Μία πρώτη υπεύθυνη τοποθέτηση

Ξεκίνησε από AlgoBill, 30 Μαΐου 2010, 08:06:06 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

AlgoBill

Σε έκτακτη γενική συνέλευση σήμερα το πρωί, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ν. Φλώρινας, με ομόφωνη απόφαση εκδίδει το παρακάτω Δελτίο Τύπου:
"Μελετώντας προσεκτικά το θέμα που έχει προκύψει πάνω στην βαθμολόγηση του Γ' θέματος των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων Γ' Λυκείου στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον και έχοντας πάνω από οποιαδήποτε ερμηνεία ή παρερμηνεία από την κοινότητα των "πληροφορικών", τον ίδιο τον μαθητή και την αγωνία του για το δύσκολο μέλλον που τον περιμένει,

αποφασίζουμε

να υιοθετήσουμε την άποψη της σωστής χρήσης πίνακα στην λύση του θέματος αυτού, με το σκεπτικό πως ζητούσε Αλγόριθμο και όχι πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ  και  πως η επιτροπή εξετάσεων δεν λειτούργησε με σκοπό να παγιδεύσει τους μαθητές τους, που θα έλυναν το θέμα με Πίνακες (διαφορετικά θεωρούμε πως, θα ζητούσε ανάπτυξη σε ΓΛΩΣΣΑ).

καλούμε λοιπόν όλα τα μέλη του συλλόγου που είναι βαθμολογητές να μην αφαιρέσουν καμία μονάδα στο θέμα, από μαθητές που έκαναν χρήση πινάκων.

Η απόφαση αυτή είναι ΟΜΟΦΩΝΗ από το σύνολο των μελών του Συλλόγου."

Με τιμή και υπευθυνότητα

Βασίλειος Χρυσοχοϊδης
Πρόεδρος Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ν. Φλώρινας
Κωνσταντίνος Στυλιάδης
Γ. Γραμματέας Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ν. Φλώρινας

gthal

Θεωρώ ότι αυτή είναι μια υπεύθυνη αντιμετώπιση του θέματος (έστω κι αν κάποιοι θεωρούν τη λύση χαριστική)
Τι θα κάνετε όμως αν τελικά η ΚΕΕ αποφασίσει αλλιώς;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

AlgoBill

Θεωρούμε πως τελικά θα επικρατήσει ο λογική και η ΚΕΕ θα άρει την αδικία. Αν παρόλα αυτά δεν υπάρξει θετική εξέλιξη, δεν πιστεύουμε πως μπορεί κάποιος να "αναγκάσει" τον βαθμολογητή να κόψει μονάδες. Όταν το 90% της Πληροφοριακής Κοινότητας συμφωνεί πως είναι λάθος η κοπή μονάδων, και μέσα σε αυτούς είμαστε και εμείς, πείτε μου, γιατί να πράξουμε αλλιώς..

gthal

Παράθεση από: AlgoBill στις 30 Μαΐου 2010, 08:47:19 ΜΜ
Θεωρούμε πως τελικά θα επικρατήσει ο λογική και η ΚΕΕ θα άρει την αδικία.
Πολύ φοβάμαι ότι δεν θα γίνει, μιας και ήδη βαθμολογήθηκαν οι ΦΑ

Παράθεση από: AlgoBill στις 30 Μαΐου 2010, 08:47:19 ΜΜ
Όταν το 90% της Πληροφοριακής Κοινότητας συμφωνεί πως είναι λάθος η κοπή μονάδων
Για αυτό το ποσοστό δεν είμαστε βέβαιοι. Στη δική μας ψηφοφορία έχουν μπει σίγουρα και πάμπολλοι παθόντες μαθητές αλλά σίγουρα και πολλοί με διπλο-τριπλο-εγγραφές ως διαφορετικοί χρήστες ;)
Έχετε κάποια άλλη πηγή;

Παράθεση από: AlgoBill στις 30 Μαΐου 2010, 08:47:19 ΜΜ
πείτε μου, γιατί να πράξουμε αλλιώς..
Για χάρη της ομοιόμορφης πανελλαδικής αντιμετώπισης.
Πρέπει να δεχθούμε ότι υπάρχει ένας μόνο συντονιστής, άσχετα αν συμφωνούμε ή όχι μαζί του.
Αυτός θα χρεωθεί και το λάθος εξ άλλου (αν συμβαίνει).
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

karaberis

Παράθεση από: AlgoBill στις 30 Μαΐου 2010, 08:06:06 ΜΜ
...
καλούμε λοιπόν όλα τα μέλη του συλλόγου που είναι βαθμολογητές να μην αφαιρέσουν καμία μονάδα στο θέμα, από μαθητές που έκαναν χρήση πινάκων.

Η απόφαση αυτή είναι ΟΜΟΦΩΝΗ από το σύνολο των μελών του Συλλόγου."

Με τιμή και υπευθυνότητα

Βασίλειος Χρυσοχοϊδης
Πρόεδρος Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ν. Φλώρινας
Κωνσταντίνος Στυλιάδης
Γ. Γραμματέας Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ν. Φλώρινας


Συγχαρητήρια για την απόφασή σας!

karaberis

Παράθεση από: gthal στις 30 Μαΐου 2010, 08:58:21 ΜΜ
...
Πρέπει να δεχθούμε ότι υπάρχει ένας μόνο συντονιστής, άσχετα αν συμφωνούμε ή όχι μαζί του.
Αυτός θα χρεωθεί και το λάθος εξ άλλου (αν συμβαίνει).

Ο συντονιστής, έχει χώσει το κεφάλι του στο χώμα σαν τη στρουθοκάμηλο, και αρνείται να το βγάλει!  >:D

Συγνώμη για το κακόγουστο χιούμορ, αλλά αν δεν τα πω έτσι θα σκάσω!

Crazy_Waters

Εννοείται ότι συμφωνώ με την τοποθέτηση των συναδέλφων. Ξαναγράφω κάτι που είχα γράψει και προχτές. Έχετε ακούσει φιλόλογους να συζητούν για το πως βαθμολογείται η έκθεση, τι ελευθερία κινήσεων, ερμηνειών και χειρισμών έχουν τα βαθμολογικά και οι βαθμολογητές (και εκεί παίζονται πολύ περισσότερα από 2 μόρια)? Εσείς (δυστυχώς δεν είμαι βαθμολογητής για να πω ''εμείς") τι θα κάνετε? Θα τηρήσετε μια οδηγία που δεν την πιστεύετε? Θα πείσετε τους εαυτούς σας ότι είναι σωστή, όπως βλέπω να γίνεται (και εγώ προσπαθώ αλλά δε γίνεται)? Θα εφαρμόσετε προσωπικά κριτήρια? Και αν αγνοήθηκε η οδηγία στους Φ.Α. και δεν κοπήκαν μόρια από τη λύση με πίνακες και αγνοηθεί και στην πράξη και σιωπηλά από το σύνολο των βαθμολογητών τι θα γίνει? Πιστεύω ότι αυτό θα ήταν το σωστότερο, αφού η ΚΕΕ δεν νομίζω να παραδεχτεί το λάθος της. Άλλο η ομοιόμορφη αντιμετώπιση, άλλο να εφαρμόσεις στο 90% των μαθητών ένα λάθος που εφαρμόστηκε (αν εφαρμόστηκε) στο 1% των μαθητών. Στην τελική πάντα η βαθμολόγηση εμπεριέχει προσωπικά κριτήρια σε επίπεδο μορίων. Αλλιώς θα σκανάρονταν τα γραπτά και θα συγκρίνονταν με τις "βέλτιστες" λύσεις που θα έδινε η ΚΕΕ.

karaberis

Παράθεση από: Crazy_Waters στις 30 Μαΐου 2010, 11:04:24 ΜΜ
Αλλιώς θα σκανάρονταν τα γραπτά και θα συγκρίνονταν με τις "βέλτιστες" λύσεις που θα έδινε η ΚΕΕ.

Η δικαιότερη μέθοδος, αλλά είναι ανίκανοι να την εφαρμόσουν, διότι απαιτεί πολύ δουλειά, ενώ αυτοί που πάνε για να βάλουν θέματα κάνουν "ξεπέτα"...

petrosp13

Το Δ.Σ. της ΠΕΚΑΠ αφού έλαβε υπόψη του τα σχόλια, τις απόψεις και τους προβληματισμούς πολλών συναδέλφων για το σοβαρότατο θέμα που έχει ανακύψει με το Θέμα Γ', δίνοντας πρωτίστως προτεραιότητα στην αγωνία και το μέλλον των υποψηφίων μαθητών της Τεχνολογικής  Κατεύθυνσης, θεωρεί ότι και η λύση με πίνακα δεν είναι λανθασμένη και κατά συνέπεια προτείνει να μην κοπούν μόρια από τους μαθητές
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ntzios kostas

Και επειδή το λέει η ΠΕΚΑΠ; Εδώ έχουν εξεταστεί χιλιάδες παιδιά ΦΑ. Αυτούς δεν τους λαμβάνουμε υπόψη μας; Τα παιδιά στο δικό μου βαθμολογικό περιμένανε μέχρι τις 4 το απόγευμα μέχρι να εξεταστούνε, γιατί κάποιοι από εμάς δεν πατήσανε στο ΒΚ και επιπλέον τους κόψαμε ένα μόριο από κάθε ερώτημα αν χρησιμοποιήσανε πίνακα με βάση πάντα την διευκρίνηση που πήραμε από το υπουργείο, την οποία την έχω στα χέρια μου. Τα παιδιά αυτά τι πρέπει να κάνουν τώρα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. Χειρότερα τα κάνουμε.

Πέτρο μπορείς να στείλεις σύνδεσμο; 
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ntzios kostas

Δεν πιστεύω σε αυτά που διαβάζω. ....
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Καρκαμάνης Γεώργιος

Ο Κώστας έχει δίκιο.

Από την στιγμή που ένα μέρος των υποψηφίων εξετάστηκαν με αυτούς τους όρους(με την σχετική διευκρίνηση) πρέπει και οι υπόλοιποι να εξεταστούν με αυτούς τους όρους.

Δεν νομίζω πως θα αλλάξει κάτι στην διευκρίνηση της ΚΕΕ καθώς κάθε είδος αλλαγή  αλλοιώνει το κύρος της επιτροπής που στην ουσία θα αναιρέσουν τους εαυτούς τους.

Επίσης, ρωτώ είμαστε σε θέση να παραβλέψουμε μια οδηγία από την ΚΕΕ και να πράξουμε όπως εμείς θέλουμε;

Γιατί αν όχι, νομίζω ότι βρισκόμαστε σε λάθος δρόμο, γιατί δεν πρέπει να αναρωτιόμαστε αν θα κόψουμε μονάδες αλλά πόσες μονάδες θα κόψουμε.




Σπύρος Δουκάκης

Ναι μεν αλλά. Τα παιδιά της τεχνολογικής εξετάζονται για τις ίδιες σχολές με τα παιδιά της θετικής. Από τα 100 παιδιά της τεχνολογικής (ας πούμε), δεν μπορέσαμε να σώσουμε τα δέκα ΦΑ, ας σώσουμε τουλάχιστον τα άλλα ενενήντα.

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 31 Μαΐου 2010, 12:12:59 ΠΜ
Ο Κώστας έχει δίκιο.

Από την στιγμή που ένα μέρος των υποψηφίων εξετάστηκαν με αυτούς τους όρους(με την σχετική διευκρίνηση) πρέπει και οι υπόλοιποι να εξεταστούν με αυτούς τους όρους.

Δεν νομίζω πως θα αλλάξει κάτι στην διευκρίνηση της ΚΕΕ καθώς κάθε είδος αλλαγή  αλλοιώνει το κύρος της επιτροπής που στην ουσία θα αναιρέσουν τους εαυτούς τους.

Επίσης, ρωτώ είμαστε σε θέση να παραβλέψουμε μια οδηγία από την ΚΕΕ και να πράξουμε όπως εμείς θέλουμε;

Γιατί αν όχι, νομίζω ότι βρισκόμαστε σε λάθος δρόμο, γιατί δεν πρέπει να αναρωτιόμαστε αν θα κόψουμε μονάδες αλλά πόσες μονάδες θα κόψουμε.





gthal

Εγώ ρωτώ, αφού όλη η υπόλοιπη βαθμολόγηση είναι στην υποκειμενική κρίση του βαθμολογητή,
τι νόημα έχει μια οδηγία για ένα συγκεκριμένο ζήτημα;
Θέλω να πω δηλαδή, με ποιο κριτήριο αποφασίζουν και στέλνουν οδηγία "για το συγκεκριμένο σφάλμα θα κόψετε περίπου τόσες μονάδες και όλα τα άλλα είναι στην κρίση σας" ;;;;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός