Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: Wizard στις 04 Φεβ 2008, 03:23:08 μμ

Τίτλος: Διευκρινίσεις Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τελεστές DIV και MOD
Αποστολή από: Wizard στις 04 Φεβ 2008, 03:23:08 μμ
http://users.sch.gr/vandr/files/aepp_div_mod.pdf (http://users.sch.gr/vandr/files/aepp_div_mod.pdf)

Τέρμα λοιπόν οι αρνητικοί αριθμοί (και οι διχογνωμίες ;) )
Τίτλος: Απ: Διευκρινίσεις Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τελεστές DIV και MOD
Αποστολή από: Laertis στις 04 Φεβ 2008, 03:59:26 μμ
4*(7 MOD 2) = 1 ;;;

Μάλλον ήθελαν να γράψουν 4*(7 MOD 2) = 4
ή
(7 MOD 2) = 1

Είπαμε να διευκρινίσουμε τις ασάφειες του βιβλίου αλλά τελικά θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε. Απαγορεύεται να γίνεται λάθος ανακοίνωση συνεδρίας του Π.Ι.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ !!!
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ !!!
Τίτλος: Απ: Διευκρινίσεις Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τελεστές DIV και MOD
Αποστολή από: alkisg στις 04 Φεβ 2008, 04:13:11 μμ
Ελπίζω να το διαβάσουν και οι θεματοδότες των πανελλαδικών και να μην ξαναβάλουν τέτοιο θέμα...  ::)

Wizard, σου άλλαξα το εικονίδιο του μηνύματος για να μπει και στα Νέα (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?action=browsenews).
Τίτλος: Απ: Διευκρινίσεις Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τελεστές DIV και MOD
Αποστολή από: pit71 στις 04 Φεβ 2008, 04:20:23 μμ
Αναφέρουν ότι προβλήματα που απαιτούν χρήση της MOD πρέπει να αναφέρονται σε θετικούς αριθμούς.
ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ DIV ΜΕ ΑΡΝΗΤΙΚΟΥΣ
Τίτλος: Απ: Διευκρινίσεις Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τελεστές DIV και MOD
Αποστολή από: bagelis στις 15 Φεβ 2008, 01:02:09 πμ
Νομίζω ότι πρέπει να το δούμε κατ' αναλογία, εφόσον δεν επιτρέπεται το MOD σε αρνητικούς άρα ούτε και το DIV...
Τίτλος: Απ: Διευκρινίσεις Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τελεστές DIV και MOD
Αποστολή από: EleniK στις 15 Μαρ 2008, 09:14:34 μμ
Μπράβο τους!
Τίτλος: Απ: Διευκρινίσεις Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τελεστ
Αποστολή από: Κατερίνα Μ στις 04 Φεβ 2010, 07:32:40 μμ
Νομίζω ότι πρέπει να το δούμε κατ' αναλογία, εφόσον δεν επιτρέπεται το MOD σε αρνητικούς άρα ούτε και το DIV...

Όντως μπορούμε να το δούμε αυτό κατ'αναλογία;;; Μέχρι και πρόσφατα έχοντας στο μυαλό μου αυτή την ανακοίνωση απο το παιδαγωγικό ινστιτούτο έλεγα στα παιδία πως το div και το mod είναι μόνο για θετικούς ακεραίους. Ο καθηγητής τους όμως τους έβαλε στο διαγώνισμα -5div2=?. Ξανακοιτάζοντας την οδηγία πουθενά δε λέει κάτι αντίστοιχο για το div. Τι ισχύει τελικά; Έσεις τι λέτε στους μαθητές σας;
Τίτλος: Απ: Διευκρινίσεις Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τελεστ
Αποστολή από: andreas_p στις 04 Φεβ 2010, 09:06:28 μμ
Ισχύει από 2/2008.
DIV , MOD   μόνο για θετικούς.
Τίτλος: Απ: Διευκρινίσεις Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τελεστ
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 05 Φεβ 2010, 10:58:45 πμ
ok, ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: Διευκρινίσεις Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τελεστ
Αποστολή από: Κατερίνα Μ στις 05 Φεβ 2010, 02:05:10 μμ
Ισχύει από 2/2008.
DIV , MOD   μόνο για θετικούς.

Ευχαριστώ Ανδρέα για τη γρήγορη απάντηση. Κι εγώ στο αρχείο που επισυνάπτεις αναφερόμουν. Όμως δε λέει οτι το ίδιο ισχύει και για το div. Αναφέρει μόνο... "Επομένως, ασκήσεις ή προβλήματα που δίνονται στους μαθητές για επεξεργασία και απαιτείται η χρήση της MOD πρέπει πάντοτε να αναφέρονται σε θετικούς ακέραιους αριθμούς."
Τίτλος: Απ: Διευκρινίσεις Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τελεστ
Αποστολή από: andreas_p στις 05 Φεβ 2010, 03:34:35 μμ
  :D
Ε , βρε Κατερίνα ! Εξυπακούεται !

DIV, MOD πάνε μαζί ... (σε μια ευκλείδια διαίρεση ακεραίων)
Τίτλος: Απ: Διευκρινίσεις Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τελεστ
Αποστολή από: Κατερίνα Μ στις 10 Φεβ 2010, 01:02:39 μμ
Οκ. Ευχαριστώ Ανδρέα. Τουλάχιστον δεν έκανα γκάφα τόσον καιρό που τους μιλούσα μόνο για θετικούς ακέραιους.