Συγκρούσεις-Αντιφάσεις στη Νέα Ύλη 2019

Ξεκίνησε από gthal, 09 Ιουν 2019, 10:36:19 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

George Eco

Παράθεση από: alkisg στις 27 Οκτ 2019, 06:15:20 ΜΜ
Πάντως είναι άλλο πράγμα η break, όπου ήδη ξέρεις ποιο loop θα τερματίσει και σε ποια εντολή θα καταλήξει,
και άλλο μια αχανής goto another_module_300_lines_below.

Εννοείται! Είπαμε GOTO πάει μακριά.


Παράθεση από: ApoAntonis στις 27 Οκτ 2019, 10:52:56 ΜΜ
Κρατάω επιφύλαξη αν ξεκινήσεις με Python πόσο θα χρειαστεί ώστε να μάθεις μια άλλη γλώσσα, αλλά αυτό δεν είναι το θέμα μας.

Όχι πολύ, αλλά θα πρέπει να συνηθίσεις φέρει πειν τα brackets {}
Αν μάθεις Object Oriented προγραμματισμό στη Python, δε πιστεύω κάποιος να δυσκολευτεί να μάθει Java C# ή C++.



Παράθεση από: ApoAntonis στις 27 Οκτ 2019, 10:52:56 ΜΜ
Κακώς το συγκεκριμένο, πολύ κακώς. Δημιουργείται η ψευδαίσθηση ότι αν χρησιμοποιήσεις ένα καλύτερο εργαλείο γίνεσαι καλύτερος "μάστορας".

Με μια μικρή λεπτομέρεια. Όταν κρατάς ένα σφυρί, όλα μοιάζουν με καρφιά.
Θέλω να πω, η ΓΛΩΣΣΑ είναι διδακτικό εργαλείο. Και μάλιστα επί χάρτου.
Μη βλέπεις που υπάρχουν αυτή τη στιγμή δύο διερμηνευτές.  Πρωτοβουλίες εκπαιδευτικών ήταν.
Το Υπουργείο εφήβρε τη ΓΛΩΣΣΑ επί χάρτου κι εκεί περιορίζεται, δίχως να είναι αντικειμενοστραφής.
Η ΓΛΩΣΣΑ δεν είναι εργαλείο για να φτιάχνεις εφαρμογές. Για πολλούς λόγους.
Θέλεις έναν; Στατικοί πίνακες.


Παράθεση από: ApoAntonis στις 27 Οκτ 2019, 10:52:56 ΜΜ
Αθροιστικά, σχεδόν 63% κάτω από την βάση
με πολύ περισσότερες ώρες μάθημα/εργαστήριο. Σε μαθητές μάλιστα που υποτίθεται ότι θέλουν να ακολουθήσουν το πεδίο αυτό.
Αν αφαιρέσουμε τους κάτω από την βάση, η κατανομή είναι σχετικά καλή βέβαια, όμως μένουμε με ένα δείγμα αρκετά μικρό.

Έχεις κάνει καμιά βόλτα από τα ΕΠΑΛ να δεις το ποσοστό μαθητών που δείχνει στοιχειώδες ενδιαφέρον για οτιδήποτε έχει να κάνει με οποιοδήποτε μάθημα;  :laugh:
Μη μπρεδεύεις Πειραματικό Λύκειο με ΕΠΑΛ.   :)

ilias_s

#76
Παράθεση από: ApoAntonis στις 27 Οκτ 2019, 10:52:56 ΜΜ
...

Αθροιστικά, σχεδόν 63% κάτω από την βάση
με πολύ περισσότερες ώρες μάθημα/εργαστήριο. Σε μαθητές μάλιστα που υποτίθεται ότι θέλουν να ακολουθήσουν το πεδίο αυτό.
Αν αφαιρέσουμε τους κάτω από την βάση, η κατανομή είναι σχετικά καλή βέβαια, όμως μένουμε με ένα δείγμα αρκετά μικρό.

Δεν κατηγορώ το μάθημα, απλώς φαίνεται ότι δεν είναι πανάκεια.

...

Αντώνη, δεν ξέρω αν έχεις διδάξει σε ΕΠΑΛ ποτέ, αλλά η λογική της παραπάνω πρότασης είναι αποσπασματική και κατά συνέπεια λάθος. Το 63% κάτω από τη βάση στον Προγραμματισμό του ΕΠΑΛ δε μπορεί να εξηγηθεί τόσο απλά όπως με μία συμβατική σύγκριση ένα-προς-ένα με τα ΓΕΛ. Μία τέτοια σύγκριση αφήνει απ' έξω τα βασικότερα! Τις ιδιαιτερότητες (ποιοτικά χαρακτηριστικά) των δύο τύπων σχολείων.

Μόνο και μόνο αν μπορούσες να δεις πόσα χρήματα ξοδεύονται σε φροντιστήρια, κατά μέσο όρο, για ένα μαθητή ΓΕΛ σε σύγκριση με αυτόν του ΕΠΑΛ θα ήταν ενδεικτικό. Θα σου πω πως εδώ που υπηρετώ είναι πολύ δύσκολο να βρεις κάποιον να κάνει στο παιδί σου python...

ApoAntonis

Παράθεση από: ilias_s στις 28 Οκτ 2019, 10:36:50 ΠΜ
Αντώνη, δεν ξέρω αν έχεις διδάξει σε ΕΠΑΛ ποτέ, αλλά η λογική της παραπάνω πρότασης είναι αποσπασματική και κατά συνέπεια λάθος. Το 63% κάτω από τη βάση στον Προγραμματισμό του ΕΠΑΛ δε μπορεί να εξηγηθεί τόσο απλά όπως με μία συμβατική σύγκριση ένα-προς-ένα με τα ΓΕΛ. Μία τέτοια σύγκριση αφήνει απ' έξω τα βασικότερα! Τις ιδιαιτερότητες (ποιοτικά χαρακτηριστικά) των δύο τύπων σχολείων.

Μόνο και μόνο αν μπορούσες να δεις πόσα χρήματα ξοδεύονται σε φροντιστήρια, κατά μέσο όρο, για ένα μαθητή ΓΕΛ σε σύγκριση με αυτόν του ΕΠΑΛ θα ήταν ενδεικτικό. Θα σου πω πως εδώ που υπηρετώ είναι πολύ δύσκολο να βρεις κάποιον να κάνει στο παιδί σου python...

Το επιχείρημα ξεκινάει με το 6,3% των αναβαθμολογήσεων. Τι σχέση μπορεί να έχει με το φροντιστήριο αυτό;
Αναφέρω γεγονότα. Τα ποσοστά όπως και οι ώρες διδασκαλίας είναι αυτά.

Η μόνη γνώμη που αναφέρω και είναι υποκειμενική προσέγγιση, είναι ότι υπάρχει καλή κατανομή βαθμολογιών αν εξαιρεθούν οι κάτω από την βάση.



evry

#78
Αντώνη ο Ηλίας αναφέρθηκε στα φροντιστήρια για το ποσοστό κάτω από τη βάση.
Όσον αφορά το ποσοστό αναβαθμολόγησης ναι μεν είναι υψηλό όμως αναφορικά με την επιλογή της γλώσσας δεν σημαίνει τίποτα και θα εξηγήσω γιατί.
Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα
Έχουμε :
εντελώς διαφορετικό πληθυσμό μαθητών
εντελώς διαφορετικό πληθυσμό καθηγητών
εντελώς διαφορετικό μάθημα
εντελώς διαφορετικά θέματα
και εντελώς διαφορετική γλώσσα

Γιατί το ποσοστό αναβαθμολόγησης να οφείλεται μόνο στο τελευταίο και όχι σε όλα τα παραπάνω?
Για να μην βγάζουμε τέτοια συμπεράσματα ή για να μην βασιζόμαστε στην προσωπική μας εμπειρία γίνονται επιστημονικές έρευνες για τα θέματα αυτά.
Στην εργασία που παρέθεσα στο άλλο thread με τίτλο "Αλγοριθμική Python" παρουσιάζω αρχικά μια επισκόπηση όλων αυτών των ερευνών. Πολλοί πανεπιστημιακοί που δίδασκαν ένα μάθημα προγραμματισμού σε κάποια γλώσσα το γύρισαν σε Python. Τα αποτελέσματα ήταν σε όλες τις περιπτώσεις εντυπωσιακά αναφορικά με το ποσοστό αποτυχίας στο μάθημα. Σε κάποιες περιπτώσεις μειώθηκε στο 40%. Η ύλη έμεινε η ίδια , τα θέματα τα ίδια, η δομή του δείγματος των φοιτητών η ίδια. Με την Python όμως αρκετοί φοιτητές που δεν θα τα κατάφερναν με την Java ή την C++ τα πήγαν πολύ καλύτερα.
Μπορεί κανείς να διαβάσει τις σχετικές εργασίες. Είναι πρόσφατες και αρκετές και καταλήγουν όλες στο ίδιο συμπέρασμα ότι η επιλογή της Python ως πρώτη γλώσσα προγραμματισμού είναι μονόδρομος.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

George Eco

Παράθεση από: evry στις 28 Οκτ 2019, 11:22:45 ΜΜ
Αντώνη ο Ηλίας αναφέρθηκε στα φροντιστήρια για το ποσοστό κάτω από τη βάση.

Είναι τότε πιο αξιόπιστα τα δεδομένα, αλλά και πάλι, τα παιδιά στα ΕΠΑΛ ξαφνικά στη Γ Λυκείου αρχίζουν να διαβάζουν (στη καλύτερη από Α πάνε φροντιστήριο) ωστόσο το επίπεδο μελέτης που ρίχνουν δεν είνα πάντα το ίδιο κι είναι μάλλον σχετικά σημαντικά λιγότερο κατά μέσο όρο από παιδία που ετοιμάζονται για Γ Λυκείου.
Επικρατούν πολλές αντιλήψεις στο ότι οι Πανελλήνιες σε ΕΠΑΛ είναι ευκολότερες (που είναι δηλαδή) αλλά έτσι ο ανταγωνισμός είναι υψηλότερος και προφανώς οι θέσεις Σχολών είναι λιγότερες από όσες προσφέρονται σε εξεταζόμενους στη Γ Λυκείου.  Μιλάμε για διαφορετικού τύπου πληθυσμούς. Δε μπορούμε να τους συγκρίνουμε εύκολα, ούτε ποσοτικά ούτε ποιοτικά, με αυτό το τρόπο κι αυτή την οπτική γωνία.


(Η στιγμή που διαβάζω τι λέει παρακάτω ο evry αλλά με πονάει να σβήσω ότι έγραψα μόλις από πάνω. Λέει το ίδιο με περισσότερους μάλιστα διαφορετικούς παράγοντες.
Και λέει κι αυτό που έρχομαι να συμπληρώσω και να υποστηρίξω:
Η python μαθαίνεται ευκολότερα από οποιαδήποτε άλλη γλώσσα, σε ομάδες μάλιστα με ηλικιακή ανομοιογένεια, γεγονός που είναι ισχυρότερο ως φαινόμενο στα ΕΠΑΛ.
ΔΕΝ έχω κάνει επιστημονική έρευνα πάνω στο θέμα, εκ πείρας μιλάω όμως κι οι επιστημονικές έρευνες χαρτογραφούν σωστά στην ουσία τη πραγματικότητα.

alkisg

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 17 Φεβ 2020, 02:23:32 ΜΜ
Εαν σου είναι εύκολο βάλτε σε ένα νέο θέμα, με τίτλο, Διευκρινήσεις & Παρατηρήσεις για τη νέα ύλη (λέω τώρα εγώ...)

Έτομο· η συνέχεια εκεί: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=8158.0;all#quickreply