Απορία (Ρητορική για το Θέμα Α1)

Ξεκίνησε από veni, 28 Μαΐου 2010, 07:13:22 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Σπύρος Δουκάκης

Γιώργο αν και διαφωνώ που θέτεις τα ερωτήματά σου σε αυτή τη συζήτηση, θα σου πω τα εξής:

Το ρόλο της ΕΠΥ μπορείς να τον δεις στο 2ο φύλλο στην πίσω σελίδα του διδακτικού πακέτου ΑΕΠΠ, κάτω χαμηλά. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα μέσα στο χάος που δημιουργήθηκε.

Πριν την καταιγίδα η ΕΠΥ οργάνωσε ημερίδα με πλήρη αναφορά στις ασάφειες, στις παρανοήσεις, στα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα προγραμματισμού και στα εκπαιδευτικά λογισμικά, σε θέματα για το μέλλον του μαθήματος και σε υπάρχουσες μελέτες και έρευνες, που την παρακολούθησαν 450 άτομα, οι οποίοι δήλωσαν ικανοποιημένοι σε ποσοστό 97%. Πριν από λίγες μέρες η ΕΠΥ κυκλοφόρησε το βιβλίο "Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Παρελθόν, Παρόν, Μέλλον".

Επίσης πρέπει να σου πω ότι μέλη της ΕΠΥ συμμετέχουν στην ΚΕΕ, αλλά ποτέ δεν έχουν συμμετάσχει στην ΚΕΕ οι συγγραφείς. Αυτό το θεωρείς θετικό;

Μετά την καταιγίδα δεν μπορεί να μην είναι παρούσα. Είναι άλλο ερώτημα αν την θέλουμε παρούσα και άλλο ερώτημα αν πρέπει να είναι παρούσα. Είναι το επιστημονικό σωματείο των επιστημόνων πληροφορικής.

Παράθεση από: veni στις 04 Ιουν 2010, 03:17:16 ΜΜ
Εγώ δεν καταλαβαίνω τον ρόλο της ΕΠΥ σε ένα πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα.

Έλεος πια με όλους αυτούς που βγαίνουν μετά την καταιγίδα. Οι θεσμικοί ρόλοι οφείλουν να αναδεικνύουν τη βαρύτητά τους εκ των προτέρων και να μεθοδεύουν αποτελέσματα. Εάν δεν το καταφέρνουν ας σωπαίνουν. Διότι περισσότερο μπερδεύουν και αποπροσανατολίζουν.

alkisg

Παράθεση από: sdoukakis στις 04 Ιουν 2010, 03:38:56 ΜΜ
Επίσης πρέπει να σου πω ότι μέλη της ΕΠΥ συμμετέχουν στην ΚΕΕ, αλλά ποτέ δεν έχουν συμμετάσχει στην ΚΕΕ οι συγγραφείς. Αυτό το θεωρείς θετικό;
Αυτό ακριβώς αποτελεί και παράπονο κάποιων από τους συγγραφείς, ότι δεν τους έχουν καλέσει ποτέ να συμμετάσχουν στην ΚΕΕ. Γιατί δεν έχουν κληθεί;
Θα αποτύπωναν και στα θέματα των εξετάσεων το σκεπτικό τους για το μάθημα...

unibomber

Παράθεση από: veni στις 04 Ιουν 2010, 03:17:16 ΜΜ
Εγώ δεν καταλαβαίνω τον ρόλο της ΕΠΥ σε ένα πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα.

Μήπως εστάλησαν διευκρινήσεις σε εμάς τους καθηγητές που μπαίνουμε στις τάξεις και δεν τις ακολουθήσαμε;

Το μόνο που ενδιαφέρει τους γραφειοκράτες είναι αν ΒΓΗΚΕ η ύλη !  >:(
Τι σελίδα είμαστε κάθε μήνα σε κάθε μάθημα κλπ...  πίνακες να πηγαινοέρχονται!

Νομίζω πως πρέπει πρώτα να γίνουμε αυστηροί με τον εαυτό μας!

Έλεος πια με όλους αυτούς που βγαίνουν μετά την καταιγίδα. Οι θεσμικοί ρόλοι οφείλουν να αναδεικνύουν τη βαρύτητά τους εκ των προτέρων και να μεθοδεύουν αποτελέσματα. Εάν δεν το καταφέρνουν ας σωπαίνουν. Διότι περισσότερο μπερδεύουν και αποπροσανατολίζουν.

Είναι απλό αυτό που πρέπει να απαιτήσουμε ΟΛΟΙ σχετικά με τις εξετάσεις. Σε όλα τα μαθήματα την ίδια ημέρα της εξέτασης να υπάρχουν ενδεικτικές λύσεις κρεμασμένες στην ιστοσελίδα του υπουργείου!
Τι ζητάμε; το αυτονόητο! Ακούει κανείς ;

Έχω δει παλιότερα οδηγίες της ΚΕΕ στο μάθημα μας προς τους βαθμολογητές που ούτε ως πρόχειρο μαθητή δεν θα τις αξιολογούσα.   :o

veni

Ο ρολος της ΕΠΥ ειναι να αλλαζει μελοι στο ΚΕΕ, αμφιβολο αν εχουν μπει στην ταξη ποτε ή μεταχουν μονο σε επιτροπες. Τυχαιο?
Σε κανενα θεμα δεν πηρε οπως οφωλε θεση πανω σε σκοτινα σημεια που η ιδια επισυμανε!!!!!!! Τυχαιο?
Μηπως τα θεματα και τα επαναλαμβανομενα λαθη λυνονται με το καινουργιο βιβλιο??? Τυχαιο?

andreas_p

Παράθεση από: unibomber στις 04 Ιουν 2010, 08:22:41 ΜΜ
Ο ρολος της ΕΠΥ ειναι να αλλαζει μελη στο ΚΕΕ, αμφιβολο αν εχουν μπει στην ταξη ποτε ή μεταχουν μονο σε επιτροπες. Τυχαιο?
Σε κανενα θεμα δεν πηρε οπως όφειλε θεση πανω σε σκοτεινα σημεια που η ιδια επισήμανε!!!!!!! Τυχαιο?
Μηπως τα θεματα και τα επαναλαμβανομενα λαθη λυνονται με το καινουργιο βιβλιο??? Τυχαιο?

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: unibomber στις 04 Ιουν 2010, 08:22:41 ΜΜ
Ο ρολος της ΕΠΥ ειναι να αλλαζει μελοι στο ΚΕΕ, αμφιβολο αν εχουν μπει στην ταξη ποτε ή μεταχουν μονο σε επιτροπες. Τυχαιο?
Σε κανενα θεμα δεν πηρε οπως οφωλε θεση πανω σε σκοτινα σημεια που η ιδια επισυμανε!!!!!!! Τυχαιο?
Μηπως τα θεματα και τα επαναλαμβανομενα λαθη λυνονται με το καινουργιο βιβλιο??? Τυχαιο?

Πάντως καλό θα ήταν όταν κάποιος βγαίνει να κατηγορεί ... είτε έχει δίκιο είτε άδικο .... να φροντίζει ώστε να μην εκτίθεται ο ίδιος πρώτα...

Sergio

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 31 Μαΐου 2010, 12:16:17 ΠΜ
Στο δικό μου βαθμολογικό συμφωνήσαμε να μην κόψουμε μονάδες αν κάποιος βάλει Εμφάνισε ή Εκτύπωσε ή Γράψε στο συγκεκριμένο θεμα

Προσωπικά συμφωνώ πως το ζητούμενο δεν ήταν τόσο η λέξη που θα χρησιμοποιηθεί αλλά .. όλα τα υπόλοιπα για τη σωστή απάντηση του ερωτήματος.

Όμως, εξακολουθεί να υπάρχει το επιχείρημα ".. στο δικό μου βαθμολογικό συμφωνήσμαε .." ;

Το επίσημο forum επικοινωνίας συντονιστών με ΚΕΕ που λειτουργεί από πέρισυ εξυπηρετεί ακριβώς αυτό το σκοπό. Να υπάρχουν κοινά κριτήρια βαθμολόγησης σε όλα τα ΒΚ.

Η ΚΕΕ ρωτήθηκε για το συγκεκριμένο ερώτημα ή έκανε κάθε ΒΚ ότι συμφώνησαν μεταξύ τους οι βαθμολογητές του;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: Sergio στις 06 Ιουν 2010, 01:03:57 ΜΜ
Προσωπικά συμφωνώ πως το ζητούμενο δεν ήταν τόσο η λέξη που θα χρησιμοποιηθεί αλλά .. όλα τα υπόλοιπα για τη σωστή απάντηση του ερωτήματος.

Όμως, εξακολουθεί να υπάρχει το επιχείρημα ".. στο δικό μου βαθμολογικό συμφωνήσμαε .." ;

Το επίσημο forum επικοινωνίας συντονιστών με ΚΕΕ που λειτουργεί από πέρισυ εξυπηρετεί ακριβώς αυτό το σκοπό. Να υπάρχουν κοινά κριτήρια βαθμολόγησης σε όλα τα ΒΚ.

Η ΚΕΕ ρωτήθηκε για το συγκεκριμένο ερώτημα ή έκανε κάθε ΒΚ ότι συμφώνησαν μεταξύ τους οι βαθμολογητές του;

Το έχω  αναφέρει και σε άλλο post: ενιαία γραμμή μεταξύ βαθμολογικών κέντρων δεν υπάρχει.
Και αυτό το forum επικοινωνίας συντονιστών, νομίζω πως δεν το εκμεταλλεύτηκαν όπως έπρεπε οι συντονιστες για την επικοινωνία μεταξύ τους.

evry

Γιώργο, χωρίς να σε ξέρω προσωπικά, επίτρεψέ μου να σου πω ότι είσαι άδικος με τους συντονιστές μας. Ειδικά φέτος με τον χαμό που έγινε αρκετοί συντονιστές ήρθαν σε επαφή και συμφώνησαν σε κοινό σχήμα βαθμολόγησης. Όσους συντονιστές ξέρω είναι πολύ υπεύθυνα άτομα και έκαναν ότι μπορούσαν για να γίνει όσο το δυνατόν πιο αντικειμενική βαθμολόγηση. Δεν ξέρω αν έγινε από όλους αλλά σίγουρα κρατήθηκε κοινή γραμμή από τους περισσότερους κάτι που δεν συνέβη σε κάνενα άλλο μάθημα!!!
Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα, σε πολλά βαθμολογικά γίνεται πολύ καλή δουλειά. Ξέρω βαθμολογικό στην Αθήνα που μέχρι στιγμής έχει μόνο 2 αναβαθμολογήσεις στο μάθημά μας!!!!
Επίσης να σημειώσω ότι δεν είμαι συντονιστής.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr