Στοίβα χρόνου εκτέλεσης

Ξεκίνησε από pagouris, 30 Απρ 2017, 01:02:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pagouris

Τι γίνεται τελικά; Είναι μέσα. Τι χρειάζεται να ξέρουμε απο το κουτί;

andreas_p


gthal

Θεωρώ ότι θα ήταν "Φάουλ" να εξεταστεί πάντως.
Νομίζω πως από λάθος παρέμεινε μέσα στην ύλη. Πώς μπορεί να εξετάζεις τη στοίβα χρόνου εκτέλεσης όταν έχεις αφαιρέσει εξ' ολοκλήρου τη στοίβα από την ύλη; Τι να καταλάβουν τα παιδιά διαβάζοντας αυτό μόνο του;
Το γεγονός ότι το πλαίσιο αυτό τυχαίνει να βρίσκεται μέσα στις σελίδες που είναι εντός ύλης, δεν το κάνει σχετικό από πλευράς περιεχομένου. Πιθανόν εκεί να το χώρεσαν οι γραφίστες. Από πλευράς περιεχομένου δεν έπρεπε να ανήκει στην ύλη.

Το ίδιο θέμα έχω και με τις Δομές Δεδομένων Δευτερεύουσας μνήμης στο 3ο κεφάλαιο.
Εφόσον οι "άλλες δομές" είναι εκτός ύλης, γιατί τα αρχεία να είναι μέσα; Και πάλι το πλαίσιο αυτό είναι τοποθετημένο (από πλευράς σελιδοποίησης) κάπου που από πλευράς νοήματος/περιεχομένου είναι άσχετο (παρεμβάλλεται κάπου μέσα στην ταξινόμηση - γιατί ;; ). 
Και αυτό κατά τη γνώμη μου, σύμφωνα με το πνεύμα της επιλογής της ύλης, και όχι με το γράμμα της, θα όφειλε να είναι έξω.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

epsilonXi

δε γίνεται να συμφωνήσω περισσότερο απ' όσο ήδη συμφωνώ με τον προλαλήσαντα

Sergio

Παράθεση από: gthal στις 03 Μαΐου 2017, 01:45:59 ΜΜ
Θεωρώ ότι θα ήταν "Φάουλ" να εξεταστεί πάντως.

ΚΟΚΚΙΝΗ κάρτα θα ήταν, όχι απλά Φάουλ !!
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

nikolasmer

Μονίμως έρχονται τώρα τελευταία από το σχολείο και με λένε ..."θα μπεις στοίβα . Είναι σοσ είπε ο καθηγητής στο σχολείο. Εμείς γιατί δεν την κάναμε ;  Εσείς είπατε πως η στοίβα είναι εκτός."

Χαλάει η πιατσαααα.....
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

Sergio

Παράθεση από: nikolasmer στις 16 Μαΐου 2017, 05:15:09 ΜΜ
Μονίμως έρχονται τώρα τελευταία από το σχολείο και με λένε ..."θα μπεις στοίβα . Είναι σοσ είπε ο καθηγητής στο σχολείο. Εμείς γιατί δεν την κάναμε ;  Εσείς είπατε πως η στοίβα είναι εκτός."

Χαλάει η πιατσαααα.....

Δεν πιστεύω να σου λένε τέτοια τίποτα μαθητές από το 9ο!!  :D :D :D
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

karaberis

Παράθεση από: gthal στις 03 Μαΐου 2017, 01:45:59 ΜΜ
Θεωρώ ότι θα ήταν "Φάουλ" να εξεταστεί πάντως.
Νομίζω πως από λάθος παρέμεινε μέσα στην ύλη. Πώς μπορεί να εξετάζεις τη στοίβα χρόνου εκτέλεσης όταν έχεις αφαιρέσει εξ' ολοκλήρου τη στοίβα από την ύλη; Τι να καταλάβουν τα παιδιά διαβάζοντας αυτό μόνο του;
Πολύ σωστά!
Παράθεση
Το γεγονός ότι το πλαίσιο αυτό τυχαίνει να βρίσκεται μέσα στις σελίδες που είναι εντός ύλης, δεν το κάνει σχετικό από πλευράς περιεχομένου. Πιθανόν εκεί να το χώρεσαν οι γραφίστες. Από πλευράς περιεχομένου δεν έπρεπε να ανήκει στην ύλη.
Λάθος, ως προς το σχόλιο για την θέση και την σχετικότητα του πλαισίου. Το πλαίσιο προσπαθεί να εξηγήσει πως υλοποιείται η κλήση υποπρογραμμάτων (με δεδομένο ότι κάποιος έχει διδαχθεί όλα τα προηγούμενα). Οι συγγραφείς δεν είναι υπεύθυνοι για την κοπτοραπτική στην ύλη του υπουργείου και των παρ' αυτό!

Παράθεση
Το ίδιο θέμα έχω και με τις Δομές Δεδομένων Δευτερεύουσας μνήμης στο 3ο κεφάλαιο.
Εφόσον οι "άλλες δομές" είναι εκτός ύλης, γιατί τα αρχεία να είναι μέσα; Και πάλι το πλαίσιο αυτό είναι τοποθετημένο (από πλευράς σελιδοποίησης) κάπου που από πλευράς νοήματος/περιεχομένου είναι άσχετο (παρεμβάλλεται κάπου μέσα στην ταξινόμηση - γιατί ;; ).
Και πάλι Σωστό ως προς το ότι δεν είναι μέσα οι άλλες δομές (αν και το συγκεκριμένο ήταν εντός ύλης ακόμα και πριν να προστεθούν οι υπόλοιπες δομές).
Και πάλι Λάθος ως προς το σχόλιο για τη θέση του πλαισίου. Το πλαίσιο επιχειρεί να συνδέσει τις μεθόδους αναζήτησης και ταξινόμησης του βιβλίου που χρησιμοποιούν κάποιο πεδίο (δηλαδή κάποια στήλη πίνακα για τους μαθητές, αφού αυτούς μόνο ξέρουν) ως κριτήριο είτε για αναζήτηση είτε για ταξινόμηση, με τα αρχεία που ενώ είναι διαφορετικές δομές χρησιμοποιούν και αυτές (πρωτεύοντα και δευτερεύοντα) κλειδιά - πεδία για τις ίδιες λειτουργίες.

Παράθεση
Και αυτό κατά τη γνώμη μου, σύμφωνα με το πνεύμα της επιλογής της ύλης, και όχι με το γράμμα της, θα όφειλε να είναι έξω.


Να τονίσω για να μην παρεξηγηθώ ότι δεν είμαι μέλος της συγγραφικής ομάδας! ;)