ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ LOGO ΣΤΗΝ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Ξεκίνησε από redhata, 28 Σεπ 2006, 12:19:08 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ LOGO ΣΤΗ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ?

ΝΑΙ
12 (31.6%)
ΟΧΙ
22 (57.9%)
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ?
2 (5.3%)
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΜΑ!
2 (5.3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 38

evry


  Α και να μην το ξεχάσω, το πιο κοντά στα μαθηματικά το θεωρείς πλεονέκτημα? Γιατί έχω την εντύπωση ότι ο αριθμός των μαθητών που παρακολουθούν ένα μάθημα είναι αντιστρόφως ανάλογος της έκτασης των μαθηματικών / αριθμητικής που χρησιμοποιείς στο μάθημα (κάτι έχω πάθει σήμερα με τις αναλογίες).
    Δηλαδή τα μαθηματικά δεν θα δράσουν τόσο δελεαστικά. Μάλλον το αντίστροφο θα πρέπει να γίνει. Να δράσει η Logo δελεαστικά για τα παιδιά ώστε αυτά να πλησιάσουν τα μαθηματικά. (Αυτό είχε και στο μυαλό του ο Papert όταν τη σχεδίαζε)

   
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

Μιας και αναφερόμαστε σε συναρτησιακές γλώσσες, για όποιον θέλει να 'χάσει' εποικοδομητικά 20+ ώρες το καλοκαίρι προτείνω ανεπιφύλακτα τα video του Structure And Interpretation Of Computer Programs.

http://www.swiss.ai.mit.edu/classes/6.001/abelson-sussman-lectures/

Αν και οι διαλέξεις του Sussman μου φάνηκαν αρκετά δύσκολες, ένα είναι σίγουρο: Αποτελούν τρομερή πηγή έμπνευσης για το πώς πρέπει να βλέπουμε την επιστήμη μας.

Ενδιαφέρον θα έχει αν κάποιος προχωρημένος μαθητής από εδώ το δοκιμάσει να μας πει την άποψη του.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Dem

Παράθεση από: pgrontas στις 12 Ιουν 2007, 09:07:02 ΜΜ
Μιας και αναφερόμαστε σε συναρτησιακές γλώσσες, για όποιον θέλει να 'χάσει' εποικοδομητικά 20+ ώρες το καλοκαίρι προτείνω ανεπιφύλακτα τα video του Structure And Interpretation Of Computer Programs.

http://www.swiss.ai.mit.edu/classes/6.001/abelson-sussman-lectures/

Αν και οι διαλέξεις του Sussman μου φάνηκαν αρκετά δύσκολες, ένα είναι σίγουρο: Αποτελούν τρομερή πηγή έμπνευσης για το πώς πρέπει να βλέπουμε την επιστήμη μας.

Ενδιαφέρον θα έχει αν κάποιος προχωρημένος μαθητής από εδώ το δοκιμάσει να μας πει την άποψη του.

ειναι παρα πολλες!!!!!!!!!!!!!!!
δν ξερω αν θα καταλαβαινα κτ αν τις εβλεπα αλλα προς το παρον προτιμω να παιξω ενα παιχνιδακι που κατεβασα!!!!
θα δοκιμασω να τις παρακολουθησω παντως καποια στιγμη..............αν και δεν θεωρω τον εαυτο μου προχωρημενο...
ομως προχωρημενος ειναι επιθετο υποκειμενικο...........υπαρχουν και μαθητες που ξερουν περισσοτερα κι απο πτυχιουχους πληροφορικης.................... >:D

pgrontas

--δν ξερω αν θα καταλαβαινα κτ αν τις εβλεπα αλλα προς το παρον προτιμω να παιξω ενα παιχνιδακι που --κατεβασα!!!!
Χρειάζεται και αυτό πού και πού ;D
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry


  Νομίζω ότι ο pgrontas το παραχόντρυνε το πράγμα, πολύ καλό το βιβλίο και δημοφιλές αλλά για απόφοιτο Λυκείου? Έγω πάντως προτείνω το γνωστό CLR  Introduction To Algorithms, υπάρχει και ελληνική έκδοση πλεόν από τις Εκδόσεις Κρήτης. Αξίζει να το πάρει κάποιος, θεωρείται το κλασσικότερο βιβλίο για αλγορίθμους (μη σε μπερδεύει η εισαγωγή, είναι υψηλού επιπέδου) και ίσως το καλύτερο και πιο πλήρες.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

Μπορεί και να έχεις δίκιο - και εγώ αμφιταλαντεύτηκα - αν και δεν εννοούσα το βιβλίο - εννοούσα τα βίντεο των διαλέξεων.

Από την άλλη όμως τι διαφορά έχει ένας 18 άρης που μόλις τελείωσε το Λύκειο, από τον 18άρη που θα μπει τον Σεπτέμβριο σε μια σχολή πληροφορικής? - το συγκεκριμένο μάθημα είναι εισαγωγικό στον προγραμματισμό.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry


   Μα δεν κατάλαβες εγώ ούτε σε πρωτοετή φοιτητή δεν το προτείνω. Είναι γενικότερα έξω από το πνεύμα των ελληνικών πανεπιστημίων (και των περισσοτέρων ευρωπαϊκών). Εδώ οι περισσότεροι φοιτητές δεν μπορούν να καταλάβουν στοιχειώδεις προγραμματιστικές έννοιες, θα μπουν σε λ-λογισμό και Lisp? Όχι ότι είναι δύσκολο αλλά είναι πολύ έξω από τον τρόπο σκέψης τους και οι πιο πολλοί θα "βραχυκυκλώσουν".
   
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

redhata

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω, γιατί να μην ασχοληθούν τα παιδιά της Γ' Γυμνασίου με ένα visual, object oriented εργαλείο που χρησιποιείται ήδη στην πραγματική ζωή των προγραμματιστών λαμβάνοντας υπόψιν, τα ήδη πολλά μαθήματα θεωρητικού επιπέδου, το ότι όλα τα παιδιά της Γ' Γυμνασίου δεν φτάνουν απαραίτητα στη Γ' Λυκείου, το ότι ακόμη και στη Γ' Λυκείου έχοντας να αντιμετωπίσουν δύο ψευδογλώσσες θα τους είναι ποιο εύκολο να αντιληφθούν γιατί τελικά το κάνουν αυτό. Κατά την ταπεινή μου άποψη διδακτκά είναι πιο αποδοτικό να γνωρίσει κανείς πρώτα μια γλώσσα προγραμματισμού και τον κώδικα και μετά να εμβαθύνει σε αλγοριθμικές έννοιες.
rEdHaTa