Υλη 2016-2017

Ξεκίνησε από freedomst, 12 Σεπ 2016, 06:12:57 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

freedomst

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ  ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (ΑΕΠΠ)
Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών
Οικονομίας και Πληροφορικής
Από το βιβλίο «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμμα-
τιστικό Περιβάλλον» της Γ' τάξης Γενικού Λυκείου των
Α. Βακάλη, Η. Γιαννόπουλου, Ν. Ιωαννίδη, Χ. Κοίλια, Κ.
Μάλαμα, Ι. Μανωλόπουλου, Π. Πολίτη, έκδοση (Ι.Τ.Υ.Ε.)
«Διόφαντος»

2. Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
2.1 Τι είναι αλγόριθμος.
2.3 Περιγραφή και αναπαράσταση αλγορίθμων.
2.4 Βασικές συνιστώσες/ εντολές ενός αλγορίθμου.
2.4.1 Δομή ακολουθίας.
2.4.2 Δομή Επιλογής.
2.4.3 Διαδικασίες πολλαπλών επιλογών (αφαιρείται η
εντολή πολλαπλής επιλογής «Επίλεξε»)
2.4.4 Εμφωλευμένες Διαδικασίες.
2.4.5 Δομή Επανάληψης.
3. Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι
3.2 Αλγόριθμοι + Δομές Δεδομένων = Προγράμματα
3.3 Πίνακες
3.6 Αναζήτηση
3.7 Ταξινόμηση
6. Εισαγωγή στον προγραμματισμό
6.3 Φυσικές και τεχνητές γλώσσες.
6.4 Τεχνικές σχεδίασης προγραμμάτων.
6.4.1 Ιεραρχική σχεδίαση προγράμματος.
6.4.2 Τμηματικός προγραμματισμός.
6.4.3 Δομημένος προγραμματισμός.
6.7 Προγραμματιστικά περιβάλλοντα.
7. Βασικά στοιχεία προγραμματισμού.
7.1 Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ.
7.2 Τύποι δεδομένων.
7.3 Σταθερές.
7.4 Μεταβλητές.
7.5 Αριθμητικοί τελεστές.
7.6 Συναρτήσεις.
7.7 Αριθμητικές εκφράσεις.
7.8 Εντολή εκχώρησης.
7.9 Εντολές εισόδου-εξόδου.
7.10 Δομή προγράμματος.
8. Επιλογή και επανάληψη
8.1 Εντολές Επιλογής
8.1.1 Εντολή ΑΝ
8.2 Εντολές επανάληψης
8.2.1 Εντολή ΟΣΟ...ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
8.2.2 Εντολή ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ
8.2.3 Εντολή ΓΙΑ...ΑΠΟ...ΜΕΧΡΙ
9. Πίνακες
9.1 Μονοδιάστατοι πίνακες.
9.2 Πότε πρέπει να χρησιμοποιούνται πίνακες.
9.3 Πολυδιάστατοι πίνακες.
9.4 Τυπικές επεξεργασίες πινάκων.
10. Υποπρογράμματα
10.1 Τμηματικός προγραμματισμός.
10.2 Χαρακτηριστικά των υποπρογραμμάτων.
10.3 Πλεονεκτήματα του τμηματικού προγραμμα-
τισμού.
10.4 Παράμετροι.
10.5 Διαδικασίες και συναρτήσεις.
10.5.1 Ορισμός και κλήση συναρτήσεων.
10.5.2 Ορισμός και κλήση διαδικασιών.
10.5.3 Πραγματικές και τυπικές παράμετροι.
10.6 Εμβέλεια μεταβλητών - σταθερών
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

P.Tsiotakis


pgrontas

Κρίμα. Πάνω που πήγε να γίνει μία αναβάθμιση του μαθήματος, πάμε πάλι πίσω.

Γνωρίζει κανένας τον λόγο της αφαίρεσης ενοτήτων όπως η πολυπλοκότητα, η στοίβα και λοιπές δομές;
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

amisail

#3
Πίσω στα παλιά...

tsak

Πάει το 5ο και οι άλλες δομές δεδομένων του 3ου κεφαλαίου.  Κατά την άποψή μου πολύ ορθώς. . Δεν έχουν να δώσουν κάτι σημαντικό στην παρούσα φάση νομίζω. Ελπίζω όμως να ανέβει το επίπεδο των θεμάτων τουλάχιστον 1-2 επίπεδα πάνω από τα περσινά

Γιάννης Αναγνωστάκης

Δεν νομιζω ότι ήρθε η καταστροφή...Το κομμάτι των ασκήσεων, με εξαίρεση την στοίβα (που εδώ που τα λέμε, δύσκολα θα έμπαινε σε Πανελλήνιες) είναι αυτούσιο μέσα...

Laertis

Αλλεπάλληλες παλινωδίες στην ύλη, χωρίς κανένα, έστω και υποτυπώδη, σχεδιασμό και με πειραματισμούς στου κασίδι το κεφάλι. Μήπως φέτος να δοκιμάζαμε το 11ο κεφάλαιο και τον Αντικειμενοστραφή, φυσικά όχι ολόκληρο - πρώτη φορά θα μπει-, έτσι για να κόψουμε κίνηση και του χρόνου βλέπουμε ... Αν δεν τραβάει το βγάζουμε βρε αδερφέ.
Με τη μέρα τα βγάζουμε, με τη νύχτα τα βάζουμε. Τι έχουνε τα έρμα και ψοφάνε ;
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

tsak

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 12 Σεπ 2016, 07:26:53 ΜΜ
Δεν νομιζω ότι ήρθε η καταστροφή...Το κομμάτι των ασκήσεων, με εξαίρεση την στοίβα (που εδώ που τα λέμε, δύσκολα θα έμπαινε σε Πανελλήνιες) είναι αυτούσιο μέσα...

Σε πιο κομμάτι ασκησεων αναφέρεσαι συνάδελφε? Νομίζω είναι ξεκάθαρα έξω οι δομές δεδομένων πλην των πινάκων. Κάνω λάθος ?

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: tsak στις 12 Σεπ 2016, 07:43:54 ΜΜ
Σε πιο κομμάτι ασκησεων αναφέρεσαι συνάδελφε? Νομίζω είναι ξεκάθαρα έξω οι δομές δεδομένων πλην των πινάκων. Κάνω λάθος ?

Πέρα απο τις ασκήσεις (εννοώ να φτιάξεις αλγόριθμο-πρόγραμμα) με τη στοίβα, τι άλλες ασκήσεις είναι έξω? (Για την δυαδική αναζήτηση και τις άλλες μορφές ταξινόμησης περιμένουμε οδηγίες, γιατί και πέρυσι εκεί ήταν )

Katsadouros_Dhm

Να παρατηρήσω ότι δεν υπάρχει τώρα η φράση που υπήρχε πέρσι: " Οι Αλγόριθμοι να υλοποιούνται σε αμιγώς προγραμματιστικό περιβάλλον και συγκεκριμένα αυτό της "ΓΛΩΣΣΑΣ".

Οπότε γυρνάμε εντελώς στα παλιά κάνοντας και επίλυση προβλημάτων με αλγορίθμους.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 12 Σεπ 2016, 07:53:20 ΜΜ
Να παρατηρήσω ότι δεν υπάρχει τώρα η φράση που υπήρχε πέρσι: " Οι Αλγόριθμοι να υλοποιούνται σε αμιγώς προγραμματιστικό περιβάλλον και συγκεκριμένα αυτό της "ΓΛΩΣΣΑΣ".

Οπότε γυρνάμε εντελώς στα παλιά κάνοντας και επίλυση προβλημάτων με αλγορίθμους.

Εγώ θα έλεγα να δουμε τις οδηγίες πρώτα για αυτό

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 12 Σεπ 2016, 07:55:24 ΜΜ
Εγώ θα έλεγα να δουμε τις οδηγίες πρώτα για αυτό
Συμφωνώ, απλώς πέρσι υπήρχε η φράση για τη χρήση μόνο της ΓΛΩΣΣΑΣ γραμμένη στο ΦΕΚ (Στις παρατηρήσεις). Φέτος δεν υπάρχει τίποτα.

Kixer

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 12 Σεπ 2016, 07:53:20 ΜΜ
Να παρατηρήσω ότι δεν υπάρχει τώρα η φράση που υπήρχε πέρσι: " Οι Αλγόριθμοι να υλοποιούνται σε αμιγώς προγραμματιστικό περιβάλλον και συγκεκριμένα αυτό της "ΓΛΩΣΣΑΣ".

Οπότε γυρνάμε εντελώς στα παλιά κάνοντας και επίλυση προβλημάτων με αλγορίθμους.

Η οποία φράση να αναφέρω απλά ότι υπάρχει στο αντίστοιχο ΦΕΚ για την ύλη του εσπερινού για το 2016-17....   :) :)

theoni

Καλησπέρα και καλή σχολική χρονιά σε όλους... Η ύλη που ανακοινώθηκε????

Αργυροπούλου Βασιλική

Αργυροπούλου Βασιλική
Καθηγήτρια Πληροφορικής