Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

noname

Αν το Θέμα Γ ζητούσε πρόγραμμα η επιτροπή θα είχε πετύχει το στόχο της. Δηλαδή να εξετάσει το βαθμό κατανόησης των μαθητών όσον αφορά στις στατικές δομές και το γνωστό/άγνωστο πλήθος δεδομένων.
Κρίμα...

Όσοι ασχολούμαστε με την εκπαίδευση γνωρίζουμε πολύ καλά ότι όταν η συντριπτική πλειοψηφία των εξεταζομένων (σε τεστ, διαγώνισμα, εξετάσεις) παρανοεί τα θέματα τότε το πρόβλημα το έχει αυτός που έθεσε τη δοκιμασία (τεστ, διαγώνισμα, εξετάσεις). Δεν είναι δίκαιο να τιμωρηθούν οι εξεταζόμενοι. Το πολύ 2 μονάδες για να διασωθεί η βιαστική απόφαση της επιτροπής.

Παρατήρηση: Οι δικοί μου καλοί μαθητές ξεκίνησαν να λύνουν το θέμα χωρίς πίνακες, μα μόλις έφτασαν στο τελευταίο ερώτημα κόλλησαν και οι περισσότεροι από αυτούς το "γύρισαν" σε πίνακες. Όταν τους γκρίνιαξα "γιατί ρε παιδιά;", "εκατό φορές τα έχουμε πει" κλπ μου απάντησαν ότι φαντάστηκαν ότι η αρχική τους σκέψη (περί μη χρήσης πινάκων) ήταν λάθος! Ήταν δηλαδή μια κόντρα μπλόφα!



merlin

Παράθεση από: noname στις 29 Μαΐου 2010, 02:11:17 ΜΜ
Αν το Θέμα Γ ζητούσε πρόγραμμα η επιτροπή θα είχε πετύχει το στόχο της. Δηλαδή να εξετάσει το βαθμό κατανόησης των μαθητών όσον αφορά στις στατικές δομές και το γνωστό/άγνωστο πλήθος δεδομένων.
Κρίμα...

Όσοι ασχολούμαστε με την εκπαίδευση γνωρίζουμε πολύ καλά ότι όταν η συντριπτική πλειοψηφία των εξεταζομένων (σε τεστ, διαγώνισμα, εξετάσεις) παρανοεί τα θέματα τότε το πρόβλημα το έχει αυτός που έθεσε τη δοκιμασία (τεστ, διαγώνισμα, εξετάσεις). Δεν είναι δίκαιο να τιμωρηθούν οι εξεταζόμενοι. Το πολύ 2 μονάδες για να διασωθεί η βιαστική απόφαση της επιτροπής.

Παρατήρηση: Οι δικοί μου καλοί μαθητές ξεκίνησαν να λύνουν το θέμα χωρίς πίνακες, μα μόλις έφτασαν στο τελευταίο ερώτημα κόλλησαν και οι περισσότεροι από αυτούς το "γύρισαν" σε πίνακες. Όταν τους γκρίνιαξα "γιατί ρε παιδιά;", "εκατό φορές τα έχουμε πει" κλπ μου απάντησαν ότι φαντάστηκαν ότι η αρχική τους σκέψη (περί μη χρήσης πινάκων) ήταν λάθος! Ήταν δηλαδή μια κόντρα μπλόφα!



Είσαι μαθητής Γ Λυκείου, εξετάσεις 2011. Πέφτεις σε τέτοιο θέμα και κάνεις τους "υπολογισμούς" σου:
α) Αν το κάνω χωρίς πίνακα υπάρχει περίπτωση να χάσω 4 - 8 μόρια λόγω δυσκολίας.
β) Αν το κάνω με πίνακα θα χάσω το πολύ 1-2 μόρια (ίσως και καθόλου) και ΕΧΩ ΕΤΟΙΜΗ ΤΗ ΛΥΣΗ στο μυαλό μου από το τυπολόγιο που μου έδωσε ο καθηγητής.
Ποιός από εσάς θα επέλεγε  το α? (δεδομένου του άγχους, κλπ κλπ)
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

ΔΗΜΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ

Οι επιστήμονες υπολογιστών μελετούν τη μηχανή Τούρινγκ γιατί έχει απλή μαθηματική διατύπωση και μπορούν να την αναλύσουν, να την χρησιμοποιήσουν σε αποδείξεις, ενώ κατά πολλούς αντιπροσωπεύει το ισχυρότερο εφικτό μοντέλο υπολογισμού.

Αυτό σημαίνει ότι ένα πρόβλημα μπορεί να λυθεί αλγοριθμικά αν και μόνο αν υπάρχει μηχανή Τούρινγκ που το επιλύει.

ειναι γνωστό οτι η μηχανη Τουρινγκ εχει απειρη μνημη (ταινια)

Το θεμα Γ ζητουσε Αλγοριθμο χωρις να σημαινει οτι ο αλγοριθμος θα εκτελεστει αναγκαστικα απο καποιον Η/Υ, στην πληροφορικη οι Αλγοριθμοι εκτελουνται σε υπολογιστικα μοντελα, οπως εγραψα και νωριτερα στο φορουμ

Αν θελουμε να μιλησουμε βεβαια πανω στην επιστημη της πληροφορικης και οχι ως φιλολογοι

(αυτα για να απενοχοποιησω οσους χρησιμοποιησαν πινακες σε αλγοριθμο)

bagelis

Παράθεση από: merlin στις 29 Μαΐου 2010, 02:20:07 ΜΜ
Είσαι μαθητής Γ Λυκείου, εξετάσεις 2011. Πέφτεις σε τέτοιο θέμα και κάνεις τους "υπολογισμούς" σου:
α) Αν το κάνω χωρίς πίνακα υπάρχει περίπτωση να χάσω 4 - 8 μόρια λόγω δυσκολίας.
β) Αν το κάνω με πίνακα θα χάσω το πολύ 1-2 μόρια (ίσως και καθόλου) και ΕΧΩ ΕΤΟΙΜΗ ΤΗ ΛΥΣΗ στο μυαλό μου από το τυπολόγιο που μου έδωσε ο καθηγητής.
Ποιός από εσάς θα επέλεγε  το α? (δεδομένου του άγχους, κλπ κλπ)
Είσαι ΚΕΕ 2011: Φροντίζεις να μην δώσεις τέτοια περιθώρια επιλογής στον μαθητή. ΒΡΕΣ ΤΡΟΠΟ, είναι δικό σου πρόβλημα.

Δηλαδή υπάρχει εδώ μέσα άνθρωπος που πιστεύει ότι αυτό που ήθελε να αναδείξει η ΚΕΕ 2010 με αυτό το θέμα, το πέτυχε?

clevercitizen

Παράθεση από: merlin στις 29 Μαΐου 2010, 02:20:07 ΜΜ
Είσαι μαθητής Γ Λυκείου, εξετάσεις 2011. Πέφτεις σε τέτοιο θέμα και κάνεις τους "υπολογισμούς" σου:
α) Αν το κάνω χωρίς πίνακα υπάρχει περίπτωση να χάσω 4 - 8 μόρια λόγω δυσκολίας.
β) Αν το κάνω με πίνακα θα χάσω το πολύ 1-2 μόρια (ίσως και καθόλου) και ΕΧΩ ΕΤΟΙΜΗ ΤΗ ΛΥΣΗ στο μυαλό μου από το τυπολόγιο που μου έδωσε ο καθηγητής.
Ποιός από εσάς θα επέλεγε  το α? (δεδομένου του άγχους, κλπ κλπ)

Εμένα αυτό δυστυχώς με χαλάει πάρα πολύ

ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

noname

Παράθεση από: merlin στις 29 Μαΐου 2010, 02:20:07 ΜΜ
Είσαι μαθητής Γ Λυκείου, εξετάσεις 2011. Πέφτεις σε τέτοιο θέμα και κάνεις τους "υπολογισμούς" σου:
α) Αν το κάνω χωρίς πίνακα υπάρχει περίπτωση να χάσω 4 - 8 μόρια λόγω δυσκολίας.
β) Αν το κάνω με πίνακα θα χάσω το πολύ 1-2 μόρια (ίσως και καθόλου) και ΕΧΩ ΕΤΟΙΜΗ ΤΗ ΛΥΣΗ στο μυαλό μου από το τυπολόγιο που μου έδωσε ο καθηγητής.
Ποιός από εσάς θα επέλεγε  το α? (δεδομένου του άγχους, κλπ κλπ)

Αυτό πρέπει να απασχολήσει την επιτροπή και όχι τον μαθητή.

Αντιστρέφω λοιπόν το ερώτημα:
Είσαι στην επιτροπή, εξετάσεις 2011, και θέλεις να εξετάσεις τους μαθητές στη χρήση των επαναληπτικών δομών με άγνωστο πλήθος δεδομένων:
α. Τους ζητάς πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ
β. Τους ζητάς αλγόριθμο

Αν επιλέξεις το β σημαίνει ότι δεν θέλεις να εξετάσεις τη χρήση των επαναληπτικών δομών αλλά ότι θέλεις να μπερδέψεις τους μαθητές. Το νόημα των εξετάσεων δεν είναι να κάνουμε μπλόφες και τρικ.

nef

Κάθομαι και διαβάζω πάνω από 24 ώρες. Αναφέρθηκα αρκετές φορές σε διάφορα σημεία βλέποντας να φεύγουν τα μηνύματα με ταχύτητες αστραπής.

Άλλοι βλέπουν το θέμα πρακτικά θεωρώντας ότι στην πράξη δε μπορώ να δεσμεύσω άγνωστη ποσότητα μνήμης
Άλλοι το βλέπουν θεωρητικά λέγοντας ότι όπως και να 'χει το πρόβλημα λύνεται
Άλλοι το βλέπουν νομικά ξεφυλλίζοντας όλα τα εγχειρίδια της ΑΕΠΠ να βρουν το δίκιο τους στο κόμμα και να αποστάξουν μία θεωρία από μια ασάφεια
Άλλοι το βλέπουν αλτρουιστικά και συμπονούν τους μαθητές που θα χάσουν 2-5 μονάδες
Άλλοι το βλέπουν εγωιστικά δηλώνοντας υπερπρογραμματιστές αριθμώντας τα πτυχία τους και στηρίζουν την άποψη τους σε δικά τους βιώματα
Άλλοι το βλέπουν επιφανειακά λέγοντας και να κοπούν μονάδες και να μην κοπούν το ίδιο είναι

κανένα φυσικά από τα παραπάνω δεν αναφέρεται σε κάποιον προσωπικά. Το καταλαβαίνετε όλοι ότι υπάρχουν όλοι αυτοί στο φόρουμ.

Ένα πράγμα θα πω και δε χρειάζεται κανείς να απαντήσει γιατί όλα έχουν ειπωθεί ως εδώ.

Η άσκηση ζητάει την κατάταξη του πρώτου διαγωνιζόμενου (περσινού πρωταθλητή). Είναι η μόνη περίπτωση που το πρόβλημα μπορεί να λυθεί χωρίς πίνακες. Σε οποιαδήποτε άλλη θέση κι αν διαγωνιζόταν θα ήταν απαραίτητη η επαναχρησιμοποίηση δεδομένων. Και ρωτάω λοιπόν: Γιατί να μην ανταμειφθεί ο μαθητής που σκέφτηκε να το λύσει χωρίς πίνακες καθότι είναι προφανές ότι αυτό θέλει να διακρίνει η συγκεκριμένη άσκηση;. Γιατί να αντιδράμε θέλοντας να τους βάλουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι;

Και κάτι άλλο: Η άποψη ότι βγαίνει αποτέλεσμα με οποιονδήποτε τρόπο (πίνακες ή χωρίς) έρχεται να συναντήσει την άποψη "Το αποτέλεσμα μετράει" που είναι ξενόφερτη. Είναι αλήθεια ότι εμείς της πληροφορικής είμαστε αναγκαστικά λίγο ως πολύ ξενολάγνοι με τόσα εγχειρίδια που έχουμε διαβάσει στην αγγλική αφού εδώ και πολλά χρόνια η ελληνική βιβλιογραφία βρίσκεται δέκα χρόνια πίσω, αλλά πρέπει κάποια στιγμή να θυμηθούμε την παιδεία μας και να μάθουμε να είμαστε δίκαιοι. Και δίκαιοι δε σημαίνει πονόψυχοι. Επεκτείνοντας τη φράση "Το αποτέλεσμα μετράει" συναντάμε τη ρήση του Μοντιλιάνι "Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα" που είναι το ισχυρότερο όπλο των δολοπλόκων και των ανθρώπων που σκοπεύουν να πατήσουν επί πτωμάτων για να διακριθούν. Το ξέρω ότι είναι υπερβολή όλα αυτά για μία τόσο "ασήμαντη" εθνικά άσκηση, αλλά είναι αποτέλεσμα των 70 σελίδων διαπληκτισμών που αφαίρεσαν όλη την ουσία από το θέμα και δώσαν τροφή στους συνομοσιολόγους και στους τυχάρπαστους να μας βάλουν στο στόχαστρο. Το πιο πιθανό μετά από όλο αυτό είναι να βγούμε όλοι χαμένοι. Και δεν εννοώ όλοι εμείς, συμπεριλαμβάνω τους μαθητές, την επιτροπή θεμάτων, τους βαθμολογητές, τους γονείς, τα σχολεία, τα φροντιστήριά και πάει λέγοντας. Επιστρατεύστε τον ορθολογισμό σας και τη μεγαθυμία σας να μείνει μεταξύ μας όλο αυτό, όχι γιατί πρέπει να μείνει κρυφό! Αλλά γιατί δεν αξίζει να βγαίνει μια τόσο αμφιλεγόμενη ροή πληροφοριών από μια επιστημονική κοινότητα που σχετίζεται άλλωστε άμεσα με την πληροφορία.

Τώρα μπορούμε να συνεχίσουμε τις φιλοσοφίες ή να κάτσουμε να σκεφτούμε.

merlin

Παράθεση από: clevercitizen στις 29 Μαΐου 2010, 02:26:37 ΜΜ
Εμένα αυτό δυστυχώς με χαλάει πάρα πολύ


Κι εμένα φυσικά! Απλά λέω ότι εκεί οδηγούμαστε αν δεν πάρουμε κάποια μέτρα από τώρα...
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

Άρης Κεσογλίδης

Παράθεση από: Άρης Κ. στις 29 Μαΐου 2010, 05:19:33 ΠΜ

Ας μιλήσω μόνο για το Θέμα Γ αρχικά, που σίγουρα μπορούμε να μιλάμε για μέρες!!!
Λέω ότι ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΠΙΝΑΚΕΣ . Και τεκμηριώνω με τη σειρά μου.....

Ο εξοργισμένος mathitis έγραψε :
«αναρωτηθείτε πόσοι από εσάς που διδάσκετε στα σχολεία είχατε διδάξει κάτι αντίστοιχο, προσοχή στην τάξη όχι στα ιδιαίτερά σας και κατα β λόγο πόσοι σκεφτήκατε εξαρχής ότι η λύση με πίνακα έχει πρόβλημα
Περιμένω απάντηση από όσους λέτε να κοπούν μόρια και κατά β λόγο κύριε Τσιωτάκη επειδή χρησιμοποιούσα τα βοηθήματα σας θυμάμαι ασκήσεις όπου διάβαζα μέγεθος πίνακα και επειδή δεν πήγαινα φροντιστήριο, έβλεπα στις λύσεις ότι το κάνατε και εσείς.. ομοίως καθηγητής μου στο σχολείο μου είχα πει ότι μπορει να γίνει..»

Προσωπικά θεωρώ το βιβλίο του Κυρίου Τσιωτάκη ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ (ίσως το καλύτερο) και π.χ. στο 2ο τεύχος,  στη σελίδα 47, Άσκηση 41.8 όντως χρησιμοποιεί (στις λύσεις στη σελ. 406)
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΔΙΑΒΑΣΕ Ν
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ  Ν > 0
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
    ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ
......
Γιατί τώρα είναι υπέρμαχος του αντίθετου;?

Άραγε ΤΙ ποσοστό των καθηγητών πανελληνίως (2%;; 1%;???) ΔΕΝ έχουν κάνει έστω και ένα τέτοιο παράδειγμα σε ψευδογλώσσα;;;;;;;;;;;;;
Και δεν πρέπει να ισχύει κάτι μόνο πλειοψηφικά, αλλά είπαμε ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ Η ΨΕΥΔΟΓΛΩΣΣΑ ΜΕ ΔΗΛΩΣΗ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ!!!..........

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει «γιατί το μάθημα αυτό δεν είναι μία γλώσσα προγραμματισμού, έστω η ΓΛΩΣΣΑ, και έχει ένα μέρος ΣΕ ΨΕΥΔΟΓΛΩΣΣΑ και ένα μέρος ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ»;;;;
Να σας πω εγώ το γιατί, κατά τη γνώμη μου;;
ΓΙΑΤΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΕΙ ΣΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ πρώτα.... Πρέπει να μάθει να δημιουργεί τον αλγόριθμο , και κατόπιν ,
«ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ + ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ = ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ» .....

Εάν λοιπόν ήθελε η επιτροπή των εξετάσεων να ελέγξει την κατανόηση των δομών και την χρήση τους στη ΓΛΩΣΣΑ, θα μπορούσε ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ να γράψει

«Να γράψετε πρόγραμμα ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ ο οποίος:  κτλ,κτλ...»

Τότε θα αναγκαζόταν ο μαθητής να ψάξει το πλήθος των θέσεων του πίνακα, και είτε θα έβαζε 1000, είτε 11000000, είτε 7 δισεκατομμύρια...
Και αν θέλουμε να πούμε ότι δεν υπάρχει απαιτούμενη μνήμη, μάλλον πρέπει πρώτα να ζητήσουμε να γίνεται ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ για αυτό το ρημαδιασμένο Ν, για έναν ΣΧΟΛΙΚΟ ΑΓΩΝΑ!!!!!!!!! Κάτι που πρέπει να ξέρουν να κάνουν οι μαθητές, και δεν το ελέγξαμε με το «ΔΙΑΒΑΣΕ Ν» , που θα μπορούσε κάποιος να δώσει και αρνητικό!!!...................

Το να κόψουν έστω και 1 μόριο για την χρήση πινάκων είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! . _
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

bagelis

Το ότι σε μένα και σε σένα φίλε nef είναι προφανές ότι θέλει να εξετάσει η άσκηση δεν είναι τόσο προφανές.

Βάλε όλους τους καθηγητές πληροφορικής που διδάσκουν το μάθημα στη Γ΄ Λυκείου και όλους τους φροντιστές μαζί να λύσουν το θέμα αυτό. Για πόσους θα είναι προφανές?

Κάτι λοιπόν που δεν είναι προφανές, αλλά γράφουμε 70 σελίδες για αυτό, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ. Δεν είναι πονοψυχία, είναι αληθινή δικαιοσύνη. Αντιθέτως δεν είναι αληθινή δικαιοσύνη να το σκεπάσουμε όλο αυτό ξέροντας μέσα μας ότι δεν ήταν θέμα μαθητή απαραίτητα, αλλά ίσως και θέμα καθηγητή, ίσως και θέμα σχολικού βιβλίου, ίσως και αντικειμενικά αμφίσημο θέμα.

Και για μένα δεν πρέπει να σταματήσουμε. Καλύτερα για μένα να γίνουμε περίγελος. Αυτό κάναμε  αυτό μας αξίζει. Γιατί να το κρύψουμε κάτω από το χαλί?

noname

Παράθεση από: nef στις 29 Μαΐου 2010, 02:28:07 ΜΜ
Γιατί να μην ανταμειφθεί ο μαθητής που σκέφτηκε να το λύσει χωρίς πίνακες καθότι είναι προφανές ότι αυτό θέλει να διακρίνει η συγκεκριμένη άσκηση;. Γιατί να αντιδράμε θέλοντας να τους βάλουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι;

Αφού ήταν προφανές γιατί εστάλη διευκρίνιση στους βαθμολογητές (και όχι στους μαθητές!). Μάλλον δεν ήταν και τόσο προφανές.

Παράθεση από: nef στις 29 Μαΐου 2010, 02:28:07 ΜΜ
Επεκτείνοντας τη φράση "Το αποτέλεσμα μετράει" συναντάμε τη ρήση του Μοντιλιάνι "Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα"

Δυστυχώς ή ευτυχώς ο προγραμματισμός (The Art of Programming) εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το αποτέλεσμα. Πολλές φορές είναι λεπτή η διαχωριστική γραμμή μεταξύ των μαθηματικών και της πληροφορικής.

gthal

Παράθεση από: vistrian στις 29 Μαΐου 2010, 01:33:52 ΜΜ
Μόλις γύρισα απο το βαθμολογικό
Το πάρα πολύ 2 μονάδες. Αν και πάλι είναι στην κρίση του βαθμολογητή.
Χαίρομαι με αυτό το νέο.
Τόση πρέπει να είναι η διαφορά μεταξύ καλής και καλύτερης λύσης.
Γιατί επαναλαμβάνω, η δεύτερη ΔΕΝ ήταν λάθος.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

papaki7777

λοιπον..εγω ειμαι ενας μαθητης που,οπως και ΟΛΟΙ οσοι ξερω ελυσαν το τριτο θεμα με πινακα..αποψη μου ειναι οτι για να μην το λυσεις με πινακα,πρεπει ή να εχεις μπαρμπα με 150.000 πτυχια στην πληροφορικη που να σ εχει πει τα παντα,ή να εισαι εντελως στοκος,αφου σε περιορισμενο χρονο θα προσπαθησεις να λυσεις ενα θεμα με τον πιο δυσκολο τροπο..

τωρα,για τους καθηγητες που υποστηριζουν οτι πρεπει να κοπουν μορια..πρεπει να καταλαβετε οτι δεν μας εξεταζετε σε επιπεδο πολυτεχνειου..επισης,δεν ειμαστε στελεχη της microsoft για να ξερουμε τα παντα απο προγραμματισμο..ορισμενοι απο εσας ασχολεισται δεκαετιες ολοκληρες,ενω εμ εις μολις λιγους μηνες..

τωρα,για αυτους που λενε οτι αν δεν κοπουν μορια ειναι αδικια για τους μαθητες που το ελυσαν με πινακα θα απαντησω με ενα απλο παραδειγμα..στο ποδοσφαιρο ας πουμε,ενα γκολ με αναποδο ψαλιδι,και ενα γκολ με πεναλτυ το ιδιο δεν μετρανε??οντως το ψαλιδακι ειναι πιο εντυπωσιακο και θελει πολλες ικανοτητες..το αποτελεσμα ομως δεν ειναι το ιδιο??για σκεφτειτε το..

εχω να πω ενα μπραβο στους καθηγητες που βλεπω εδω και υπερασπιζονται τους μαθητες με τεκμηριωμενες αποψεις,και επισης "συγχαρητηρια" στους υπολοιπους που απλα λενε να κοπουν μορια,για να φανουν εξυπνοι και να κερδισουν περισσοτερα ιδιαιτερα..μπραβο κυριοι

με 2 λογια..στην βαθμολογηση θα φανει πιοι ειναι καθηγητες με αρχ@@δια και πιοι αρχ@@δια καθηγητες..γεια σας κυριοι

alpapanto

το ξαναγραφω. ας απαιτησουμε οι βαθμολογητες να μας δοθει συγκεκριμενη απαντηση για το αν και ποσο πρεπει να κοψουμε. γιατι και τα 2 ή τα 3 μορια μπορει να φαινονται λιγα, αλλα δεν ξερουμε ποσο μπορουν να κοστισουν σε καποιο μαθητη. καποιοι μπορει να πουν δεν κοβουμε τιποτε. καποιοι αλλοι να πουν κοβουμε 5 ή 6. τις διαφωνιες μας τις θεσαμε ολοι, αλλα τωρα προεχει η ΚΟΙΝΗ βαθμολογηση των παιδιων...ανεξαρτητα ισως απο τα "πιστευω" του καθενος μας.

ας ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ να βαθμολογησουμε, αν δεν παρουμε συγκεκριμενη απαντηση.
ας ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΘΟΥΝ καποιοι, να παραδεχτουν τουλαχιστον τη λαλακία τους.

εγω θα παω το απογευμα στο βαθμολογικο και θα σας ενημερωσω το βραδυ.

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙΣ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΠΟΥ...

Άρης Κεσογλίδης

Πολύ καλό αυτό που είπε ο συνάδελφος με το παράδειγμα στη σελίδα 90 του σχολικού βιβλίου!! Εκεί δεν μπαίνει καν στην εντολή δεδομένα το πλήθος των στοιχείων του πίνακα!!!
------------------------
Παράθεση από: Wizard στις 29 Μαΐου 2010, 12:51:15 ΜΜ
Πάντως, στη σελίδα 90 (εκτός ύλης βέβαια), αναφέρεται αλγόριθμος σε ψευδογλώσσα με πίνακα (power) που δεν γνωρίζουμε πριν την εκτέλεση το μέγεθός του γιατί εξαρτάται από τα δεδομένα εισόδου (a, b). Άρα, αλλιώς τα πράγματα στην ψευδογλώσσα.

Αλγόριθμος Δύναμη2
Δεδομένα // a, b //
!Σχόλιο: αποθήκευση στοιχείων πίνακα
power{1} ← a
i ← 1
pow ← 1
Όσο pow<b επανάλαβε
    i ← i+1
    pow ← 2* pow
    power{i} ← power{i-1} * power{i-1}
Τέλος_επανάληψης
...
...
---------------

Θέλω να δω τα σχόλια αυτών που θεωρούν λάθος τη λύση με πίνακα!......................
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"