Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

gthal

Εξάλλου το θέμα έχει αλλάξει πλέον (επιτέλους)
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

karaberis

100, 100, κατοστάρα-εκατό (σελίδες για ένα θέμα συζήτησης)  ;D >:D ;D :laugh: :D ::) >:D :laugh: :angel: ;D

KANARINI

καλά πριν το κλειδώσετε δεν απαντάτε και σ αυτό: θα κοπούν μόρια αν στην εύρεση θέσης του περσυνού πρωταθλητή γίνει αναζήτηση στο όνομά του και όχι στην επίδοσή του;;;

gthal

KANARINI
(ελπίζω να μην είσαι μεταμφιεσμένο "παπαγαλάκι"  ;D )
αυτό (όπως και όλη η βαθμολόγηση εν τέλει) είναι στην κρίση του βαθμολογητή.
Αλλά νομίζω πως αν κάποιος είναι αρκετά επιεικής ώστε να μη σου κόψει μονάδες για τη χρήση πίνακα,
μάλλον δεν θα σου κόψει και για τούτο.
Αν σου κόψει για το πρώτο, πάλι δεν θα χρειαστεί να κόψει και για αυτό (γιατί και θα έχει ξεδιψάσει αλλά και δεν θα έχει άλλες μονάδες  :D )
Προσωπικές μου εκτιμήσεις βέβαια αυτές, και δεν είμαι βαθμολογητής.
Σκέφτομαι όπως θα σκεφτόμουν αν ήμουν :)
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

mbathas

Παράθεση από: KANARINI στις 30 Μαΐου 2010, 10:19:01 ΜΜ
καλά πριν το κλειδώσετε δεν απαντάτε και σ αυτό: θα κοπούν μόρια αν στην εύρεση θέσης του περσυνού πρωταθλητή γίνει αναζήτηση στο όνομά του και όχι στην επίδοσή του;;;
το λογικό είναι να κοπεί κάτι,νομίζω δεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης,ή σου ήρθε εκείνη τη στιγμή στο μυαλό ή δε σου ήρθε...
Μιχάλης Μπάθας
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής

sarakiniotis

#1490
...ας κλεισουμε !!

Αλεξόπουλος Ανδρέας

Παράθεση από: mbathas στις 30 Μαΐου 2010, 10:30:25 ΜΜ
το λογικό είναι να κοπεί κάτι,νομίζω δεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης,ή σου ήρθε εκείνη τη στιγμή στο μυαλό ή δε σου ήρθε...

τότε μάλλον κι εκεί θα κόψουν μονάδες από όλους. όσοι έχω μιλήσει εγώ πάντως με το όνομα έχουν κάνει την αναζήτηση. που μάλλον είναι το πρώτο που σου έρχεται στο μυαλό. ε και δε θεωρώ ότι είναι λάθος. μη τρελαθούμε κι όλας. αθλητές είναι, άρα διαφορετικά ονόματα θα έχουν, ακόμα κι αν δε το λέει στην εκφώνηση.

και τις λύσεις της ΕΠΥ άμα δείτε με τους πίνακες, βάση του ονόματος κάνει την αναζήτηση στο τέλος

mbathas

Υπήρξε σημείωση που έλεγε ότι επιδόσεις είναι διαφορετικές μεταξύ τους ενώ για τα ονόματα όχι.
Αυτό το σημείο δεν έχει καμία σχέση με τη χρήση πίνακα ή όχι στο ίδιο θέμα.Δεν πέφτει σε καμία γκρίζα ζώνη του βιβλίου.
Στην πρώτη γρήγορη λύση του θέματος κι έγώ το έλυσα ψάχνοντας όνομα,όμως η λύση αυτή χωλαίνει ξεκάθαρα.
Μην καταλήξουμε να ευτελίσουμε μόνοι μας το μάθημα...
Μιχάλης Μπάθας
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής

Αλεξόπουλος Ανδρέας

Παράθεση από: mbathas στις 30 Μαΐου 2010, 10:46:57 ΜΜ
Υπήρξε σημείωση που έλεγε ότι επιδόσεις είναι διαφορετικές μεταξύ τους ενώ για τα ονόματα όχι.
Αυτό το σημείο δεν έχει καμία σχέση με τη χρήση πίνακα ή όχι στο ίδιο θέμα.Δεν πέφτει σε καμία γκρίζα ζώνη του βιβλίου.
Στην πρώτη γρήγορη λύση του θέματος κι έγώ το έλυσα ψάχνοντας όνομα,όμως η λύση αυτή χωλαίνει ξεκάθαρα.
Μην καταλήξουμε να ευτελίσουμε μόνοι μας το μάθημα...

τέλος πάντων, ας μη διαφωνήσουμε και για αυτό!! μάλλον έχεις δίκιο. ίσως είναι ένα ακόμα σημείο που μέχρι τώρα δε το είχε προσέξει κανένας.

Σπύρος Δουκάκης

Είναι σωστή η παρατήρηση.
Ωστόσο αγαπητοί επειδή η ΚΕΕ υπολόγιζε στη λύση χωρίς πίνακα, είχε την ανάγκη να πει ότι είναι διαφορετικές οι επιδόσεις, χωρίς να ενδιαφέρεται για τα ονόματα. Παρόλα αυτά δεν ξέρω αν αφορά αυτό τη λύση. Θυμίζω το αντίστοιχο παλαιότερο θέμα:

Μια αλυσίδα ξενοδοχείων έχει 5 ξενοδοχεία. Σε ένα μονοδιάστατο πίνακα ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ[5] καταχωρούνται τα ονόματα των ξενοδοχείων. Σε ένα άλλο δισδιάστατο πίνακα ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ[5,12] καταχωρούνται οι εισπράξεις κάθε ξενοδοχείου για κάθε μήνα του έτους 2001, έτσι ώστε στην i γραμμή καταχωρούνται οι εισπράξεις του i ξενοδοχείου. Να αναπτύξετε αλγόριθμο, ο οποίος:
α. διαβάζει τα στοιχεία των δύο πινάκων
β. εκτυπώνει το όνομα κάθε ξενοδοχείου και τις ετήσιες εισπράξεις του για το έτος 2001
γ. εκτυπώνει το όνομα του ξενοδοχείου με τις μεγαλύτερες εισπράξεις για το έτος 2001.

που δεν απαιτούσε κάτι τέτοιο και δεν το διευκρίνιζε κιόλας.

Αλεξόπουλος Ανδρέας

Παράθεση από: sdoukakis στις 30 Μαΐου 2010, 10:59:46 ΜΜ
Είναι σωστή η παρατήρηση.
Ωστόσο αγαπητοί επειδή η ΚΕΕ υπολόγιζε στη λύση χωρίς πίνακα, είχε την ανάγκη να πει ότι είναι διαφορετικές οι επιδόσεις, χωρίς να ενδιαφέρεται για τα ονόματα. Παρόλα αυτά δεν ξέρω αν αφορά αυτό τη λύση. Θυμίζω το αντίστοιχο παλαιότερο θέμα:


κι εγώ αυτό νομίζω. δε περίμεναν λύση με πίνακες άρα με τον άλλο τρόπο δε πρόκειται να χρειαζόταν να γίνουν συγκρίσεις με τα ονόματα παρά μόνο με τις επιδόσεις τις οποίες είχε αναφέρει ότι είναι διαφορετικές

Άρης Κεσογλίδης

Συνάδελφοι, έχω αναρτήσει τη γνώμη μου στη σελίδα [84] και το θύμησα και αργότερα και δεν πήρα καμία απάντηση.......

Ας το δουν όσοι υποστηρίζουν ότι το Θέμα Γ ΔΕΝ λύνεται με πίνακες και ας απαντήσει κάποιος ΤΙ δεν στέκει από όσα λέω.......
ΠΑΡΑΚΑΛΩ για κάποια απάντηση από το "αντίπαλο στρατόπεδο"! >:D :)

Διαβάζω σχόλια, και γράφω, γιατί είναι 2 τα μεγάλα θέματα που τίθενται εδώ:
1) να ξεχωρίσουμε τον αλγόριθμο σε ψευδογλώσσα από το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ
2) να μην χαθεί ούτε ένα μόριο απο μαθητές που χρησιμοποίησαν πίνακες γιατί κρίνεται το μέλλον τους, και όχι να λέμε "έλα μωρέ, 1-2 μόρια είναι".... Αυτά κοστίζουν ΠΟΛΥ για μία σχολή, και αν ήσασταν μαθητές θα το βλέπατε αλλιώς.....  :(
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

Άρης Κεσογλίδης

Τα επιχειρήματα (ειρωνίας) του στυλ :
"δηλαδή αν είναι έτσι, να τα λύνουμε όλα με πίνακες"
"δηλαδή από του χρόνου να διδάσκουμε μόνο πίνακες με τεράστιο πλήθος θέσεων και για έπαναλήψεις με τιμή φρουρό"

είναι σοβαρά επιχειρήματα;?;?;?
ΣΑΣ ΛΈΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥΣ!
1) το σχολικό βιβλίο, που έχει αντίστοιχο παράδειγμα στη σελίδα 90 (!),
2) το σχολικό τετράδιο, που έχει αντίστοιχο παράδειγμα στη σελίδα 33 (!!)
!!!!!
ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ!!!..............
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

skoud

Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: KANARINI στις 30 Μαΐου 2010, 10:19:01 ΜΜ
καλά πριν το κλειδώσετε δεν απαντάτε και σ αυτό: θα κοπούν μόρια αν στην εύρεση θέσης του περσυνού πρωταθλητή γίνει αναζήτηση στο όνομά του και όχι στην επίδοσή του;;;
Αν κοπούν θα κοπούν μόνο απο την χρήση πίνακα και όχι για τον τρόπο εύρεσης της θέσης του πρωταθλητή που αναφέρεις.