Γυμνάσιο > Γενικά

Αύξηση ωρών πληροφορικής στο νέο ωρολόγιο πρόγραμμα Γυμνασίου

(1/5) > >>

evry:
Δύο ώρες η πληροφορική στην Α' Γυμνασίου.
Λογικά σίγουρα η μια θα σπάει με τεχνολογία και η άλλη ή θα είναι θεωρία ή θα σπάει με άλλο μάθημα.
Σύμφωνα με την Αρχή Διατήρησης των ωρών ( :D) την ώρα την πήραμε από την Οικιακή Οικονομία!
Δηλαδή σε ένα γυμνάσιο μια καθηγήτρια Οικιακής Οικονομίας θα έχει το πολύ 4 ώρες Α' ανάθεσης!

aspd:
Ελπίζω να σπάει με κάτι και να μην είναι ολόκληρο το τμήμα!!!!!

ilias_s:
Δεν είναι το ιδανικό σενάριο αλλά είναι καλύτερο (μάλλον) από αυτό που υπήρχε 20 χρόνια τώρα. Σε πολλά περιφερειακά γυμνάσια (όπως αυτό που δουλεύω) που τα τμήματα δεν ήταν των 22+ και δεν έσπαγαν, η αλλαγή είναι σημαντική (έστω και για μία τάξη). Ας ελπίσουμε πως δεν θα μας πάρει άλλα 20 χρόνια μέχρι να μας παραχωρήσουν +1 ώρα και στα υπόλοιπα μονόωρα.

dski:
Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ η Υπουργική Απόφαση για τη διδασκαλία της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο. Δείτε σχετικά εδώ και εδώ.

Το τμήμα θα σπάει όταν οι μαθητές είναι πάνω από 21 και στην Α' Γυμνασίου το μάθημα θα γίνεται στο εργαστήριο σε συνεχόμενο δίωρο (μία ώρα "σπάσιμο" με τεχνολογία και μία ώρα με οικιακή οικονομία (έτσι οι καθηγητές οικιακής οικονομίας θα διατηρήσουν στις περισσότερες περιπτώσεις το ωράριό τους παρά το "κόψιμο" της μιας ώρας...))

Το συνεχόμενο δίωρο δεν είναι κακή ιδέα (θα μπορεί κανείς να ολοκληρώσει μεγαλύτερες δραστηριότητες ή να τις διδάξει πληρέστερα) αλλά προσωπικά δεν το θεωρώ και εντελώς απαραίτητο και νομίζω ότι θα περιπλέξει αρκετά τους προγραμματιστές (με δεδομένο και ότι συχνά οι καθηγητές τεχνολογίας και οικιακής οικονομίας είναι σε 2 ή 3 σχολεία).

Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι η εξέλιξη αυτή, σε συνδυασμό και με τις αλλαγές στο λύκειο, είναι θετική από κάθε άποψη για τον κλάδο μας. Είμαι πάντα πολύ επιφυλακτικός (καθώς εδώ και σχεδόν 15 χρόνια τα νέα για την πληροφορική (με ελάχιστες εξαιρέσεις) ήταν αρνητικά) αλλά τώρα φαίνεται ότι κάτι έγινε... Μακάρι αυτή η νέα κατάσταση να διατηρηθεί...

pgrontas:

--- Παράθεση ---Το συνεχόμενο δίωρο δεν είναι κακή ιδέα (θα μπορεί κανείς να ολοκληρώσει μεγαλύτερες δραστηριότητες ή να τις διδάξει πληρέστερα) αλλά προσωπικά δεν το θεωρώ και εντελώς απαραίτητο και νομίζω ότι θα περιπλέξει αρκετά τους προγραμματιστές (με δεδομένο και ότι συχνά οι καθηγητές τεχνολογίας και οικιακής οικονομίας είναι σε 2 ή 3 σχολεία).

--- Τέλος παράθεσης ---

Θεωρώ το συνεχόμενο δίωρο κακή ιδέα  επειδή απομακρύνει τα μαθήματα χρονικά.
Δηλαδή, οι μαθητές θα περιμένουν μία εβδομάδα για ανατροφοδότηση ή για να κάνουν ασκήσεις στο σπίτι.
Επίσης δεν λύνεται το πρόβλημα που είχαμε και με το μονόωρο, αν χαθεί ένα μάθημα θα μεσολαβήσουν πλέον δύο εβδομάδες ή και περισσότερο.

Προσωπικα θεωρώ ιδανικό για το μαθημά μας το 1 'θεωρία' και 1 εργαστήριο σε διαφορετικές μέρες της εβδομάδας.
Από την άλλη είναι θετικό που δεν χάνουν την ώρα τους οι συνάδελφοι.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση