ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Vangelis

Παράθεση από: pthomop στις 23 Δεκ 2014, 01:48:54 ΜΜ
Προφανώς έχεις οργανική και θα σε βόλευε το δίωρο στην Β. Υπολόγισες το εργαστήριο, το project και την βγάζεις καθαρή. Δεν μπορείς όμως να φανταστείς την πιθανότητα να μην ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ τμήμα στην Γ Λυκείου. Στα 52 παιδιά που έχω στην Β μόνο 4-5 σκέφτονται να επιλέξουν το μάθημα μας του χρόνου. Περιμένουν σε ποιες σχολές θα τους οδηγήσει η επιλογή του. Και Μην περιμένεις την ΑΔΙΠΠ να σου δώσει τις σχολές που θα ήθελες. Κάτι ξέρει η Φιλλένια που  τονίζει παντού ότι η Πληροφορική οδηγεί ΜΟΝΟ σε σχολές Πληροφορικής και πουθενά αλλού.
Οσο για την ώρα του παιδιού στις επιλογές δεν συνέβαινε σε όλους. Πολλοί από εμας κάναμε σπουδαίο δουλειά στα παραγκωνισμένα μαθήματα μας.
Δεν έχετε αντιληφθεί το μέγεθος του προβλήματος. Στην Γ Αθήνας ήμασταν φέτος 45 στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ και οι περισσότεροι πηγαίνουμε σε 3 σχολεία, χωρίς να συμπληρώνουμε όλοι ωράριο. Τι θα συμβεί του χρόνου που και οι έχοντες οργανική δεν θα συμπληρώνουν ωράριο;

Μπράβο  Εri έτσι πρέπει να σκεφτόμαστε.

Αν η μοναδική σκέψη μας είναι να  έχουμε ώρες αδιαφορώντας για την ποιότητά τους τότε κάνουμε κακό στην Πληροφορική και το μάθημα πρέπει να καταργηθεί είναι προτιμώτερο τα παιδιά να έχουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο.

Για την ΑΔΙΠ περιμένετε λίγο, αναμένονται εκπλήξεις.

vtsakan

Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

petrosp13

Ο Υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε (στις 27/12/2014, πριν την 3η ψηφοφορία για τον ΠτΔ, με ότι αυτό συνεπάγεται) ότι πλέον η εισαγωγή στις στρατιωτικές σχολές θα γίνεται με εξετάσεις που θα διενεργούν οι ίδιες οι σχολές και όχι μέσω Πανελλαδικών Εξετάσεων.
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ΠΛΑΤΑΝ

Παράθεση από: petrosp13 στις 31 Δεκ 2014, 04:32:26 ΜΜ
Ο Υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε (στις 27/12/2014, πριν την 3η ψηφοφορία για τον ΠτΔ, με ότι αυτό συνεπάγεται) ότι πλέον η εισαγωγή στις στρατιωτικές σχολές θα γίνεται με εξετάσεις που θα διενεργούν οι ίδιες οι σχολές και όχι μέσω Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Πέτρο, τώρα που το είπες το είδα κι' εγώ. Δεν το είχα πάρει ήδηση όταν ειπώθηκε στα κανάλια. Τί να πω? Απαράδεκτον! Ευτυχως τους προλαβαίνουν οι εκλογές. Πραγματικά, ο κύριος Λοβέρδος είναι ο ορισμός της ασυνέπειας. Πριν τρεις μήνες, τον Οκτώβριο, είχε συνάντηση με τους υπουργούς εθνικής άμυνας και προστασίας του πολίτη για το συγκεκριμένο θέμα και βγήκε τότε και δήλωσε ρητά και κατηγορηματικά ότι η εισαγωγή στις στρατιωτικές και αστυνομικές σχολές παραμένει στις πανελλήνιες όπως έχει έως σήμερα. Μέσα σε τρεις μήνες τί μεσολάβησε και άλλαξε άρδην η συγκεκριμένη απόφαση? Μήπως για να έχουν ένα ακόμα παράθυρο να ικανοποιούν αιτήματα ημετέρων? Τί να κάνουμε, έχουν μειωθεί οι υποψήφιες θέσεις για βόλεμα στο δημόσιο, λόγω μνημονίου. Αν βγούνε οι στρατιωτικές και αστυνομικές από τις πανελλήνιες τότε γυρνάμε πάλι 25 χρόνια πίσω όπου θα μπαίνουν πάλι οι δικοί τους, άσχετα αν έχουν τα προσόντα ή όχι.....
Κάποτε ο υπουργός δημοσίας τάξεως επί Ανδρέα Παπανδρέου, νομίζω ο Δροσογιάννης ήτανε, είχε πει το ανεπανάληπτο: Επιτέλους κάποια στιγμή πρέπει να προσλάβουμε αστυνομικούς που να μπορούν να γράφουν στις αναφορές τους το <<και>> με αλφα-γιώτα και όχι με έψιλον. Εκεί θέλουν να μας ξαναγυρίσουν οι κύριοι υπουργοί. Ευτυχώς φεύγουν. Και περιμένουν με τέτοιες ανακοινώσεις να ξανακερδίσουν την ψήφο του ελληνικού λαού.

fupat2

Παράθεση από: ΠΛΑΤΑΝ στις 03 Ιαν 2015, 12:25:26 ΜΜ
Πέτρο, τώρα που το είπες το είδα κι' εγώ. Δεν το είχα πάρει ήδηση όταν ειπώθηκε στα κανάλια. Τί να πω? Απαράδεκτον! Ευτυχως τους προλαβαίνουν οι εκλογές. Πραγματικά, ο κύριος Λοβέρδος είναι ο ορισμός της ασυνέπειας. Πριν τρεις μήνες, τον Οκτώβριο, είχε συνάντηση με τους υπουργούς εθνικής άμυνας και προστασίας του πολίτη για το συγκεκριμένο θέμα και βγήκε τότε και δήλωσε ρητά και κατηγορηματικά ότι η εισαγωγή στις στρατιωτικές και αστυνομικές σχολές παραμένει στις πανελλήνιες όπως έχει έως σήμερα. Μέσα σε τρεις μήνες τί μεσολάβησε και άλλαξε άρδην η συγκεκριμένη απόφαση? Μήπως για να έχουν ένα ακόμα παράθυρο να ικανοποιούν αιτήματα ημετέρων? Τί να κάνουμε, έχουν μειωθεί οι υποψήφιες θέσεις για βόλεμα στο δημόσιο, λόγω μνημονίου. Αν βγούνε οι στρατιωτικές και αστυνομικές από τις πανελλήνιες τότε γυρνάμε πάλι 25 χρόνια πίσω όπου θα μπαίνουν πάλι οι δικοί τους, άσχετα αν έχουν τα προσόντα ή όχι.....
Κάποτε ο υπουργός δημοσίας τάξεως επί Ανδρέα Παπανδρέου, νομίζω ο Δροσογιάννης ήτανε, είχε πει το ανεπανάληπτο: Επιτέλους κάποια στιγμή πρέπει να προσλάβουμε αστυνομικούς που να μπορούν να γράφουν στις αναφορές τους το <<και>> με αλφα-γιώτα και όχι με έψιλον. Εκεί θέλουν να μας ξαναγυρίσουν οι κύριοι υπουργοί. Ευτυχώς φεύγουν. Και περιμένουν με τέτοιες ανακοινώσεις να ξανακερδίσουν την ψήφο του ελληνικού λαού.

Από την άλλη η εκπαίδευση που χρειάζεται να έχει κάποιος εν καιρό πολέμου, είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με την εκπαίδευση εν καιρό ειρήνης.  Μέρος του προβλήματος της σημερινής εκπαίδευσης είναι ότι η πολιτεία μπλέκει αυτά τα δύο.

Με το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα όπως αυτό έχει διαμορφωθεί, εκπαιδεύουμε τους πολίτες ώστε να είναι υπάκουοι σε εντολές "ανωτέρων" εν καιρό ειρήνης, κάτι που διαμορφώνει γενιές με ψυχολογία "δούλων".

Από την άλλη με την εισαγωγή ατόμων στο στρατό από πανελλήνιες εξετάσεις και χωρίς ψυχολογικά τεστ, ενδέχεται άτομα που εκ χαρακτήρος είναι ανυπάκουοι και ατομιστές, να λειτουργήσουν με αυτό τον τρόπο εν καιρό πολέμου με καταστροφικά αποτελέσματα για το στράτευμα.

Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

Vangelis

Από την άλλη με την εισαγωγή ατόμων στην εκπαίδευση απο εξετάσεις ΑΣΕΠ  και χωρίς ψυχολογικά τεστ, ενδέχεται άτομα που εκ χαρακτήρος είναι ανυπάκουοι και ατομιστές, να λειτουργήσουν με αυτό τον τρόπο εν καιρό ειρήνης, με καταστροφικά αποτελέσματα για την εκπαίδευση.

fupat2

#96
Παράθεση από: Vangelis στις 03 Ιαν 2015, 05:01:16 ΜΜ
Από την άλλη με την εισαγωγή ατόμων στην εκπαίδευση απο εξετάσεις ΑΣΕΠ  και χωρίς ψυχολογικά τεστ, ενδέχεται άτομα που εκ χαρακτήρος είναι ανυπάκουοι και ατομιστές, να λειτουργήσουν με αυτό τον τρόπο εν καιρό ειρήνης, με καταστροφικά αποτελέσματα για την εκπαίδευση.

Εν καιρό ειρήνης η ανυπακοή σε εντολές "ανωτέρων" (ειδικά στην περίπτωση που και αυτοί οι "ανώτεροι" δεν αυτοσχεδιάζουν αλλά και οι ίδιοι παίρνουν με την σειρά τους εντολές από ακόμα πιο "ανώτερους"), ο ατομισμός και γενικά η πρωτοβουλία έξω από τα καθιερωμένα, η πορεία έξω από την πεπατημένη και η αμφισβήτηση του αλάθητου των εντολών που προέρχονται από μια ιεραρχική πυραμίδα, αυτά τα χαρακτηριστικά είναι που βοηθούν στην πρόοδο και στην εξέλιξη της κοινωνίας. Καθόλου καταστροφικά δεν είναι αυτά τα χαρακτηριστικά για την εκπαίδευση εν καιρό ειρήνης.

Αντίθετα καταστροφή στην εκπαίδευση είναι αυτό που συμβαίνει σήμερα. Η βασική φιλοσοφία όσων διοικούν το εκπαιδευτικό σύστημα είναι να απαιτούν από όλους τους εκπαιδευόμενους να είναι υπάκουοι και να μαθαίνουν όλοι τα ίδια ακριβώς πράγματα. Αυτό που ονομάζουμε δηλαδή διδακτέα ύλη, αυτό το απειροελάχιστο ποσοστό της συνολικής ανθρώπινης γνώσης, αυτή η παράλογη απαίτηση όλοι να γνωρίζουν το ίδιο ακριβώς  πράγμα είναι ένα άχρηστο "βασανιστήριο" και ένα εφεύρημα του εκπαιδευτικού συστήματος της προ-ναζιστικής γερμανίας του 19 αιώνα, σχεδιασμένο ώστε να δίνει νόημα στις εξετάσεις και στην σύγκριση-ανταγωνισμό του ενός εκπαιδευόμενου με τον άλλο, με απώτερο σκοπό την υπακοή όλων των εκπαιδευόμενων στην (πλαστή στην πραγματικότητα) "αυθεντία" του εκπαιδευτή.

Τι όφελος υπάρχει όμως σε μια κοινωνία, όταν όλοι γνωρίζουν ακριβώς το ίδιο πράγμα; Μια κοινωνία προχωράει μπροστά όταν οι γνώσεις του ενός είναι διαφορετικές και συμπληρώνουν τις γνώσεις του άλλου, και όταν αυτοί μπορούν να συνεργαστούν μεταξύ τους συνθέτοντας κάτι καλό.

Η σημερινή εκπαίδευση όχι μόνο παράγει άτομα με ψυχολογία "δούλου" , αλλά ακόμα χειρότερα, παράγει άτομα "δουλους" που γνωρίζουν όλοι τους ακριβώς το ίδιο πράγμα.  Όλοι εκπαιδεύονται και εξετάζονται συγκρινόμενοι μεταξύ τους στο πως να τοποθετούν μια δεξιά πίσω ρόδα, επειδή αυτό ξέρει ο εκπαιδευτής, που το έμαθε με την σειρά του επειδή στην αγορά υπάρχουν μόνο κατασκευαστές δεξιών πίσω ροδών.  Αλλά το αμάξι για να προχωρήσει θέλει και την αριστερή ρόδα , θέλει και την μπροστά....
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

Vangelis

Τελικά στην αγορα υπάρχουν μόνο κατασκευαστές δεξιών πίσω ροδών; και τι διαφορά έχει η δεξιά πίσω ρόδα  απο την αριστερή μπροστά;

Επιμένω ότι χρειάζονται τα ψυχολογικά τέστ.

fupat2

#98
Παράθεση από: Vangelis στις 07 Ιαν 2015, 10:20:58 ΜΜ
Τελικά στην αγορα υπάρχουν μόνο κατασκευαστές δεξιών πίσω ροδών; και τι διαφορά έχει η δεξιά πίσω ρόδα  απο την αριστερή μπροστά;

Αν η ανθρώπινη γνώση είναι ένα αυτοκίνητο, η αγορά φτιάχνει μόνο δεξιές πίσω ρόδες. Αυτό εννοώ, αλλά εσύ άλλο κατάλαβες.

Ναι ψυχολογικά τεστ χρειάζονται, σε αυτό συμφωνούμε. Ειδικά αυτά που φανερώνουν όσους έχουν ψυχολογία υποταγμένου δούλου και ταυτόχρονα "βασανιστή". Δηλαδή τεστ σαν το Milgram και άλλα παρόμοια με αυτό.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι το συγκεκριμένο τεστ απαγορεύεται στην αμερική, στην μέκκα της αγοράς. Οι "βασανιστές" που αποτελούν την πλειοψηφία του 65%  (τα περισσότερα στελέχη έχουν τέτοια ψυχολογία) δεν θέλουν να αποκαλύπτεται ο χαρακτήρας που έχει δοθεί στην "εκπαίδευση", δεν θέλουν να γνωρίσουμε το πραγματικό αποτέλεσμα του εκπαιδευτικού μηχανισμού που εφαρμόζουν,  μηχανισμός με τον οποίο καταφέρνουν να διαμορφώνουν τους πολίτες σε άβουλα και υποταγμένα πιόνια.

Υπάρχει τελικά ελπίδα;  Φυσικά και υπάρχει. Παρόλο που οι "βασανιστές" με την "εκπαίδευση" που παρέχουν έχουν καταφέρει να μετατρέψουν σε άβουλα όργανά τους το 65% των μεγάλων (όπως αποδεικνύει το Milgram), από την άλλη όμως οι νέοι άνθρωποι που έρχονται στην ζωή, όλα τα μικρά παιδιά επιμένουν να μην υπακούουν σε εντολές παράλογες και η φύση τους  εμφανίζεται, αν όχι αγαθή, τουλάχιστον ως ουδέτερη κάτι που σημαίνει ότι πάντα μέσα από τα παιδιά υπάρχει ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο.

Εμείς οι μεγάλοι, με την καταστροφική εκπαίδευση που έχουμε υποστεί είμαστε δυστυχώς καμένα χαρτιά, υποταγμένοι δούλοι και ταλιμπάν του συστήματος. Ευτυχώς όμως η πραγματική φύση του ανθρώπου που φανερώνεται στα μικρά παιδιά, δίνει ελπίδα για το μέλλον.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

itt

Παράθεση από: fupat2 στις 07 Ιαν 2015, 11:27:42 ΜΜ
Αν η ανθρώπινη γνώση είναι ένα αυτοκίνητο, η αγορά φτιάχνει μόνο δεξιές πίσω ρόδες. Αυτό εννοώ, αλλά εσύ άλλο κατάλαβες.

Ναι ψυχολογικά τεστ χρειάζονται, σε αυτό συμφωνούμε. Ειδικά αυτά που φανερώνουν όσους έχουν ψυχολογία "βασανιστή". Δηλαδή τεστ σαν το Milgram και άλλα παρόμοια με αυτό.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι το συγκεκριμένο τεστ απαγορεύεται στην αμερική, στην μέκκα της αγοράς. Οι "βασανιστές", που αποτελούν και την πλειοψηφία του 65% και άρα είναι σε θέση να διοικούν στην εποχή μας, δεν θέλουν να αποκαλύπτεται ο κρυφο-ναζιστικός χαρακτήρας που έχουν δώσει στην εκπαίδευση, και ο τρόπος με τον οποίο καταφέρνουν να διαμορφώνουν τους πολίτες σε άβουλα πιόνια.

Υπάρχει τελικά ελπίδα;  Φυσικά και υπάρχει. Παρόλο που οι "βασανιστές" με την "εκπαίδευση" που παρέχουν έχουν καταφέρει να μετατρέψουν σε άβουλα όργανά τους το 65% των μεγάλων (όπως αποδεικνύει το Milgram), από την άλλη όμως οι νέοι άνθρωποι που έρχονται στην ζωή, όλα τα μικρά παιδιά επιμένουν να μην υπακούουν σε εντολές παράλογες.

Εμείς οι μεγάλοι, με την καταστροφική εκπαίδευση που έχουμε υποστεί είμαστε δυστυχώς καμένα χαρτιά, υποταγμένοι δούλοι και ταλιμπάν του συστήματος. Ευτυχώς όμως η πραγματική φύση του ανθρώπου που φανερώνεται στα μικρά παιδιά, παραμένει αγαθή.

Όλο αυτό το παραλήρημα για την τράπεζα, έλεος.

fupat2

#100
Παράθεση από: itt στις 08 Ιαν 2015, 01:08:33 ΠΜ
Όλο αυτό το παραλήρημα για την τράπεζα, έλεος.

Δεν μιλάμε σε αυτό το θρεντ για την τράπεζα θεμάτων, γιατί τα μπλέκεις; Μιλάμε γενικά για το εκπαιδευτικό σύστημα.  Ας πούμε και κάποια πράγματα, τα οποία ελάχιστοι τα λένε, αλλά αποτελούν σκληρές αλήθειες. Aντίλογος με επιχειρήματα δεν βλέπω να υπάρχει, μόνο μονολεκτικές απαντήσεις και τσιτάτα περί "παραλήρηματος".

Αλήθεια, μόνο αυτό έχεις να σχολιάσεις για την τράπεζα; Το διαβλητό της κλήρωσης της τράπεζας που αναφέρθηκε, γιατί το έκανες γαργάρα; Δεν σε απασχολεί η αδικία της κλήρωσης;

Δεν σε απασχολεί η εγγενής αδικία του συστήματος, που βάζει στο ίδιο καλάθι και συγκρίνει και βαθμολογεί μαθητές που έχουν εξεταστεί σε διαφορετικά θέματα; Τι θα σκεφτόταν άραγε οι μαθητές της τάξης σου, αν έβαζες διαφορετικά θέματα στον καθένα στο τελικό διαγώνισμα, αλλά μετά τους βαθμολογούσες συγκρίνοντάς τους μεταξυ τους; Δεν θα έλεγαν ότι τρελάθηκε ο καθηγητής τους;

Κάντε αυτό το πείραμα συνάδελφοι, στην τάξη σας.
Δημιουργήστε μια μικρή τράπεζα θεμάτων, και μοιράστε διαφορετικά θέματα στον καθένα μαθητή, βαθμολογήστε και βγάλτε ως πρώτο  αυτόν που έγραψε καλύτερα και μετεξεταστέο αυτόν που δεν έγραψε. Και δείτε μετά την υγιή αντίδραση των μαθητών. Δεν θα μας έπαιρναν με τις ντομάτες αν κάναμε κάτι τέτοιο, και δικαίως; Πως αυτό που φαντάζει τόσο παράλογο σε μικρή κλίμακα, μας φαίνεται λογικό στην μεγάλη; Πόσο άβουλα πιόνια και υποτακτικούς μας έχουν εκπαιδεύσει τελικά, ώστε να μην βλέπουμε το αυτονόητο;

Ακόμα και σε αυτούς που λένε ότι τα  θέματα στην τράπεζα θα είναι ίδιας δυσκολίας οπότε θα είναι δίκαια η σύγκριση μαθητών, η απάντηση είναι ότι πρώτον, αυτό είναι απολύτως αδύνατο να γίνει στην πράξη, και δεύτερον, στην προσπάθεια να επιτευχθεί ο παραλογισμός αυτός θα οδηγηθούμε σε τεράστια συρρίκωνση των θεμάτων και άρα της "διδακτέα ύλης"  (ήδη μιλάνε για 75% μείωση των θεμάτων στην τράπεζα!), οπότε δεν θα μιλάμε για διδακτέα ύλη "δεξιά ρόδα στο αμάξι της γνώσης" αλλά για διδακτέα ύλη "δεξί μπουλόνι της δεξιάς ρόδας του αμαξιου της γνώσης" . Το δόγμα και η φιλοσοφία της ελάχιστης "διδακτέας ύλης" που δίνει αξία στον "εκπαιδευτή" για να παράξει υποταγμένους, με την τράπεζα θεμάτων ίδιας δυσκολίας φτάνει πραγματικά στα όρια του.

Η φτώχια άλλωστε των θεμάτων της πληροφορικής που εμφανίστηκαν στην τράπεζα, αυτό το αποδεικνύει. Στην άπειρη επιστήμη των υπολογιστών, οι ταλιμπάν της τράπεζας θεμάτων δεν μπόρεσαν να παράξουν παρά μόνο 49 θέματα που υποτίθεται (και τονίζω το υποτίθεται) έχουν "ίδια δυσκολία". Ίδια φτώχια και στα άλλα μαθήματα, με το υπουργείο να σταματάει την τροφοδοσία της Τράπεζας Θεμάτων μετά τις διαμαρτυρίες περί θεμάτων διαφορετικής δυσκολίας. Στο μυαλό των ταλιμπάν της τράπεζας θεμάτων, ολόκληρη η αρχαία ελληνική γραμματεία περιορίζεται ακόμα περισσότερο, από τα αρχικώς 420 θέματα σε μόνο 200! Η φιλοσοφία από 299 θέματα σε 70! Και το χειρότερο, όλοι οι μαθητές πρέπει να παπαγαλίζουν ακριβώς τα ίδια θέματα! Την τεράστια σπατάλη ανθρωπίνου πνεύματος, την πνευματική καταστροφή που προκαλούμε όταν παράγουμε παπαγάλους που γνωρίζουν όλοι ακριβώς το ίδιο, κανείς δυστυχώς δεν υπολογίζει. Στον βωμό του εξετασιοκεντρικού συστήματος της υποταγής, το αναγκαίο κακό των πανελληνίων εξετάσεων (αναγκαίο κακό εξαιτίας της υποχρηματοδότησης της Γθμιας που δεν επιτρέπει όλοι να εισαχθούν στα πανεπιστήμια) που λάμβανε χώρα μόνο μια φορά στην Γ λυκείου, το επεκτείνανε σε όλο το λύκειο! Πραγματική εκπαιδευτική και παιδαγωγική καταστροφή.

Θα περίμενα περισσότερη ευαισθησία από εκπαιδευτικούς , αλλά δεν βλέπω σχόλια στο θρεντ που μιλάμε για την τράπεζα θεμάτων. Ας μιλήσουμε όμως εκεί ειδικότερα.

Εδώ ας μιλήσουμε για το μέλλον της εκπαίδευσης γενικότερα, ο τίτλος άλλωστε είναι Back to the Future. Και το μέλλον της εκπαίδευσης είναι τα παιδιά, που ευτυχώς παραμένουν αγαθά και ψυχολογικά υγιή. Σε αντίθεση με την πλειοψηφία αυτών που τα διδάσκουν, στους οποίους φαίνεται ότι η εξετασιοκεντρική "εκπαίδευση" στα όρια του "βασανισμού", τους έχει γίνει δεύτερη φύση τους. Όσοι εδώ μέσα παραμένουν εκπαιδευτικοί και όχι μόνο .... "αλγόριθμοι", ας διαβάσουν και αυτό το ενδιαφέρον κείμενο που τιτλοφορείται: "ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, Οράματα και θάματα του στρατηγού Λοβέρδου * Πρόκειται για συλλογικό κείμενο και απηχεί τις απόψεις της Εκπαιδευτικής Λέσχης e-lesxi.gr"



Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

Νίκος Αδαμόπουλος

Πρόταση της ΕΠΕ για τους Συντελεστές Βαρύτητας εξεταζομένων

http://www.esos.gr/arthra/36556/protasi-tis-epe-gia-toys-syntelestes-varytitas-exetazomenon-mathimaton-stis-thetikes

Katsadouros_Dhm

Τα μαθήματα πρέπει να γίνουν 5 σε όλα τα πεδία. Αυτό θα διορθώσει αυτόματα πάρα πολλά.

itt

Παράθεση από: fupat2 στις 08 Ιαν 2015, 01:17:53 ΠΜ
Δεν σε απασχολεί η εγγενής αδικία του συστήματος, που βάζει στο ίδιο καλάθι και συγκρίνει και βαθμολογεί μαθητές που έχουν εξεταστεί σε διαφορετικά θέματα; Τι θα σκεφτόταν άραγε οι μαθητές της τάξης σου, αν έβαζες διαφορετικά θέματα στον καθένα στο τελικό διαγώνισμα, αλλά μετά τους βαθμολογούσες συγκρίνοντάς τους μεταξυ τους; Δεν θα έλεγαν ότι τρελάθηκε ο καθηγητής τους;

Το ότι εξετάζονται σε διαφορετικά θέματα επί της ύλης, παρόμοιας διαβάθμισης δυσκολίας προφανώς και εξασφαλίζει ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην αξιολόγησή τους. Οπότε δεν υπάρχει καμμια "εγγενής αδικία" στο σύστημα.

ΠαράθεσηΑκόμα και σε αυτούς που λένε ότι τα  θέματα στην τράπεζα θα είναι ίδιας δυσκολίας οπότε θα είναι δίκαια η σύγκριση μαθητών, η απάντηση είναι ότι πρώτον, αυτό είναι απολύτως αδύνατο να γίνει στην πράξη, και δεύτερον, στην προσπάθεια να επιτευχθεί ο παραλογισμός αυτός θα οδηγηθούμε σε τεράστια συρρίκωνση των θεμάτων και άρα της "διδακτέα ύλης"  (ήδη μιλάνε για 75% μείωση των θεμάτων στην τράπεζα!), οπότε δεν θα μιλάμε για διδακτέα ύλη "δεξιά ρόδα στο αμάξι της γνώσης" αλλά για διδακτέα ύλη "δεξί μπουλόνι της δεξιάς ρόδας του αμαξιου της γνώσης" . Το δόγμα και η φιλοσοφία της ελάχιστης "διδακτέας ύλης" που δίνει αξία στον "εκπαιδευτή" για να παράξει υποταγμένους, με την τράπεζα θεμάτων ίδιας δυσκολίας φτάνει πραγματικά στα όρια του.

Ακόμα δεν μας έχεις εξηγήσει τι ακριβώς εσύ θεωρείς εσύ "δεξιά ρόδα στο αμάξι της γνώσης". Επίσης δεν καταλαβαίνω όλο αυτό το παρανοϊκό σενάριο που περιγράφεις. Κανείς δεν παράγει τίποτα, όλοι προσπαθούν να αξιοποίησουν τα ελάχιστα μέσα που έχουν στη διαθέση τους για να μεταφέρουν ότι μπορούν. Καλύτερα να διδάξεις 5 σωστά πράγματα παρά 100 γενικόλογες μαλακίες (με ελλειπή τρόπο) και δεν βλέπω για ποιο λόγο ακριβώς μειώνεις αυτούς που προσπαθούν να το κάνουν. Υπάρχει κάτι που λέγεται πραγματικότητα και δεν μπορούμε να τη βάλουμε στην άκρη για να ικανοποιήσουμε τον ρομαντισμό σου.

ΠαράθεσηΗ φτώχια άλλωστε των θεμάτων της πληροφορικής που εμφανίστηκαν στην τράπεζα, αυτό το αποδεικνύει. Στην άπειρη επιστήμη των υπολογιστών, οι ταλιμπάν της τράπεζας θεμάτων δεν μπόρεσαν να παράξουν παρά μόνο 49 θέματα που υποτίθεται (και τονίζω το υποτίθεται) έχουν "ίδια δυσκολία".

Η άπειρη επιστήμη των υπολογιστών δεν θίγεται καν σε ικανοποιητικό επιπέδο στα προπτυχιακά πανεπιστημιακά τμήματα, προφανώς και δεν υπάρχει κάτι που θα μπορούσε να γίνει παραπάνω σε αυτό το στάδιο. Τα 49 θέματα είναι μια χαρά, μπορείς να δώσεις 49 θέματα σε πτυχιούχους και να τα κοιτάνε λες και είναι κλίνγκον, το πλήθος δεν δείχνει απολύτως τίποτα.

ΠαράθεσηΣτον βωμό του εξετασιοκεντρικού συστήματος της υποταγής, το αναγκαίο κακό των πανελληνίων εξετάσεων (αναγκαίο κακό εξαιτίας της υποχρηματοδότησης της Γθμιας που δεν επιτρέπει όλοι να εισαχθούν στα πανεπιστήμια) που λάμβανε χώρα μόνο μια φορά στην Γ λυκείου, το επεκτείνανε σε όλο το λύκειο! Πραγματική εκπαιδευτική και παιδαγωγική καταστροφή.

Ναι όντως, στην Ελβετία πχ, που δεν υπάρχει αυτή η πανεπιστημιολαγνεία, λες και χέστηκε η φοράδα στο αλώνι άμα έχεις ένα ακόμα ανούσιο χαρτί, παρατηρούμε μια ατελείωτη παιδαγωγική καταστροφή.

petrosp13

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 09 Ιαν 2015, 05:28:03 ΜΜ
Πρόταση της ΕΠΕ για τους Συντελεστές Βαρύτητας εξεταζομένων

http://www.esos.gr/arthra/36556/protasi-tis-epe-gia-toys-syntelestes-varytitas-exetazomenon-mathimaton-stis-thetikes

Δεν πρόκειται να δεχθούν τίποτα οι καλοθελητές
Ήδη το θεωρούν πάλι σαν μια συγκεκαλυμμένη διάζευξη, ώστε να επιλέγουν Πληροφορική τα παιδιά

Προσέξετε αλγοριθμικό συλλογισμό υψηλού παιδαγωγικού επιπέδου:
Η εισαγωγή της Πληροφορικής καταστρέφει το σύστημα
Με διάζευξη, καταστρέφεται η Χημεία
Με χωρισμό του πεδίου, καταστρέφονται τα παιδιά λόγω περιορισμένων επιλογών
Συνεπώς, η λύση είναι μια: εξέταση όλων στην Χημεία και η Πληροφορική να πάει να ... (διδαχθεί αλλού)

Να γίνουν τα μαθήματα 5 και να ησυχάσουν

ΥΓ. Αν θέλουν να χωριστεί το πεδίο με πραγματικά επιστημονικά κριτήρια, το αποτέλεσμα πάλι δεν θα τους αρέσει και πάλι θα μιλάνε για διαδρόμους. Μάλλον και ο επόμενος υπουργός παιδείας θα είναι κολλητός των πληροφορικών
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής