ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gkatsion

(Το αν κάνω πράγματα για τον κλάδο, και αν προσπαθώ για όλους όσους συμμετέχουν σε αυτόν, το ξέρουν οι
πάρα πολλοί άξιοι συνάδελφοι μου, που έχουμε συνεργαστεί τόσες φορές. Πάρα πολλοί από αυτούς με άλλο
βασικό πτυχίο και MSc σε Πληροφορική, και άλλοι απόφοιτοι των ΤΕΙ Πληροφορικής)

Αλλά μιας και θέλεις να το συζητήσουμε.....

Εσύ αγαπητή συνάδελφε από όλο το μήνυμα να διαβάζεις το υστερόγραφο!!

Ο κλάδος είναι διαιρεμένος με τον χειρότερο τρόπο εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Εσύ τώρα το κατάλαβες;;

για απάντησε μας λοιπόν.... που ήταν όλοι αυτοί οι συνάδελφοι όταν:

-- 1500 συνάδελφοι μας από τους χαμηλού επίπέδου απόφοιτους του πολυτεχνείου
    και των πανεπιστημίων πήγαν στα δημοτικά (επειδή αυτοί που πρόλαβαν να μπουν πρώτοι με οποιονδήποτε τρόπο
    δεν αντέδρασαν, και οι περισσότεροι είναι στην οργανικούλα τους και ούτε τώρα έχουν πάρει χαμπάρι κάτι!!)
-- όταν αφαιρούσαν σταδιακά τις ώρες από το λύκειο και δεν έδιναν 2η στο γυμνάσιο (για να μπορέσουμε να
   πάρουμε όλοι θέσεις, και όχι μόνο οι 3000+ που μπήκαν από το 2002 ως το 2006 από οποιαδήποτε από 65+ σχολές
   και με διαφορετικούς τρόπους και με διαφορετικά θέματα)
-- δίναμε με άλλα θέματα εξετάσεις, και με άλλο βαθμό δυσκολίας, αλλά για τις ίδιες διεκδικούμενες θέσεις

Και όσον αφορά αυτό για τον ΑΣΕΠ, δες τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ του 2009 που είναι ο μοναδικός που
δώθηκε με κοινά θέματα. Τα αποτελέσματα μιλάνε από μόνα τους. (400/4000 επιτυχόντες ΠΕ19, και 20/3500 ΠΕ20)

Υ.Γ επειδή δίνεις σημασία σε υστερόγραφα. Ναι μου την σπάει ο απόφοιτος ενός ΤΕΙ όχι πληροφορικής,
(και αυτός με τα σεμινάρια), που έχει κάνει 10-15 μαθήματα πληροφορικής (ή 400 ώρες σεμινάριο),
που έκανε 2-12 μήνες μάθημα και διορίστηκε (ή μόνο από τα σεμινάρια), μετατέθηκε, πήγε στην οργανικούλα του,
μέχρι το 1993-2004, και από τότε δεν τον έχει δει κανείς, πουθενά, σε κανένα αγώνα, σε καμία ένωση, σε καμία
διεκδίκηση. Με συγχωρείς πολύ. Αλλά πιο πολύ ΔΙΑΙΡΕΣΗ από τον κλάδο μας, ΠΟΥΘΕΝΑ.
Μόνοι τους οι συνάδελφοι διαιρούνται από τον κλάδο. Δεν τους διαίρεσε κανένας από εμάς.
Και να τα αποτελέσματα.

Υ.Γ.2 πάντα φυσικά υπάρχουν οι φωτεινές εξαιρέσεις, που επιβεβαιώνουν τον κανόνα!




Παράθεση από: Eri στις 29 Μαΐου 2015, 01:39:30 ΜΜ
Όλα τελικά έχουν την ερμηνεία τους!!

Όταν και εμείς οι ίδιοι δε γουστάρουμε τους υπόλοιπους και μόνο εμείς είμαστε οι καθηγηταραδες και όχι οι αλλοι του κλάδου γιατί είναι αυτοματιστες, τειτζηδες, αγραμματοι κ.ο.κ. και ας πέρασαν ασεπ γραπτό οι περισσότεροι...
Λυπάμαι πολύ για ορισμένους. .. ακόμη και τώρα που ο κλάδος υπέστη μεγάλη ήττα, αυτοί το χαβά τους.
Ας διαιρεθει λοιπόν ο κλάδος. .. τι μας έμεινε;
Λυπάμαι πολύ και σταματώ πλέον να ασχολούμαι ... Νομίζω ότι πήραμε αυτό που μας άξιζε! !!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

Empire

Παράθεση από: gkatsion στις 29 Μαΐου 2015, 02:16:26 ΜΜ
(Το αν κάνω πράγματα για τον κλάδο, και αν προσπαθώ για όλους όσους συμμετέχουν σε αυτόν, το ξέρουν οι
πάρα πολλοί άξιοι συνάδελφοι μου, που έχουμε συνεργαστεί τόσες φορές. Πάρα πολλοί από αυτούς με άλλο
βασικό πτυχίο και MSc σε Πληροφορική, και άλλοι απόφοιτοι των ΤΕΙ Πληροφορικής)

Αλλά μιας και θέλεις να το συζητήσουμε.....

Εσύ αγαπητή συνάδελφε από όλο το μήνυμα να διαβάζεις το υστερόγραφο!!

Ο κλάδος είναι διαιρεμένος με τον χειρότερο τρόπο εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Εσύ τώρα το κατάλαβες;;

για απάντησε μας λοιπόν.... που ήταν όλοι αυτοί οι συνάδελφοι όταν:

-- 1500 συνάδελφοι μας από τους χαμηλού επίπέδου απόφοιτους του πολυτεχνείου
    και των πανεπιστημίων πήγαν στα δημοτικά (επειδή αυτοί που πρόλαβαν να μπουν πρώτοι με οποιονδήποτε τρόπο
    δεν αντέδρασαν, και οι περισσότεροι είναι στην οργανικούλα τους και ούτε τώρα έχουν πάρει χαμπάρι κάτι!!)
-- όταν αφαιρούσαν σταδιακά τις ώρες από το λύκειο και δεν έδιναν 2η στο γυμνάσιο (για να μπορέσουμε να
   πάρουμε όλοι θέσεις, και όχι μόνο οι 3000+ που μπήκαν από το 2002 ως το 2006 από οποιαδήποτε από 65+ σχολές
   και με διαφορετικούς τρόπους και με διαφορετικά θέματα)
-- δίναμε με άλλα θέματα εξετάσεις, και με άλλο βαθμό δυσκολίας, αλλά για τις ίδιες διεκδικούμενες θέσεις

Και όσον αφορά αυτό για τον ΑΣΕΠ, δες τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ του 2009 που είναι ο μοναδικός που
δώθηκε με κοινά θέματα. Τα αποτελέσματα μιλάνε από μόνα τους. (400/4000 επιτυχόντες ΠΕ19, και 20/3500 ΠΕ20)

Υ.Γ επειδή δίνεις σημασία σε υστερόγραφα. Ναι μου την σπάει ο απόφοιτος ενός ΤΕΙ όχι πληροφορικής,
(και αυτός με τα σεμινάρια), που έχει κάνει 10-15 μαθήματα πληροφορικής (ή 400 ώρες σεμινάριο),
που έκανε 2-12 μήνες μάθημα και διορίστηκε (ή μόνο από τα σεμινάρια), μετατέθηκε, πήγε στην οργανικούλα του,
μέχρι το 1993-2004, και από τότε δεν τον έχει δει κανείς, πουθενά, σε κανένα αγώνα, σε καμία ένωση, σε καμία
διεκδίκηση. Με συγχωρείς πολύ. Αλλά πιο πολύ ΔΙΑΙΡΕΣΗ από τον κλάδο μας, ΠΟΥΘΕΝΑ.
Μόνοι τους οι συνάδελφοι διαιρούνται από τον κλάδο. Δεν τους διαίρεσε κανένας από εμάς.
Και να τα αποτελέσματα.

Υ.Γ.2 πάντα φυσικά υπάρχουν οι φωτεινές εξαιρέσεις, που επιβεβαιώνουν τον κανόνα!

Έτσι είναι δυστυχώς....διαμορφώθηκε ένα πλαίσιο κλάδου περιστασιακών/ευκαιριακών διεκδικήσεων και όταν επήλθε το "βόλεμα" των διαφόρων ("άσχετων") κλάδων και τμημάτων στον κλάδο της Πληροφορικής....THE END!!!!
Ότι ακριβώς αναφέρω στο προηγούμενο post.....!!!!

gkatsion

#137
Δυστυχώς αγαπητέ συνάδελφε, έτσι είναι.

Δεν είναι λίγες οι φορές που οι εχθρικές ειδικότητες (βλέπε ΠΕ04....), αναφέρονται στον κλάδο μας ως κλαδο
της λούφας, του βολέματος, του γρήγορου διορισμού με τα σεμινάρια, και της ώρας του παιδιού από άσχετους.

Εμείς οι τυχάρπαστοι των πολυτεχνείων και των πανεπιστημίων τα κάναμε αυτά; Η οι άλλοι ικανότατοι των
άσχετων ΤΕΙ και των σεμιναρίων; Για να μας πει η συναδέλφισα που είναι τόσο έμπειρη και ξέρει...

( Υ.Γ. υπήρχε εδώ ένα υστερόγραφο, το οποίο αφαίρεσα μετά από σκέψη...)
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

demodosm

Δυστυχώς .... αυτές είναι αλήθειες...
Σε πρόσφατη συνάντηση για δίορθωση κατάλαβα οι συνάδελφοι .... Πε19 απο μαθηματικό, Φυσικούς, Χημικούς κλπ
αισθάνονται πιο πολύ μαθηματικοί , φυσικοί, Χημικοί κλπ.....
Στην ερώτηση τι κάνουμε τώρα.... η απάντηση ήταν "Εντάξει... θα κάνουμε μαθηματικά ή θα κάνουμε μετάταξη στην αρχική μας
ειδικότητα. Αυτοί που είναι μόνο Πληροφορικοί τι θα κάνουν....".
Ισως ... να ζητήσουμε να δωθεί όσοι θέλουν να κάνουν εθελούσια μετάταξη στην ειδικοτητά τους....

Ομως νομίζω ότι χάνουμε το στόχο μας .... στόχο θα πρέπει να είναι η αναβάθμιση του μαθήματος....
Και ας σταματήσουμε να είμαστε τα παιδιά για όλες τις δουλειές....

pthomop

οι βολεμένοι φυσικομαθηματικοί της δεκαετίας του 90 που έχουν πιάσει τις οργανικές στα γυμνάσια ας διεκδικήσουν ώρες από την πραγματική ειδικότητα τους για να μπορέσουμε να βρούμε και κάποια ώρα εμείς που έχουμε όρεξη για δουλειά. Φέτος γνώρισα έναν 'δικό' μας Μαθηματικό που προς τιμή του διδάσκει το original μάθημα του φέτος.

Και είναι τόσο βολεμένοι και βολεμένες που δεν έκαναν καμία αντίδραση, ουτε μια διαμαρτυρία για την συγχώνευση του μαθήματος στην Γ Γυμνασίου με την Τεχνολογία. Ενώ οι Τεχνολόγοι μέσα σε 48 ώρες απόκτησαν από την πλήρη εξαφάνιση τους από τα Γυμνάσια βρέθηκαν και με μάθημα στην Γ.
Ας αφήσουν λοιπόν κάποιες άσκετες κυράτσες τα εργόχειρα και τις βελόνες και να αρχίσουν να δουλεύουν μήπως και η ειδικότητα αναβαθμιστεί. Φτάνει πια με μερικούς έχοντες οργανική στα λύκεια( και μάλιστα γνωρίζω περίπτωση υποδιευθυντή) , να μην διδάσκουν ΑΕΠΠ και να στέλνουν τα παιδιά στα εργαστήρια να παίζουν στο διαδίκτυο διότι το μάθημα το μαθαίνουν στο φροντιστήριο.
Η δυσφήμιση της ειδικότητας ξεκινά από αυτούς . Τι σύμπτωση! Όλες οι περιπτώσεις που γνωρίζω διορισμένοι πριν το 2000.
ΤΥΧΑΙΟ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!!

pthomop

Παράθεση από: demodosm στις 29 Μαΐου 2015, 04:26:41 ΜΜ
Δυστυχώς .... αυτές είναι αλήθειες...
Σε πρόσφατη συνάντηση για δίορθωση κατάλαβα οι συνάδελφοι .... Πε19 απο μαθηματικό, Φυσικούς, Χημικούς κλπ
αισθάνονται πιο πολύ μαθηματικοί , φυσικοί, Χημικοί κλπ.....
Στην ερώτηση τι κάνουμε τώρα.... η απάντηση ήταν "Εντάξει... θα κάνουμε μαθηματικά ή θα κάνουμε μετάταξη στην αρχική μας
ειδικότητα. Αυτοί που είναι μόνο Πληροφορικοί τι θα κάνουν....".
Ισως ... να ζητήσουμε να δωθεί όσοι θέλουν να κάνουν εθελούσια μετάταξη στην ειδικοτητά τους....

Ομως νομίζω ότι χάνουμε το στόχο μας .... στόχο θα πρέπει να είναι η αναβάθμιση του μαθήματος....
Και ας σταματήσουμε να είμαστε τα παιδιά για όλες τις δουλειές....
Και αυτή είναι η αλήθεια.¨"Σκασίλα μου τι θα γίνει η Πληροφορική στα σχολεία. Έχω πτυχίο μαθηματικού και δεν με νοιάζει". Ο συγκεκριμένος διδάσκει οργανικά σε λύκειο της Γ Αθήνας και έχει χαρακτηριστεί ο γραφικός της συγκεκριμένης πόλης.

demodosm

Οχι... δεν είναι Γ' Αθήνας οι περιπτώσεις που αναφέρω... αλλά δυστυχώς φαίνεται οτι το φαινόμενο είναι γενικό...

fof

Παράθεση από: gkatsion στις 29 Μαΐου 2015, 02:41:33 ΜΜ
Δυστυχώς αγαπητέ συνάδελφε, έτσι είναι.

Δεν είναι λίγες οι φορές που οι εχθρικές ειδικότητες (βλέπε ΠΕ04....), αναφέρονται στον κλάδο μας ως κλαδο
της λούφας, του βολέματος, του γρήγορου διορισμού με τα σεμινάρια, και της ώρας του παιδιού από άσχετους.

Εμείς οι τυχάρπαστοι των πολυτεχνείων και των πανεπιστημίων τα κάναμε αυτά; Η οι άλλοι ικανότατοι των
άσχετων ΤΕΙ και των σεμιναρίων; Για να μας πει η συναδέλφισα που είναι τόσο έμπειρη και ξέρει...

( Υ.Γ. υπήρχε εδώ ένα υστερόγραφο, το οποίο αφαίρεσα μετά από σκέψη...)


Πες τα συνάδελφε! Έχεις απόλυτο δίκο ... συμφωνώ μαζί σου.! Ποιος Κουράκης .. ποιος Μπαλτάς;; Ενότητα ;  υπάρχουν πολλοί κουτοί.. άσχετοι και Προβοκάτορες στον κλάδο αυτόν.. Πραγματικά!


demodosm

Καλά .... εσείς της τριτοβάθμιας δεν καταλαβένεται ότι είχατε την αφροκρεμα ... χάρη στα
μαθήματα κατεύθυνσης πληροφορικής στο Λύκειο.
Αν θέλετε να έχετε Φοιτητές που μπένουν με Χημεία θα τους έχετε... ή μάλλον δεν θα τους έχετε...

Σιγά μην προτρέψω μαθητές να πάνε σε σχολές Πληροφορικής .... μακριά θα τους λέω...
Σιγά μην κάτσω να κάνω πάλι "Ωρα του κώδικα"....

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: demodosm στις 29 Μαΐου 2015, 05:53:27 ΜΜ
Καλά .... εσείς της τριτοβάθμιας δεν καταλαβένεται ότι είχατε την αφροκρεμα ... χάρη στα
μαθήματα κατεύθυνσης πληροφορικής στο Λύκειο.
Αν θέλετε να έχετε Φοιτητές που μπένουν με Χημεία θα τους έχετε... ή μάλλον δεν θα τους έχετε...

Σιγά μην προτρέψω μαθητές να πάνε σε σχολές Πληροφορικής .... μακριά θα τους λέω...
Σιγά μην κάτσω να κάνω πάλι "Ωρα του κώδικα"....

Δεν νομιζω οτι αυτή ακριβως η ερμηνεία των πανεπιστημιακών..

Diotima

Άρχισαν οι αντιδράσεις από την Τριτοβάθμια την επόμενη ακριβώς μέρα!!!
Υπάρχει ελπίδα, επιτέλους!

Ο πρόεδρος του Αριστοτέλειου είναι ένας από τους 9 προέδρους που είχαν στείλει επιστολή αντίδρασης στο ΥΠΟΠΑΙΘ και ζήτησαν να εξετάζονται τα παιδιά στην ΑΕΠΠ και όχι στη Χημεία για όλα τα τμήματα Πληροφορικής από το 2ο πεδίο και υποστήριξαν τη λάθος σύνδεση της Πληροφορικής με σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης.

Μακάρι να μαζευτούν όλων των προέδρων οι υπογραφές, τώρα θα φανεί ποιος αγαπάει την επιστήμη του και θέλει την επιβίωση της και τα πνευματικά του παιδιά που τη διδάσκουν στα σχολεία.
Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει να δεχθούν την εισαγωγή όλων των τμημάτων στο 2ο πεδίο χωρίς εξέταση στην ΑΕΠΠ, αλλά δεν πιστεύω ότι είναι τόσο ανόητοι.

gkatsion

Δεν υπήρξε ποτέ ενότητα. Ποτέ! Φρόντισαν για αυτό οι προβοκάτορες του μαθήματος, και εκπρόσωποι του
κλάδου στην βθμια εκπαίδευση από παλιά.

Υ.Γ. Συγνώμη που είμαι κουτός, άσχετος και προβοκάτορας επειδή δεν έχει "διδαχθεί" ποτέ τμήμα μου
χαλαρώνω στο ιντερνετ, επειδή κάνω το μάθημα μου, επειδή προσπαθώ να το αγαπήσουν τα παιδιά,
αλλά κάποιοι το είχαν βεβηλώσει, χρόνια πριν εμφανιστώ εγώ στην εκπαίδευση. Συγνώμη...

Παράθεση από: fof στις 29 Μαΐου 2015, 05:13:39 ΜΜ
Πες τα συνάδελφε! Έχεις απόλυτο δίκο ... συμφωνώ μαζί σου.! Ποιος Κουράκης .. ποιος Μπαλτάς;; Ενότητα ;  υπάρχουν πολλοί κουτοί.. άσχετοι και Προβοκάτορες στον κλάδο αυτόν.. Πραγματικά!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

Vangelis

Να που μέσα στην στενοχώρια για τους αναγκέφαλους του Υπουργείου μας, βγήκαν και όλοι οι δικοί μας πικραμμένοι της Πληροφορικής να πούνε τον καυμό τους για "άσχετους" που προέρχονται απο τα ΤΕΙ ή διορίστηκαν πρίν 20 χρόνια στον κλάδο με άλλο πτυχίο.

Καθηγηταράδες όλοι αλλά όχι στην αξιολόγηση (με διάφορες δικαιολογίες).

Δυστηχώς δεν έχουν καταλάβει τίποτα και δεν νομίζω ότι και οι συμμερινές εξελίξεις θα τους ξυπνήσουν.  Η αναζήτηση εσωτερικών εχθρών είναι μια κοινή διαδικασία και εφαρμόζεται απο την κυβέρνηση μέχρι τις ενώσεις.

Τεστ νοημοσύνης Πληροφορικών:
Σε μια  επιχείρηση  προσλαμβάνουν ένα πτυχιούχο ΕΜΠ πληροφορικής και έναν απο τα ΤΕΙ Λαμίας (η αν θέλετε από σεμινάρια Πληροφορικής).  Μετα απο 3 χρόνια βρίσκονται στην ανάγκη να απολύσουν τον ένα από τους δύο.
Ποιόν θα κρατήσουν και ποιόν θα απολύσουν;
Απάντηση 1: Θα κοιτάξουν τι πτυχία έχουν και θα κρατήσουν αυτόν του ΕΜΠ.
Απάντηση 2: Σκασίλα τους τι πτυχία έχουν,  γνωρίζουν στην πράξη  ποιός είναι ο καλύτερος και θα κρατήσουν αυτόν.
Απάντηση 3:  Περιμένω να πάρει θέση η ΕΠΕ.

gkatsion

ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ