 08 Ιουν 2022, 07:58:32 ΠΜΕδώ μιλάμε για το θέμα Γ
ΕΕ συγνώμη. Εγώ θεώρησα ότι στα αποθέματα διαβάζει τη ποσότητα και έβαλα αθροιστες γιατί δεν κατάλαβα ότι έπρεπε να το κάνω -1. Ρώτησα και διευκρίνιση.αν είναι σωστά τεκμηριωμένο και έχω σωστές συνθήκες και έστω τα έσοδα με το τρόπο μ είναι υπολογισμένα ορθά θα μ δώσουν έστω τα 2/3 των μονάδων στα αντίστοιχα ερωτήματα;
Τίτλος: Απ: Θέμα Γ
Αποστολή από: akalest0s στις 08 Ιουν 2022, 02:29:26 ΜΜ
Παράθεση από: progmat στις 08 Ιουν 2022, 02:20:16 ΜΜΚατά την ταπεινή μου άποψή ήταν το δυσκολότερο θέμα του διαγωνίσματος και νομίζω δεν υπάρχει μέτριος προς εύκολος κώδικας για να το κάνει ένας μέσος μαθητής. Όταν χαρακτηρίζω κάτι στρωτό και σχετικά εύκολο έχω στο μυαλό μου τον μέσο μαθητή, σε ο,τι κατάσταση βρίσκεται αυτός μετά την περιπέτεια της πανδημίας. Και όχι παράδειγμα έναν συνάδελφο.
Συμφωνώ ότι ήταν το δυσκολότερο θέμα του διαγωνίσματος, πιο δύσκολο από το Δ. Ίσως μόνο το Β1 είχει αντίστοιχη δυσκολία.
Τα υπόλοιπα είναι λίγο υποκειμενικά. Δηλαδή, ο μέσος μαθητής που περιγράφεις, σε ποιο θέμα Γ θα έγραφε 20/20; Και πως θα το έλεγες τότε το θέμα αυτό; 
Τίτλος: Απ: Θέμα Γ
Αποστολή από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ στις 08 Ιουν 2022, 02:36:17 ΜΜ
Παράθεση από: progmat στις 08 Ιουν 2022, 02:20:16 ΜΜΚατά την ταπεινή μου άποψή ήταν το δυσκολότερο θέμα του διαγωνίσματος και νομίζω δεν υπάρχει μέτριος προς εύκολος κώδικας για να το κάνει ένας μέσος μαθητής. Όταν χαρακτηρίζω κάτι στρωτό και σχετικά εύκολο έχω στο μυαλό μου τον μέσο μαθητή, σε ο,τι κατάσταση βρίσκεται αυτός μετά την περιπέτεια της πανδημίας. Και όχι παράδειγμα έναν συνάδελφο.
Αν δεν ειναι το δυσκολότερο, σίγουρα δεν χαρακτηρίζεται εύκολο. Είναι θέμα που ολόκληρο, το γράφει μονο ένας καλός μαθητής. (και ετσι πρέπει βεβαια, αλλα δεν ειναι ευκολο.)
Και συμφωνώ επίσης, ότι τα θέματα τα κρίνουμε με τη σκέψη τι μπορει να λύσουν οι μαθητές και οχι εμείς (και μαλιστα αφού μιλήσουμε μαζι τους.)
Να προσθέσω ότι εμεις μπορεί χρόνο με το χρόνο να γινόμαστε καλύτεροι και να θεωρουμε καποια πράγματα πιο απλα πλέον, ωστόσο οι μαθητές καθε χρόνο είναι καινούργιοι και ξεκινανε απο το μηδέν. Και ειδικά οι φετινοι, ξεκινησαν απο το μειον...
Τίτλος: Απ: Θέμα Γ
Αποστολή από: akalest0s στις 08 Ιουν 2022, 02:48:41 ΜΜ
και γω τους μαθητές έχω στο νου μου... δεν κρίνω βάσει του εαυτού μου ή βάσει άλλων καθηγητών. Επειδή έχουμε μια διαφωνία, δεν χρειάζεται να λέτε πράγματα που δεν είπα.
Στο να καταλάβεις το στήσιμο της Μεχρις_ότου και στη συνθήκη που θέλει το Γ3β, καταλαβαίνω μέτρια δυσκολία. 
Στο υπόλοιπο, κλιμακωτά εύκολο προς μέτριο.
Αυτή είναι η αξιολόγησή μου, βάσει του πως θα το έλυναν οι μαθητές. 
Τίτλος: Απ: Θέμα Γ
Αποστολή από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ στις 08 Ιουν 2022, 04:17:29 ΜΜ
Παράθεση από: akalest0s στις 08 Ιουν 2022, 02:48:41 ΜΜκαι γω τους μαθητές έχω στο νου μου... δεν κρίνω βάσει του εαυτού μου ή βάσει άλλων καθηγητών. Επειδή έχουμε μια διαφωνία, δεν χρειάζεται να λέτε πράγματα που δεν είπα.
Στο σχολιο που έγραψα, δεν αναφέρομαι στο τι έχεις γράψει και αν έγινε έτσι αντιληπτό γράψε λάθος. Αναφέρομαι σε αυτό που έχει γράψει ο συνάδελφος,  συμφωνώντας μαζί του, ότι τα θέματα πρέπει να τα κρίνουμε αφού έρθουν οι μαθητές.
Τίτλος: Απ: Θέμα Γ
Αποστολή από: EleniK στις 11 Ιουν 2022, 04:12:10 ΜΜ
Παράθεση από: Παααααανος στις 08 Ιουν 2022, 02:21:06 ΜΜΕΕ συγνώμη. Εγώ θεώρησα ότι στα αποθέματα διαβάζει τη ποσότητα και έβαλα αθροιστες γιατί δεν κατάλαβα ότι έπρεπε να το κάνω -1. Ρώτησα και διευκρίνιση.αν είναι σωστά τεκμηριωμένο και έχω σωστές συνθήκες και έστω τα έσοδα με το τρόπο μ είναι υπολογισμένα ορθά θα μ δώσουν έστω τα 2/3 των μονάδων στα αντίστοιχα ερωτήματα;
Δεν θα κοπούν όλες οι μονάδες,  μην ανησυχείς.  Εξάλλου τα έσοδα είναι σε άλλο ερώτημα. 
Τίτλος: Απ: Θέμα Γ
Αποστολή από: Σάκης Δημόπουλος στις 13 Ιουν 2022, 11:19:04 ΠΜ
Τίτλος: Απ: Θέμα Γ
Αποστολή από: George Eco στις 13 Ιουν 2022, 09:04:01 ΜΜ
Παράθεση από: akalest0s στις 08 Ιουν 2022, 02:29:26 ΜΜΣυμφωνώ ότι ήταν το δυσκολότερο θέμα του διαγωνίσματος, πιο δύσκολο από το Δ. Ίσως μόνο το Β1 είχει αντίστοιχη δυσκολία.
Τα υπόλοιπα είναι λίγο υποκειμενικά. Δηλαδή, ο μέσος μαθητής που περιγράφεις, σε ποιο θέμα Γ θα έγραφε 20/20; Και πως θα το έλεγες τότε το θέμα αυτό;
Ο μέσος μαθητής το ενός, διαφέρει από το μέσο μαθητή του άλλου...

Θεωρώ πως ήταν τσιμπημένο λίγο, αλλά τόσο-όσο, όχι κάτι που δε μπορεί κανείς να λύσει με λιγουλάκι ζόρι.

Το Δ ήταν πιο περίπτατος, φτάνει να καταλάβαινες εκφώνηση, καισ τα δύο δηλαδή. Ευκολότερο Δ από Γ. Όχι πως ήταν όμως και πανεύκολα, ήθελε δουλήτσα.