Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

mour

"Το μάθημα ΑνάπτυξηΕφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος  ΟΥΤΕ της ΓΛΩΣΣΑΣ δηλαδήούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών  . Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας"

Με βάση αυτά και στηριζόμενος στη λογική θεωρώ τη χρήση πινάκων απόλυτα αποδεκτή

Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: elf στις 29 Μαΐου 2010, 11:52:42 ΠΜ
Η οδηγία ήρθε όταν εξετάζαμε τον πρώτο μαθητή. Του ζητήσαμε να περιμένει λίγο να διαβάσουμε την οδηγία. Είχαμε ήδη συμφωνήσει ότι θα κόβαμε μόρια για την λύση με πίνακα, μετά από έντονη συζήτηση κυρίως για το ΠΟΣΑ και όχι το ΑΝ. Και δεν κάναμε λάθος, όπως αποδείχθηκε. Προσωπικά, δεν μου έτυχε μαθητής που να έχει λύσει την άσκηση με πίνακα, αλλά ούτε και να την έχει λύσει σωστά.

Οι εξεταζόμενοι ενημερώνοταν κατά την διάρκεια της εξέτασης;; π.χ. ξεκινούσε κάποιος να πάει με πίνακες, του λέγατε κάτι;;;
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

petrosp13

138 ψήφοι και το 75% θεωρεί ότι δεν είναι σωστό να κοπούν μονάδες
1 στους 7 θεωρεί ότι η λύση είναι λάθος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Swimmer21

Είμαι μαθητης.
Τεχνολογικη Κατευθυνση
Έδωσα και εγω εχθες το μαθημα μαζι με πολλα αλλα παιδια... αλλοι διαβασμενοι, αλλοι λιγοτερο...
Μπηκαμε στην αιθουσα και ο καθενας μας συμπληρωσε σχολαστικα τα στοιχεια του στο τετραδιο...
Καποια παιδια ηταν πολυ κουρασμενα, το εβλεπα στα ματια τους, πολλοι απο εμας ειχαμε διαβασει ολη την θεωρια του σχολικου βιβλιου καθως και του φροντιστηριου, καποια σημεια τα κατανοησαμε, καποια τα παπαγαλησαμε ( σημαδι οχι του οτι δεν ενδιαφερομαστε αλλα οταν εχεις κουραστει πια απο μαθηματα οπως το ΑΟΔΕ ειναι πλεον λογικο να μην ξερεις τι διαβαζεις...)
Χτυπησε κουδουνι.
Ηρθαν τα θεματα.
Ενα, ενα τα παιδια πηραν μια περιεργη εκφραση... σε λιγα δευτερολεπτα καταλαβα και εγω...
Σωστο - Λαθος δεν υπηρχαν, μικρο το κακο, ομως ηταν η αρχη ενος περιεργου σετ θεματων τα οποια με μικρες αλλαγες θα μπορουσαν να ηταν τα καλυτερα της 10ετιας (Προγραμμα στο 3ο Θεμα, Υποπρογραμμα στο 4ο θεμα σε καποιο ερωτημα)... κατι ομως που δεν εγινε.
Το 1ο Θεμα το εγραψα σωστα, σε αρκετη ωρα ομως, και συνεχισα στο 2ο θεμα...

Το 2ο Θεμα επιανε 20 ολοκληρες μοναδες, και το εκανα μεσα σε 5 λεπτα ολοσωστο οπως ειδα μετα... ομως εγω και πολλα παιδια χασαμε τουλαχιστον αλλα 20+ λεπτα μεσα στο αγχος μας, λυνοντας, και ξαναλυνοντας και ξαναλυνοντας το 2ο Θεμα γιατι πολυ απλα δεν πιστευαμε οτι μπορει να ειναι τοσο ευκολο για 20 μοναδες, την στιγμη που η περσινη εκτελεση επιανε 10 μοναδες και ηταν πολυ πιο δυσκολη...

Με θολο μυαλο εφτασα στο 3ο Θεμα... διαβασα προσεχτικα την εκφωνηση που ζητουσε αλγοριθμο...
Ειδα πως δεν εχω γνωστο πληθος μαθητων και ενιωθα πως ισως δεν επρεπε να κανω πινακες... ομως κατι δεν πηγαινε καλα... αλγοριθμος?
Στο μυαλο μου ερχοντουσαν φρασεις απο τις σελιδες του βιβλιου, για τον αλγοριθμο, δεν προοριζεται αναγκαστικα για εκτελεση σε υπολογιστη, παραδειγματα πινακων με πληθος Ν, ακομα και οτι μπορουσα να γραψω τον αλγοριθμο σε μορφη ελευθερου κειμενου!

Η ωρα ειχε περασει... αποφασισα να λυσω το 3ο θεμα με πινακες, μια λυση που θα εδινε μια δομη και συνοχη στο γραπτο μου μεσα σε αυτη την ωρα που το αγχος σε κυριευει, απο το να γραφω ατελειωτες επαναληψεις και να "κολλαω" σκεφτομενος πως ισως μπορουσα να λυσω και με πινακες...

Διευκρίνηση για το 3ο θεμα δεν ηρθε ποτε...

Κανοντας και το 4ο θεμα ολοκληρο (εκτος απο τους 3 πρωτους σε καθε κατηγορια στο τελευταιο ερωτημα (εκανα στην γενικη καταταξη)) βγηκα εξω... ολα τα παιδια, οι φιλοι μου, ατομα απο την θετικη το ειχαν λυσει με πινακες...
Πηγα στο σπιτι κ ειπα στην μανα μου οτι αν ολα πανε καλα εχω γραψει πανω απο 90, και χαρηκε πολυ...
Πηγα στο φροντιστηριο... ειδα τις λυσεις, με πινακες.... η χαρα μου μεγαλη γιατι ηξερα πως ολη αυτη η κουραση εφτασε στο τελος της, σκεφτομουν πως απο δευτερα θα μπορω να καθομαι στον υπολογιστη χωρις να εχω ανοχες για τον χρονο μου, σκεφτομουν βολτες και μπανια με την παρεα μου... Νεος ειμαι γαμωτο!

Αγαπω την πληροφορικη, απο το Γυμνασιο εχω στον υπολογιστη μου την Γλωσσομαθεια... Ναι γελαστε, την γλωσσομαθεια και χαιρομαι μονος μου κανοντας μικρα προγραμματακια, βαζοντας μεσα ολα αυτα που εχω μαθει και μπορω να καθομαι ωρες να κοιτω το πως ο υπολογιστης ταξινομει τους πινακες...
Στην αρχη της χρονιας στο φροντιστηριο, ειχα δυσκολευτει να μαθω τους πινακες γιατι ειχα συνηθισει απο την γλωσσομαθεια με τον αλλο τροπο... και ομως στις Πανελληνιες επελεξα να λυσω με πινακες, ενιωσα καλα με μενα... δεν με νοιαζει, ξερω οτι εφαρμοσα αυτα που εμαθα ολη τη χρονια... ας ειναι και λαθος, ετσι κ αλλιως εσεις δεν μπορειτε να αποφασισετε... πως θα κρινετε εμενα?

Και μπαινω σημερα το πρωι, και βλεπω 12 ατομα να εχουν ψηφισει "Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες" (την ωρα που στους Φ.Α οπως τους λετε κοψανε απο 0 εως 2)
Οκ, δεκτη η γνωμη ολων, τι σοι ανθρωπος ομως πρεπει να εισαι για να ψηφισεις τη χειροτερη δυνατη επιλογη στην ψηφοφορια... εις βαρος ενος μεγαλου ποσοστο των παιδιων?

Δεν με νοιαζει πλεον... ας μου κοψουν και ολο το θεμα... μου πηρανε τα μορια απο το 3ο θεμα και μου τα δωσαν στο 2ο θεμα... ετσι με κανανε ισο με εναν μαθητη του 10... οχι οτι ειμαι καλυτερος απο αυτον, και αυτος εχει κανει τις επιλογες του... εγω ομως καταλαβα πως σε αυτη την χωρα δεν αξιζει να παλευεις για κατι, γιατι πολυ απλα αυτο που πιστευεις οτι αξιζει, τελικα... δεν αξιζει.

Και τωρα πρεπει να δωσω και ΑΟΘ την Δευτερα.....

Petros

Παράθεση από: lampros.mousselimis στις 29 Μαΐου 2010, 11:51:51 ΠΜ
Βασίλη καλημέρα. Σου παραθέτω το παρακάτω σχόλιο, το οποίο παρόλο που το έχω ποστάρει 5 φορές, κανένας από τους υποστηρικτές της μή-χρήσης πινάκων, δεν μου έχει απαντήσει. Αντιθέτως προσπαθούν πολύ γρήγορα να το θάψουν γράφοντας, άσχετα σχόλια. Νομίζω οτι δεν χρειάζεται κάτι άλλο για να πειστεί και ο τελευταίος, που έχει αφιερώσει λίγο χρόνο στην Πληροφορική :

Το να γράψω :

Αλγόριθμος Τάδε
Για i από 1 μέχρι 200
  Διάβασε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
...
...



είναι το ίδιο με το :

Αλγόριθμος Τάδε
i <-- 1
Όσο i <= 200 επαναλαβε

  Διάβασε Α{i}
  i <-- i + 1
Τέλος_επανάληψης
...
...



το οποίο είναι ίδιο με το :

Αλγόριθμος Τάδε
Διάβασε κ
i <-- 1
Όσο i <= κ επαναλαβε
  Διάβασε Α{i}
  i <-- i + 1
Τέλος_επανάληψης
...
...


αν στο κ δώσω την τιμή 200 από το πληκτρολόγιο.

Το οποίο μετατρέπεται σε :

Αλγόριθμος Τάδε
Διάβασε κ
Για i από 1 μέχρι κ

  Διάβασε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
...
...

Παραθέτω λυμένο Παράδειγμα από το Τετράδιο του Μαθητή - Κεφάλαιο 3  - σελίδα 30

Αλγόριθμος Μεγαλύτερος_Μισθός
Διάβασε ΜΙS[1]
ΜΑΧ <-- ΜΙS[1]
Για i από 2 μέχρι 200
  Διάβασε ΜΙS{i}
  Αν MIS{i} > MΑΧ τότε
    ΜΑΧ <-- MIS{i}
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Αποτελέσματα // ΜΑΧ//
Τέλος Μεγαλύτερος_Μισθός

Γιατί να αποδεχθώ οτι αυτό είναι σωστό; Πού έχει δηλωθεί το μέγεθος του Πίνακα, στον Αλγόριθμο;

Τί θα με εμπόδιζε να θεωρήσω οτι η μετατροπή σε Πρόγραμμα, είναι η εξής;

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Μεγαλύτερος_Μισθός
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ : i, MIS[100], ΜΑΧ
ΑΡΧΗ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΜΙS[1]
ΜΑΧ <-- ΜΙS[1]
ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 200
  ΔΙΑΒΑΣΕ ΜΙS{i}
  ΑΝ MIS{i} > MΑΧ ΤΟΤΕ
    ΜΑΧ <-- MIS{i}
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ ΜΑΧ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Κάτι που φυσικά, είναι εντελώς λανθασμένο;

Άρα στο παραπάνω Λυμένο Παράδειγμα του Τετραδίου του Μαθητή, αν θέλετε να ισχυρίζεστε, οτι και οι Αλγόριθμοι, πρέπει να συμπεριφέρονται όπως τα Προγράμματα, οφείλετε να παραδεχθείτε οτι υπάρχει λάθος !!!!

Γιατί και εδώ, το μέγεθος του Πίνακα, δηλώνεται κατά την διάρκεια της Εκτέλεσης και ΟΧΙ προκαταβολικά......

Περιμένω κάποια απάντηση από όσους υποστηρίζουν οτι η χρήση πινάκων είναι λανθασμένη.......

σου παραθέτω το απόσπασμα από το βιβλίο που εξηγεί για ποιο λόγο είναι λάθο;:

"3.3  Πίνακες

Με τον όρο στατική δομή δεδομένων εννοείται ότι το ακριβές μέγεθος της απαιτούμενης κύριας μνήμης καθορίζεται κατά τη στιγμή του προγραμματισμού τους, και κατά συνέπεια κατά τη στιγμή της μετάφρασής τους και όχι κατά τη στιγμή της εκτέλεσης τους προγράμματος.[...]"


σελίδα 56, αναφέρεται σε ΨΕΥΔΟΓΛΩΣΣΑ και αλγόριθμους γενικά  όχι ΓΛΩΣΣΑ και προγράμματα.


ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ!

Γιαννούλης Γιώργος

Παράθεση από: lampros.mousselimis στις 29 Μαΐου 2010, 11:51:51 ΠΜ
Αλγόριθμος Τάδε
i <-- 1
Όσο i <= 200 επαναλαβε

  Διάβασε Α{i}
  i <-- i + 1
Τέλος_επανάληψης
...
...



το οποίο είναι ίδιο με το :

Αλγόριθμος Τάδε
Διάβασε κ
i <-- 1
Όσο i <= κ επαναλαβε
  Διάβασε Α{i}
  i <-- i + 1
Τέλος_επανάληψης
...
...

αν στο κ δώσω την τιμή 200 από το πληκτρολόγιο.

Περιμένω κάποια απάντηση από όσους υποστηρίζουν οτι η χρήση πινάκων είναι λανθασμένη.......

Με συγχωρείς και αν δεν δώσει 200?
Τζοκερ παίζουμε, ανάποδα μπορείς να πάς? δηλαδη ενα διαβασε χ ,να το καρφώνεις χ<--200? Ε μπορεί και να διάβασε 200.
Σου φαίνετε πολύ λογικό αυτό που γράφεις?

Το παράδειγμα με το Μαχ δεν το καταλαβαίνω γιατι το βάζεις.

pascal

Για να τελειώσει η συζήτηση, προφανώς κάποιοι θέλουν να μας κάνουν να ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε. Δυστυχώς για σας και ευτυχώς για μας υπάρχει παλιότερα ένα δεδικασμένο θα το έλεγα εγώ που είναι τρανή απόδειξη Η ΧΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ Ν ΣΤΟΙΧΕΙΑ. Σας παραπέμπω λοιπόν όλους στο θέμα 3/2005, το οποίο ξεκινάει κάπως έτσι: "∆ίνεται πίνακας Α[Ν] ακέραιων και θετικών αριθμών, καθώς και πίνακας Β[Ν-1] πραγματικών και θετικών αριθμών
Να γραφεί αλγόριθμος, ο οποίος να ελέγχει αν κάθε στοιχείο Β....".

Τότε ο πίνακας δεν απαγορευόταν;
Τότε το βιβλίο ήταν διαφορετικό;
Τότε είχατε βγει εσείς όλοι να παραπονεθείτε;
Τότε η σελίδα αυτή που λέτε δεν ήταν στην ύλη;


Υ.Γ. Αφήστε τα παιδιά να αγιάσουν λίγο και μη προσπαθείτε να βγάλετε από την μύγα ξύγκι...

Στέλλα Λιουδάκη

Προσπάθησα να διαβάσω τα προηγούμενα σχόλια. Η τροπή που έχει πάρει η συζήτηση προσωπικά με θλίβει. Υπάρχουν σχόλια προσβλητικά για συναδέλφους, αλλά και για την επιτροπή. Είναι απαράδεκτο να συμβαίνει αυτό μεταξύ μας. Είμαστε όλοι άνθρωποι που ενδιαφερόμαστε για το καλό αυτού του μαθήματος και τη βιωσιμότητά του. Δεν υπάρχουν περισσότερο ή λιγότερο "πατριώτες". Ψυχραιμία. Οι σελίδες έχουν φτάσει από χθες πάνω από 60 και διατυπώνονται τα ίδια πράγματα.
Οι μεν που υποστηρίζουν ότι η λύση με πίνακα είναι λάθος ή τουλάχιστον όχι αποδεκτή και το κόψιμο των x μονάδων και επιχειρηματολογούν και οι άλλοι με τη λύση χωρίς πίνακα που επίσης επιχειρηματολογούν.
Το βιβλίο και το τετράδιο του μαθητή αφήνει τα περιθώρια δυστυχώς να διατυπωθούν και οι δύο απόψεις ως σωστές και ας είναι διαμετρικά αντίθετες.
Το πρόβλημα λοιπόν δημιουργήθηκε. Σήμερα το απόγευμα αργά  θα δοθεί λύση στην πειραματική βαθμολόγηση.  Να δούμε, αν θα δοθεί μία λύση που θα ακολουθήσουν όλα τα βαθμολογικά ή αν το κάθε βαθμολογικό κάνει τα δικά του ή χειρότερα ο κάθε βαθμολογητής (όπως έλεγε και η οδηγία: "...Οι μονάδες που θα αφαιρεθούν ανά ερώτημα είναι στην κρίση του εξεταστή-βαθμολογητή") κάνει τα δικά του.  Όσοι από εμάς συμμετέχουμε θα ενημερώσουμε και τους υπόλοιπους.
Η λύση για το θέμα Γ (πίνακες ή όχι) θα είχε αντιμετωπιστεί αν είχε δοθεί οδηγία προς τους μαθητές. Εκ των υστέρων όμως και βλέποντας την έκταση που πήρε το θέμα, λέω κάτι τέτοιο. Μπορώ να πω ότι αν η επιτροπή είχε φανταστεί το τι θα επακολουθούσε  θα είχε συντάξει διαφορετικά το θέμα  για να μην αδικήσουμε μαθητές αλλά και να μην "τρωγόμαστε" μεταξύ μας. Δεν έγινε.
Σημειώση:Η οδηγία δόθηκε στους βαθμολογητές στις 11:45 (εν ώρα εξέτασης των φ.α.) και εφόσον στο βαθμολογικό οι επιτροπές (περίπου 10) είχαν ήδη εξετάσει τουλάχιστον 3 με 4 μαθητές.

Ακριβή

Δεν υποστηρίζω ότι ο πίνακας δεν είναι στατική δομή δεδομένων.  Το μόνο που λέω είναι ότι από τη στιγμή που στο τετράδιο μαθητή υπάρχουν παραδείγματα (Παράδειγμα 1 10.2, Παράδειγμα 1 9.2) που δηλώνεται ένας πίνακας κάποιων θέσεων και μετά ζητάμε από το χρήστη να μας πει πόσες από αυτές τις θέσεις θα χρησιμοποιήσει, μου φαίνεται λογικό και κάποιος μαθητής να σκεφτεί το ίδιο.

Δηλαδή εάν στον αλγόριθμο ο μαθητής έγραφε:

Αρχή_επανάληψης
    Διάβασε Ν
Μέχρις_ότου Ν<=1000000

θα ήμασταν ικανοποιημένοι; 

Γιαννούλης Γιώργος

Παράθεση από: pascal στις 29 Μαΐου 2010, 12:08:06 ΜΜ
Για να τελειώσει η συζήτηση, προφανώς κάποιοι θέλουν να μας κάνουν να ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε. Δυστυχώς για σας και ευτυχώς για μας υπάρχει παλιότερα ένα δεδικασμένο θα το έλεγα εγώ που είναι τρανή απόδειξη Η ΧΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ Ν ΣΤΟΙΧΕΙΑ. Σας παραπέμπω λοιπόν όλους στο θέμα 3/2005, το οποίο ξεκινάει κάπως έτσι: "∆ίνεται πίνακας Α[Ν] ακέραιων και θετικών αριθμών, καθώς και πίνακας Β[Ν-1] πραγματικών και θετικών αριθμών
Να γραφεί αλγόριθμος, ο οποίος να ελέγχει αν κάθε στοιχείο Β....".

Τότε ο πίνακας δεν απαγορευόταν;
Τότε το βιβλίο ήταν διαφορετικό;
Τότε είχατε βγει εσείς όλοι να παραπονεθείτε;
Τότε η σελίδα αυτή που λέτε δεν ήταν στην ύλη;


Υ.Γ. Αφήστε τα παιδιά να αγιάσουν λίγο και μη προσπαθείτε να βγάλετε από την μύγα ξύγκι...

Σε αυτό το δεδικασμένο σου έλεγε κάπου να το διαβάζεις?
Αυτο προφανώς λύνετε με
Αλγόριθμος ΣΣΣ
Δεδομένα //Α,Β,Ν//

Καμία σχέση δεν έχει με το να διαβάζεις το μέγεθος και να φτιάχνεις πίνακα τέτοιου μεγέθους.

Η αλλή λύση να φτίαξεις έναν πίνακα μεγάλο 10000 θέσεων και να διαβάσεις το χ και να δουλεύεις τον πίνακα απο 1 μεχρι χ είναι ολόσωστη (αναφέρετε και στο βιβλιο του καθηγητη σελ 56) δεν μας ενδιαφέρει η αποδοτικότητα μιας και δεν βαθμολογείτε...

gkipos

Παράθεση από: janag79 στις 29 Μαΐου 2010, 03:47:37 ΠΜ
Οπότε λοιπόν, δεν έχει καμία σημασία πως θα γράψω τον αλγόριθμο μου? και ποιος έχει ορίσει την σύνταξη της ψευδογλώσσας σε Javascript? Γενικά και αόριστα?
Άρα μπορώ και γω λοιπόν να παρουσιάσω σαν λύση στα παιδιά, μία λύση σε ψευδοκώδικα της php, στην οποία μπορείς άνετα να μετατρέψεις μία αριθμητική μεταβλήτη σε αλφαριθμητική και το ανάποδο χωρίς να μου κόψουν μόρια...Η ακόμα καλύτερα, να λύσω το θεμα Γ με ελεύθερο κείμενο...

Μάλλον άλλος έχει μπερδευτεί

Πουλάς τρέλα ε; Απ' τη στιγμή που ο αλγόριθμος με πίνακα μπορεί να υλοποιηθεί σε μια οποιαδήποτε πραγματική γλώσσα προγραματισμού τότε ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΣ. Δεν ορίζω μια νέα ψευδογλώσσα λύνοντας το με πίνακες. Ο αλγόριθμος είναι έννοια για όλες τις γλώσσες προγραμματισμού και οχι αποκλειστικά για τη ΓΛΩΣΣΑ.

lampros.mousselimis

Παράθεση από: darkulas στις 29 Μαΐου 2010, 11:59:09 ΠΜ
φιλε lampros.mousselimis. Αν υποθέυμε ότι έχεις δίκιο (δεν έχω πρόβλημα να δεχτώ ότι έχεις) , τότε συμφωνείς ότι τα πάντα λύνονται με πίνακες, άρα όλοι μας χάνουμε το χρόνο μας διδάσκοντας οτιδήποτε άλλο εκτός από πίνακες; Του χρόνου να πω στους μαθητές ότι ακόμα και άσκηση που θέλει τερματισμό επανάληψης από το πληκτρολόγιο (όσο ονομα <> ' ' επανάλαβε) μπρούν να την κάνουν με πίνακες αφού εύκολα ή δύσκολα μπορούν να ορίσουν ένα άνω όριο; (ανάλογα με τα δεδομένα της άσκησης)

Όχι. Δεν έχετε καταλάβει τί λέω.

Αυτό που λέω είναι οτι όλοι μας, έχουμε δεχθεί την χαλαρότητα του σχολικού εγχειριδίου, στο κομμάτι των Αλγορίθμων. Δεν μπορούμε ξαφνικά, να γινόμαστε αυστηροί και άδικοι με τα παιδιά. Εκτός και αν τους δώσουμε ένα καλύτερα γραμμένο βιβλίο. Διαφορετικά, αν δεν ήθελαν να λυθεί το θέμα με Πίνακες, θα έπρεπε να ζητήσουν ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ή να στέιλουν διευκρίνιση....

Γιαννούλης Γιώργος

Παράθεση από: gkipos στις 29 Μαΐου 2010, 12:21:31 ΜΜ
Πουλάς τρέλα ε; Απ' τη στιγμή που ο αλγόριθμος με πίνακα μπορεί να υλοποιηθεί σε μια οποιαδήποτε πραγματική γλώσσα προγραματισμού τότε ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΣ. Δεν ορίζω μια νέα ψευδογλώσσα λύνοντας το με πίνακες. Ο αλγόριθμος είναι έννοια για όλες τις γλώσσες προγραμματισμού και οχι αποκλειστικά για τη ΓΛΩΣΣΑ.

Ποίες είναι πραγματικές και ποιές ψεύτικές (ή μιγαδικές τα χω χαμένα).
Δεν μπορεί να λυθεί σε οποιαδήποτε γλώσσα, μόνο σε όσες έχουν δυναμική δεσμευση μνήμης.
Για τις γλωσσες που δεν έχουν (ΓΛΩΣΣΑ, FORTRAN,κ.α) δεν μπορεί. Για αυτές τις γλώσσες η λογική της λύσης είναι διαφορετική, όπως και ο αλγόριθμος που εκφράζει την λύση...

lampros.mousselimis

Παράθεση από: aktorion στις 29 Μαΐου 2010, 12:07:59 ΜΜ
Με συγχωρείς και αν δεν δώσει 200?
Τζοκερ παίζουμε, ανάποδα μπορείς να πάς? δηλαδη ενα διαβασε χ ,να το καρφώνεις χ<--200? Ε μπορεί και να διάβασε 200.
Σου φαίνετε πολύ λογικό αυτό που γράφεις?

Το παράδειγμα με το Μαχ δεν το καταλαβαίνω γιατι το βάζεις.

Αν δεν καταλαβαίνεις, μην συμμετέχεις στην συζήτηση....

Teoubas

Αυτοί που απάντησαν ότι είναι λαθός και ότι πρέπει να κοπούν μονάδες ΝΤΡΟΠΗ τους! Όχι για τον λόγο ότι αισ8ανόμαστε εμείς κάπως αλλά για τον λόγο ότι είναι άσχετοι!

Έκατσα και σκέφτηκα κάποια πράγματα! Καταρχήν ποιος σας είπε οτι δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις πίνακα όταν δεν ξέρεις το μέγεθος Ν? Ποιος? Το μάθατε από κάπου? Επίσης ποιος σας είπε εσάς ότι ο πίνακας είναι μια στατική δομή?? Συγνώμη φίλοι μου καθηγητές αυτό ίσχυε χρόνια πριν! Οι νέες γλώσσες προγραμματισμού προσφέρουν εύκολα δυναμικούς πίνακες χωρίς να γνωρίζεις το αρχικό μέγεθος!

Τώρα αν θέλετε να λέγεστε προγραμματιστές ενώ ξέρετε μόνο ψευδοκώδικα τότε τι να πω. Μόνο να κρίνετε ξέρετε το βιβλίο ότι είναι άθλιο κτλ, αλλά ποτέ κανεις σας δεν έχει κάτσε να μάθει κάτι παραπάνω και τολμάτε να αποκαλείτε τον ευατό σας προγραμματιστή ενώ δεν έχετε στοιχειώδες γνώσεις προγραμματισμού!

Ακού εκεί στατική δομή ο πίνακας. Από που και ως που?? Όι περισσότερες δομές δεδομένων υλοποιούνται με χρήση δυναμικών πινάκων. Ελεος πια τι άλλο θα ακούσουμε!

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πλέον σοβαρή εφαρμογή που χρησιμοποιεί στατικούς πίνακες. Αν ξέρετε μία δώστε μου να την δω. Μία ζητάω όχι 2!

Αν χάσω μονάδες απο το 3ο θέμα φυσικά και θα το πάω για αναβμολόγηση! ΟΥΤΕ ΜΙΑ μονάδα δε θα αφήσω να χαθεί!

Αν είναι δυνατόν πια, έλεος! Ανοίχτε κανά βιβλίο και αφήστε τις ψευτομαγκές και τον ψευδοκώδικα σας, και αλλάχτε αυτό το γαμη@@ το βιβλίο που ακολουθάμε όλοι λες και είναι κάτι το τρομερό.

Ένας φουλ αγανακτησμένος μαθητής!
Υ.Γ Δεν απευθύνομαι σε όλους τους καθηγητές, σε αυτούς στην επιτροπή απευθύνομαι