Να ευχηθούμε καλή επιτυχία στους μαθητές που ξεκινούν από σήμερα τις εξετάσεις :)
...και χωρίς άγχος-πανικό!
ευχαριστουμε! καλο ξεκινημα,ελπιζω και η συνεχεια να ειναι καλη!!!! :D :D
Μακάρι να επιβραβευτεί ο κόπος σου zwoula και να δεις το όνομά σου δίπλα στη σχολή που επιθυμείς! Το ίδιο εύχομαι σε κάθε υποψήφιο.
Καλή επιτυχία σε όλους
Ψυχραιμία και καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!
Θα ήθελα να σημειώσω ότι στο πρώτο μάθημα που εξετάστηκε: Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας, "εμείς της πληροφορικής" κατά καιρούς έχουμε δώσει πολλά στοιχεία στους μαθητές μας πάνω στο θέμα που ζητήθηκε.
Στο Γυμνάσιο στην Α τάξη μιλάμε για τηλεκπαίδευση και για Δια Βίου Μάθηση, το ίδιο και στην Β' όπου συμπληρώνουμε στοιχεία για το επάγγελμα όπως τι αλλαγές γίνονται, τι προσόντα χρειάζονται, τι ρόλο παίζει η γνώση και το πτυχίο, και τέλος στην Γ ' Τάξη ξαναλέμε όλα αυτά και ίσως εμβαθύνουμε περισσότερο.
Ναι, αλλά κατ' ουσίαν τα παιδιά βρίσκονται έξω από τη λογική της "δια βίου μάθησης" όσο είναι στο σχολείο... Είναι έξω από τις προβλέψεις και τα όνειρά τους.
Παράθεση από: Circle στις 15 Μαΐου 2010, 03:11:37 ΜΜ
Θα ήθελα να σημειώσω ότι στο πρώτο μάθημα που εξετάστηκε: Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας, "εμείς της πληροφορικής" κατά καιρούς έχουμε δώσει πολλά στοιχεία στους μαθητές μας πάνω στο θέμα που ζητήθηκε.
Συμφωνώ. Αυτό σκεφτόμουν και γω, με αφετηρία όμως το κεφ. 3 της τεχνολογίας επικοινωνιών, που σου δίνει πάσα να αναφερθείς σε αυτό. Το ίδιο ισχύε και στο πέρσινο θέμα στην ερώτηση για τις ηλεκτρονικές πηγές πληροφόρησης.
Και θέλω να θέσω μια ευρύτερη σκέψη: Με δεδομένες τις τεράστιες κοινωνικές επιπτώσεις τις πληροφορικής, που διαχέονται σε όλους τους τομείς γνώσης και άρα σε όλα τα μαθήματα, είναι επαρκείς οι καθηγητές των άλλων ειδικοτήτων για να παρουσιάσουν μία ψύχραιμη και σφαιρική ματιά για την επίδραση αυτή;
Ίσως να θεωρηθεί τραβηγμένο, αλλά νομίζω ότι πρέπει να δούμε την διαθεματικότητα αντίστροφα από την επικρατούσα άποψη: όχι ο υπολογιστής ως super-duper εποπτικό μέσο, αλλά ως καταλύτης κοινωνικών αλλαγών.
το θέμα της Νεοελληνικής έχει σχολιαστεί ποικολοτρόπως..Δείτε και εδώ:
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank15_5_10_1519.php
Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 15 Μαΐου 2010, 03:55:10 ΜΜ
Ναι, αλλά κατ' ουσίαν τα παιδιά βρίσκονται έξω από τη λογική της "δια βίου μάθησης" όσο είναι στο σχολείο... Είναι έξω από τις προβλέψεις και τα όνειρά τους.
Θα έλεγα ότι με τη Δια βίου μάθηση δεν είναι εξοικειωμένοι πολλοί εκπαιδευτικοί και αρκετοί επαγγελματίες! Οπότε τι να πούμε για τα παιδιά! Όπως επίσης πολλοί εκπαιδευτικοί δεν είναι εξοικειωμένοι με τη συνεργατική μάθηση και με τον καθηγητή σε ρόλο καθοδηγητή - συνεργάτη και όχι αυθεντίας.
Για αύτο και θεωρώ ότι εμείς που γνωρίζουμε νωρίτερα τέτοιου είδους "αλλαγές" σε σχέση με άλλες ειδικότητες, καλό είναι να τις επικοινωνούμε με τους μαθητές μας.
Στην Γυμνάσιο οι τελευταίες ενότητες κάθε τάξης προσφέρονται γι' αυτό το σκοπό, όχι μόνο για να γνωρίσουν αυτές τις αλλαγές αλλά για να προετοιμαστούν καλύτερα και να αποχτήσουν κριτική ματιά απέναντι σε αυτές. Φέτος σε σχέση με αυτό η δική μας ανάρτηση (σε σχέση με το μάθημά μας) ήταν η εξής: http://tinyurl.com/2vdxf56, σε συνδυασμό με τον On-line οδηγό επαγγελμάτων του ΟΑΕΔ http://tinyurl.com/2vd4eqe και δυό σχετικές παρουσιάσεις από το ΣΕΠ οι οποίες δεν είναι δημοσιευμένες στο διαδίκτυο.
http://www.protagon.gr/Default.aspx?tabid=70&smid=382&ArticleID=2510&reftab=61&t=%CE%88%CE%BA%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%8D
... και μην ξεχνιόμαστε: σήμερα το απόγευμα έχουμε ΑΕΠΠ στα Εσπερινά! :)
Τώρα με την κατάργηση της βάσης του 10, δεν υπάρχει λόγος η επιτροπή να κινηθεί φοβικά και πίσω απ΄την τυπολατρεία του "υπάρχει αυτολεξί στο βιβλίο ;" !
χμμμ,φετος περιμενουμε μονοψηφιο αριθμο αριστων στο μαθημα του προγραμματισμου.....λεω εγω!!!!