Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γενικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: fan στις 24 Ιουν 2011, 04:08:11 μμ

Τίτλος: Ανακοίνωση των θεμάτων «Μελέτης Περίπτωσης» για τους υποψηφίους Διευθυντές σχολι
Αποστολή από: fan στις 24 Ιουν 2011, 04:08:11 μμ
Από
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=37093 (http://www.alfavita.gr/artro.php?id=37093)

Περιγραφή
Φιλόλογος του Σχολείου με 8 χρόνια υπηρεσία έχει εκδηλώσει επίμονο ενδιαφέρον  να του δοθεί η δυνατότητα  να χρησιμοποιεί συχνά  το εργαστήριο πληροφορικής, προκειμένου να εφαρμόσει τις παιδαγωγικές τεχνικές που απαιτούν αξιοποίηση του ψηφιακού εξοπλισμού του εργαστηρίου. Ο καθηγητής κλάδου ΠΕ19 – υπεύθυνος του εργαστηρίου δεν προσφέρεται να προετοιμάσει το εργαστήριο εγκαθιστώντας τα εκπαιδευτικά λογισμικά και γενικά είναι απρόθυμος στο να συνεργαστεί με καθηγητές άλλων ειδικοτήτων στην προοπτική της χρησιμοποίησης του εργαστηρίου για διδασκαλία μαθημάτων εκτός της πληροφορικής. Οι λόγοι που προβάλλει (ο καθηγητής κλ. ΠΕ19) σχετίζονται με τις δυσλειτουργίες του ωρολογίου  προγράμματος ή με ενδεχόμενες «ζημιές» που προκαλούνται στο εργαστήριο. Εσείς όμως διακρίνετε φυγοπονία, η οποία μάλιστα συνιστά και παράβαση των υποχρεώσεων του ως υπευθύνου του εργαστηρίου.
Τίτλος: Απ: Ανακοίνωση των θεμάτων «Μελέτης Περίπτωσης» για τους υποψηφίους Διευθυντές σχολι
Αποστολή από: pgrontas στις 24 Ιουν 2011, 05:30:34 μμ
Από ... παντού και πουθενά ...

Περιγραφή
Στο σχολείο που αναλάβατε διευθυντής παρατηρείτε ότι οι καθηγητές  σηκώνουν τα χέρια ψηλά όταν πρόκειται να διεκπεραιώσουν οποιαδήποτε δουλειά χρειάζεται υπολογιστή, ανεξάρτητα με το αν η δουλειά είναι μέρος των καθηκόντων τους ή όχι. Για παράδειγμα, ο υπεύθυνος παραλαβής των βιβλίων, ενώ έχει κάνει την καταγραφή των αναγκών δεν κάνει ηλεκτρονική παραγγελία, αναθέτοντας την δουλειά στον καθηγητή πληροφορικής, ενώ ο υπεύθυνος των στατιστικών συμπληρώνει τα στοιχεία χειρόγραφα και αναθέτει στον καθηγητή πληροφορικής την ηλεκτρονική αποστολή τους. Ο καθηγητής πληροφορικής αντιδρά καθώς θεωρεί ότι παραμελεί τα διδακτικά του καθήκοντα και την συντήρηση του εργαστηρίου με αποτέλεσμα οι σχέσεις του με τον σύλλογο να έχουν φτάσει σε οριακό επίπεδο. Τι κάνετε;
Τίτλος: Απ: Ανακοίνωση των θεμάτων «Μελέτης Περίπτωσης» για τους υποψηφίους Διευθυντές σχολι
Αποστολή από: lykos στις 24 Ιουν 2011, 11:32:06 μμ
Απ' όσο άντεξα να διαβάσω παρατήρησα πως όλα τα θέματα αφορούν προβλήματα μεταξύ μαθητών/γονέων/διδασκόντων. Απ' την άλλη μεριά, εγώ βλέπω πως ο διευθυντής μου ασχολείται περισσότερο με την γραφειοκρατία απ' ότι με το σχολείο. Θα πρότεινα να εμπλουτιστούν οι "περιγραφές" με θέματα του στυλ:

- Το γραφείο ζητά απ' τον διευθυντή τα στοιχεία των εκπαιδευτικών για έβδομη φορά...
- Το γραφείο προωθεί/αποστέλει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χωρίς θέμα...
-       >>                   προωθεί                    >>                           >>                 "ότι νάναι"...
- Οι συνοδοί σχολικών πολυήμερων εκδρομών της Λάρισας δεν πήραν το 2010 καμμία αποζημίωση, σε αντίθεση με τους εκπαιδευτικούς των άλλων νομών...
- Στο υπουργείο δεν σηκώνουν το τηλέφωνο κατά την διάρκεια υποβολής των μηχανογραφικών...

Να μη σας κουράζω, έχω κι' άλλα. Είμαι στη διάθεση του υπουργείου...

Βασίλης Λυκοστράτης
Τίτλος: Απ: Ανακοίνωση των θεμάτων «Μελέτης Περίπτωσης» για τους υποψηφίους Διευθυντές σχολι
Αποστολή από: lykos στις 25 Ιουν 2011, 12:26:36 πμ
Α, ξέχασα και κάτι σχετικό με την ειδικότητά μας (και την παράθεση του fan):
- Το εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου σας είναι μόνο 10 ετών, αλλά κάποιοι υπολογιστές "τα 'παιξαν". Σαν διευθυντής θα αποφασίζατε:
α) Αντικατάσταση της οθόνης, της κάρτας οθόνης, του τροφοδοτικού, του DVD-Drive, του δίσκου και του επεξεργαστή
β) Αντικατάσταση του πληροφορικού του σχολείου
γ) Αντικατάσταση του υποδιευθυντή
Διευκρίνηση: Η απάντηση "τίποτα απ' τα παραπάνω" δεν είναι αποδεκτή.
Τίτλος: Απ: Ανακοίνωση των θεμάτων «Μελέτης Περίπτωσης» για τους υποψηφίους Διευθυντές σχολι
Αποστολή από: poursali στις 25 Ιουν 2011, 01:47:10 μμ
πες τα lykos, πες τα γιατί μας τα έχουν κάνει τσουρέκια να ζητάν τα ίδια στοιχεία 15 φορές μέσα στον ίδιο μήνα