Δομή επιλογής

Ξεκίνησε από Βασίλης Ραξενίδης, 24 Σεπ 2009, 11:15:56 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stratosg

Ναι βρε Γιώργο μου αλλά υπήρχε θεωρητικά η εμπειρία από την ΑΕΠΠ που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί (η εμπειρία) ώστε να αποφύγουμε αυτά τα αγκάθια.

Ας μη ξεχνάμε το γεγονός ότι το παρών βιβλίο υπάρχει και διδάσκεται τα τελευταία 10 χρόνια, αλλά ως πέρυσι δεν μας πείραζε μιας και όλα τα στραβά του τα παραβλέπαμε διότι το μάθημα δεν ήταν Πανελλαδικά εξεταζόμενο. Τουλάχιστο εγώ αυτό έκανα και ξέρω και άλλους που ακολουθούσαν την πεπατημένη της ΑΕΠΠ.

Βέβαια αυτό ήταν σφάλμα από τη μεριά μου / μας, που δεν διαμαρτυρηθήκαμε τόσο καιρό να αλλάξει το βιβλίο. Αλλά την είχαμε βολέψει έτσι. Άλλωστε ούτε προγραμματισμό ύλης μας είχαν ποτέ ζητήσει.

Από την άλλη όμως μετά από τόσες διαμαρτυρίες που διατυπώθηκαν πέρυσι για το βιβλίο αυτό θα έπρεπε κάτι να έχει πάρει το αυτί τους εκεί επάνω, αλλά που χρόνος. Κοιτούσαν πως να κερδίσουν κανένα ψηφαλάκι μια στις Ευρωεκλογές και μια στις Εθνικές.

Ίσως έπρεπε οι σύμβουλοι να φωνάξουν λίγο περισσότερο, ίσως έπρεπε να ρωτήσουν και κανέναν της δευτεροβάθμιας που να είναι στο σχολείο του και να διδάσκει το μάθημα και όχι καθηγητές τριτοβάθμιας που δεν έχουν ιδέα τι γίνεται από κάτω τους. Όχι αποσπασμένους που κοιτούν τη βόλεψή τους κι έχουν να μπουν κάτι χρόνια σε αίθουσα και ζούν στη χώρα της μπανάνας. Νομίζω πως η διαφήμιση του Λουμίδη έχει απόλυτο δίκιο... Έκαστος στο είδος του. Μπορεί τώρα ο Μπαμπινιώτης να ξέρει τί γίνεται στο δημοτικό ή στα ΕΠΑ. Λ; Αν είναι δυνατόν.

Για όλα τα παραπάνω αγαπητέ μου Γιώργο θεωρώ την όλη κατάσταση απογοητευτική.

Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Καρκαμάνης Γεώργιος

stratosg μην περιμένεις να γίνει κάποια αλλαγή με το βιβλίο. Όπως ανάφερα και με την ΑΕΠΠ που το βιβλίο ήταν εξίσου προβληματικό δεν έγινε καμιά ουσιαστική αλλαγή σε αυτό, παρα μόνο κάποια τυπογραφικά λάθη διορθώθηκαν και ας φώναζαν όλοι.
Οπότε θα αρκεστούμε σε αυτό και βλέπουμε..............


stratosg

Δεν μου αρκεί όμως κάτι τέτοιο. Ίσως να θελω πολλά ξέρω 'γω; Τώρα της ΑΕΠΠ το βιβλίο δεν ήταν σε τόσο τραγική κατάσταση, σαφώς είχε κι έχει τα προβλήματα του αλλά σε τέτοιο χάλι δεν ήταν. Ίσως το καφέ βιβλίο αλλά και πάλι όχι έτσι.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Απλώς ένα μια παραλληλισμό με την ΑΕΠΠ για να καταλάβουμε όλοι ότι παντού υπάρχουν προβλήματα

df

Μια απορία: Στη σελίδα 30 του βιβλίου, προς το τέλος, τι ακριβώς θέλει να πει ο ποιητής με το μπλε πλαίσιο; :o

stratosg

Ότι όποιος το βρει θα κερδίσει ένα κουτί λουκούμια.

Μάλλον πρέπει να εννοεί το
Επίλεξε
   Περίπτωση...
   Περίπτωση...
   ..............
Τέλος επιλογών

που υπάρχει στην ΑΕΠΠ ή όπως αλλιώς λέμε στην Pascal.

Το κέρδισα το κουτί με τα λουκούμια; Τι λέτε;
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

df

Το κέρδισες σίγουρα! :laugh:
Σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Και μένα εκεί πήγε ο νους μου stratosg. Αλλά είναι δυνατόν έτσι όπως είναι γραμμένο να το χρησιμοποιήσουμε στις ασκήσεις με ψευδοκώδικα; Σίγουρα δεν μπορούμε να το γράψουμε όπως το Επίλεξε της ΑΕΠΠ.

Καρκαμάνης Γεώργιος


Αν θέλουμε να ελέγξουμε ότι το Χ λαμβάνει μια από τις τιμές 1 ή 2 ή 3 και να εκτελεστούν οι αντίστοιχες εντολές την φορά μπορούμε να γράψουμε:


Αν Χ
=1 τότε Εμφάνισε "Ενα"
=3 τότε Εμφάνισε "Τρία"
=5 τότε Εμφάνισε "Πέντε"

df

Άρα έτσι όπως είναι γραμμένο! Θεέ μου!!!
Σ' ευχαριστώ πολύ!!
8)

stratosg

Ναι ΟΚ, αλλά μπορεί κάποιος να μου πει αν το έχει διδαχθεί ο ίδιος έτσι; Εγώ δεν το θυμάμαι ούτε στα μαθητικά αλλά ούτε και στα φοιτητικά μου χρόνια. Για άλλη μια φορά το θεωρώ απαράδεκτο.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

anasta

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 10 Οκτ 2009, 11:27:57 ΜΜ

Αν θέλουμε να ελέγξουμε ότι το Χ λαμβάνει μια από τις τιμές 1 ή 2 ή 3 και να εκτελεστούν οι αντίστοιχες εντολές την φορά μπορούμε να γράψουμε:


Αν Χ
=1 τότε Εμφάνισε "Ενα"
=3 τότε Εμφάνισε "Τρία"
=5 τότε Εμφάνισε "Πέντε"


ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ????
Κ ΜΟΛΙΣ ΗΜΟΥΝ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΟΣΤ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ... ΣΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ 25 ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΠΛΗ Κ ΤΗΝ ΣΥΝΘΕΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.
ΟΥΓΚ!

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: stratosg στις 11 Οκτ 2009, 03:22:07 ΜΜ
Ναι ΟΚ, αλλά μπορεί κάποιος να μου πει αν το έχει διδαχθεί ο ίδιος έτσι; Εγώ δεν το θυμάμαι ούτε στα μαθητικά αλλά ούτε και στα φοιτητικά μου χρόνια. Για άλλη μια φορά το θεωρώ απαράδεκτο.

Και εγώ δεν θυμάμαι να το έχω διδαχτεί ή να το έχω δει κάπου. και συμφωνώ μαζί σου ότι είναι απαράδεκτο.

Νομίζω πως και κάποιες παραλλαγές να κάνει κάποιος στην πολλαπλή δεν θα υπάρχει καμιά επίπτωση στην βαθμολόγηση.
Το να χρησιμοποιήσει κάποιος την Επίλεξε δεν ξέρω αν είναι και καλή λύση καθώς δεν αναφέρεται πουθενά στον ψευδογλώσσα του βιβλίου.

xryka

Πέρυσι στις παν-νιες τα θέματα και τα γραπτά(στα περισσότερα βαθμολογικά κέντρα) δυστυχώς διορθώθηκαν απο καθηγητές του ΑΕΕΠ με αποτέλεσμα να επικρατήσει πανικός γιατι εκείνοι θέλαν τους συμβολισμούς της Γλώσσας για ψευδοκώδικα, που διαφέρει σε πολλά σημεία απο το δικό μας βιβλίο . Θα θελα να παρακαλέσω να προσπαθήσουμε ολοι να ακολουθούμε αυτά που λέει το βιβλίο μας και οχι αυτά του ΑΕΕΠ γιατι έτσι μπερδεύουμε τους μαθητές.

Η δομή της εντολές επιλογής θεωρώ οτι είναι:

Αν συνθήκη αληθής
τότε
  αρχή
    εντολή 1
      .
      .
    εντολή ν
τέλος
αλλιώς
  αρχή
    εντολή 1
         .
         .
   εντολή ν
  τέλος


stratosg

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 12 Οκτ 2009, 01:09:22 ΠΜ
Και εγώ δεν θυμάμαι να το έχω διδαχτεί ή να το έχω δει κάπου. και συμφωνώ μαζί σου ότι είναι απαράδεκτο.

Νομίζω πως και κάποιες παραλλαγές να κάνει κάποιος στην πολλαπλή δεν θα υπάρχει καμιά επίπτωση στην βαθμολόγηση.
Το να χρησιμοποιήσει κάποιος την Επίλεξε δεν ξέρω αν είναι και καλή λύση καθώς δεν αναφέρεται πουθενά στον ψευδογλώσσα του βιβλίου.

Μα δεν είπα πουθενά να το χρησιμοποιήσει, είπα πως μάλλον αυτό εννοεί και προσπάθησα να κερδίσω το κουτί με τα λουκούμια.  ;D

Παράθεση από: xryka στις 12 Οκτ 2009, 08:01:58 ΜΜ
Πέρυσι στις παν-νιες τα θέματα και τα γραπτά(στα περισσότερα βαθμολογικά κέντρα) δυστυχώς διορθώθηκαν απο καθηγητές του ΑΕΕΠ με αποτέλεσμα να επικρατήσει πανικός γιατι εκείνοι θέλαν τους συμβολισμούς της Γλώσσας για ψευδοκώδικα, που διαφέρει σε πολλά σημεία απο το δικό μας βιβλίο . Θα θελα να παρακαλέσω να προσπαθήσουμε ολοι να ακολουθούμε αυτά που λέει το βιβλίο μας και οχι αυτά του ΑΕΕΠ γιατι έτσι μπερδεύουμε τους μαθητές.

Είπαμε ξανά πως δεν μπορεί κάποιος που δεν δίδαξε το μάθημα και δεν γνωρίζει το βιβλίο να διορθώσει σε Πανελλήνιες. Αν έχει γίνει κάτι τέτοιο και το ξέρεις προσωπικά, πες το και σε 'μας ή ακόμα καλύτερα στην ΠΕΚΑΠ. Τέλος πάντων νομίζω πως κάτι τέτοιο θα ήταν πραγματικό σκάνδαλο. Δηλαδή αντίστοιχα θα πρέπει καθηγητές των ΕΠΑΛ να έχουν διορθώσει ΑΕΠΠ. Ε δε το νομίζω.

Και συμφωνώ ότι πρέπει να ακολουθούμε το βιβλίο μας και μόνο αυτό, όμως δεν βρήκα πουθενά τα αρχή και τέλος που βάζεις εσύ. Εδώ να διευκινήσω πως θα έπρεπε να υπάρχουν τα ρημάδια και προς Θεού δεν σου κάνω παρατήρηση. Απλά διατυπώνω για άλλη μια φορά τη δυσαρέσκειά μου.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Καρκαμάνης Γεώργιος

ΠαράθεσηΠέρυσι στις παν-νιες τα θέματα και τα γραπτά(στα περισσότερα βαθμολογικά κέντρα) δυστυχώς διορθώθηκαν απο καθηγητές του ΑΕΕΠ με αποτέλεσμα να επικρατήσει πανικός γιατι εκείνοι θέλαν τους συμβολισμούς της Γλώσσας για ψευδοκώδικα, που διαφέρει σε πολλά σημεία απο το δικό μας βιβλίο . Θα θελα να παρακαλέσω να προσπαθήσουμε ολοι να ακολουθούμε αυτά που λέει το βιβλίο μας και οχι αυτά του ΑΕΕΠ γιατι έτσι μπερδεύουμε τους μαθητές.

Αυτό που λες το έχει επιβεβαιώσει;