Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: semaphore στις 14 Μαΐου 2019, 12:13:34 ΠΜ

Τίτλος: Διαγώνισμα
Αποστολή από: semaphore στις 14 Μαΐου 2019, 12:13:34 ΠΜ
Καλησπέρα σε όλους. Πρώτη φορά κοινοποιώ διαγώνισμα. Πάλεψα πάρα πολύ να βγάλω τα θέματα αυτά και πιστεύω δεν έχω χρησιμοποιήσει ούτε στο ελάχιστο θέματα κάποιου άλλου φίλου εδώ μέσα. Αν όμως έχει συμβεί αυτό άθελά μου παρακαλώ να μου το πείτε να κάνω τις απαραίτητες αλλαγές. Επίσης, όποιες παρατηρήσεις επί των θεμάτων είναι ευπρόσδεκτες. Καλό βράδυ και καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά που δίνουν φέτος.
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα
Αποστολή από: nikosx στις 14 Μαΐου 2019, 09:05:16 ΠΜ
Ευχαριστούμε πάρα πολύ για το διαγώνισμα. Μπορείς  να μας δώσεις μία απάντηση για το Α5;
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα
Αποστολή από: twisted στις 14 Μαΐου 2019, 09:35:03 ΠΜ
Στο Α3 κάτι λείπει στη συνθήκη της επιλογής... :)
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα
Αποστολή από: semaphore στις 14 Μαΐου 2019, 10:15:50 ΠΜ
Παράθεση από: twisted στις 14 Μαΐου 2019, 09:35:03 ΠΜ
Στο Α3 κάτι λείπει στη συνθήκη της επιλογής... :)

Δε νομίζω ότι λείπει κάτι. Η συνθήκη a mod 2 είναι ισοδύναμη του a mod 2 =0.
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα
Αποστολή από: nikosx στις 14 Μαΐου 2019, 10:32:51 ΠΜ
Παράθεση από: semaphore στις 14 Μαΐου 2019, 10:15:50 ΠΜ
Δε νομίζω ότι λείπει κάτι. Η συνθήκη a mod 2 είναι ισοδύναμη του a mod 2 =0.

μα το a mod 2 είναι αριθμητική έκφραση
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα
Αποστολή από: semaphore στις 14 Μαΐου 2019, 10:42:23 ΠΜ
Παράθεση από: nikosx στις 14 Μαΐου 2019, 10:32:51 ΠΜ
μα το a mod 2 είναι αριθμητική έκφραση
Έχετε δίκιο. Προχωρώ σε διόρθωση άμεσα. Ευχαριστώ.
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 14 Μαΐου 2019, 11:13:45 ΠΜ
καλημέρα και από εμένα

ευχαριστούμε για το διαγώνισμα, κάποιες παρατηρήσεις και από εμένα:

1) στο Α4 θα μπορούσες να βάλεις διευκρίνιση για το αν υπάρχουν ίδιες τιμές στον πίνακα ή αν είναι όλες διαφορετικές μεταξύ τους, γιατί αλλάζει τελείως η λύση της άσκησης ... βασικά αν δεν υπάρχουν ίδιες τιμές το  " γράψε Α[3]" είναι λύση ?? δεν ξέρω πως ακριβώς το έχεις σκεφτεί
2) στο θέμα Β1, στο κενά στο οσο, υποθέτω είναι η συνθήκη table[j]<temp και j>0 ?? τσέκαρε το λίγο, γιατί ίσως έτσι να ελέγχει το table[0], το ίδιο που είχαμε συζητήσει και στα θέματα του οεφέ .. πχ αν τα δυο πρώτα στοιχεία είναι 10 και 12 ισχυει η συνθηκη του οσο, θα μπει στην επαναληψη, το J θα γίνει 0 και θα ελεγξεις το table[0] .. θα μπορούσες να βάλεις μία λογική μεταβλητή στο οσο και μεσα να γίνεται ο έλεγχος
3) στο σωστό λάθος 6 και στο Α2.β , δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς τι εννοείς (προφανώς εγώ μπορεί να μην τα κατανοώ σωστά)
4) στο Α5 αν θες 5 κριτήρια, θα μπορούσες να βάλεις 5 μονάδες για να βγει η βαθμολόγηση
5) στο ΣΛ 10, αν θες κάνε το "τον" -- "το"

φιλικά, Μανώλης
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα
Αποστολή από: xara_pap στις 14 Μαΐου 2019, 01:55:22 ΜΜ
Στο Α2 β ποιά είναι η απάντηση;
Στο Α3 δεν έχετε δώσει αρχική τιμή στο κ.
Στο Α4 υπάρχουν ισοβαθμίες;
Στο Α5 μας δίνετε ένα παράδειγμα για την αποτελεσματικότητα;
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα
Αποστολή από: Akis St στις 14 Μαΐου 2019, 02:09:25 ΜΜ
Παράθεση από: xara_pap στις 14 Μαΐου 2019, 01:55:22 ΜΜ
Στο Α2 β ποιά είναι η απάντηση;
Στο Α3 δεν έχετε δώσει αρχική τιμή στο κ.
Στο Α4 υπάρχουν ισοβαθμίες;
Στο Α5 μας δίνετε ένα παράδειγμα για την αποτελεσματικότητα;

Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα
Αποστολή από: semaphore στις 14 Μαΐου 2019, 02:53:01 ΜΜ
Παράθεση από: xara_pap στις 14 Μαΐου 2019, 01:55:22 ΜΜ
Στο Α2 β ποιά είναι η απάντηση;
Στο Α3 δεν έχετε δώσει αρχική τιμή στο κ.
Στο Α4 υπάρχουν ισοβαθμίες;
Στο Α5 μας δίνετε ένα παράδειγμα για την αποτελεσματικότητα;

Καλησπέρα.

Α2. Σχολικό βιβλίο σελ. 155 τελευταία παράγραφός ... " Το όνομα του πίνακα καθορίζει μία ομάδα διαδοχικών θέσεων στη μνήμη ."

Α3. Παράβλεψη.Συγνώμη. Θεωρείστε κ<-0

Α4. Την άσκηση αυτή την έχω βάλει με γνώμονα την εύρεση τριών max. Στο τέλος της εύρεσης του max3 ελέγχουμε αν max3=max2 ή max3=max2=max1. Οποιαδήποτε τοποθέτηση σε αυτήν τη λύση ευπρόσδεκτη.

Α5. Για το θέμα αυτό έχω σκεφτεί με ποιον τρόπο μπορεί να αναπαρασταθεί ένας αλγόριθμος και με αυτόν τον τρόπο να προκύψει πρόβλημα αποτελεσματικότητας.