ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗ-ΑΠΟΡΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ

Ξεκίνησε από greecechris, 31 Μαΐου 2007, 02:10:49 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

greecechris

ΓΕΙΑ ΣΑΣ.
1ο θέμα γελείο
2ο θέμα γελείο
3ο θέμα(ΑΣΑΦΕΙΕΣ)
4ο θέμα καλούτσικο..

λοιπόν το πρώτο θέμα και το 2ο τα έλυσα μια χαρά!

Θα αφήσω στο τέλος το 3ο....ΣΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ έλεγε για το μαξ ποσοι το έχουν και αντί να κάνω αναζήτηση στα γρήγορα καθισα και έκανα ταξινώμηση και εμφάνισα τα πρώτα μεχρι κάποια τιμή να είναι διαφορετική..

στο 3ο λοιπον κατα τη γνωμη μου ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΑΦΕΙΑ.ΟΣΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΩΝ ΕΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΜΕ ΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ!!


ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ,
λεει στο πρώτο ερώτημα...αν...να εμφανιζει το μηνυμα...ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ!!! Ε ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΘΕΩΡΗΣΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΘΑ ΤΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΩ!! ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙ! βάζω λοιπόν αν.....μια λογική μεταβλητή κλείνω αληθης

και παω στο δεύτερο ερώτημα και το βάζω να δουλεύει ΑΝ το κλείνω είναι ψευδής...


Ε ΜΑ ΑΦΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ ΤΙ ΝΑ ΕΚΑΝΑ?

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΝ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΛΕΩ ΒΛΑΚΕΙΕΣ?

ΑΦΟΥ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ ΛΕΕΙ...ΤΟ ΛΕΕΙ       Ξ Ε Κ Α Θ Α Ρ Α      ΝΑ ΕΜΦΑΝΊΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ...

ΘΑ ΣΤΕΊΛΩ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΓΊΝΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

pgrontas

Γράψε τι έχει κάνει πιο αναλυτικά, γιατι δεν κατάλαβα.

Αλλά καλύτερα να αφήσεις το forum και να πας να διαβάσεις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας :)
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

kLee

Συμφωνώ! Στείλε κώδικα!!

Οι εκφωνήσεις των θεμάτων έχουν αναρτηθεί, δείτε τις οι μαθητές προσεκτικά ξανά!
Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός

greecechris

loipon trito thema.
a)....efoson i timi tou den uperbainei to diathesimo upoloipo xrhmatwn...diaforetika na termatizei typwnontas to mhnuma "blah blah"
b)...
....

loipon paw sto prwto erwtima to blepw kai skeutomai...tha to kanw opws leei..diladi an den isxuei i sxesi na termatizei kateuthian xwris na proxwraw sto b erwtima...
den tymamai akribws ton kwdika alla itan kati san kai auto...me ligi fantasia ;)


an timi>= DY tote !DY..diathesimo upoloipo
Emfanise "blah blah"
kleinw<-alithis
telos_an
!kai paw sto b erwtima kai to bazw na douleuei AN to kleinw einai pseudis afou mou tonizei sto a na termatizei an isxuei i parapanw sxesi
an kleinw=pseudis tote
entoles b erwtimatos
alliws
Emfanise "Telos agorwn"
telos algorithmos...


nomizw oti exw apoluto dikio...

twra katalabate ti lew?


PS einai kommati kwdika kai oxi akribws apo mesa ennow to prwto an to ebala gia na sas deiksw ti ennow..fusika den to eixa etsi afou progountan alla..

pgrontas

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

greecechris

ekana edit...eipa einai kommati apla to ebala kai thelw na deiksw oti to exw swsta me tin enoia oti prepei na termatizei me ti logiki metabliti kleinw

Dem

το θεωρω παντως απολυτως λογικο.κανει οτι λεει η εκφωνηση.
βεβαια εγω δεν διορθωνω....ουτε καν διδασκω..... ;)

pgrontas

Η χρήση της ΄λογικής μεταβλητής είναι σωστή.
Αν δεν γράψεις όμως ακριβώς τον κώδικα δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

greecechris

e fusika afou mou leei na termatizei an isxuei ekeino!
skeutika na balw logiki metabliti wste ta upoloipa na ektelountai AN KAI MONO AN TO KLEINW einai pseudis..


greecechris

nai me endiaferei na katalabeis ti lew..

oti oloi exoun dwsei lusi i opoia an isxuei ekeini i sxesi sunexizei kai sto erwtima b
enw DEN THA EPREPE NA SUNEXIZEI AFOU LEEI NA TERMATIZEI...ti sto kalo..gkabos eimai? :D

kLee

Κάνε please τον κόπο και γράψε όλο τον αλγόριθμο (σε Ελληνικά!!), γιατί έχει ενδιαφέρον...
Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός

greecechris

den thymamai apo eksw ti eixa kanei..tha prospathisw na to kanw opws to eixa ekei se liges wres..na kselampikarw ligo apo tis eksetaseis..

den exw aoth alla dinw ioulio aode..eimoun arrwstos..anyway

apla epanalambanw oi entoles tou b erwtimatos tha prepei na einai oles se mia AN pou tha eksartwntai apo to a erwtima an tha ektelestoun!

pgrontas

Κάτι πάω να καταλάβω,
και μου φαίνεται ότι το έχεις λάθος, γιατί αν έχει κάνει κάποιες αγορές και φθάσει στο όριο αγορών  - 1500 (άρα η μεταβλητή σου είναι ψευδής) δεν θα εμφανίσεις το συνολικό ποσό.
Ο έλεγχος αφορά την συνέχιση των αγορών και όχι το ερώτημα β.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

greecechris

Παράθεση από: pgrontas στις 31 Μαΐου 2007, 03:29:16 ΜΜ
Κάτι πάω να καταλάβω,
και μου φαίνεται ότι το έχεις λάθος, γιατί αν έχει κάνει κάποιες αγορές και φθάσει στο όριο αγορών  - 1500 (άρα η μεταβλητή σου είναι ψευδής) δεν θα εμφανίσεις το συνολικό ποσό.
Ο έλεγχος αφορά την συνέχιση των αγορών και όχι το ερώτημα β.

leei na TERMATIZEI...
mhpws den diabazw egw swsta? to exw dei 200 fores simera

Dem

τωρα που το σκεφτομαι ειναι λαθος.το ποσο σιγουρα καποτε θα τελειωσει.αφου συνεχεια θα δινει ποσα αυτος.οποτε με την λογικη οτι τελειωνει δεν λυνω τα αλλα ερωτηματα...αν εχω καταλαβει καλα τι εχεις κανει......

greecechris

Παράθεση από: Dem στις 31 Μαΐου 2007, 03:46:47 ΜΜ
τωρα που το σκεφτομαι ειναι λαθος.ο το ποσο σιγουρα καποτε θα τελειωσει.αφου συνεχεια θα δινει ποσα αυτος.οποτε με την λογικη οτι τελειωνει δεν λυνω τα αλλα ερωτηματα...αν εχω καταλαβει καλα τι εχεις κανει......
MHPWS EIMAI GKABOS..
KSANADIABASA KAI LEEI NA TERMATIZEI..!!!

Dem

εχεις δικιο αλλα δεν ξερω....μαλλον ασαφεια.....δεν λεει τι να τερματιζει(η εισαγωγη τιμων η ο αλγοριθμος).αλλιως δεν ειχε νοημα το β ερωτημα αφου θα τερματισει καποτε σιγουρα.

greecechris

Παράθεση από: Dem στις 31 Μαΐου 2007, 04:08:04 ΜΜ
εχεις δικιο αλλα δεν ξερω....μαλλον ασαφεια.....δεν λεει τι να τερματιζει(η εισαγωγη τιμων η ο αλγοριθμος).αλλιως δεν ειχε νοημα το β ερωτημα αφου θα τερματισει καποτε σιγουρα.
gi auto eipa ki egw asafeia! :(
kaika..paei..oute tei den tha mpw an egrapsa simera katw apo 80

P.Tsiotakis


Που είναι η ασάφεια στο 3ο θέμα παιδιά;

Δείτε τη λύση που προτείνει ο συνάδελφος στο http://72.34.37.222/~alphagr/2007/glyk_pliroforiki_apan.pdf

που μάλλον προσεγγίζει αυτά που περιγράφονται. Διαβάστε το τελευταίο μάθημα παιδιά...

Με εκτίμηση,

Τσιωτάκης Παναγιώτης

Dem

η ασαφεια ειναι στο οτι λεει να τερματιζει και δεν ξερουμε αν εννοει ο αλγοριθμος ή η διαδικασια εισοδου τιμων

P.Tsiotakis


Ο αλγόριθμος τερματίζει όταν απαντηθούν τα ερωτήματα (εκτυπώσεις τιμών). Θεωρώ παιδιά οτι από υπερβολική άνεση χάσατε τις όποιες μονάδες...

greecechris

den mou les esy diladi pou katalabaineis ti leei?

to pio logiko einai TO TERMATIZEI to leei KSEKATHARA! BGAZEI MATIA!

apo ekei kai pera ekeino kai tha kanei to kleise alithis
sti sunexeia to b erwtima
tha prepei na ekteleite

AN KAI MONO AN
to kleise einai pseudis afou an einai alithis mou eipe na tou pw na oti telos megale kleisame kai na termatiz ton algorithmo GIATI ETSI LEEI!

P.Tsiotakis


Δηλαδή εσύ το Εκτύπωσε "Τέλος αγορών" το έβαλες μετά το τέλος του αλγορίθμου;

greecechris

Παράθεση από: ptsiotakis στις 31 Μαΐου 2007, 04:38:55 ΜΜ

Δηλαδή εσύ το Εκτύπωσε "Τέλος αγορών" το έβαλες μετά το τέλος του αλγορίθμου;

EGW TO DEUTERO ERWTIMA TO EBALA SE MIA AN
POU ELEGE

AN KLEINW=PSEUDIS TOTE
ENTOLES B
ALLIWS
EMFANISE/TYPWSE "KLEISAME TELOS...TI LEEI TO MHNUMA"
TELOS_AN
TELOS NAME


ETSI TO KLEISAME TELOS..TO MHNUMA TESPA EMFANIZETE PRIN TO TELOS KAI OXI STIN ARXH!!

DEN EXW DEI PROGRAMMA NA LEEI TELOS STIN ARXH...

SYGGNWMI...ISWS TA PROGRAMMATA POU GRAFW KAI TREXW SE GLWSES EINAI LATHOS POU BAZW TO GEIA SAS I TO TELOS STO TELOS KAI OXI STIN ARXH...
APO EDW KAI PERA
TA PROGRAMMATA THA PREPEI NA KSEKINANE
ME

EMFANISE "TELOS"

.
.
.
.
KAI STO TELOS

EMFANISE "KALWSIRTHATE"
TELOS ALGORITHMOS

boutos3

Αλγόριθμος Θέμα_3
 πλήθος1<-- 0
 πλήθος2<-- 0
 Υ<--1500
 done<--Ψευδής
 Αρχή_Επανάληψης
   Διάβασε Τ,Π
   Αν Τ<=Υ Τότε
      Υ<--Υ-Τ
      Αν Π="ελληνικό" Τότε
          πλήθος1<--πλήθος1+1
      Αλλιώς
          πλήθος2<--πλήθος2+1
      Τέλος_Αν
   Αλλιώς
       Εκτύπωσε "ΤΕΛΟΣ ΑΓΟΡΩΝ"
       done<-- Αληθής
    Τέλος_Αν
 Μέχρις_Ότου done=Αληθής
 Συνολικό_Ποσό<--1500-Υ
 Εκτύπωσε Συνολικό_Ποσό
 Εκτύπωσε πλήθος1,πλήθος2
 Αν Υ<>0 Τότε
   Εκτύπωσε Υ
 Αλλιώς
   Εκτύπωσε "ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ"
 Τέλος_Αν
Τέλος Θέμα_3

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ???  :-\

P.Tsiotakis


Φαίνεται μια χαρά, με τη χρήση λογικής μεταβλητής

Παναγιώτης

greecechris

TELOS MHNUMATOS MOU

DEN KOITAZW PROGRAMMATISTIKA TPT OUTE APO METRHTES OUTE TIPOTA.
EGW BLEPW OTI STO A ERWTIMA LEEI AN AUTO ALLIWS EMFANISE AUTO TO MHNUMA KAI NA TERMATIZEI...

PISTEUW AFOU LEEI TERMATIZEI PREPEI NA TERMATIZEI ALLIWS GIATI TO LENE?

KATA TI GNWMI MOU LATHOS AN KAI AN PAS SE SXOLEIA KAI KANEIS MIA GYRA TO KEFALI SOU THA DEIS ASXETOUS POLLOUS OPOTE MHN EISAI SIGOUROS GIA TPT..TYFLOSOURTI OTI LEEI TO UPOURGEIO EINAI TO SWSTO..TELOS..TO TELOS THA MPAINEI STIN ARXH KAI TO KALWSIRTHATE STO TELOS.

GEIA SAS,
KSEKINAW TO MHNUMA MOU PARAPANW

XAXAXAXA

boutos3

ΘΕΜΑ 4 ΤΟ γ ΕΡΩΤΗΜΑ.....

Για ί από 1 μέχρι 20
    Αν ΤΥΠΟΣ[ί]="ορχηστρικά" Τότε
       Sum<--o
    Για j από 1 μέχρι 12
        Sum<--Sum+Π[i,j]
    Τέλος_Επανάληψης
    Αν Sum>=5000 Tότε
        Εκτύπωσε ΤΙΤΛΟΣ[ί]
    Τέλος_Αν
Τέλος_Επανάληψης

Σωστό??????

greecechris

re me agxwses kai mena! ase na doume apotelesmata afou kathe xrono M.......S ginontai. oti theloun kai opws theloun bathmologoun!

edw o dad mou fusikws einai se lukeio kai pane taxa na tous milisoun kai sto telos mou leei opws thelei bathmologei o kathenas...
kala ase tous filologous..alli periptwsi

alkisg

greecechris, καλύτερα να μη γράφουμε τέτοιες λέξεις στο φόρουμ. Είμαι σίγουρος ότι μπορείς να βρεις κάποιο πιο ήπιο συνώνυμο για να εκφραστείς.
Και, αν δεν σου κάνει κόπο, τα ελληνικά είναι σαφώς πιο ευανάγνωστα από τα greeklish. Αν κάποιος κάποτε θελήσει να κάνει αναζήτηση για την εντολή ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ, είμαι σίγουρος ότι δεν θα ψάξει για ARXH_EPANALHYHS...

greecechris


alkisg

Αν λες για το "Διαφορετικά να τερματίζει τυπώνοντας το μήνυμα «ΤΕΛΟΣ ΑΓΟΡΩΝ».", συμφωνώ μαζί σου. Στο υποερώτημα α θα έπρεπε με το που υπερβαίνεται το ποσό, ο αλγόριθμος αμέσως να τερματίσει.

Το θέμα είναι ότι για να κάνεις και το υποερώτημα β, ο αλγόριθμος δεν μπορεί να έχει τερματιστεί. Αν έχει τερματιστεί, το υποερώτημα β δεν θα εκτελεστεί ποτέ. Επομένως δεν έχει νόημα να το λύσεις.
Άρα, ή θα έπρεπε να κάνεις νέο αλγόριθμο για το υποερώτημα β, ή να συμπεράνεις ότι η εκφώνηση δεν εννοούσε αυτό που κατάλαβες.

Εν τέλει, μπορεί να μην είναι εντελώς σωστή η διατύπωση, αλλά πάντως δεν αφήνει περιθώρια για διαφορετικές ερμηνείες...

greecechris

δεν ειχα το χρόνο να δοκιμάζω τιμές και έκανα ΟΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ελεγε η άσκηση...το λογικό δηλαδη..

lavoul

To πρόβλημα με την ερμηνεία που δίνεις είναι ότι προσκολάσαι στις λέξεις και δεν αντιλαμβάνεσαι το πνεύμα και το υφος γραφής της εκφώνησης. Είναι μία αρκετά συνηθισμένη εκφώνηση χωρίς ασάφειες, η οποία επιδέχεται πολλές διαφορετικές λύσεις, αλλα όχι αυτή που υποστηρίζεις, γιατί δε συνάδει με το πνεύμα του προγραμματισμού.

greecechris

γιατι δεν συνάδει δεν καταλαβαίνω.επίσης δεν καταλαβαίνω γιατι το τέλος πρέπει να καταλάβω ότι αναφέρεται στην αρχή.
καθόλου συνιθισμένη εκφώνηση(σωστή εννοώ)

johnp

Και εγώ αυτό το να τερματιζει είδα στο 3.α και ενω τα έχω
όλα σωστά πήγα στο 3ο θέμα και έκανα δυο αλγόριθμους  :-[
έναν για το α ερώτημα και έναν για το β. (ειναι κουτό το ξέρω)
Πόσο λέτε να κόψουν (το βλέπω να χάνεται όλο το 3ο)

klitos

γραψε τον κωδικα για να σου απαντησω που εκανες ( αν εκανες ) λάθος
κλητος χατζηγεωργιου

greecechris

exw steilei fax stin ert mou eipan tha doun ti mporoun na kanoun..brika kai allous pou to upostirizoun

EleniK

Νομίζω οτι όταν μας δίνουν ενα πρόβλημα πρώτα το διαβαζουμε συνολικά και δεν εκτελούμε λέξη λέξη το τι λέει χωρίς να σκεφτούμε και τα παρακάτω. Δλδ αν ελεγαν να πεσετε απο το μπαλκόνι αν θέλετε, θα το εκανες επειδή το ελεγε στην αρχή της εκφώνησης?

Νομίζω οτι δεν ειναι σωστή η ένστασή σου με το θέμα 3. Απο τις ασκήσεις που ειχες κάνει μάλλον ειχες τυποποιήσει εκφωνήσεις ο αλγοριθμος τερματίζει όταν δοθεί ως όνομα το κενό και τετοια παρόμοια και αντί να σκεφτείς λίγο παραπάνω ακολουθησεις τη συγκεκριμένη συνταγή.
Σκεφτηκες πώς εβαλες εισοδο που να συγκρίνεται με το "Τελος Αγορών"?
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

greecechris

Euxomai na sas kalesei to upourgeio na balete themata tou xronou kuria Eleni ki eseis na protinete askisi pou na emfanizei to mhnuma pidikste apo to mpalkoni kai steilte kai dieukrinisi prin tis 10:30 "δεν εκτελούμε λέξη λέξη oti leei"

thnx

PS to skeutika nai kai gi auto ebala ton b erwtima na ekteleitai AN KAI MONO AN den paei to a sto diaforetika ;)

PS2 den nomizw oi eksetaseis na einai i apokalupsi tou iwanni...alla na diabazoume stin arxh kai allou na kataligoume  :o :o :o :o :o :D :D :D ;D ;D :angel: :angel: :angel:

Sergio

Το κάθε θέμα διατυπώνετα και απαντιέται συνολικά.  Η Ελένη έχει δίκαιο.  Η επιμέρους κατάτμηση συχνά (έως συνήθως) αφορά στην αναγνώριση των επιμέρους στόχων της εξέτασης και την αντίστοιχη βαθμολόγησή τους.  ΔΕΝ αποτελεί υπόδειξη για τον τρόπο επίλυσης.  Αυτός είναι αποκλειστική ευθύνη του μαθητή εφόσον έχει διαβάσει και κατανοήσει συνολικά το θέμα.  Με αυτό τον τρόπο εξετάζεται και η δυνατότητα κατανόησης που είναι μία από τις βασικές στοχεύσεις του συγκεκριμένου μαθήματος.

Το ερώτημα α. αφορούσε αποκλειστικά στη δόμηση της επαναληπτικής διαδικασίας
Το ερώτημα β. προσδιόριζε τις εξόδους του αλγόριθμου

Το θέμα αυτό (όπως και τα περισσότερα πλέον) δεν έπρεπε να αντιμετωπιστεί με ακολουθιακό τρόπο αλλά συνολικά.

Με έμφαση στην κατανόηση, έπεται η ανάλυση και κατόπιν ξεκινά η επίλυση.

Με την ευκαιρία, ας μου επιτραπεί να θυμίσω ότι ο συγκεκριμένος χώρος (Στέκι), στον οποίο με μεράκι συμμετέχουμε όλοι τα τελευταία 4 χρόνια, δεν κερδίζει τίποτε από τους έμμεσους προσωπικούς υπαινιγμούς.  Όσοι συμμετέχουν στις συζητήσεις συμμετέχουν διαθέτοντας τον προσωπικό τους χρόνο με σκοπό να βοηθήσουν και όχι να μειώσουν τις απόψεις ή την προσπάθεια κανενός. Ας κρατήσουμε τις συζητήσεις σε αυτό το πνεύμα.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

johnp

Εγω δεν εκανα κανένα υπαινιγμο, και καμία ενσταση. Μια χαρά ηταν το θέμα!!!
Εξαλου είπα ότι ήταν κουτο αυτο που έκανα.
Δεν φταιει το θεμα. Το διαβασα, ειδα δυο υποερωτηματα (, σκέφτηκα την φυσικη  :'( ) και εκανα το μοιραιο.
Απλα ηθελα να μάθω αν θα πιάσω τιποτα απο αυτό (έστω μια μονάδα)

gpapargi

Δεν το είπε σε σένα... τρομάρα σου  :)

Ρε Σέργιο σπέρνεις τον πανικό  :police:


EleniK

@greecechris
Δε νομίζω τι θα κληθώ απο το υπουργείο για θέματα μια και δουλεύω σε φροντιστήριο. Παρόλαυτα προσπαθώ να μάθω στα παιδιά που κανω μάθημα να σκέφτονται πριν κανουν οτιδήποτε. Δεν θα σου απαντήσω παρακάτω...
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

greecechris

egw otan leei na termatizei skeutomai na termatizei den skeutomai aaaaaaa asto na leei...;)

evry

    Η άσκηση δεν έχει καμία ασάφεια απλά κάποιοι μαθητές έβαλαν το Εμφάνισε "Τέλος Αγορών" όχι ακριβώς πριν τερματίσει αλλά αμέσως μετά το α ερώτημα και μετά συνέχισαν με τις εντολές του β ερωτήματος. Κάποιοι άλλοι πιο υποψιασμένοι το έβαλαν στο τέλος όλου του αλγορίθμου. Και τα δυο είναι προφανώς σωστά και δε νομίζω να βρεθεί κάποιος που θα κόψει από κάτι τέτοιο.
   Τώρα το πότε τερματίζει είναι ξεκάθαρο, όταν οι αγορές υπερβούν το συγκεκριμένο ποσό. Δεν υπάρχει καμία ασάφεια πάνω σε αυτό. Απλά εσύ για κάποιο λόγο σκέφτηκες να χρησιμοποιήσεις τη λογική μεταβλητή. Η ουσία είναι ότι ο δικός σου αλγόριθμος δεν κάνει αυτό που ζητάει το ερώτημα και σίγουρα θα σου κοπούν κάποιες μονάδες. 
    Πιστεύω ότι αν κάτσεις και δεις την εκφώνηση με καθαρό μυαλό και ψύχραιμα θα δεις ότι δεν υπάρχει καμιά ασάφεια.

Παράθεση από: greecechris στις 02 Ιουν 2007, 11:50:25 ΜΜ
egw otan leei na termatizei skeutomai na termatizei den skeutomai aaaaaaa asto na leei...;)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr


Muldy

Εγώ νομίζω ότι εφόσον ζητούσε να τερματίζει και να εμφανίζει τέλος αγορών, το βρισκω χαζό να γίνεται εκτος επαναληπτικής διαδικασίας. Λογικά είναι σωστό αλλά για μένα λύνεις άλλη άσκηση, τύπου αφού γίνουν οι αγορές, εμφάνισε τέλος αγορών. Εσείς είστε καθηγητές ωστόσο, εσείς ξέρετε  :P

evry


   Κοιτά, με τόσο σαματά που έχεις κάνει για 1-2 μονάδες (γιατί παραπάνω δε νομίζω να σου κόψει κανένας) μπορεί να είσαι τυχερός και ο βαθμολογητής σου να παρακολουθεί τώρα το thread, και να σε λυπηθεί
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr


P.Tsiotakis


Μικρέ, μεγαλώνοντας θα πρέπει να μάθεις ότι στις κυρίες δε φέρονται έτσι. Ίσως πριν τελειώσεις το σχολείο, θα έπρεπε να έχεις μάθει επίσης να διαβάζεις την εκφώνηση του προβλήματος που σου δίνεται και μετά να ξεκινάς την επίλυσή του. Αυτό προσπαθούμε να περάσουμε με επιμονή στο μάθημα. Μερικές φορές δεν κάνετε τον κόπο να διαβάζετε μέχρι την τελεία.

Δεν πρόκειται να πείσεις μια ομάδα ανθρώπων οτι το εν λόγω θέμα είχα ασάφεια. Όπως σου έγραψα και σε άλλο σημείο η υπερβολική σου σιγουριά σε έβλαψε. Μερικές φορές και η επιμονή σε λάθος σημεία κάνει το ίδιο.

Σου εύχομαι καλή επιτυχία

Sergio

Θα συμπληρώσω ... "αξιόλογε μικρέ" ;) ;)

Πιστεύω ότι ο αγαπητός μας μαθητής, μας έχει πείσει όλους για το γνωστικό του επίπεδο (αν και θα συμφωνήσω ότι ήταν ατόπημά του η ΜΗ συνολική ερμηνεία του θέματος). Όμως, πώς να το κάνουμε... τις λιγοστές κυρίες της ομάδας τις προσέχουμε ;)

Μην το πάρεις λοιπόν ειρωνικά το μικρέ που με αγάπη λέμε... Δεν έχει υπάρξει μέχρι στιγμής στο Στέκι καμμία περίπτωση καθηγητή που δεν αντιμετωπίζει με αγάπη το αντικείμενό του.. Η (τραβηγμένη;;) άποψή μου είναι ότι το αντικείμενό μας είναι οι μαθητές και πρώτη επιστήμη μας όταν μπαίνουμε στην τάξη... η παιδαγωγική.  Η πληροφορική είναι το όχημά μας το οποίο επίσης με αγάπη προσπαθούμε να γνωρίσουμε σε σας και να σας δείξουμε πως να το κατανοήσετε και να το αγαπήσετε.

(Να βγουν οι σφουγγαρίστρες να μαζέψουμε τα σορόπια... πάλι σε μελό μου βγήκε ;) )
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

greecechris

ok ti na pw..balte shellcode 300bytes se epanalipsi kai na mhn termatizei... na deite ti kanate..to riskate to firewall i oxi,pirate root i oxi? :D :o :o :o 8) ::)

episis den eipa tpt kako gia tin k Eleni..isa isa pou panta ebaza kai k(kuria)  :-*