Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

nickandy

Αυτή η φράση νομίζω πρέπει να είναι αυτό που θα μείνει από όλα αυτά που γράφτηκαν εδώ. Αν θέλουμε να μείνει κάτι και να πάμε ένα βήμα μπροστά
Παράθεση από: noname στις 30 Μαΐου 2010, 03:59:20 ΜΜ
Πέρα από τα (φτηνά ή μη) επιχειρήματα και των 2 πλευρών όλοι μας ξέρουμε πως αντιδρά ένας μαθητής βλέποντας "πλήθος 100", "πλήθος Ν" και "άγνωστο πλήθος". Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας. Λίγη αυτοκριτική από όλους μας και κυρίως από την επιτροπή δεν βλάπτει.
1ον οι ευθύνες της επιτροπής που έβαλε ένα τέτοιο θέμα, όταν ξέρει πως αντιμετωπίζουν οι μαθητές τη λέξη πλήθος και οι οποία έπρεπε να είναι σε θέση να προβλέψει τι θα συμβεί. Θα έπρεπε δηλαδή κάπως να έχει ένα σχήμα βαθμολόγησης για όποιον το κάνει με πίνακα ή να ενημερώσει τους μαθητές ότι δεν δέχεται λύση με πίνακα πολύ νωρίς. Σίγουρα πάντως το θέμα δεν ήταν λάθος ή κάτι τέτοιο. Απλά έπρεπε να έχει λίγο πιο προσεκτική διατύπωση ώστε να υποχρεώσει τους μαθητές να μην πάρουν πίνακα. κάποια υπόδειξη ίσως
2ον γιατί όμως τα παιδιά όταν βλέπουν πλήθος παίρνουν πίνακες? από κάπου το έχουν μάθει έτσι? τόσο καιρό αρκετοί συνάδελφοι διδάσκουν τους μαθητές τους με μοτίβο και τους βάζουν σε καλούπια. Τώρα ας τα λουστούν
3ον Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξει το σχολικό βιβλίο? να ασχοληθεί το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο που κάθονται εκεί και τα ξύνουν και το βιβλίο είναι τίγκα στις ασάφειες? ήμουν στην ημερίδα της ΕΠΥ , δεν άντεξα να κάτσω μέχρι τέλους αλλά άκουσα τον πάρεδρο του ΠΙ ο οποίος μάλιστα δεν δέχτηκε και ερωτήσεις και έριξε τις ευθύνες στους καθηγητές. Αυτός όμως τι κάνει? Μήπως πρέπει κάπως όχι να γραφτεί νέο βιβλίο αλλά να βελτιωθεί το παρόν. Δεν ξέρω ας μπουν δυναμικοί πίνακες, αλλά να υπάρχει κάτι καλά ορισμένο ώστε να μην τρωγόμαστε έτσι.


gthal

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 04:03:40 ΜΜ
Άσε που οι περισσότεροι ψήφοι δεν ήταν από καθηγητές
Ναι, δυστυχώς αυτό δεν μπορούμε να το διαφυλάξουμε.
Αλλά δεν πιστεύω ότι ακυρωνόμαστε.
Αν μπορούμε να λέμε τις γνώμες μας χωρίς να ακυρωνόμαστε, μπορούμε και να τις μετράμε. Δε νομίζετε;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

jkapsi

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 04:15:24 ΜΜ
Δεν ξέρω ας μπουν δυναμικοί πίνακες, αλλά να υπάρχει κάτι καλά ορισμένο ώστε να μην τρωγόμαστε έτσι.

Αυτό λέω και γω! Οι πίνακες είναι στατική δομή, όχι επειδή ορίζεται το μέγεθός κατά τον προγραμματισμό αλλά επειδή δεν επιτρέπουν τη λειτουργία της εισαγωγής και της διαγραφής κόμβων. Ας μπει η δυναμική δέσμευση για όταν υπάρχει Ν και ας μην μπορούν να χρησιμοποιηθούν πίνακες στις υπόλοιπες περιπτώσεις (να δίνονται μέχρι να δοθεί 0 κλπ.).

nickandy

Επειδή και εγώ μοιράζομαι την ίδια αγωνία με σένα έχω μιλήσει με πολλούς φίλους από διαφορετικά βαθμολογικά κέντρα και μου έχουν πει ότι κανείς δεν θα κόψει πάνω από 2-3 μονάδες στην χειρότερη. Επίσης αν διαβάσεις την οδηγία της ΚΕΕ λέει ότι δεν θα πάρουν τα ερωτήματα το σύνολο των μονάδων. Εγώ αυτό το ερμηνεύω ότι "θα πάρουν τις περισσότερες μονάδες αλλά όχι όλες".

Η γνώμη μου είναι ότι η οδηγία της ΚΕΕ έπρεπε να αναφέρεται στο τελευταίο ερώτημα μόνο αφού τα υπόλοιπα είτε με πίνακα είτε χωρίς είναι ακριβώς τα ίδια. Η διαφοροποίηση είναι μόνο στο Γ5, άρα μόνο από εκεί πρέπει να κόψουμε και αφού το Γ5 παίρνει 4 μονάδες το λογικό θα είναι να κόψουμε το πολύ 2 κατά τη γνώμη μου και κατά περίπτωση.

Δεν είμαι της άποψης ότι πρέπει να κοπούν μονάδες ντε και καλά αλλά έχουμε όλοι υποχρέωση να βάλουμε την αντικειμενική βαθμολόγηση πάνω από τον εγωισμό μας και να ακολουθήσουμε τις οδηγίες των συντονιστών που είναι πολύ πιο έμπειροι από εμάς


Παράθεση από: darkulas στις 30 Μαΐου 2010, 04:14:18 ΜΜ
Αγαπητοί συνάδελφοι, επειδή από αύριο ξεκιναει (?) η βαθμολόγηση, και ανεξάρτητα από το τι πιστεύει ο καθένας μας για την εγκυρότητα της λύσης του Γ θέματος με πίνακες πρέπει ολοι να λάβουμε υπ'όψιν μας το εξής. Οσοι θα διορθώσουμε έχουμε στα χέρια μας (δεν γνωρίσω αν έχει αποσυρθεί) μία διευκρίνηση απο την ΚΕΕ, που αναφέρει ότι η λύση με πίνακες είναι λάθος και ότι σε κάθε ερώτημα που ο μαθητής έχει απαντήσει με πίνακες πρέπει να αφαιρεθούν βαθμοί ανάλογα με την κρίση μας. Πολύ ωραία, άρα αν εξαιρέσουμε το 1ο υποερώτημα (3 μονάδες) αν κάποιος μαθητής έχει λύσει την ασκηση  με πίνακα είναι στην κρίση μου (?) να του κόψω από 4 (4 υποερωτήματα) εώς 17 (το σύνολο) μόρια. Δεν είμαι πολύ καλός στην Νεοελληνική Γλώσσα αλλα εγώ την οδηγία έτσι την ερμηνεύω. Το θέμα βέβαια δεν είναι πως την ερμηνεύω εγώ αλλά πως θα την ερμηνεύσει κάποιος πιο υπεύθυνος από εμένα αν γίνει καταγγελία από μαθητή που δεν έκανε πίνακα (και έχασε ενδεχομένως μόρια) όταν μάθει από συμμαθητές του που έκαναν πίνακα ότι πήρε 100. Μήπως (λέω μήπως) συνάδελφοι που έχουν αποφασίσει να αγνοήσουν (η ερμηνεύουν διαφορετικά) την οδηγία και βάλουν 100αρι σε πίνακα βρεθούν εκτεθειμένοι ? Νομίζω ότι κανείς μας δεν πρέπει να πάρει γραπτό στα χέρια του (όχι πάντα να την πληρώνουμε εμεις) αν η ΚΕΕ δεν διευκρυνήσει ακριβώς την μοριοδότηση στίς δύο πιθανές λύσεις. Δεν είναι δυνατόν να παίζονται 17 μόρια στη κρίση διαφορετικών εκατοντάδων ανθρώπων (για τους βαθμολογητές λέω) που έχει ο καθένας και από μία άποψη πάνω σε θέμα πανελλάδικών (είναι κρίμα για όλα τα παιδιά που θέλουν αντικειμενική βαθμολόγηση με συγκεκριμένη μοριοδότηση, με συγκεκριμένες οδηγίες και χωρις παρερμηνείες από κάθε έναν απο μας. Εγω προσωπικά (θα πείτε τωρα: "και τι μας νοιαζει τι θα κανεις εσύ?") δεν πρόκειται να διορθώσω κάτω από αυτές τις συνθήκες.

gkoubaroulis

Παράθεση από: AnonymosMathitis στις 30 Μαΐου 2010, 03:33:39 ΜΜ
Οι καθηγητες.Και δεν βγαζω καποιον απεξω,διοτι λες να το κανω αυτο ετσι? και σου λενε οχι με κακη θεληση φυσικα,αστο καντο εσυ οπως το μαθαμε,οχι πως ειναι λαθος αλλα ποτε δεν ξες σε τι περιεργο θα πεσεις.Αυτο το εχω ακουσει αμετρητες φορες μεσα στην χρονια.Η ακολουθα οτι λεει το βιβλιο οπως το λεει κ ας μην καταλαβαινεις η ας μην βγαζει νοημα,αφου το λεει εκει δεν θα στο παρουν λαθος.Δεν με απασχολει καθολου αν μου κοψουν η οχι,εγω ηθελα να τελειωσουν απλα οι πανελληνιες,και αυριο τελειωνουν για μενα,ο βαθμος σε προσωπικο επιπεδο δεν με απασχολει και δεν μου διχνει απολυτως τπτ για μενα φυσικα.Αυτο που με εξοργησε λιγο ηταν το οτι ουτε τοσοι επιστημονες του θεματος δεν βρησκουν λυση και απαιτουν απο μας να ειμασταν αρκετα εξυπνοι για να μην πεσουμε στην παγιδα.Ειδα να λενε πως ας σκεφτουν οι γονεις προτου προβουν σε καταγγελιες αν τα παιδια τους ηταν αρκετα καλα προετοιμασμενα για τις πανελληνιες,δλδ μην μου λετε οτι οσοι το λυσανε με πινακες δεν ειχαν τις απαραιτητες γνωσεις και μυαλο να το λυσουν χωρις!!!Ειπαν οτι ειχε ιδιαιτερη δυσκολια και ηθελε ιδιαιτερη προγραμματιστικη σκεψη!Φοβηθηκα μεχρι και γω να το λυσω μηπως εχουν δικιο!Αλλα χθες το ελυσα σε 7 λεπτα και ηταν τραγικα ευκολο,πιο ευκολο απο τους πινακες και πολυ πιο μικρο!Το οτι σκεφτηκαν ολοι τους πινακες με τους οποιους λυνουν τους τελευταιους μηνες ειναι πολυ λογικο και το οτι κανεις δεν θα το επεζε μαγκας στις πανελληνιες.Αφου βρηκα εναν τροπο που λυνει την ασκηση τελος,την λυνω ετσι και εχω την σιγουρια,δεν ηρθα να δειξω ποσο καλος ειμαι στον προγραμματισμο και να βρω βελτιστη λυση αλλα απλα να παρω τα μορια και να τελειωνω.
θα μπορούσε κάποιος επιστήμονας του κλάδου να απαντήσει στο μαθητή αυτόν, ότι τέλος πάντων είναι αφελής και οτι δεν ήταν καλά προετοιμασμένος και οτι η πληροφορική ειναι επιστήμη και οχι παραμύθι και και και....   
Και όταν καλύψει το μαθητή να μας εξήγηση γιατί τόσος χαμός για το τρίτο θέμα από συναδέλφους καθηγητές....

gthal

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 04:21:23 ΜΜ
Δεν είμαι της άποψης ότι πρέπει να κοπούν μονάδες ντε και καλά αλλά έχουμε όλοι υποχρέωση να βάλουμε την αντικειμενική βαθμολόγηση πάνω από τον εγωισμό μας και να ακολουθήσουμε τις οδηγίες των συντονιστών που είναι πολύ πιο έμπειροι από εμάς
Συμφωνώ.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

darkulas

Αγαπητέ φίλε gkoubaroulis. το θέμα δεν είναι τι θα πούμε εμείς στο μάθητή το θέμα είναι τι θα πει σε εμάς ο δικαστής (ακού τωρα που το πήγα) όταν μάθει ότι βαθμολογήσαμε αγνοώντας οδηγία της ΚΕΕ και βάλαμε 100αρι. (ξαναλέω ότι δεν είμαι καλός στα Νέα Ελληνικά και ερμηνεύω την οδηγία λάθος) . Η ερμηνεία που δίνω είναι πιο πάνω. Το θέμα είναι να αφήσουμε τις ερμηνείες και να έλθουν στα βαθμολογικά σαφεις οδηγίες πριν ξεκινήσει η διόρθωση

nickandy

Α και κάτι τελευταίο έχουμε πέσει όλοι με τα μούτρα και μιλάμε για το θέμα Γ. Στην τελική μιλάμε για ένα κόστος που μπορεί να έχει ένας μαθητής 0-2 μονάδες και έχουμε αφήσει τα άλλα θέματα.
  Για παράδειγμα στο τελευταίο ερώτημα του Δ θέματος πιστεύω ότι εκεί θα γίνει ο χαμός και όχι στο Γ γιατί εκεί θα δούμε 3-4 διαφορετικές λύσεις

Επίσης το θέμα Α1 το 3 πάω στοίχημα ότι το έχουν κάνει σχεδόν όλοι λάθος αφού το πήραν κατά γράμμα και δεν έβαλαν και αλλά ή
Υπάρχουν και άλλα που δεν έχω εντοπίσει ακόμα

μαθητης

Από την στιγμή που η ίδια η εκφώνηση του 3ου θέματος ζητάει αλγόριθμο δεν είναι λάθος η χρησιμοποίηση πίνακα. Όσοι υποστηρίζουν ότι ο τροπος αυτός είναι λάθος θα ήταν μόνο αν ζητούσε πρόγραμμα συνεπώς δεν υπάρχει πρόβλημα οπότε είναι άσκοπο να κάθεστε και να ασχολείστε ακόμα.Επίσης,με πρόφαση την ψηφοφορία θέλω να υπενθιμίσω πως το γραπτό μου δεν βαθμολογείται ως προς την πιο βέλτιστη λύση αλλά ως προς το αν τα αποτελέσματα είναι τα σωστά.Τέλος, δεν θα γίνω εγώ το θύμα αυτής της γκάφας της επιτροπής από την στιγμή που τα μόρια που θα μου κόψουν θα επηρεάσουν το τελικό αποτέλεσμα και σαν αποτέλεσμα την πρόσβαση στην σχολή της επιθυμίας μου.Αλλά βέβαια, τι στα @@ τους.

nickandy

αυτή είναι η δική σου γνώμη. υπάρχουν αρκετοί που συμφωνούν με σένα αλλά και άλλοι που διαφωνούν. Ούτως ή άλλως όμως η λύση με πίνακα δεν θα έχει ουσιαστική επίπτωση στην βαθμολογία αφού μιλάμε για 1 ή 2 μόρια στα 100.
Σκέψου και τον συμμαθητή σου που κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά όταν είδε ότι διαβάζει το πλήθος μέσα και το έκανε χωρίς πίνακα, αλλά δεν κατάφερε να κάνει το Δ5 που ήθελε μια απλή αλλά όχι συνηθισμένη σκέψη? αυτός τι πρέπει να πάρει? μάλλον τίποτα και ξέρεις γιατί? γιατί δεν είναι με τους πολλούς και οι πολλοί έχουν πάντα δίκιο. δυστυχώς

Παράθεση από: μαθητης στις 30 Μαΐου 2010, 04:37:00 ΜΜ
Από την στιγμή που η ίδια η εκφώνηση του 3ου θέματος ζητάει αλγόριθμο δεν είναι λάθος η χρησιμοποίηση πίνακα. Όσοι υποστηρίζουν ότι ο τροπος αυτός είναι λάθος θα ήταν μόνο αν ζητούσε πρόγραμμα συνεπώς δεν υπάρχει πρόβλημα οπότε είναι άσκοπο να κάθεστε και να ασχολείστε ακόμα.Επίσης,με πρόφαση την ψηφοφορία θέλω να υπενθιμίσω πως το γραπτό μου δεν βαθμολογείται ως προς την πιο βέλτιστη λύση αλλά ως προς το αν τα αποτελέσματα είναι τα σωστά.Τέλος, δεν θα γίνω εγώ το θύμα αυτής της γκάφας της επιτροπής από την στιγμή που τα μόρια που θα μου κόψουν θα επηρεάσουν το τελικό αποτέλεσμα και σαν αποτέλεσμα την πρόσβαση στην σχολή της επιθυμίας μου.Αλλά βέβαια, τι στα @@ τους.

nickandy

Επίσης θα ήθελα να επισημάνω κάτι. Είναι η πρώτη μου φορά στο στέκι, δεν ήξερα ότι υπάρχει ένα τέτοιο φόρουμ τόσο ενεργό με τόσους καθηγητές να ασχολούνται και να βοηθάνε όπως μπορούν. Παρατηρώ ότι ενώ γράφτηκα μόλις σήμερα το πρωί (χαράματα) έχω ήδη 30 μηνύματα.
  Ωστόσο κάποιοι από αυτούς που μου απαντάνε έχουν 1-2-3 μηνύματα. Σαν να μπήκαν για να πουν κάτι συγκεκριμένο ή να ψηφίσουν και μετά να φύγουν. Μου κάνει έντυπωση νέα μέλη - λίγα μηνύματα - αλλά ίδιες απόψεις. Σύμπτωση?????

karaberis

@nickandy

ΠαράθεσηΑ και κάτι τελευταίο έχουμε πέσει όλοι με τα μούτρα και μιλάμε για το θέμα Γ. Στην τελική μιλάμε για ένα κόστος που μπορεί να έχει ένας μαθητής 0-2 μονάδες και έχουμε αφήσει τα άλλα θέματα.
  Για παράδειγμα στο τελευταίο ερώτημα του Δ θέματος πιστεύω ότι εκεί θα γίνει ο χαμός και όχι στο Γ γιατί εκεί θα δούμε 3-4 διαφορετικές λύσεις

Επίσης το θέμα Α1 το 3 πάω στοίχημα ότι το έχουν κάνει σχεδόν όλοι λάθος αφού το πήραν κατά γράμμα και δεν έβαλαν και αλλά ή
Υπάρχουν και άλλα που δεν έχω εντοπίσει ακόμα

Υπάρχει topic στο οποίο γίνεται ακριβώς αυτή η συζήτηση https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2931.0

nickandy

δεν το είδα συγγνώμη

Αθανάσιος Πέρδος

Παράθεση από: Ακριβή στις 30 Μαΐου 2010, 01:52:49 ΜΜ
Κύριε Τσιωτάκη,

στο συγκεκριμένο θέμα ζητάει πρόγραμμα και τα παιδιά σκέφτονται ότι πρέπει να δηλώσουν τον πίνακα, πάνε να τον δηλώσουν και καταλαβαίνουν ότι δεν ξέρουν το μέγεθος.  Επίσης το γεγονός ότι τους βάζει τον περιορισμό "διαβάζει τον αριθμό κυκλοφορίας μέχρι να δοθεί το 0" τους βοηθάει να σκεφτούν ότι έχουν άγνωστο πλήθος.

Το θέμα Γ των φετινών πανελληνίων είναι παραπλανητικό για το μέσο μαθητή.  Είναι άλλο να λέμε να κόψουμε 1-2 μονάδες και άλλο είναι τελείως λάθος η λύση με τους πίνακες.  Δηλαδή να δίνουμε το δικαίωμα στον βαθμολογητή να κόψει έως και το μισό θέμα.

Με εκτίμηση


Σταματήστε συνάδερφοι να ασχολήστε με τον Παναγιώτη. Και απαντώ σε εσάς που η ευγένεια σας είναι δεδομένη και η απάντηση σας τεκμηριωμένη και όχι σε κάποιους άλλους όψιμους κριτές που προβάλουν και την επιστημονικότητα τους. Αν κάποιοι αντέγραφαν τόσο καιρό τον Τσιωτάκη γιατί θα το πω ευθέως τον θεωρούσαν τη βίβλο του μαθήματος και δεν επεξεργάζονταν τις ασκήσεις του,  είναι δικό τους το πρόβλημα και όχι του Τσιωτάκη. Ας κάναν την "έρευνά" τους όταν ο Τσιωτάκης έβαζε το συγκεκριμένο post και όχι τώρα κατόπιν εορτής.
Μάλλον δείχνουμε αυτές τις ημέρες το ποσό προβληματικός κλάδος είμαστε. Άλλωστε απαξιώσαμε τα μαθήματα πληροφορικής στο λύκειο, ας απαξιώσουμε και την ΑΕΠΠ γιατί δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη, όποτε όλα καλά. Η Διαμαντοπούλου έχει βρει ήδη τι δουλειά θα κάνουν οι πληροφορικοί στο σχολείο: Γραμματειακή Υποστήριξή.
Ας κλείσουμε το θέμα όλοι γιατί αρκετά ρεζίλι γίναμε σε όλη την Ελλάδα.




jsari

Από την Παρασκευή έχει γίνει κυριολεκτικά σφαγή. Θα ήθελα λοιπόν να πω ότι οι απόψεις των περισσότερων είναι σωστές. Και θα ήθελα να τονίσω ότι όλοι ξέρουμε τι είναι αλγόριθμος και τι είναι πρόγραμμα.
Που είναι λοιπόν η διαφωνία;

Η διαφωνία μεταξύ μας είναι η οπτική γωνία που βλέπει κανείς τα πράγματα.

1) Αυτοί που λένε ότι οι πίνακες δεν είναι σωστό να χρησιμοποιούνται , ανάμεσα τους και εγώ, στηρίζονται στο βιβλίο. Διαβάζω, χωρίς να έχω προλάβει να τα διαβάσω όλα, ότι δεν καταθέτουμε επιχειρήματα. Εγώ σαν επιστήμονας μπορεί να λέω ότι θέλω, και μπορώ να πω ότι συμφωνώ με τα περισσότερα επιχειρήματα των υπολοίπων συναδέλφων. Αλλά ο ρόλος μου είναι, αυτή την στιγμή, να είμαι καθηγητής Πληροφορικής και αυτό προσπαθώ να κάνω. Αν υπάρχουν προβλήματα στο βιβλίο θα έπρεπε να τα είχα εντοπίσει πιο μπροστά και να κάνω αγώνα να τα αλλάξω. Οι περισσότεροι που κατηγορήθηκαν και από ορισμένους υβρίστηκαν έχουν κάνει έναν τέτοιο αγώνα (εγώ δεν είμαι ανάμεσα τους).

2) Αυτοί που υποστηρίζουν ότι είναι σωστό να χρησιμοποιηθούν πίνακες στηρίζονται στην εκφώνηση που ζητάει αλγόριθμο (ΠΡΟΣΟΧΗ: όχι ΓΛΩΣΣΑ ή ψευδογλώσσα). Από επιστημονικής άποψης έχουν δίκιο και είπα προηγούμενως ότι συμφωνώ στα περισσότερα. Θα ήθελα όμως να καταθέσω έναν αλγόριθμο, σωστό από επιστημονικής απόψεως, για το θέμα Γ που απλά χρησιμοποεί ελεύθερο κείμενο για την αναπαράσταση του.

Αλγόριθμος Θέμα_Γ
1)	Διάβασε το ρεκόρ αγώνων
2)	Επανάλαβε το βήμα 1 όσο το ρεκόρ αγώνων είναι θετικό και μικρότερο των 10 μέτρων.
3)	Διάβασε το συνολικό αριθμό των αγωνιζόμενων.
4)	Για κάθε αγωνιζόμενο διάβασε το όνομα του και την επίδοση του σε μέτρα με την σειρά που αγωνίστηκε ( Ο πρώτος αθλητής που θα διαβάσει είναι ο περσινός πρωταθλητής ).
5)	Εμφάνισε το όνομα του αθλητή με τη χειρότερη επίδοση  (Σημείωση : στο βήμα αυτό δεν χρειάζεται να αναφέρουμε κάτι άλλο αφού υπάρχουν πολλές γλώσσες που μας παρέχουν έτοιμη συνάρτηση).
6)	Για κάθε αθλητή εμφάνισε το όνομα του αν έχει καταρρίψει το ρεκόρ αγώνων.
7)	Αν δεν υπάρχουν τέτοιοι αθλητές τότε μέτρησε τους αθλητές που πλησίασαν το ρεκόρ αγώνων σε απόσταση όχι μεγαλύτερη των 50 εκατοστών και εμφάνισε τον αριθμό αυτό.
8)     Ταξινόμησε τους αθλητές ως προς την επίδοση τους και εμφάνισε την θέση του περσινού πρωταθλητή
.[/b]

Πιθανόν να έκανα κάποιο λάθος αλλά ο στόχος μου είναι να δείξω την λογική επίλυσης.
ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΥΣΗ ΩΣ ΣΩΣΤΗ;

Συμπερασματικά :
Η άποψη μου είναι ότι δεν υπάρχει κόντρα στο επιστημονικό κομμάτι γιατί στην ουσία όλοι συμφωνούμε.

Αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όταν υποστηρίζουμε κάτι αυτό το κάνουμε ως καθηγητές Πληροφορικής και συνεπώς έχει συνέπεια στην διδασκαλία τους μαθήματος.

Προτείνω λοιπόν την κατάργηση του αλγορίθμου ως εξεταστεά ύλη και την υλοποίηση όλων των ερωτημάτων στην ΓΛΩΣΣΑ.

ΤΕΛΟΣ, και συγγνώμη για την μεγάλη απάντηση, πιστεύω και ελπίζω ότι ΟΛΟΙ μαζί μπορούμε να κάνουμε καλύτερα και πιο δημιουργικά πράγματα για το μάθημα που υπηρετούμε.
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης