Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

Ακριβή

Παράθεση από: HARIS στις 28 Μαΐου 2010, 06:50:53 ΜΜ
Εκανα ενα τραγικο λαθος στο θεμα β στην πρωτη αφαιρεση(3-1=1). Στη συνεχεια με βαση τον αριθμο 1, ετρεξα "σωστα" τον αλγοριθμο. Ετσι βγαινουν σωστα τα μισα κελια. Θα μου αφαιρεσουν 10 μοναδες...? Ή θα δουν και την συνεχεια της σκεψης...? Δεν ειναι αδικια να κανεις Γ και Δ και να χανεις απο εκει?

Μην ανησυχείς.  Έχει έρθει οδηγία.
Αν ο μαθητής υπολογίσει λάθος τιμή αλλά στη συνέχεια με βάση την τιμή αυτή οι υπολογισμοί είναι σωστοί τότε λάθος υπολογίζεται μόνο η πρώτη λανθασμένη τιμή.
Καλά αποτελέσματα.

madredeus

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 06:22:10 ΜΜ
αφού δεν ξέρουμε το μέγεθος, ούτε μας δίνεται το μέγιστο πλήθος αυτής της φανταστικής τάξης, δε μπορούμε να πάρουμε πίνακες
Γιατί στο φυσικό κόσμο σε μια τηλεκπαίδευση στο σύμπαν δε μπορούμε να γνωρίζουμε το πλήθος των συμμετεχόντων στην εκπαίδευση

Κύριε Τσιωτάκη, αυτή σας η απάντηση νομίζω τα λέει όλα. Ελπίζω εσείς, ο ψυχαναγκασμός σας και το καλάμι σας να τα περνάτε καλά μαζί. Τα ίδια ισχύουν και για τον "Pgrontas".

Προς μαθητές/μαθήτριες: Πάρτε μας με τις πέτρες, κι εμάς και την ΚΕΕ. Το αξίζουμε.

Ανδρέας Φαρμακόρης

Εννοείται πως θεωρώ σωστές και τις δύο λύσεις
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

dipa57

Παράθεση από: madredeus στις 28 Μαΐου 2010, 06:54:26 ΜΜ
Κύριε Τσιωτάκη, αυτή σας η απάντηση νομίζω τα λέει όλα. Ελπίζω εσείς, ο ψυχαναγκασμός σας και το καλάμι σας να τα περνάτε καλά μαζί. Τα ίδια ισχύουν και για τον "Pgrontas".

Προς μαθητές/μαθήτριες: Πάρτε μας με τις πέτρες, κι εμάς και την ΚΕΕ. Το αξίζουμε.

Παρακαλώ, μη κατεβάζουμε το επίπεδο...
Δημήτρης Παπακωνσταντίνου
1110010100 1110110111 1110111100 1110101110 1111000100 1111000001 1110110111 1111000010

difan

Συνάδελφοι σόρρυ αλλά άφησα το νήμα στις 17 σελίδες και εκτινάχθηκε εδώ που είναι.


Είχαμε κάποια επίσημη ενημέρωση για το τι θα γίνει τελικά ??

amavidis

Παράθεση από: madredeus στις 28 Μαΐου 2010, 06:54:26 ΜΜ
Κύριε Τσιωτάκη, αυτή σας η απάντηση νομίζω τα λέει όλα. Ελπίζω εσείς, ο ψυχαναγκασμός σας και το καλάμι σας να τα περνάτε καλά μαζί. Τα ίδια ισχύουν και για τον "Pgrontas".

Προς μαθητές/μαθήτριες: Πάρτε μας με τις πέτρες, κι εμάς και την ΚΕΕ. Το αξίζουμε.

Ελπίζω να αστειεύεσαι...

SPY

Παράθεση από: Aggelikoula στις 28 Μαΐου 2010, 06:27:16 ΜΜ
Συνάδελφοι, ήμουν σήμερα βαθμολογήτρια σε ειδικό κέντρο. Μας δόθηκαν ενδεικτικές λύσεις χωρίς πίνακες στο θέμα Γ. Μίλησα τηλεφωνικά με την Κεντρική επιτροπή εξετάσεων και είμαι και εγώ της άποψης ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πίνακες και στο κάτω κάτω ας ζητούσαν προγραμμα και όχι αλγόριθμο για να προβληματιστούν τα παιδιά και όχι να χάσουν μόρια χωρίς λόγο. Προφανώς, επειδή η συζήτηση έγινε στις 10:15 δεν μπορούσε να σταλεί οποιαδήποτε διευκρίνιση στα παιδιά γιατί είχε περάσει η δυνατή αποχώρηση, αλλά μετά από λίγο μας ήρθε οδηγία ότι "η χρηση πίνακα ΔΕΝ μπορεί να θεωρηθεί σωστή αφου το μεγεθος του πινακα δεν ειναι γνωστο την στιγμη του προγραμματισμου ...... και τα ερωτήματα του θεματος που απαντηθηκαν με χρηση πινακα ΔΕΝ πρεπει να βαθμολογηθουν με το συνολο των μοναδων που τους αναλογουν. Οι μονάδες που θα αφαιρεθούν ανα ερωτημα ειναι στην κριση του εξεταστη-βαθμολογητή". 



Θα ήθελα να συγχαρώ την επιτροπή που ρίχνει το μπαλάκι στους βαθμολογητές.

Κύριοι, κρίνεται η προσπάθεια τόσων χιλιάδων παιδιών και δεν έχετε ούτε το θάρρος να πείτε:

Βάλαμε αυτό το θέμα για να αξιολογήσουμε τη  λάθος χρήση πίνακα. Αφαιρούνται 3 μονάδες.-

Ή μας συγχωρείτε κάναμε λάθος. Δεκτή και η λύση με πίνακα.

Έχετε καθόλου φιλότιμο κύριοι θεματοδότες;;


P.Tsiotakis

Παράθεση από: xara_pap στις 28 Μαΐου 2010, 06:41:11 ΜΜ
Ναι όντως. ¨εχετε δίκιο για την άσκηση 41.8. Μάλλον κυριε Τσιωτάκη η άσκηση καλύτερα να μείνει και να παραμείνετε στην παλιά σας γνώμη και να μην αλλάξετε από μία οδηγία.
Φιλικά πάντα.

:)  Χαρά, η παλιά μου γνώμη υπάρχει στις υπόλοιπες ασκήσεις εκτός απο αυτήν
Χαίρομαι να βρίσκω λάθη στο βιβλίο, μπορώ να σας πω και άλλα (όχι ίδια) αλλά ειλικρινά
πιστεύω πως η χρήση ή όχι πίνακα είναι σημαντικό ζήτημα στο μάθημά μας (όχι για αποδοτικότητα)
και φαίνεται στο https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=529.msg3231#msg3231
2 χρόνια πριν δημοσιεύσω τη λάθος άσκηση που επισημάνθηκε εύστοχα απο τον Μανώλη

αν βρείτε κάποιο άλλο λάθος, παρακαλώ να το επισημάνετε
αν και το βιβλίο μου δε είναι το κεντρικό μήνυμα αυτής της συζήτησης


Παράθεση από: EvrisTK στις 28 Μαΐου 2010, 06:42:47 ΜΜ
Ούτε τα παιδιά είναι :)
Φιλικά.

ευτυχώς τότε που δεν είναι το βιβλίο μου ευαγγέλιο
και επίσημο βιβλίο με τόσα λάθη


Peandbal

Μπουρλότο σήμερα στο  Στέκι.
Θα πρέπει η βαθμολόγηση όσο και αν συμφωνούμε ή διαφωνούμε με το ΘΕΜΑΓ να είναι η ίδια σε όλα τα βαθμολογικά.
Εξάλλου στη ζωή μας δεν είναι όλα δίκαια και σωστά.

Καλά αποτελέσματα σε όλους τους μαθητές, και καλή δύναμη με νηφαλιότητα σε όλους τους βαθμολογητές.

Ευχαριστώ!!

P.Tsiotakis

Παράθεση από: madredeus στις 28 Μαΐου 2010, 06:54:26 ΜΜ
Κύριε Τσιωτάκη, αυτή σας η απάντηση νομίζω τα λέει όλα. Ελπίζω εσείς, ο ψυχαναγκασμός σας και το καλάμι σας να τα περνάτε καλά μαζί. Τα ίδια ισχύουν και για τον "Pgrontas".

Προς μαθητές/μαθήτριες: Πάρτε μας με τις πέτρες, κι εμάς και την ΚΕΕ. Το αξίζουμε.

Με κάτι τέτοια μηνύματα τυχαίων εκνευριζόμουνα παλιότερα, δε θυμάμαι να προσέβαλα κανέναν
πάω το καλάμι μου για ύπνο γιατί έχω ξυπνήσει 6 ώρα

είναι φοβερό που μετά απο συζήτηση 6 ωρών το θέμα έγινε προωπικό
και τώρα θα βαθμολογηθεί ως σωστή και η λύση με τους πίνακες, μιας και "μπήκα στη θέση μου"

kpsarras

Καλησπέρα σε όλους. Ήρθα και εγώ να προστεθώ σαν ένας νέος κόμβος στη δυναμική δομή διαφωνούντων που αυξάνεται δραματικά :)
Με μεγάλο ενδιαφέρον διάβασα όλες τις απόψεις των συναδέλφων και έχω να επισημάνω με τη σειρά μου τα εξής:
Πιστεύω πως δεν θα γίνονταν όλος αυτός ο ντόρος αν η επιτροπή θεμάτων διάλεγε τα παρακάτω:
1ον: Να έλεγε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι απαγορεύεται η χρήση πίνακα
ή
2ον: Να ζήταγε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ σε "ΓΛΩΣΣΑ" και όχι αλγόριθμο. Σε αυτή την περίπτωση ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ καλοί μαθητές ΔΕΝ θα έλυναν την άσκηση με πίνακα.

Επίσης θα συμφωνήσω με την άποψη που εξέφρασε ο συνάδελφος Δήμας Θανάσης :
"H έννοια του αλγορίθμου δεν συνδέεται αποκλειστικά και μόνο με τη χρήση Η/Υ. Βλέπε σελ 26 σχολικού βιβλίου για την παρασκευή γεύματος.
Στις στατικές δομές δεδομένων το ακριβές μέγεθος της απαιτούμενης μνήμης καθορίζεται κατά τη στιγμή της μετάφρασης και όχι κατά τη στιγμή της εκτέλεσης του προγράμματος. (σελ 56)
Ο μόνος λόγος να γνωρίζουμε το μέγεθος κατά τη φάση της μετάφρασης είναι για να δεσμεύσει ο Η/Υ χώρο στην κύρια μνήμη.
Ποιος μας είπε όμως ότι ο αλγόριθμος θα εκτελεστεί από Η/Υ???"

Γιατί πολλοί από εμάς έχουν την αίσθηση ότι πρόκειται περισσότερο για γκάφα της επιτροπής, παρά για πρόθεσή της να βάλει ένα θέμα που θα κρίνει την
ικανότητα των μαθητών στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης; Γιατί άραγε; Αν ήθελε, μπορούσε να κάνει τα πράγματα πιο ΑΠΛΑ και ΞΕΚΑΘΑΡΑ!!!
Η γνώμη μου είναι πως και οι 2 τρόποι επίλυσης πρέπει να θεωρηθούν σωστοί.


Ψαρράς Κωνσταντίνος
Καθηγητής Πληροφορικής

Ακριβή

Τελικά καλύτερα να μην ζητάμε επεξηγήσεις από την επιτροπή και να κάνουμε του κεφαλιού μας   :)
Θα' θελα να μάθω ποιος ήταν αυτός που ρώτησε για τους πίνακες.

Παιδιά χ α λ α ρ ώ σ τ ε! 

papaluk

δεν βγάζουμε άκρη

petrosp13

Ίσως η ψηφοφορία που θα πρέπει να μπει εδώ να είναι όχι για το ποια λύση είναι η πιο κατάλληλη, αλλά για το αν συμφωνούμε όλοι αν θα πρέπει να εκληφθούν και οι 2 εκδοχές ως σωστές
Προφανώς, κάπως έτσι (μέσω ψηφοφορίας) θα κρίνει και θα αποφασίσει και η επιτροπή
Ας το αναλάβει κάποιος διαχειριστής
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Ανδρέας Φαρμακόρης

Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας