Πρώτες εντυπώσεις από τη βαθμολόγηση

Ξεκίνησε από evry, 04 Ιουν 2008, 12:11:25 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

EleniK

Τα θέματα στη Φυσική είχαν τη φιλοσοφία των θεμάτων της Πληροφορικής....
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

ntzios kostas

Και τα 2 ερωτήματα του ανδρέα λαμβάνονται σωστά.

Για την ερώτηση του στέφανου τώρα τα πράγματα είναι πιο πολύπλοκα. Προσωπικά εγώ αν έβλεπα ότι φαίνονται πεντακάθαρα οι εντολές που εκτελεί και τι τιμές έχουν οι μεταβλητές σε κάθε βήμα του αλγορίθμου και επιπλέον το λάθος φαινόταν σε μία πράξη που προηγουμένως τηςν είχε εκτελέσει σωστά, δεν θα της έκοβα τίποτα. Όμως τις περισσότερες φορές ο πίνακας τιμών που κάνουν οι μαθητές σε ένα τέτοιο θέμα δεν είναι τόσο καθαρό, ώστε να φαίνεται τι ακριβώς κάνουν, οπότε σε περίπτωση λάθους τις χάνουν όλες τις μονάδες.


Τελικά θα έλεγα να υπολογίζει ότι θα χάσει 4 μονάδες.

Γενικότερα σ' αυτό το στιλ  θεμάτων όλοι μπορούν να την πατήσουν. Ακόμα και ο πιο καλός επιστήμονας. Με τα περσινά θέματα ήλπιζα ότι δεν θα το ξαναβαζαν.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

evry

@stefanosps
Με συγχωρείς αλλά από τη βιασύνη μου δεν είδα ότι είχες γράψει πως ο πίνακας τιμών ήταν στο καθαρό. Αν είναι έτσι και το γραπτό είναι καλό λογικά θα χάσει 2 αφού όπως είπε ο Σέργιος η πράξη είναι έξω από τον βρόχο.

Παράθεση από: stefanosps στις 04 Ιουν 2008, 02:35:42 ΜΜ
Μια ερώτηση προς τους βαθμολογητές. Μια μαθήτριά μου, στο δεύτερο θέμα βρήκε 1, 2, 16 γιατί έκανε λάθος σε μία πράξη στο τέλος. Πόσο χάνει; 4 μονάδες; Ο πίνακας τιμών είναι σωστός εκτός από αυτή την πράξη (τον έγραψε στο καθαρό).
Το λάθος έγινε από καθαρή απροσεξία, πρόκειται για πολύ καλή μαθήτρια, μου έγραψε 93 στο τελικό προτεινόμενο διαγώνισμα από το ΣΤΕΚΙ.

Ευχαριστώ
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Προφανώς ο Στέργιος αναφέρεται στον υπεύθυνο και δίκαιο τρόπο βαθμολόγησης που θα έπρεπε να ισχύει, ενώ εγώ αναφερόμουν στο πιθανότερο που μπορεί να συμβεί, να πει δηλαδή κάποιος ότι 3 νούμερα είναι από 4 βαθμοί ο κάθε αριθμός.
Συμφωνώ απόλυτα με σένα Σέργιο και θέλω να σου κάνω την εξής ερώτηση: Βλέπεις σε ένα γραπτό ως απάντηση τους τρεις αριθμούς 1 4 8. Πόσο κόβεις? Επίσης βλέπεις ότι ο πίνακας που έχει στο πρόχειρο είναι άλλα αντ'αλλων. Με άλλα λόγια με κάποιο μαγικό τρόπο κατάφερε να πάει από λάθος αριθμό σε σωστό (ή δεν άκουσε καλά όταν του το έλεγαν). Τι κάνεις?
   Επίσης κάποιοι δίνουν τους αριθμούς 1 2 2 8 (πρόφανως ο άλλος του είπε το 2 δύο φορές γιατί νόμισε ότι την πρώτη δεν το άκουσε:-).
Γενικά έχει πολλά τέτοια.

Παράθεση από: Sergio στις 05 Ιουν 2008, 12:55:19 ΠΜ
"εφόσον ο μαθητής έχει κάποιες τιμές σωστές λάθος αλλά έχει αποτυπώσει τον σχετικό πίνακα τιμών στο γραπτό του, η βαθμολόγηση θα πρέπει να ασιστεί στην παρακολούθηση του πίνακα τιμών"

Επομένως ο βαθμολογητής ΟΦΕΙΛΕΙ να παρακολουθήσει τον πίνακα τιμών και να κόψει αναλογικά.

Θεωρώ ότι αν το λάθος είναι μόνο στην τελευταία πράξη, επομένως η μαθήτρια έχει ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ότι χειρίζεται σωστά:
- εντολές εκτός βρόχου
- εντολές σε πρώτου επιπέδου εμφώλευση
- εντολές σε δεύτερου επιπέδου εμφώλευση
- δομή επανάληψης

ΔΕΝ πρέπει να χάσει περισσότερες από 2 μονάδες
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Τρίτη στις 11 ανακοινώνονται οι βαθμοί
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

EleniK

Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

andreas_p


EleniK

Πέτρο που το έμαθες για Τρίτη στις 11? Πάντως 11 Ιουλίου είναι πάρα πολύ αργά.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

bagelis

Τρίτη 24/06 κατά τις 11 θα έχουν αναρτηθεί στα Λύκεια....

andreas_p


gpapargi


andreas_p

ΔΕ συμφωνώ , Γιώργο.

Όχι απλώς ξεφτίλα, η ΑΠΟΛΥΤΗ ξεφτίλα.

Πριν μέρες κάποιοι (οι γνωστοί με τις ... άκρες) γνώριζαν όχι μόνο τη δική τους βαθμολογία αλλά και άλλων ... άσχετων.

Απλά για να ικανοποιήσουν το αίσθημα της περιέργειας και του ... ταπεινού κουτσομπολιού.

Τι να πω ; ....


gpapargi

Τα θυμάμαι και το 1990 που έδινα εγώ εξετάσεις. Κάποιος είχε τους βαθμούς του νωρίτερα... κάποιος άλλος φίλος του παρεξηγήθηκε που δε φρόντισε να μάθει και τους δικούς του... ψιλοτσακώθηκαν... ωραία πράγματα.

Ξέρεις πόσες πληροφορίες τις παίρνεις δυσκολότερα από το ελληνικό δημόσιο από ότι τους βαθμούς των εξετάσεων;