ΘΕΜΑ Α

Ξεκίνησε από evry, 07 Ιουν 2023, 09:05:07 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Εδώ μιλάμε για το θέμα Α
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Παρουσιάζει ενδιαφέρον το γεγονός ότι ο λάθος τύπος θεωρείται συντακτικό λάθος ενώ είναι σημασιολογικό και ότι το δυαδικό δέντρο δεν έχει βελάκια ώστε να φαίνεται η κατεύθυνση.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Vagnes

Παράθεση από: evry στις 08 Ιουν 2023, 11:15:41 ΠΜΠαρουσιάζει ενδιαφέρον το γεγονός ότι ο λάθος τύπος θεωρείται συντακτικό λάθος ενώ είναι σημασιολογικό και ότι το δυαδικό δέντρο δεν έχει βελάκια ώστε να φαίνεται η κατεύθυνση..
Υπάρχουν σημασιολογικά λαθη?? Δεν θα το εντοπίσει ο μεταγλωττιστής αν δηλωθεί πραγματική το Α?

evry

Παράθεση από: Vagnes στις 08 Ιουν 2023, 11:21:35 ΠΜΥπάρχουν σημασιολογικά λαθη?? Δεν θα το εντοπίσει ο μεταγλωττιστής αν δηλωθεί πραγματική το Α?
Οι σημερινοί μεταγλωττιστές μπορεί να εντοπίσουν και το 1/0 και τον ατέρμονα βρόχο, δεν είναι κριτήριο αυτό.
Όλοι οι μαθητές Λ θα το βάλουν και δεν θα υπάρξει πρόβλημα. Με βάση το βιβλίο συντακτικό θεωρείται , αλλά αυτό έρχεται σε αντίθεση με αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα.

Συντακτικό είναι το λάθος που παραβιάζει τους κανόνες της σύνταξης, δεν είναι;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Παράθεση από: evry στις 08 Ιουν 2023, 11:15:41 ΠΜΠαρουσιάζει ενδιαφέρον το γεγονός ότι ο λάθος τύπος θεωρείται συντακτικό λάθος ενώ είναι σημασιολογικό και ότι το δυαδικό δέντρο δεν έχει βελάκια ώστε να φαίνεται η κατεύθυνση.

!!!! συμφωνώ αναφέρεσαι στις λύσεις της επιτροπής;

Vagnes

Παράθεση από: evry στις 08 Ιουν 2023, 11:29:39 ΠΜΟι σημερινοί μεταγλωττιστές μπορεί να εντοπίσουν και το 1/0 και τον ατέρμονα βρόχο, δεν είναι κριτήριο αυτό.
Όλοι οι μαθητές Λ θα το βάλουν και δεν θα υπάρξει πρόβλημα. Με βάση το βιβλίο συντακτικό θεωρείται , αλλά αυτό έρχεται σε αντίθεση με αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα.

Συντακτικό είναι το λάθος που παραβιάζει τους κανόνες της σύνταξης, δεν είναι;
Δυστυχώς είναι πολλά τα θεματα του μαθήματος που διαφέρουν απ την πραγματικότητα.. θα ζήσουμε μ αυτό...

evry

Παράθεση από: P.Tsiotakis στις 08 Ιουν 2023, 11:32:11 ΠΜ!!!! συμφωνώ αναφέρεσαι στις λύσεις της επιτροπής;
Το δυαδικό δέντρο είναι στα θέματα χωρίς βελάκια, δεν έχει σχέση με τις λύσεις.
Επίσης φαντάζομαι τον λανθασμένο τύπο όλοι θα το θεωρήσουν συντακτικό
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Παράθεση από: evry στις 08 Ιουν 2023, 11:48:00 ΠΜΕπίσης φαντάζομαι τον λανθασμένο τύπο όλοι θα το θεωρήσουν συντακτικό
εκτός από ένα χωριό της αρμορικής, που έχει 3 ρωμαϊκά οχυρά γύρω του

Νίκος Αδαμόπουλος

Αυτό το "επιγραμματικά" πώς σας φάνηκε;

akalest0s

Εμένα πολλοί μαθητές μπερδεύτηκαν. Άλλοι απάντησαν μονολεκτικά, και άλλοι πολύ περιληπτικά. 
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

pvs

συνάδελφοι ερώτηση για το θέμα της θεωρίας, υποψιάζομαι ότι αρκετοί μαθητές τα κριτήρια αλγορίθμου τα έγραψαν ονομαστικά (είσοδος, έξοδος...) σε αυτή την περίπτωση θα χάσουν μονάδες και αν ναι πόσες πιστεύετε?

petrosp13

Ονομαστικά εννοούσε
Αν ήθελε κάτι άλλο, ας το έλεγε διαφορετικά
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

akalest0s

επιγραμματικός, -ή, -ό
    (για διατύπωση, λόγο) που είναι σύντομος, περιεκτικός και εύστοχος (όπως τα επιγράμματα)

Πέτρο, δεν ξέρω τι ήθελε να πει, αλλά αυτή είναι μάλλον η καλύτερη ερμηνεία. Όπως έγραψα και στο άλλο θέμα, υπάρχει πρόβλημα στη σχέση των μαθητών (αλλά και ημών..) με την ελληνική γλώσσα. Δε ξέρω ποια θα ήταν πιο σωστή διατύπωση στην εκφώνηση.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

petrosp13

Επιγραμματικά σε παραγράφους που έχουν 1,5 πρόταση, δεν υπάρχει
Αναλυτικά ή τίποτα
Επιγραμματικά μπορείς να μιλήσεις για την ιεραρχική σχεδίαση ή τα πλεονεκτήματα του τμηματικού
Επιγραμματικά για το κριτήριο της εξόδου, τι σημαίνει;
Έξοδος είναι τα αποτελέσματα;
Λάθος λέξη διάλεξαν, αλλά ονομαστικά εννοούσαν

Λάθος επιλογή θέματος όπως και να έχει
Έπεσε πάλι μέσα στην τελευταία 3ετία, τζάμπα μονάδες για 5 λέξεις και super sos
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tsak

Σε 2-3 χρόνια δηλαδή παίζει να βάλουν πάλι τα κριτήρια  :D ; :D;
Βαλανε,βάλανε, βάλανε επιπλέον θεωρία με την καινούργια ύλη και τελικά βάζουν τα ίδια και θεωρία και ασκήσεις.
Έως και ύποπτο κατάντησε πλέον...