Εξετάσεις 2010

Ξεκίνησε από Νίκος Αδαμόπουλος, 14 Μαΐου 2010, 09:32:42 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Νίκος Αδαμόπουλος

Να ευχηθούμε καλή επιτυχία στους μαθητές που ξεκινούν από σήμερα τις εξετάσεις  :)

Λάμπρος Μπουκουβάλας

...και χωρίς άγχος-πανικό!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

zwoula

ευχαριστουμε! καλο ξεκινημα,ελπιζω και η συνεχεια να ειναι καλη!!!! :D :D
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Μακάρι να επιβραβευτεί ο κόπος σου zwoula και να δεις το όνομά σου δίπλα στη σχολή που επιθυμείς! Το ίδιο εύχομαι σε κάθε υποψήφιο.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Καρκαμάνης Γεώργιος

Καλή επιτυχία σε όλους

Circle

Ψυχραιμία και καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!

Θα ήθελα να σημειώσω ότι στο πρώτο μάθημα που εξετάστηκε: Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας, "εμείς της πληροφορικής" κατά καιρούς έχουμε δώσει πολλά στοιχεία στους μαθητές μας πάνω στο θέμα που ζητήθηκε.

Στο Γυμνάσιο στην Α τάξη μιλάμε για τηλεκπαίδευση και για Δια Βίου Μάθηση, το ίδιο και στην Β' όπου συμπληρώνουμε στοιχεία για το επάγγελμα όπως τι αλλαγές γίνονται, τι προσόντα χρειάζονται, τι ρόλο παίζει η γνώση και το πτυχίο, και τέλος στην Γ ' Τάξη ξαναλέμε όλα αυτά και ίσως εμβαθύνουμε περισσότερο.


Λάμπρος Μπουκουβάλας

Ναι, αλλά κατ' ουσίαν τα παιδιά βρίσκονται έξω από τη λογική της "δια βίου μάθησης" όσο είναι στο σχολείο... Είναι έξω από τις προβλέψεις και τα όνειρά τους.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

pgrontas

Παράθεση από: Circle στις 15 Μαΐου 2010, 03:11:37 ΜΜ
Θα ήθελα να σημειώσω ότι στο πρώτο μάθημα που εξετάστηκε: Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας, "εμείς της πληροφορικής" κατά καιρούς έχουμε δώσει πολλά στοιχεία στους μαθητές μας πάνω στο θέμα που ζητήθηκε.
Συμφωνώ. Αυτό σκεφτόμουν και γω, με αφετηρία όμως το κεφ. 3 της τεχνολογίας επικοινωνιών, που σου δίνει πάσα να αναφερθείς σε αυτό. Το ίδιο ισχύε και στο πέρσινο θέμα στην ερώτηση για τις ηλεκτρονικές πηγές πληροφόρησης.
Και θέλω να θέσω μια ευρύτερη σκέψη: Με δεδομένες τις τεράστιες κοινωνικές επιπτώσεις τις πληροφορικής, που διαχέονται σε όλους τους τομείς γνώσης και άρα σε όλα τα μαθήματα, είναι επαρκείς οι καθηγητές των άλλων ειδικοτήτων για να παρουσιάσουν μία ψύχραιμη και σφαιρική ματιά για την επίδραση αυτή;
Ίσως να θεωρηθεί τραβηγμένο, αλλά νομίζω ότι πρέπει να δούμε την διαθεματικότητα αντίστροφα από την επικρατούσα άποψη: όχι ο υπολογιστής ως super-duper εποπτικό μέσο, αλλά ως καταλύτης κοινωνικών αλλαγών.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Loukritia

το θέμα της Νεοελληνικής έχει σχολιαστεί ποικολοτρόπως..Δείτε και εδώ:
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank15_5_10_1519.php
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Circle

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 15 Μαΐου 2010, 03:55:10 ΜΜ
Ναι, αλλά κατ' ουσίαν τα παιδιά βρίσκονται έξω από τη λογική της "δια βίου μάθησης" όσο είναι στο σχολείο... Είναι έξω από τις προβλέψεις και τα όνειρά τους.

Θα έλεγα ότι με τη Δια βίου μάθηση δεν είναι εξοικειωμένοι πολλοί εκπαιδευτικοί και αρκετοί επαγγελματίες! Οπότε τι να πούμε για τα παιδιά! Όπως επίσης πολλοί εκπαιδευτικοί δεν είναι εξοικειωμένοι με τη συνεργατική μάθηση και με τον καθηγητή σε ρόλο καθοδηγητή - συνεργάτη και όχι αυθεντίας.

Για αύτο και θεωρώ ότι εμείς που γνωρίζουμε νωρίτερα τέτοιου είδους "αλλαγές" σε σχέση με άλλες ειδικότητες, καλό είναι να τις επικοινωνούμε με τους μαθητές μας.

Στην Γυμνάσιο οι τελευταίες ενότητες κάθε τάξης προσφέρονται γι' αυτό το σκοπό, όχι μόνο για να γνωρίσουν αυτές τις αλλαγές αλλά για να προετοιμαστούν καλύτερα και να αποχτήσουν κριτική ματιά απέναντι σε αυτές. Φέτος σε σχέση με αυτό η δική μας ανάρτηση (σε σχέση με το μάθημά μας) ήταν η εξής: http://tinyurl.com/2vdxf56, σε συνδυασμό με τον On-line οδηγό επαγγελμάτων του ΟΑΕΔ http://tinyurl.com/2vd4eqe και δυό σχετικές παρουσιάσεις από το ΣΕΠ οι οποίες δεν είναι δημοσιευμένες στο διαδίκτυο.


zwoula

Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

Νίκος Αδαμόπουλος

... και μην ξεχνιόμαστε: σήμερα το απόγευμα έχουμε ΑΕΠΠ στα Εσπερινά!  :)

andreas_p

Τώρα με την κατάργηση της βάσης του 10, δεν υπάρχει λόγος η επιτροπή να κινηθεί φοβικά και πίσω απ΄την τυπολατρεία του "υπάρχει αυτολεξί στο βιβλίο ;" !

zwoula

χμμμ,φετος περιμενουμε μονοψηφιο αριθμο αριστων στο μαθημα του προγραμματισμου.....λεω εγω!!!!
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..