Θέμα Γ

Ξεκίνησε από gpapargi, 23 Μαΐου 2011, 09:35:34 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

poursali

Παράθεση από: Sergio στις 23 Μαΐου 2011, 04:13:12 ΜΜ
Γιατί να τον δηλώσουν, αφού δε ζητάει πρόγραμμα..

Αυτή δεν ήταν η διαφωνία μας και πέρισυ ;;

σωστό και αυτό, αλλά πρέπει τουλάχιστον να αιτιολογηθεί η χρήση του πίνακα. διαφορετικά νομίζω χάνει από τη φιλοσοφία της άσκησης.
τουλάχιστον συμφωνούμε ότι πρέπει να κοπούν μονάδες;
και αν συμφωνούμε σε αυτό, συμφωνούμε ότι πρέπει όλοι όσοι διορθώνουν να κόψουν τις ίδιες;
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

dimpapadop

Πέρυσι, ναι, άντε να μπερδευτούν, από την εκφώνηση της άσκησης... δεν έχουν μεγάλη εμπειρία προγραμματισμού, αλλά φέτος, δύσκολο να μην κατάλαβαν από την 1η ματιά ότι δε χρειάζεται πίνακας. Βέβαια, αν το έλυσε μαθητής με 2δ πίνακα, και 1δ, θα ξεκ@@@θηκε στη δουλειά....  :D σε σχέση με αυτά τα λίγα που θα έπρεπε να κάνει αν δεν χρησιμοποιούσε πίνακα.

τώρα και εγώ συμφωνώ ότι και πέρυσι και φέτος, ΚΑΘΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ λύση είναι αποδεκτή, οπότε, γιατί να μην έχουν δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν πίνακα; Ο ptsiotakis είπε ένα μέγεθος δεκτό π.χ. (και σωστά άλλοι συνάδελφοι ανέφεραν ότι πρόκειτε για αλγόριθμο)  ::)

Stefevan

Μετά από ότι έγινε στα άλλα μαθήματα νομίζω πως δεν πρέπει να κοπούν μονάδες(για κάτι σωστό- που τρέχει - που έχει το ίδιο αποτέλεσμα). Πάντως κανένας μαθητής δε γνωρίζει πόσοι μπορούν να εξεταστούν στον ΑΣΕΠ (και δεν τους αφορά)  :P

alpapanto

Θεωρω οτι λιγα θα ειναι τα γραπτα με πινακα, αλλα δεν μπορουμε να λεμε: "περυσι δεν ηταν ξεκαθαρο, φετος ειναι"  και οτι κοβουμε περισσοτερα απο περυσι...Ακριβως τα ιδια! Καλως ή κακώς ,νομιζω οτι δε χρειαζεται να αναλυθει αλλο, εγινε περυσι..

poursali

Παράθεση από: ptsiotakis στις 23 Μαΐου 2011, 03:45:42 ΜΜ
495.000.000 είναι οι κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο ΑΣΕΠ...

Έχουν δικαίωμα, δεν έχουν;

αυτό που το λέει στο βιβλίο; δεν το βρίσκω  :angel:
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

mbathas

Παράθεση από: alpapanto στις 23 Μαΐου 2011, 04:36:59 ΜΜ
Χωρις καμια διαθεση αντιπαραθεσης-ειρωνειας, πιστευω οτι οσοι περυσι υποστηριζαν τη χρηση πινακα, πρεπει να τη δεχτουν χωρις 2η κουβεντα και φετος...

Μπορει να "φωναζε" για καποιους. Για άλλους όμως μπορει να εγινε πιο ...δυσκολο αφου αντι να ζηταει το συνολικο αριθμο αγωνιζομενων, επρεπε να υπολογισθει ο συνολικος αριθμος των συμμετεχοντων(μεσω της ΟΣΟ)
Συμφωνουμε οτι "ξεχειλωνει" το πραγμα, αλλα εμεις φταιμε γι αυτο , που δεν το ξεκοψαμε περυσι. Και συμφωνω επισης πων οπωσδηποτε πρεπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να ξεκαθαριστει..
Θα συμφωνήσω μαζί σου αλλά και να διαφωνούσα, το ίδιο είναι, αφού δεύτερη κουβέντα δεν επιτρέπεις άλλωστε...
Λυπάμαι πραγματικά,γιατί όλο και περισσότερο εδώ στο στέκι διαβάζω εκφράσεις τουλάχιστον ατυχείς για να μην πω τίποτε χειρότερο...
Anyway προσπερνώντας τα περί δεύτερης κουβέντας, τουλάχιστον μπορούμε να κάνουμε και από εδώ μέσα μια συντονισμένη ενέργεια-πρόταση για να ξεκαθαριστεί αυτή η "γκρίζα ζώνη".
Μιχάλης Μπάθας
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής

alpapanto

Παράθεση από: mbathas στις 23 Μαΐου 2011, 04:49:13 ΜΜ
Θα συμφωνήσω μαζί σου αλλά και να διαφωνούσα, το ίδιο είναι, αφού δεύτερη κουβέντα δεν επιτρέπεις άλλωστε...
Λυπάμαι πραγματικά,γιατί όλο και περισσότερο εδώ στο στέκι διαβάζω εκφράσεις τουλάχιστον ατυχείς για να μην πω τίποτε χειρότερο...
Ισως δε διαβασες την πρωτη μου φραση. και για να στο επιβεβαιωσω παιρνω πισω την επιμαχη-ατυχη φραση μου, ζητωντας σου συγνωμη, αν σε εθιξα. Δεν υπηρχε προθεση. το "χωρις 2η κουβεντα" απλα το εγραψα για να επισημανω πως οτι καναμε περυσι δεν μπορουμε να το αναιρεσουμε φετος.

mbathas

Παράθεση από: alpapanto στις 23 Μαΐου 2011, 04:53:30 ΜΜ
Ισως δε διαβασες την πρωτη μου φραση. και για να στο επιβεβαιωσω παιρνω πισω την επιμαχη-ατυχη φραση μου, ζητωντας σου συγνωμη, αν σε εθιξα. Δεν υπηρχε προθεση. το "χωρις 2η κουβεντα" απλα το εγραψα για να επισημανω πως οτι καναμε περυσι δεν μπορουμε να το αναιρεσουμε φετος.
Anyway προσπερνώντας τα περί δεύτερης κουβέντας, τουλάχιστον μπορούμε να κάνουμε και από εδώ μέσα μια συντονισμένη ενέργεια-πρόταση για να ξεκαθαριστεί αυτή η "γκρίζα ζώνη".
Μιχάλης Μπάθας
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής

alpapanto

Παράθεση από: mbathas στις 23 Μαΐου 2011, 04:54:52 ΜΜ
Anyway προσπερνώντας τα περί δεύτερης κουβέντας, τουλάχιστον μπορούμε να κάνουμε και από εδώ μέσα μια συντονισμένη ενέργεια-πρόταση για να ξεκαθαριστεί αυτή η "γκρίζα ζώνη".
Συμφωνω, αν και επρεπε ηδη να την ειχαμε κανει. Οι "διαφωνιες" μας ειναι το λιγοτερο, τα παιδια πρεπει να σκεφτομαστε και πως θα βαλουμε "ταξη" στο μυαλο τους...

Obelix

Αν ένας μαθητής όριζε ως min το 100 αντί του 101, πόσα μόρια πιστεύετε ότι θα έπρεπε να χάσει; Προσωπικά 1...

petrosp13

Εγώ προσωπικά μπορεί και να μην έκοβα καθόλου, θεωρώντας πρακτικά απίθανο να έχουν όλοι οι υποψήφιοι βαθμό στο 100, αλλά και πάλι είναι προσωπικό το θέμα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

alpapanto

Παράθεση από: Obelix στις 23 Μαΐου 2011, 04:57:57 ΜΜ
Αν ένας μαθητής όριζε ως min το 100 αντί του 101, πόσα μόρια πιστεύετε ότι θα έπρεπε να χάσει; Προσωπικά 1...
και κανενα μη σου πω...ειδικα να ειχε βαλει στην αρχη ονομα_min<--ονομα

themata

και min να βαλεις το 100
αν στην συνθηκη βαλεις ανισοϊσότητα (Αν βαθμος <=min τότε) σωστός είσαι

kpde

Παράθεση από: Obelix στις 23 Μαΐου 2011, 04:57:57 ΜΜ
Αν ένας μαθητής όριζε ως min το 100 αντί του 101, πόσα μόρια πιστεύετε ότι θα έπρεπε να χάσει; Προσωπικά 1...

κάτι χάνω.. ποιό είναι το λάθος με το 100?

mbathas

Παράθεση από: alpapanto στις 23 Μαΐου 2011, 04:57:21 ΜΜ
Συμφωνω, αν και επρεπε ηδη να την ειχαμε κανει. Οι "διαφωνιες" μας ειναι το λιγοτερο, τα παιδια πρεπει να σκεφτομαστε και πως θα βαλουμε "ταξη" στο μυαλο τους...
Τελειώνοντας, να πω ότι δεν έθιξα καθόλου το ζήτημα της βαθμολόγησης ,αυτό είναι ένα άλλο κομμάτι.
Απλά προσπάθησα να κάνω μία σύγκριση μεταξύ των δύο θεμάτων (2010-2011) που συνοψίζεται στα εξής,κατά τη γνώμη μου πάντα:
1) το 3ο του 2010,καλώς ή κακώς, στο μυαλό του ταλαίπωρου μέσου υποψηφίου χτύπησε το αντανακλαστικό "ΠΙΝΑΚΕΣ" και έτσι ακολούθησε τον ασφαλή αυτό δρόμο...
2) το φετινό 3ο, θεωρώ ότι δεν οδηγούσε τον μέσο υποψήφιο στη χρήση πινάκων...
Τέλος πάντων,αυτό που καίει τώρα είναι το θέμα της βαθμολόγησης και να τηρηθεί μια κοινή γραμμή.
Πάντα υποστήριζα και υποστηρίζω ότι στη βάρβαρη αυτή διαδικασία των Πανελλαδικών ακόμη και το 1 μόριο μετράει,είναι τεράστια ευθύνη η βαθμολόγηση και πολύ σημαντική η τήρηση κοινής γραμμής απ'όλους.

Μιχάλης Μπάθας
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής