Αδιάφοροι μαθητές...

Ξεκίνησε από stam12, 20 Νοε 2019, 04:19:53 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stam12

Πως αντιμετωπίζετε τους αδιάφορους μαθητές; Αυτούς που δε θέλουν να δώσουν το μάθημα και είναι αδιάφοροι; Εγώ έχω πρόβλημα! Ειδικά στο ένα σχολείο απ' τα δύο που είμαι, η κατάσταση είναι αφόρητη και σχεδόν αδιέξοδη.
Το να κάνεις λάθος είναι ανθρώπινο και το να ρίχνεις το φταίξιμο στον υπολογιστή είναι ακόμη πιο ανθρώπινο.

George Eco

Ποιο μάθημα, σε τι σχολείο;
Για Γ Λυκείου μιλάμε ή ΕΠΑΛ;

akalest0s

Δοκίμασε να συνεννοηθείς με διευθυντή, αν μπορείς να τους απασχολήσεις παράλληλα με κάποιο πρότζεκτ. Τουλάχιστον στις εργαστηριακές ώρες (σε μένα είναι οι 5 από τις 7 ώρες στα εργαστήρια), να τους έχεις στους υπολογιστές να δουλεύουν κάποια εργασία, ή έστω και να χαζεύουν, αλλά να είναι όσο πιο ήσυχοι γίνεται. Βέβαια, το να έχεις έτοιμα πρότζεκτ που να έχουν και κάποιο ενδιαφέρον, δεν είναι εύκολο και σημαίνει έξτρα δουλειά για σένα.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

evry

Οι άλλοι καθηγητές τι κάνουν με αυτή την κατάσταση? π.χ. στα μαθηματικά κατεύθυνσης ποια είναι η κατάσταση?
Αυτοί οι μαθητές ενοχλούν ή είναι απλά αδιάφοροι?
Πόσοι μαθητές παρακολουθούν/ενδιαφέρονται και πόσοι είναι οι αδιάφοροι?
Το σχολείο είναι αυστηρό ή χύμα? Ο διευθυντής τι στάση έχει?
Στις περισσότερες περιπτώσεις πάντως δεν πρόκειται να σε υποστηρίξει κάποιος γιατί για να έχουν αυτή τη συμπεριφορά σε σένα μάλλον θα την έχουν και σε άλλους οι οποίοι έχουν συμβιβαστεί.
Ή θα συγκρουστείς με ότι αυτό συνεπάγεται ή θα συμβιβαστείς. Το κρίσιμο όμως ερώτημα είναι το εξής:

Υπάρχει μαθητής που να ενδιαφέρεται και να μην πηγαίνει φροντιστήριο?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

stam12

#4
Παλιά υπήρχε η 5η δέσμη και διοχετεύονταν εκεί αυτοί οι μαθητές. Τώρα δεν έχει προβλεφθεί κάτι γι' αυτούς και πρέπει πέρα από το κύριο έργο μας που είναι η διδασκαλία του μαθήματος, να αυτοσχεδιάζουμε τι θα κάνουμε και μ' αυτούς για 7 ώρες την εβδομάδα! Δεν είναι μόνο για εμάς δύσκολο αυτό, αλλά και γι' αυτούς. Αν είναι δε και πολλοί μέσα στο τμήμα, το πρόβλημα γίνεται εντονότερο. Σε τμήμα με 10 μαθητές φέτος, έχω 7 αδιάφορους! Οπότε η κατάσταση συχνά ξεφεύγει και γίνεται σχεδόν αδιέξοδη.
Το να κάνεις λάθος είναι ανθρώπινο και το να ρίχνεις το φταίξιμο στον υπολογιστή είναι ακόμη πιο ανθρώπινο.

stam12

Το σχολείο είναι δυσπρόσιτο και οι περισσότεροι εκπ/κοί είναι αναπληρωτές που πηγαινοέρχονται κάθε μέρα. Το ίδιο κι ο δ/ντής. Οπότε ενδιαφέρονται πρώτα για τους εαυτούς τους κι ύστερα για το σχολείο. Τα παιδιά δε βρίσκονται σε "ημιάγρια" κατάσταση! Με τα δεδομένα αυτά, οι δυνατότητες "συν-αντιμετώπισης" της κατάστασης περιορίζονται δραστικά.
Το να κάνεις λάθος είναι ανθρώπινο και το να ρίχνεις το φταίξιμο στον υπολογιστή είναι ακόμη πιο ανθρώπινο.

ilias_s

Δεν είναι περίεργο ούτε σπάνιο... ειδικά σε κάποιες περιοχές τείνει να γίνεται κανόνας! Φέτος έχω 11 εκ των οποίων 1 αδιάφορος που δεν ενοχλεί και 4 πολύ καλοί. Πέρισυ είχα 17 απ' τους οποίους οι 12 δεν έδιναν καν πανελλαδικές και ήταν παντελώς αδιάφοροι και αρκετές φορές ενοχλητικοί.

Το ζήτημα είναι πως όταν το 70% ΔΕΝ μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις (συνήθως το έχουν παρατήσει ουσιαστικά το σπορ από χρόνια) είναι λογικό να μην ασχολείται και αργά ή γρήγορα θα υπάρξει πρόβλημα. Κατά την άποψή μου ιδιαίτερες απαιτήσεις δεν μπορείς να έχεις καθώς συνήθως αυτοί πάνε για "το χαρτί" και είναι πολύ αδύναμοι μαθητές οπότε ούτε μπορούν αλλά ούτε και θέλουν να μάθουν. Πέρυσι είχα αρχικά προστριβές αλλά όχι κάτι σοβαρό. Εγώ σέβομαι την επιθυμία τους πως δε θέλουν κάτι παραπάνω από "το χαρτί" αλλά και αυτοί θα πρέπει να σεβαστούν πως θα πρέπει να κάνουν κάτι... το ελάχιστο, με τη δική μου βοήθεια! Όχι απουσίες και ένα γραπτό που να δικαιολογεί ένα 10 στο τετράμηνο.

Εκ των πραγμάτων, έτσι όπως είναι το σύστημα, εφόσον έχουν φτάσει έως τη Γ' τάξη και μην έχοντας (πιθανώς) άλλες επιλογές δεν έχει νόημα να μην τελειώσουν... Τους πέρασαν στο γυμνάσιο και στην Α' και Β'... Τώρα υπάρχει περίπτωση να τους πείσεις να ασχοληθούν;


stam12

Παράθεση από: ilias_s στις 22 Νοε 2019, 04:09:11 ΜΜ
...Εγώ σέβομαι την επιθυμία τους πως δε θέλουν κάτι παραπάνω από "το χαρτί" αλλά και αυτοί θα πρέπει να σεβαστούν πως θα πρέπει να κάνουν κάτι... το ελάχιστο, με τη δική μου βοήθεια! Όχι απουσίες και ένα γραπτό που να δικαιολογεί ένα 10 στο τετράμηνο.

Εκ των πραγμάτων, έτσι όπως είναι το σύστημα, εφόσον έχουν φτάσει έως τη Γ' τάξη και μην έχοντας (πιθανώς) άλλες επιλογές δεν έχει νόημα να μην τελειώσουν... Τους πέρασαν στο γυμνάσιο και στην Α' και Β'... Τώρα υπάρχει περίπτωση να τους πείσεις να ασχοληθούν;

Ακριβώς εκεί είναι το ζητούμενο: "το να κάνουν κάτι το ελάχιστο" για το μάθημα που δυστυχώς δεν το βλέπουμε. Κι εκεί είναι και το δικό μου συνειδησιακό πρόβλημα. Το να πρέπει επιβραβεύει κανείς την απόλυτη αδιαφορία προκειμένου να μη χάσει ο άλλος το "χαρτί" του. Ας βλέπαμε τουλάχιστον αυτό το "κάτι"!
Το να κάνεις λάθος είναι ανθρώπινο και το να ρίχνεις το φταίξιμο στον υπολογιστή είναι ακόμη πιο ανθρώπινο.

dpa2006

Παράθεση από: stam12 στις 21 Νοε 2019, 09:58:09 ΜΜ
Παλιά υπήρχε η 5η δέσμη και διοχετεύονταν εκεί αυτοί οι μαθητές. Τώρα δεν έχει προβλεφθεί κάτι γι' αυτούς και πρέπει πέρα από το κύριο έργο μας που είναι η διδασκαλία του μαθήματος, να αυτοσχεδιάζουμε τι θα κάνουμε και μ' αυτούς για 7 ώρες την εβδομάδα! Δεν είναι μόνο για εμάς δύσκολο αυτό, αλλά και γι' αυτούς. Αν είναι δε και πολλοί μέσα στο τμήμα, το πρόβλημα γίνεται εντονότερο. Σε τμήμα με 10 μαθητές φέτος, έχω 7 αδιάφορους! Οπότε η κατάσταση συχνά ξεφεύγει και γίνεται σχεδόν αδιέξοδη.

Ακριβώς αυτή ήταν η πρόβλεψη στο σύστημα των Δεσμών για την 5η Δέσμη.
Δυστυχώς δεν προβλέφθηκε στο ήδη υπάρχων...
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

stam12

#9
Είχε ακουστεί πως οι μαθητές αυτοί θα εξετάζονταν στο τέλος σε επίπεδο περιφέρειας από τράπεζα θεμάτων, αλλά μάλλον κάτι τέτοιο δε θα ισχύσει: "Έτσι στο τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς οι µαθητές της Γ' Λυκείου θα εξεταστούν όπως και τα προηγούµενα χρόνια, ενδοσχολικά, από τους καθηγητές του σχολείου τους." https://www.tanea.gr/2019/12/13/greece/education/trapeza-thematon-kai-stis-3-takseis-tou-lykeiou-2/
Το να κάνεις λάθος είναι ανθρώπινο και το να ρίχνεις το φταίξιμο στον υπολογιστή είναι ακόμη πιο ανθρώπινο.