Μετακίνηση Διορισμός Πλήθος και Ωράριο Καθηγητών Πληρ

Ξεκίνησε από spirosb, 08 Ιουν 2007, 10:52:28 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

spirosb

Γεια σας συνάδελφοι. Με μια γρήγορη αναζήτηση στο forum, δεν βρήκα απάντηση σε ένα συγκεκριμένο ερώτημα που έχω. Το πιθανότερο είναι να σας έχει απασχολήσει παλαιότερα εσάς και για αυτό το ρωτάω εδώ: Μπορεί ένας μόνιμος πληροφορικάριος ΠΕ19-20 να διατεθεί ή να αποσπαστεί (με δική του θέληση - αίτηση) για 1 ή παραπάνω χρόνια σε ολοήμερο δημοτικό; Και αν ναι, τι ισχύει και ποια είναι η διαδικασία.

pfan

Από πέρισυ όσοι μόνιμοι πληροφορικοί δεν συμπληρώνουν ωράριο διατίθενται στην πρωτο/μια. Επομένως (αυτό το λέω εγώ) θα μπορείς να πάρεις και απόσπαση. Βέβαια υπάρχει πρόβλημα με το ωράριο που στην πρωτο/μια είναι μεγαλύτερο. Εκεί οι ειδικότητες ακολουθούν τους δασκάλους. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ρωτήσεις το ΠΥΣΔΕ της περιοχής σου αυτοί μάλλον θα εγκρίνουν την αίτηση απόσπασής σου αν το ΠΥΣΠΕ που θες να πας είναι εντός νομού. Σε κάθε ΠΥΣΔΕ έχουμε 2 αιρετούς που είναι πιο εύκολα προσβάσιμοι (συνήθως).
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

Wizard

Από την εγκύκλιο για τις φετινές αποσπάσεις σε φορείς:
"Δίνεται η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ19 και  ΠΕ20, ειδικότητας Πληροφορικής, να ζητήσουν απόσπαση σε Διευθύνσεις και Γραφεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Στην περίπτωση αυτή ισχύουν τα ίδια με τις αποσπάσεις σε Διευθύνσεις και Γραφεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης."

Αργά αργά αρχίζουμε να "μετακομίζουμε" και αλλού που χρειάζονται γραμματειακή. Φοβάμαι μη μας υποχρεώνουν κάποια στιγμή λόγω υπεραριθμιών...

lykos

ΠαράθεσηΦοβάμαι μη μας υποχρεώνουν κάποια στιγμή λόγω υπεραριθμιών...

Σε Δ/σεις & γραφεία με ΤΙΠΟΤΑ! Πως θα λειτουργήσει το "σύστημα"??
Μόνο αν είσαι "τ' εμέτερον" - που λεν κι οι Πόντιοι -...
(Κάποιοι φρόντισαν πριν από μας για μας!)

Σε κανα Δημοτικό μπορεί...

Βασίλης Λυκοστράτης

Crazy_Waters

Μετά από τόσους μήνες είδα τώρα το θέμα και σαν παθόντας (Σχ. έτος 2007 - 2008) είπα να πω ετεροχρονισμένα τη γνώμη μου. Στη Δ/νση Α/θμιας πήγα λόγω υπεραριθμίας. Στη συγκεκριμένη περιοχή αυτό είχε γίνει και την προηγούμενη χρονιά (διάθεση πληροφορικού στην Α/θμια για το ολοήμερο) και το επέλεξα λόγω ωραρίου (του ολοημέρου εννοείται) ;) (είχα περισσότερα μόρια από τον άλλο υπεράριθμο). Εγώ έπεσα σε αλλαγή Δ/ντη εκπαίδευσης και αντί για μόνο ολοήμερο πήγαινα 2 μέρες σε ολοήμερο και 3 στο γραφείο. Τα καθήκοντα στο Γραφείο ήταν τα κλασικα: έγγραφα Word Excel, survey (για σχεδόν όλο το νομό), e-mail, καταχώρηση προϋπηρεσίας, αιτήσεων απόσπασης κτλ. Νόμιζα ότι ήμουνα μοναδική περίπτωση πανελλαδικά μέχρι που φέτος είδα ότι το υπουργείο αποφάσισε να δώσει τη δυνατότητα σε όλους να ζητάνε απόσπαση σε Γραφεία ΠΕ. Μάλλον ήμουνα πολύ δουλευταράς και έδωσα το καλό παράδειγμα  ;D ;D ;D (no way!). Πάντως για πολλόυς θα είναι καλή λύση για να πάνε στα αστικά κέντρα...

mmiaora

Καλημερα!!Συγχαρητηρια για την δημιουργια αυτης της περιοχης. Ειμαι νεα στον χωρο της εκπαιδευσης και θα ηθελα καποιες πληροφοριες σχετικα με την ιδιωτικη εκπαιδευση και συγκεκριμενα για την διδασκαλια πληροφορικης στα δημοτικα. Tom αναφερεις οτι εχεις διορισμενες ωρες στην πρωτοβαθμια και οτι εργαζεσαι σε ιδιωτικο ολοημερο δημοτικο. Μπορεις σε παρακαλω να μου πεις την ειδικοτητα σου,γιατι απ'οσο γνωριζω οι ΠΕ19-ΠΕ20 δεν εχουν δικαιωμα διορισμου στην πρωτοβαθμια...Αν παλι εισαι και εσυ πληροφορικος,πως καταφερες να διοριστεις στην πρωτοβαθμια ????Προκειται να απασχοληθω και εγω στην ιδιωτικη εκπαιδευση και θα ηθελα τις συμβουλες σου....Αν καποιος που ακουει εχει γνωση του θεματος ,παρακαλω πολυ να με διαφωτισει!!!!

tom

Παράθεση από: mmiaora στις 07 Μαΐου 2010, 10:00:52 ΠΜ
Καλημερα!!Συγχαρητηρια για την δημιουργια αυτης της περιοχης. Ειμαι νεα στον χωρο της εκπαιδευσης και θα ηθελα καποιες πληροφοριες σχετικα με την ιδιωτικη εκπαιδευση και συγκεκριμενα για την διδασκαλια πληροφορικης στα δημοτικα. Tom αναφερεις οτι εχεις διορισμενες ωρες στην πρωτοβαθμια και οτι εργαζεσαι σε ιδιωτικο ολοημερο δημοτικο. Μπορεις σε παρακαλω να μου πεις την ειδικοτητα σου,γιατι απ'οσο γνωριζω οι ΠΕ19-ΠΕ20 δεν εχουν δικαιωμα διορισμου στην πρωτοβαθμια...Αν παλι εισαι και εσυ πληροφορικος,πως καταφερες να διοριστεις στην πρωτοβαθμια ????Προκειται να απασχοληθω και εγω στην ιδιωτικη εκπαιδευση και θα ηθελα τις συμβουλες σου....Αν καποιος που ακουει εχει γνωση του θεματος ,παρακαλω πολυ να με διαφωτισει!!!!

Κατ' αρχάς καλώς ήρθες στο στέκι! Όπως είπα και σε προηγούμενο post  στο ίδιο θέμα, στο πλαίσιο του ολοήμερου σχολείου προβλέπονται για την πληροφορική, η οποία βέβαια έχει το όνομα "Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση", δύο ώρες υποχρεωτικές για κάθε τάξη. Το μάθημα πρέπει να το κάνει καθηγητής πληροφορικής.
Εγώ προσωπικά είμαι ΠΕ19. Εσύ που είδες πως οι καθηγητές πληροφορικής δεν έχουν δικαίωμα διορισμού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Είναι επίσημη πηγή;
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

evry

Οι καθηγητές πληροφορικής δεν έχουν δικαίωμα διορισμού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση γιατί δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις πληροφορικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Το ότι κάνουν πληροφορική στο ολοήμερο δεν σημαίνει ότι έχουν διοριστεί στο σχολείο. Απλά έχουν μια σύμβαση για τις ώρες αυτές.
Δεν ξέρω το καθεστώς των ιδιωτικών (o tom τα ξέρει καλύτερα) αλλά στο δημόσιο έτσι είναι.
  Αυτό συμβαίνει γιατί δεν υπάρχει πληροφορική στο καθημερινό πρόγραμμα του δημοτικού σαν μάθημα. Για παράδειγμα οι καθηγητές Φυσικής Αγωγής, Αγγλικών και Γερμανικών μπορούν να καταλάβουν οργανική στην πρωτοβάθμια σε αντίθεση με εμάς.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

mmiaora

Παράθεση από: tom στις 07 Μαΐου 2010, 01:24:07 ΜΜ
Κατ' αρχάς καλώς ήρθες στο στέκι! Όπως είπα και σε προηγούμενο post  στο ίδιο θέμα, στο πλαίσιο του ολοήμερου σχολείου προβλέπονται για την πληροφορική, η οποία βέβαια έχει το όνομα "Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση", δύο ώρες υποχρεωτικές για κάθε τάξη. Το μάθημα πρέπει να το κάνει καθηγητής πληροφορικής.
Εγώ προσωπικά είμαι ΠΕ19. Εσύ που είδες πως οι καθηγητές πληροφορικής δεν έχουν δικαίωμα διορισμού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Είναι επίσημη πηγή;
Καλησπερα!Ευχαριστω evry για τις πληροφοριες.Tom θα απευθυνθω σε σενα λογω της εμπειριας σου στα ιδιωτικα σχολεια. Οι πληροφοριες που εχω ειναι απο τον διευθυντη του ιδιωτικου σχολειου που προκειται να εργαστω και θελω να μαθω κατα ποσο αληθευουν τα λεγομενα του. Οπως αναφερεις εργαζεσαι σε "ιδιωτικο ολοημερο δημοτικο" με διορισμενες ωρες στην πρωτοβαθμια.Πως το εχεις καταφερει αυτο;Υπαρχει καποιος κανονισμος για τα ιδιωτικα που θα μπορουσα να ζητησω την εφαρμογη του και εγω; Οταν λες "ολοημερο" εννοεις οτι ανηκει στα ολοημερα δημοτικα που εχει ορισει το υπουργειο; γιατι απ'οσο ξερω τα ολοημερα δημοτικα ειναι ενας θεσμος που ισχυει στα δημοσια σχολεια.
ή μηπως εννοεις οτι το σχολειο λειτουργει μεχρι τις 5μ.μ για φυλαξη;ευχαριστω για την ανταποκριση σου. :o

tom

Παράθεση από: mmiaora στις 07 Μαΐου 2010, 06:32:14 ΜΜ
Οπως αναφερεις εργαζεσαι σε "ιδιωτικο ολοημερο δημοτικο" με διορισμενες ωρες στην πρωτοβαθμια.Πως το εχεις καταφερει αυτο;Υπαρχει καποιος κανονισμος για τα ιδιωτικα που θα μπορουσα να ζητησω την εφαρμογη του και εγω;
Κατ αρχάς πρέπει να σου γίνει ξεκάθαρο αν θα είσαι μόνιμη, αμαπληρώτρια ή ωρομίσθια; Εγώ είμαι μόνιμος (δεν απολύομαι το καλοκαίρι και ξαναπροσλαμβάνομαι το χειμώνα). Στην ιδιωτική εκπαίδευση βέβαια με βάση τον ισχύοντα νόμο, η πρώτη σύμβαση είναι διετής η δεύτερη τετραετής και μετά γίνεται αορίστου χρόνου.

Επίσης πρέπει να μάθεις αν το σχολείο σου είναι όντως ολοήμερο και δικαιολογεί την ύπαρξη καθηγητή ΠΕ19/ΠΕ20.
Ρώτα αν θα έχεις πλήρες διοριστήριο.

Παράθεση από: mmiaora στις 07 Μαΐου 2010, 06:32:14 ΜΜ
Οταν λες "ολοημερο" εννοεις οτι ανηκει στα ολοημερα δημοτικα που εχει ορισει το υπουργειο; γιατι απ'οσο ξερω τα ολοημερα δημοτικα ειναι ενας θεσμος που ισχυει στα δημοσια σχολεια.
ή μηπως εννοεις οτι το σχολειο λειτουργει μεχρι τις 5μ.μ για φυλαξη;ευχαριστω για την ανταποκριση σου. :o
Το σχολείο που δουλεύω ονομάζεται "Εκπαιδευτική Αναγέννηση". Δες εδώ:

http://4grpe-anatol.att.sch.gr/schools/schools002.htm

Το σχολείο λειτουργεί μέχρι τις 4 μ.μ με δραστηριότητες και ενισχυτικά μαθήματα, όχι φύλαξη.

Αγαπητή mmiaora επειδή και γω έκανα 3 χρόνια για να καταλάβω "τι παίζει" και ακόμα "ανακαλύπτω" πράγματα, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι το εξής. Να μάθεις σε ποιο γραφείο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης υπάγεται το σχολείο σου, να πάρεις τηλέφωνο και να ρωτήσεις τον υπάλληλο που είναι υπεύθυνος για τα ιδιωτικά και να σου λύσει όλες τις απορίες.

Υ.Γ. Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντες....Έχω ακούσει κατά καιρούς να γίνονται παρατυπίες από κάποια ιδιωτικά οπότε ψάξτο.  :) Είναι σημαντικό για κάποιον να ξέρει υπό ποιους όρους εργάζεται.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

Circle

Παράθεση από: evry στις 07 Μαΐου 2010, 04:09:46 ΜΜ
Οι καθηγητές πληροφορικής δεν έχουν δικαίωμα διορισμού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση γιατί ..

Και εγώ δεν γνωρίζω για την πληροφορική στην Πρωτοβάθμια, άρχισα να μαθαίνω από εδώ (ευχαριστώ Tom) μα δεν είχα χρόνο για να ξαναγράψω (θα το κάνω σύντομα) :)

Δεν γίνονται διορισμοί αλλά φαντάζομαι ότι αυτό θα αλλάξει όταν θα λειτουργήσουν τα αντίστοιχα τμήματα. Σωστά;

Γίνονται όμως αποσπάσεις από Δευτεροβάθμια προς Πρωτοβάθμια. Είναι κάτι που με ενδιαφέρει, όχι όμως για φέτος και δεν γνωρίζω περισσότερα πάνω σε αυτό. Ανάλογα με την κατάσταση στην Δευτεροβάθμια (πχ η μία και μοναδική ώρα στο Γυμνάσιο με ταλαιπωρεί αφάνταστα και δεν με ικανοποιεί), σε ένα ή δύο χρόνια το σκέφτομαι για απόσπαση.

Δεν ξέρω αν υπάρχουν και άλλοι συνάδελφοι εδώ με τις ίδιες σκέψεις...

Circle

Παράθεση από: tom στις 19 Μαρ 2010, 09:26:23 ΜΜ..
Στο πλαίσιο του ολοήμερου σχολείου προβλέπονται για την πληροφορική, η οποία βέβαια έχει το
Εμείς φέτος στο σχολείο υλοποιήσαμε το πρόγραμμα Cambridge Computer Center της vellum s.a. Χρησιμοποεί το σπειροειδές μοντέλο σε τέσερα επίπεδα (δες συνημμένο), παρουσιάζοντας τα βασικά εργαλεία του office εμλουτισμένα με θεωρία πάνω στις έννοιες του διαδικτύου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κλπ. Είναι ελκυστικό περιβάλλον αλλά δεν λαμβάνει σε πολύ μεγάλο βαθμό την έννοια της διαθεματικότητας και δεν εμπλέκει τα βασικά μαθήματα (ΓΛΩΣΣΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ κλπ). Έχει παρ' όλα αυτά ενδιαφέρουσες δραστηριότητες.
...

Για αυτό ακριβώς θα ήθελα να πω με όποια προηγούμενη εμπειρία έχω, πως η σπειροειδής αυτή κάλυψη της ύλης και οι σχεδιασμένες δραστηριότητες έχουν πολύ καλά αποτελέσματα στα παιδιά.
Έχει τύχει να δουλέψω κάτι αντίστοιχο στο παρελθόν με πραγματικά πολύ πολύ μικρούς μαθητές, και ο τρόπος προσέγγισης, το λογισμικό και οι δραστηριότητες είχαν πολύ καλά αποτελέσματα.

Θα ήθελα να δω περισσότερα και να ασχοληθώ, σε λίγο καιρό θα έχω περισσότερο χρόνο και θα επανέλθω. Ευχαριστώ Tom, έστω και τόσο καθυστερημένα!

Σπύρος Δουκάκης

Παράθεση από: mmiaora στις 07 Μαΐου 2010, 06:32:14 ΜΜ
...Οι πληροφοριες που εχω ειναι απο τον διευθυντη του ιδιωτικου σχολειου που προκειται να εργαστω και θελω να μαθω κατα ποσο αληθευουν τα λεγομενα του. Οπως αναφερεις εργαζεσαι σε "ιδιωτικο ολοημερο δημοτικο" με διορισμενες ωρες στην πρωτοβαθμια.Πως το εχεις καταφερει αυτο;Υπαρχει καποιος κανονισμος για τα ιδιωτικα που θα μπορουσα να ζητησω την εφαρμογη του και εγω; Οταν λες "ολοημερο" εννοεις οτι ανηκει στα ολοημερα δημοτικα που εχει ορισει το υπουργειο; γιατι απ'οσο ξερω τα ολοημερα δημοτικα ειναι ενας θεσμος που ισχυει στα δημοσια σχολεια.
ή μηπως εννοεις οτι το σχολειο λειτουργει μεχρι τις 5μ.μ για φυλαξη;ευχαριστω για την ανταποκριση σου. :o

Πρώτα από όλα να υποθέσω ότι το ιδιωτικό έχει μόνο δημοτικό. Αν είναι έτσι, τότε παίρνεις διοριστήριο για δημοτικό. Οι ώρες στο δημοτικό μπορούν να συμπεριληφθούν στο διοριστήριο που προτείνει το ιδιωτικό σχολείο και εγκρίνει η διεύθυνση εκπαίδευσης. Άρα ως ώρες μετρούν κανονικά στην προϋπηρεσία σου. Αυτό θα πρέπει να το ελέγξεις και να το ξεκαθαρίσεις.

Δεν μπορείς να πάρεις ώρες αναπλήρωσης αν δεν αναπληρώνεις κάποιον. Ωστόσο, υπάρχει η διακριτική ευχέρεια (συνυπεύθυνη η διεύθυνση εκπαίδευσης της περιοχής) να σου δώσει ώρες ωρομισθίας (παράνομα όμως, αφού δεν προβλέπεται ωρομισθία στα ιδωτικά σχολεία).

Άρα, εσύ ζητάς αυστηρά διοριστήριο για όσες ώρες σου προτείνει το σχολείο. Ακόμα και 2 που λέει ο λόγος, αφού έτσι έχεις ετήσια σύμβαση και όχι σύμβαση αναπληρωτή ή ωρομισθίου και προσμετράται στη διετία για να προχωρήσεις σε αορίστου χρόνου αμέσως μετά.


mmiaora


Παράθεση από: tom στις 07 Μαΐου 2010, 09:14:11 ΜΜ

Αγαπητή mmiaora επειδή και γω έκανα 3 χρόνια για να καταλάβω "τι παίζει" και ακόμα "ανακαλύπτω" πράγματα, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι το εξής. Να μάθεις σε ποιο γραφείο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης υπάγεται το σχολείο σου, να πάρεις τηλέφωνο και να ρωτήσεις τον υπάλληλο που είναι υπεύθυνος για τα ιδιωτικά και να σου λύσει όλες τις απορίες.

Υ.Γ. Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντες....Έχω ακούσει κατά καιρούς να γίνονται παρατυπίες από κάποια ιδιωτικά οπότε ψάξτο.  :) Είναι σημαντικό για κάποιον να ξέρει υπό ποιους όρους εργάζεται.

Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες.Θα ακολουθησω τις συμβουλες σου Tom.Τα λεμε συντομα... ;)

Σπύρος Δουκάκης

χμμ... ξαναδές την περίπτωση να ζητήσεις πληροφορίες από τη διεύθυνση εκπαίδευσης. Το σύστημα έχει δημιουργήσει σχέσεις διοίκησης ιδωτικού σχολείου και διεύθυνσης εκπαίδευσης με αποτέλεσμα να μαθαίνει η διοίκηση τα πάντα που συμβαίνουν και την αφορούν...

Δες και το σημερινό άρθρο στην Ελευθεροτυπία και νομίζω αναδεικνύει κάποια πράγματα...

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=160025

tom

Παράθεση από: sdoukakis στις 08 Μαΐου 2010, 10:49:53 ΜΜ
χμμ... ξαναδές την περίπτωση να ζητήσεις πληροφορίες από τη διεύθυνση εκπαίδευσης. Το σύστημα έχει δημιουργήσει σχέσεις διοίκησης ιδωτικού σχολείου και διεύθυνσης εκπαίδευσης με αποτέλεσμα να μαθαίνει η διοίκηση τα πάντα που συμβαίνουν και την αφορούν...

Δες και το σημερινό άρθρο στην Ελευθεροτυπία και νομίζω αναδεικνύει κάποια πράγματα...

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=160025
Το να ζητήσει κάποιος πληροφορίες από τη διεύθυνση εκπαίδευσης δε νομίζω ότι είναι αμάρτημα. Ούτε πως αυτό τον φέρνει σε αντιπαράθεση με την ιδιοκτησία του σχολείου. Θεωρώ πως ο καθένας έχει δικαίωμα να ξέρει κάποια πράγματα για τη νομοθεσία και το να πάρεις κάποιες πληροφορίες δε σε καθιστά μαύρο πρόβατο. Φυσικά η ενημέρωση δε πρέπει να γίνει με ύφος αμφισβήτησης προς τη διεύθυνση του σχολείου και την ιδιοκτησία αλλά καθαρά διερευνητικό.

Όσον αφορά τον κ. Χριστόπουλο συμφωνώ με αυτά που λέει, έχοντας βέβαια όχι μόνο την ιδιότητα του δασκάλου αλλά και του υπεύθυνου τύπου της Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

Σπύρος Δουκάκης

Η εμπειρία μου λέει ακριβώς το αντίθετο. Έχω δει να απολύουν ανθρώπους που πήγαν να μάθουν το καθεστώς με το οποίο εργάζονται. Έχω δει τρεις προσλήψεις διευθυντών δευτεροβάθμιας σε διοικητικές θέσεις σε ιδιωτικά σχολεία, αφού πήραν τη σύνταξη του δημοσίου και έχω δει πολλά διοριστήρια λανθασμένα που η δευτεροβάθμια κάνει τα στραβά μάτια.

όπως είπες

Υ.Γ. Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντες....Έχω ακούσει κατά καιρούς να γίνονται παρατυπίες από κάποια ιδιωτικά οπότε ψάξτο.  :) Είναι σημαντικό για κάποιον να ξέρει υπό ποιους όρους εργάζεται.

Αυτές οι παρατυπίες υποτίθεται ότι διορθώνονται από τη διεύθυνση εκπαίδευσης. Συμβαίνει όμως αυτό; Για κάνε μία μικρή έρευνα και θα δεις...

tom

Και γω έχω ακούσει πολλά...Είναι και θέμα ιδιοκτησίας βέβαια. Πάντως γενικά θέλει προσοχή. Να δούμε τι θα γίνει τώρα που, με το νέο νομοσχέδιο, χάνουμε όλα τα δικαιώματα που είχαμε και ανοίγουν οι απολύσεις. Έρχονται δύσκολες μέρες.  :-X
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

mmiaora

Καλημερα!!  8)Ευχαριστω για ολες τις συμβουλες.Θα τις λαβω υποψιν.Θα ηθελα να αναφερθω σε κατι που διαβασα τελευταια.Θα επιτρεπονται μεταθεσεις απο την Δευτεροβαθμια στην Πρωτοβαθμια μονο για τις ειδικοτητες που βρισκονται στα ολοημερα...Αυτο ανοιγει καποιο δρομο διορισμου των ΠΕ19 στην πρωτοβαθμια; Γνωριζει κανεις κατι;


mmiaora

Παράθεση από: mmiaora στις 10 Μαΐου 2010, 10:00:27 ΠΜ
Καλημερα!!  8)Ευχαριστω για ολες τις συμβουλες.Θα τις λαβω υποψιν.Θα ηθελα να αναφερθω σε κατι που διαβασα τελευταια.Θα επιτρεπονται μεταθεσεις απο την Δευτεροβαθμια στην Πρωτοβαθμια μονο για τις ειδικοτητες που βρισκονται στα ολοημερα...Αυτο ανοιγει καποιο δρομο διορισμου των ΠΕ19 στην πρωτοβαθμια; Γνωριζει κανεις κατι;
Και για να είμαι ακριβής  http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/apospaseis-ekpaidevtikwn/472-egkyklios-apospasewn-ekpaidevtikwn.html

Καρκαμάνης Γεώργιος

Για διορισμό καθηγητών πληροφορικής στα δημοτικά δεν νομίζω να γίνει στο προσεχές μέλλον.Υπάρχουν τόσοι πολλοί στην δευτεροβάθμια χωρίς οργανική θέση και στην πραγματικότητα χωρίς ώράριο που κάποιοι απο αυτούς θα μετακινηθούν για συμπλήρωση ωραρίου στα δημοτικά.

tom

Και γω πιστεύω οτι θα γίνει αυτό που λέει ο Γιώργος. Θα μετακινηθούν καθηγητές από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια. Βέβαια δεν αποκλειώ να βγουν οργανικές στα ολοήμερα για τους ήδη διορισμένους...
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

Καρκαμάνης Γεώργιος

Σε ορισμένες περιοχές η μετακίνηση ενός πληροφορικού από δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια για συμπλήρωση ωραρίου ισχύει και εφαρμόζεται.
Απλώς σε λίγο καιρόν ίσως εφαρμοστεί παντού


Καρκαμάνης Γεώργιος

Καλά ανάφερα πιο πάνω: Μετακινήσεις εκπαιδευτικών πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια και ίσως δημιουργία οργανικών θέσεων.
Με τέτοιους δύσκολους οικονομικά καιρούς δεν βλέπω διορισμούς στο Δημοτικό

Δημήτρης Κανάς

ΠαράθεσηΣτο πλαίσιο του ολοήμερου σχολείου προβλέπονται για την πληροφορική, η οποία βέβαια έχει το
Εμείς φέτος στο σχολείο υλοποιήσαμε το πρόγραμμα Cambridge Computer Center της vellum s.a. Χρησιμοποεί το σπειροειδές μοντέλο σε τέσερα επίπεδα (δες συνημμένο), παρουσιάζοντας τα βασικά εργαλεία του office εμλουτισμένα με θεωρία πάνω στις έννοιες του διαδικτύου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κλπ. Είναι ελκυστικό περιβάλλον αλλά δεν λαμβάνει σε πολύ μεγάλο βαθμό την έννοια της διαθεματικότητας και δεν εμπλέκει τα βασικά μαθήματα (ΓΛΩΣΣΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ κλπ). Έχει παρ' όλα αυτά ενδιαφέρουσες δραστηριότητες.

Τώρα είδα το συγκεκριμένο θέμα. Θα ήθελα αν γίνεται να μου δώσετε περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο πρόγραμμα μιας και αναφέρεται σε παιδιά Δημοτικού.
Powered by Elxis : LabSchool.mysch.gr

dihatzou

Θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος που έχει ασχοληθεί και γνωρίζει το αντικείμενο πόσους ΠΕ19-20 θα χρειαστεί το κάθε ολοήμερο;
Θα υπάρξουν  οι 3 ώρες του εργαστηρίου;
Θα σπάσει το κάθε τμήμα σε 2 ή και παραπάνω επιμέρους τμήματα όσον αφορά το μάθημα ΤΠΕ;

Ρωτώ γιατί από την Α φάση των αποσπάσεων συμπέρανα ότι απέσπασαν πολύ λίγους συναδέλφους σε σχέση με αυτούς που πιστεύω ότι θα χρειαστούν. Πχ σε νομό με 17 ολοήμερα απέσπασαν 12 συναδέλφους.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Νομίζω πως ένας σε κάθε ολοήμερο, αν και εξαρτάται από τα τμήματα.
Για το εργαστήριο δεν ξέρω αν θα υπάρχει υπεύθυνος εργαστηρίου, βασικά δεν ξέρω αν υπάρχουν εργαστηρια ή θα δημιουργηθουν κατά την διάρκεια της χρονιάς.

Eri

Δε νομίζω ότι κανεις είναι σε θέση με σιγουριά να απαντήσει σε όλα αυτά. Αν σπάει το τμήμα όπως σε δευτεροβάθμια ή αν ο πληροφορικός θα χει 3 ωρες ελάφρυνση ωραρίου ως υπέυθυνος εργαστηρίου. Κανονικά αυτά θα 'επρεπε να χουν αποσφηνιστεί με ξεχωριστή εγκύκλιο.

Οσο για τα εργαστήρια από ότι ακούστηκε, τα δημοτικα αυτά θα πάρουν 10 υπολογιστές (φορητούς μάλλον) όποτε σε αυτούς θα γίνετε το μάθημα των νέων τεχνολογιών.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Τίποτα ακόμα δεν είναι καθορισμένο  καθώς η εισαγωγή της πληροφορικής με αυτόν τον τρόπο είναι κάτι νέο και σίγουρα θα υπάρχουν αλλαγές εν καιρό.

Υπομονή και στις πρώτες ημέρες λειτουργίας των δημοτικών θα ξεκαθαρίσουν ορισμένα πράγματα

orchid

Σήμερα ήταν η πρώτη μέρα στο δημοτικό, σε ένα από τα 800 με το αναμορφωμένο πρόγραμμα. Το πρόβλημα που μας παρουσιάστηκε ήταν το εξής:

Δε γνωρίζαμε αν θα χρειαστούν 1 ή 2 καθηγητές πληροφορικής, γιατί δεν έχει ξεκαθαριστεί αν θα εργαστούμε στην πρωτοβάθμια με το ωράριο που είχαμε στη δευτεροβάθμια, ή αν θα περάσουμε στο 24ωρο των δασκάλων. Ούτε ο προϊστάμενος της πρωτοβάθμιας ήξερε να απαντήσει, και από τη δευτεροβάθμια μας είπαν ότι δεν είναι ακόμα ξεκαθαρισμένο. Υπάρχει κάποιος άλλος που να τοποθετήθηκε σε δημοτικό και του απάντησαν σε αυτό;
Άννα Βεσυροπούλου - ΠΕ19

Vangelis

Το πόσοι θα χρειαστούν εξαρτάται απο τα τμήματα του σχολέιου καθώς και απο τις επιλογές των μαθητών (για τα μαθήματα επιλογής που θα κάνουν στο διευρυμένο ωράριο).  Δεν προβλέπεται υπέυθυνος εργαστηρίου (ακόμα και αν υπάρχει - στα περισσότερα δεν υπάρχει) άρα δεν υπάρχει και η μείωση των 3 ωρών.
Το μάθημα δεν είναι εργαστηριακό και έτσι το τμήμα δεν χωρίζεται ούτε μπαίνει δεύτερος καθηγητής.  Το ωράριο που ακολουθούν οι καθηγητές είναι ένα μπέρδεμα που δεν το έχουν ξεκαθαρίσει ακόμα.  Υπάρχουν τρείς απόψεις
α.  Οι καθηγητές (υπάλληλοι) έχουν το ωράριο της υπηρεσίς που αποσπόνται (π.χ οι καθηγητές που πάνε σε γραφεία ακολουθούν ωράριο γραφείου) άρα θα ακολουθήσουν το ωράριο της πρωτοβάθμιας.
β.  Οι καθηγητές αποσπάστηκαν απο την δευτεροβάθμια άρα ακολουθούν ωράριο δευτεροβάθμιας.
γ.   Ενδιάμεση άποψη:  Όσοι αποσπάστηκαν με αίτησή τους ακολουθούν ωράριο πρωτοβάθμιας οι υπόλοιποι Δευτεροβάθμιας.
Θα περιμένουμε ποια άποψη θα επικρατήσει.

kontoschr

καλημερα
εγω πάντως είμαι αποσπασμένος από Β'θμια (χωρίς την θέλησή μου) οπότε  κάνω τις ώρες που είχα στην Β' θμια.
Αυτό μου είπαν στο αρμόδιο γραφείο. Αυτό επίσης μου είπαν και στη Δ/νση Α'θμιας που ανήκω.

zoi

Υποχρεωτική απόσπαση???
δεν είχε δηλαδή πουθενά αλλού?? :o
σε ποιο νομό είσαι?

Καρκαμάνης Γεώργιος

Θα καλύψεις ώρες σε ένα από τα 800 ολοήμερα δημοτικά σχολεία νέου τύπου ή θα είσαι στα υπόλοιπα ολοήμερα δημοτικά;
Σε έχουν τοποθετήσει σε ποιό ή ποια δημοτικά θα διδάσκεις;

Vangelis

Οι τελευταίες πληροφορίες μιλάνε για ωράριο  21 ωρών + 2-3 ώρες για συντήρηση!!
Ειπώθηκε ΄"Οχι κάτω απο 21 ώρες πάντως".  Μάλλον για να μην αντιδράσουν οι δάσκαλοι.
Και για να κάνω το συνήγορο του διαβόλου φαντάζομαι ότι δεν θα έιναι ευχάριστο σε ένα δάσκαλο με 20 χρόνια  υπηρεσίας να διδάσκει 21 ώρες και ένας Πληροφορικός που πήγε στο σχολείο του με τα ίδια χρόνια υπηρεσίας και διδάσκει στην διπλανή αίθουσα, να έχει 16 ώρες.   

georgy

Hello και απο μένα!

Και εμενα "με πηγαν"  8) πρωτοβαθμια χωρις αιτηση.
Θα ειχα 19 ωρες γιατι συμπληρωσα 6 χρονια. 
Η αποφαση απο οτι μου ειπαν ειναι πως ολοι θα εχουν 21 ωρες απο δευτεροβαθμια (που ειναι το ελαχιστο του δασκαλου).

Περαν του οτι ειναι αδικο για μας με λιγοτερες χωρις αιτηση, στα σχολεια που εχουν εργαστηρια (τα οποια ειναι οπως καταλαβαινετε αστα να πανε) θελουμε απειρες
ωρες να τα βαλουμε σε ταξη (εγω ηδη ψαχνω να βρω δωρητες!  ;D)

Ειπα και στην διευθυντρια πως οι υπευθυνοι εργαστηριου εχουν 3 ωρες μειον.
Παντως εγω πηρα 2ωρα απο Δ' και πανω και στις αλλες μονοωρο, οποτε στο 12ταξιο αυτο μας κανει 18 ωρες.
Ηταν και διευθυντρια σωστη γιατι της εξηγησα πως εχει πολυ δουλεια στο εργαστηρια (δεν φτανουν οι υπολογιστες) και μου ζητησε και να βοηθαω και στα γραφειοκρατικα (οσοι ειναι δευτεροβαθμια ξερουν :P). Αν μου ειχαν βαλει 21 θα ειχα σιγουρα επαναστατησει.

Και μια απαντηση στον φιλο απο πανω, να την εχει και προχειρη αν του πει κανεις
"Και για να κάνω το συνήγορο του διαβόλου φαντάζομαι ότι δεν θα έιναι ευχάριστο σε ένα δάσκαλο με 20 χρόνια  υπηρεσίας να διδάσκει 21 ώρες και ένας Πληροφορικός που πήγε στο σχολείο του με τα ίδια χρόνια υπηρεσίας και διδάσκει στην διπλανή αίθουσα, να έχει 16 ώρες"

1) Δεν παμε με την θεληση μας
2) Ο Δασκαλος εχει μια ταξη, εμεις ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!! Και πηρα μια πρωτη γευση τι ειναι να μιλας την μια ωρα σε πρωτακια και μετα στην ΣΤ! Πρεπει να αλλαζεις εντελως το στυλ, για να μην πω για τον χαμο!!!
3) Ο εξτρα χρονος που θα φας στο εργαστηριο και στα γραφειοκρατικα του σχολειου!

Επομενως αν σου πει κανεις τιποτα, πες τους να αλλαξετε θεσεις!!!! ;D ;D ;D

Νίκος Αδαμόπουλος

http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/downloads/2010-09-17_116014-d1_orario_pe.doc

Θέμα: «Ωράριο εκπαιδευτικών ανά βαθμίδα εκπαίδευσης»

Στα πλαίσια διαμόρφωσης  του ωρολογίου προγράμματος των σχολικών μονάδων, όσον αφορά στο υποχρεωτικό εβδομαδιαίο ωράριο διδασκαλίας των εκπαιδευτικών, σας γνωρίζουμε τα εξής:

Οι εκπαιδευτικοί που διατίθενται, εξ' ολοκλήρου από τη δευτεροβάθμια στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση έχουν ως εβδομαδιαίο ωράριο διδασκαλίας τις είκοσι μία (21) ώρες.

Οι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων που προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές για τις ανάγκες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, όπως για τη διδασκαλία στα Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, ακολουθούν το ωράριο διδασκαλίας που προβλέπεται για την βαθμίδα αυτή.

Οι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων που προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές για τις ανάγκες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, όπως για τη διδασκαλία στα Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, ακολουθούν το ωράριο διδασκαλίας που προβλέπεται για την βαθμίδα αυτή.

tom

Παράθεση από: georgy στις 17 Σεπ 2010, 10:00:34 ΜΜ
2) Ο Δασκαλος εχει μια ταξη, εμεις ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!! Και πηρα μια πρωτη γευση τι ειναι να μιλας την μια ωρα σε πρωτακια και μετα στην ΣΤ! Πρεπει να αλλαζεις εντελως το στυλ, για να μην πω για τον χαμο!!!
Πρίν από τρια χρόνια, την μία από τις πέντε μέρες της εβδομάδας, είχα 4 ώρες. 2 ώρες Γ Λυκείου και αμέσως μετά 2 ώρες Α Δημοτικού (ιδιωτικό σχολείο). Πώς σου φαίνεται;  >:D
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

Δημήτρης Φρυδάς

Οι συνάδελφοι που έχουν διατεθεί στην Π.Ε. διατηρούν το διδακτικό τους ωράριο που έχουν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (0-6 χρόνια 21 ώρες, 7-12 χρόνια 19 ώρες, 13-20 χρόνια 18 ώρες, από 20 χρόνια και πάνω 16 ώρες). Κάθε διαφορετική ρύθμιση είναι παράνομη.

«Εκπαιδευτικοί των κλάδων Αγγλικής Γλώσσας, Γαλλικής Γλώσσας, Γερμανικής Γλώσσας, Μουσικής, Καλλιτεχνικών μαθημάτων, Φυσικής Αγωγής και Πληροφορικής, οι οποίοι, υπηρετούν στην πρωτοβάθμια η στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας, διατίθενται από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη δευτεροβάθμια και αντιστρόφως για συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου. Η διάθεση γίνεται με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης στην αρμοδιότητα του οποίου ανήκει ο εκπαιδευτικός, ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού συμβουλίου. Ο χρόνος διάθεσης θεωρείται ότι έχει διανυθεί στην οργανική του θέση για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης.»

Ν.3475/2006 (ΦΕΚ 146/τ.Α΄/13-07-06)
Δημήτρης Φρυδάς

Καρκαμάνης Γεώργιος

όταν μιλάμε για "ώρα" στο δημοτικό, αναφερόμαστε σε 45 λεπτά όπως στην Β/θμια;

tom

Ναι. Οι διδακτικές ώρες στο Δημοτικό είναι 40' - 45'.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

skoud

Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Wizard


erlin


erlin

Παράθεση από: erlin στις 16 Νοε 2010, 07:45:18 ΜΜ
Νομίζω τα δικαστήρια είναι η μόνη λύση.

και φαίνεται ότι οι συνδικαλιστές μας έχουν αρχίσει να το καταλαβαίνουν

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=15831


antonisg

Γεια σας,

μόλις εχθές εστάλει η σύμβαση για τους Μ.Ω για να την υπογράψουμε. Αναφέρει επίσης και τις μεικτές αποδοχές. Οι καθαρές πόσες θα είναι; Ακόμα δεν έχει αποφασιστεί πότε θα πληρωθούμε. Έχετε κάποια ενημέρωση;

erlin

Παράθεση από: dihatzou στις 14 Αυγ 2010, 08:53:44 ΜΜ
Θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος που έχει ασχοληθεί και γνωρίζει το αντικείμενο πόσους ΠΕ19-20 θα χρειαστεί το κάθε ολοήμερο;
Θα υπάρξουν  οι 3 ώρες του εργαστηρίου;
Θα σπάσει το κάθε τμήμα σε 2 ή και παραπάνω επιμέρους τμήματα όσον αφορά το μάθημα ΤΠΕ;

Τι θα γίνει με αυτό το θέμα;
Θα δωθεί επιτέλους μια απάντηση;

erlin

#49
Παράθεση από: Vangelis στις 14 Σεπ 2010, 08:49:13 ΜΜ
Το πόσοι θα χρειαστούν εξαρτάται απο τα τμήματα του σχολέιου καθώς και απο τις επιλογές των μαθητών (για τα μαθήματα επιλογής που θα κάνουν στο διευρυμένο ωράριο).  Δεν προβλέπεται υπέυθυνος εργαστηρίου (ακόμα και αν υπάρχει - στα περισσότερα δεν υπάρχει) άρα δεν υπάρχει και η μείωση των 3 ωρών.
Το μάθημα δεν είναι εργαστηριακό και έτσι το τμήμα δεν χωρίζεται ούτε μπαίνει δεύτερος καθηγητής. 

Πως τα λές αυτά vangelis;
Αυτά, όσο έχω καταλάβει, είναι προσωπικές απόψεις αυτών που έκαναν την επιμόρφωση στα 800.
Ο τρόπος που τις μεταδίδεις είναι σαν να θέλεις να μας κάνεις να πιστέψουμε ότι είναι αποφάσεις.
Βασίζεσαι σε κάποια εγκύκλιο σε αυτά που λές;

Ξανά η ερώτηση.
Παράθεση από: dihatzou στις 14 Αυγ 2010, 08:53:44 ΜΜ
Θα υπάρξουν  οι 3 ώρες του εργαστηρίου στο Δημοτικό;
Θα σπάσει το κάθε τμήμα σε 2 ή και παραπάνω επιμέρους τμήματα όσον αφορά το μάθημα ΤΠΕ στο Δημοτικό;

Τι θα γίνει παληκάρια με το θέμα αυτό; ακόμα γαργάρα το κάνουμε; 800 άτομα είναι που τους απασχολεί το θέμα, δεν είναι 1 ή δύο!
Έφτασε δεκέμβρης και απάντηση δεν δόθηκε, ούτε θέση είδαμε να παίρνει η ΠΕΚΑΠ ή κάποια άλλη ένωση.

erlin

#50
Παράθεση από: antonisg στις 07 Δεκ 2010, 11:05:09 ΠΜ
Γεια σας,

μόλις εχθές εστάλει η σύμβαση για τους Μ.Ω για να την υπογράψουμε. Αναφέρει επίσης και τις μεικτές αποδοχές. Οι καθαρές πόσες θα είναι; Ακόμα δεν έχει αποφασιστεί πότε θα πληρωθούμε. Έχετε κάποια ενημέρωση;

Η κατάσταση είναι απαράδεκτη. Πως διασφαλίζεται ότι, με μετέπειτα απόφαση,  δεν μπορούν κάποιοι να ορίσουν τις κρατήσεις στο 99% των μεικτών αποδοχών και την ημερομηνία πληρωμής το 2050; Αν στην σύμβαση δεν αναγράφονται ρητώς ο τρόπος των κρατήσεων και η ακριβής ημερομηνία πληρωμής, ουσιαστικά είναι σαν να μην υπάρχει σύμβαση. Προσέχτε τι υπογράφετε.

Και η απάντηση σε αυτή την απαράδεκτη κατάσταση δεν είναι οι φωνές των συνδικαλιστών, οι γενικές συνελεύσεις και οι αδιάκοπες φλυαρο-διαμαρτυρίες, αλλά οι μαζικές μηνύσεις κατά των προϊσταμένων. Δυστυχώς η πείρα δείχνει ότι αυτός είναι ο μόνος σωστός δρόμος.

Ελπίζω κάποτε να ξυπνήσουν οι συνάδελφοι, να απομονώσουν τους γκαριζοντες συνδικαλιστές που ο ρόλος τους φαίνεται να είναι ανέξοδα να εκτονώνουν την οργή των συναδέλφων, ίσως ακόμα ορισμένοι από αυτούς και σε συνεργασία κάτω από το τραπέζι με αυτούς στους οποίους φωνάζουν. Και να ξεκινήσουν μαζικές μηνύσεις κατά των προϊσταμένων που προσέλαβαν αναπληρωτές, τους δέχτηκαν στα σχολεία για να κάνουν υπηρεσία και να διδάσκουν επί τρείς μήνες , χωρίς να υπάρχει σύμβαση.

Ουσιαστικά μιλάμε για τρεις μήνες μαύρη εργασία.  Ακόμα και αν υπογραφεί σύμβαση, εφόσον είναι μεταχρονολογημένη και υπογράφτηκε μετά την ανάληψη της υπηρεσίας, εξακολουθεί να έχει στοιχεία παρανομίας. Οι εμπνευστές αυτής της κατάστασης πρεπει να δικαστούν, να καταδικαστούν και να πληρώσουν προσωπικά, όσο ψηλά και αν βρίσκονται.

erlin

Και ένα βιντεάκι με την υπουργό.
http://www.youtube.com/watch?v=QPIEZ_MPeaY&feature=player_embedded

είπε: "ποτέ ξανά ωρομίσθιοι"

οπότε για να είναι συνεπής σε αυτά που λέει, τους άλλαξε όνομα.
δεν είναι πια ωρομίσθιοι, είναι "εκπαιδευτικοί μειωμένου ωραρίου " 
;D :D :-[ :'( >:( >:D

iliasthes

Αν και συμφωνώ για την κοροϊδία των "Α.Μ.Ω." και οτι δήθεν καταργήθηκε η ωρομισθία ως μορφή απασχόλησης. Στην ουσία αν κατάλαβα καλά από όσα έχω διαβάσει από τον τύπο και διάφορες ανακοινώσεις του Υπουργείου η ωρομισθία μετατράπηκε σε ημερομισθία.  Οπότε επί της ουσίας λίγα πράγματα άλλαξαν.

Βέβαια διαβάζω και κάποιες υπερβολές: "Πως διασφαλίζεται ότι, με μετέπειτα απόφαση,  δεν μπορούν κάποιοι να ορίσουν τις κρατήσεις στο 99% των μεικτών αποδοχών και την ημερομηνία πληρωμής το 2050;" Οι κρατήσεις δεν είναι λάστιχο και ούτε αλλάζουν κάθε μέρα κατά το δοκούν. Οι κρατήσεις, όταν αλλάζουν, αλλάζουν για όλους και όχι για τους 800 ΑΜΩ. Οι κρατήσεις ενός εργαζομένου εξαρτώνται από διάφορους παράγοντες, όπως αν είναι βαρέα, αν κάποιος εργαζόμενος έχει και παράλληλη ασφάλιση (πχ ΤΣΜΕΔΕ για μηχανικούς, ΤΣΑΥ για γιατρούς) ή αν έχει κάποιο άλλο ταμείο κύριας ασφάλισης (πχ ΟΑΕΕ ) και με ειδική απόφαση ζητήσει απαλλαγή,  αλλά είναι σταθερές για όλους, που ανήκουν στην ίδια κατηγορία. Για το ΙΚΑ το πιο συνηθισμένο είναι 16% κρατήσεις για τον εργαζόμενο. Εκτός από τις ασφαλιστικές εισφορές υπάρχει και ο ΦΜΥ, ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με τις κρατήσεις, αλλά είναι φόρος εισοδήματος. Ο υπολογισμός για την παρακράτηση του Φόρου Εισοδήματος γίνεται ως εξής. Παίρνουν τις καθαρές μηνιαίες αποδοχές ενός εργαζομένου και με βάση αυτές υπολογίζουν τις αποδοχές που αντιστοιχούν σε όλο το έτος. Παλιά το πολλαπλασίαζαν επί 14 για να το βρουν, τώρα που το δώρο αποσυνδέθηκε από το ύψος του μισθού πολλαπλασιάζουν επί 12 και προσθέτουν τα αντίστοιχα καθαρά ποσά του δώρου. Έτσι βρίσκουν το συνολικά φορολογητέο εισόδημα που αντιστοιχεί στο έτος και τον φόρο που θεωρητικά θα πληρώσει κάποιος με αυτό το εισόδημα (δεν μπορούν να γνωρίζουν τυχόν άλλες απαλλαγές όπως ενοίκια ή επιβαρύνσεις από άλλα εισοδήματα). Διαιρούν τον φόρο στα μηνιάτικα και έτσι κάθε μήνα παρακρατούν αυτό που αντιστοιχεί στο μισθό.

Κάνοντας τη φορολογική δήλωση αν ο Φόρος που παρακράτησαν ήταν περισσότερος (είτε γιατί κάποιος δεν δούλεψε όλους του μήνες όπως συμβαίνει με έναν εργαζόμενο με σύμβαση Α.Μ.Ω., είτε για οποιονδήποτε άλλο λόγο), τότε έρχεται επιστροφή φόρου στο εκκαθαριστικό. Σε κάποιες περιπτώσεις συμβάσεων (πχ ΙΔΕΚΕ, ΙΕΚ κλπ) παρακρατείται φόρος 20% επί των καθαρών αποδοχών άσχετα από το συνολικό εισόδημα του εργαζομένου. Σε αυτές τις περιπτώσεις πάλι αν ο εργαζόμενος δεν έχει άλλα εισοδήματα με την εκκαθάριση της φορολογικής δήλωσης επιστρέφεται το ποσό της παρακράτησης, αλλιώς υπολογίζεται η διαφορά είτε είναι επιστροφή είτε επιπλέον επιβάρυνση.

Τέλος δυο παρατηρήσεις:
Ο συνάδελφος ο Βαγγέλης από ό,τι κατάλαβα γράφει αυτά που του μεταφέρουν και μαθαίνει από "στελέχη" του Υπουργείου, καθώς λόγω της θέσης του έχει την ευκαιρία να επικοινωνεί πιο συχνά από τους υπόλοιπους συναδέλφους. Μετέφερε αυτά που γνωρίζει και δεν νομίζω πως υπάρχει λόγος να τον αμφισβητούμε ή να τον "εγκαλούμε".

Η δεύτερη παρατήρηση έχει να κάνει με τις μηνύσεις και τις καταγγελίες. Νομίζω πως η λύση σε όλα τα προβλήματα είναι η πολιτική βούληση. Όταν υπάρχει πολιτική βούληση όλα τα προβλήματα λύνονται, όταν δεν υπάρχει θα τρέχουμε όλη μέρα στα δικαστήρια και αραιά και που θα δικαιώνεται κάποιος μεμονωμένα. Πχ για τα 176 ευρώ. Χιλιάδες κάναμε μηνύσεις, ανάμεσα τους κι εγώ και μετά από τόσα χρόνια δεν είναι πάνω από 100 οι εκπαιδευτικοί που πήραν τα χρήματα τους. Όχι οτι δεν υπάρχουν αυθαιρεσίες κάποιων διευθυντών, οι οποίοι θέλουν να είναι βασιλικότεροι του βασιλέως. Υπάρχουν και πρέπει όταν έχουμε κάποιον τέτοιον απέναντι τους, με τη στάση μας να τον βάζουμε στη θέση του και να τον κάνουμενα μην ξεχνάει ποτέ, πως πάνω από όλα είναι εκπαιδευτικός και πρέπει να εργάζεται για να λειτουργούν τα σχολεία στο κατάλληλο εκπαιδευτικό περιβάλλον, κάτι που σημαίνει χωρίς εκπαιδευτικούς σε εργασιακό μεσαίωνα. Όμως φέτος όλα τα αρνητικά που βιώνουμε είναι ξεκάθαρο πως είναι με άνωθεν εντολές για περικοπές. Με απλά λόγια αν η πολιτική βούληση του υπουργείου είναι να γλιτώσει δαπάνες μισθοδοσίας στοιβάζοντας 30 μαθητές, χωρίς εργαστήριο, χωρίς υπεύθυνους εργαστηρίου, με ωράριο 21 ωρών, ακόμα και να μην είναι "νομικά" κατοχυρωμένο, με το που θα σκάσει η βροχή των καταγγελιών, δεν είναι τίποτα, μια προσθήκη σε ένα άσχετο νομοσχέδιο, μια υπουργική απόφαση και η νομιμότητα εξασφαλίσθηκε. Γι' αυτό λέω η πολιτική απόφαση είναι το σημαντικό και όχι η νομική κάλυψη. Εξάλλου τους νόμους αυτοί τους δημιουργούν, τους ψηφίζουν και τους εκτελούν.

Από οτι θυμάμαι στις πρόσφατες εκλογές της τοπικής ΕΛΜΕ που ανήκω ήταν μια συνάδελφος αναπληρώτρια, η οποία συγκέντρωνε στοιχεία αναπληρωτών, γιατί οργανώναν κάποιο "Συντονιστικό" κάποιο "Σωματείο" δεν θυμάμαι ακριβώς, γιατί δεν πρόλαβα να μιλήσω για πολύ μαζί της.

Vangelis

iliasthes
δεν έχει νόημα να απαντάς σε αυτούς που αρνούνται να καταλάβουν.  Ζούν στον κόσμο τους και απο εκεί κρίνουν όλους τους άλλους και φυσικά βρίσκουν ότι δεν τα κάνουν καλά!!!

erlin

#54
Επανέρχεται η γνωστή τακτική που βιώσαμε και με την ημερίδα για το δημοτικό, η τακτική του αποκλεισμού από τις ημερίδες. 

Τακτική που ακολουθει το υπουργείο με την βοήθεια-υποστήριξη μερικών "φιλιπινέζων" υπηρετών του, που θέλουν μάλιστα μερικοί από αυτούς να αυτο-ονομάζονται και "συνάδελφοι".

Ευτυχώς η ολμέ δεν δίχνει να παίζει το ρόλο της φιλιπινέζας. Η μαχητική της στάση οδήγησε  τελικά το υπουργείο στο να την αποκλείσει από την ημερίδα για την τεχνική εκπαίδευση.

Αυτός ο αποκλεισμός στην παρούσα συγκυρία αποτελεί τίτλο τιμής για την ολμε.

Μετά τους δικαστικούς αγώνες και την υποστήριξή της στους καθηγητές που αδικούνται, ένα ακόμα μπράβο στην ολμε για την μαχητική της στάση.

Όσον αφορά τις εξελίξεις για τους ΕΣΠΑ, αυτοί προχωράνε δικαστικά με ΟΜΑΔΙΚΑ εξώδικα κατά του υπουργείου και επίσχεση εργασίας.



evry

Επειδή κάποιοι έχουν ασθενή μνήμη να θυμίσω μια απόφαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ (6-10-2004, σελ.4) που αναφέρει: «Πρωταρχικό στοιχείο της εκπαιδευτικής μας πρότασης είναι η ανάπτυξη ενός τύπου σχολείου στη λυκειακή βαθμίδα, του Eνιαίου Λυκείου, στο πλαίσιο της καθιέρωσης της 12χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης» Δεν θυμάμαι να λέει τίποτα για τεχνική/επαγγελματική εκπαίδευση. Τώρα τι προσπαθούν να κάνουν? να το παίξουν εργατοπατέρες και των ΕΠΑΛ? Αυτοί ήθελαν να τα καταργήσουν και να κάνουν όλα τα λύκεια ενιαία (ώστε να βολευτούν όλοι οι φιλόλογοι και οι μαθηματικοί).
Τι έγινε? άλλαξαν γνώμη?
Τα ξεχάσαμε αυτά? Τώρα μας το παίζουν σωτήρες της τεχνικής εκπαίδευσης?
Αυτοί που ήθελαν να την καταργήσουν τώρα θέλουν να έχουν και λόγο???
Πραγματικά έχω βαρεθεί όλους τους συνδικαλιστές που βλέπουν τις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης σαν σφαίρες επιρροής και τους εκπαιδευτικούς σαν πρόβατα
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

erlin

Παράθεση από: evry στις 08 Δεκ 2010, 10:14:18 ΜΜ
Επειδή κάποιοι έχουν ασθενή μνήμη να θυμίσω μια απόφαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ (6-10-2004, σελ.4) που αναφέρει: «Πρωταρχικό στοιχείο της εκπαιδευτικής μας πρότασης είναι η ανάπτυξη ενός τύπου σχολείου στη λυκειακή βαθμίδα, του Eνιαίου Λυκείου, στο πλαίσιο της καθιέρωσης της 12χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης» Δεν θυμάμαι να λέει τίποτα για τεχνική/επαγγελματική εκπαίδευση. Τώρα τι προσπαθούν να κάνουν? να το παίξουν εργατοπατέρες και των ΕΠΑΛ? Αυτοί ήθελαν να τα καταργήσουν και να κάνουν όλα τα λύκεια ενιαία (ώστε να βολευτούν όλοι οι φιλόλογοι και οι μαθηματικοί).
Τι έγινε? άλλαξαν γνώμη?
Τα ξεχάσαμε αυτά? Τώρα μας το παίζουν σωτήρες της τεχνικής εκπαίδευσης?
Αυτοί που ήθελαν να την καταργήσουν τώρα θέλουν να έχουν και λόγο???
Πραγματικά έχω βαρεθεί όλους τους συνδικαλιστές που βλέπουν τις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης σαν σφαίρες επιρροής και τους εκπαιδευτικούς σαν πρόβατα

Η ολμε είναι συλλογικό όργανο. Είναι οι άνθρωποι που εμείς στέλνουμε. Προφανώς ο κόσμος ξύπνησε. Ξύπνησε και ξαπόστηλε αυτούς τους "συναδέλφους" που αντί να βρίσκονται στις τάξεις ως ενεργοί εκπαιδευτικοί κάνοντας μάθημα και ταυτόχρονα να υπηρετούν τα συλλογικά μας συμφέροντά, είναι φιλιπινέζες και περιφέρονται στους υπουργικούς διαδρόμους. Δεν φαίνεται να είναι ίδια η ολμε του 2004 με την ολμε του 2011.

erlin

#57
ΠαράθεσηΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Κατά τη διάρκεια της επίσχεσης εργασίας ο εργαζόμενος δεν υποχρεούται να παρέχει εργασία ούτε και να παρουσιάζεται στην επιχείρηση, αλλά έχει το δικαίωμα να απασχοληθεί σε άλλο εργοδότη, για την αντιμετώπιση των βασικών του αναγκών. Οπωσδήποτε όμως πρέπει να βρίσκεται πάντοτε στη διάθεση του εργοδότη εφόσον ικανοποιηθούν οι όροι της επίσχεσης.
Η επίσχεση εργασίας ισχύει από τη στιγμή που περιέρχεται σε γνώση του εργοδότη. Το δικαίωμα της επίσχεσης εργασίας μπορεί να ασκηθεί από έναν ή από πολλούς εργαζόμενους ταυτόχρονα. Εκτός από τη μη έγκαιρη καταβολή των δεδουλευμένων μπορεί να ασκηθεί και όταν ο εργοδότης δεν εκπληρώνει τις συμβατικές του υποχρεώσεις στα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας ή όταν με τη συμπεριφορά του προσβάλλει την προσωπικότητα του εργαζομένου. Η επίσχεση εργασίας γίνεται με αντίστοιχη δήλωση που πρέπει να είναι σαφής και ατομική. Απλή άρνηση εργασίας δεν αρκεί, γιατί κινδυνεύει να εκληφθεί ως παραίτηση από τη θέση.

Νομίζω είναι ένα καλό πάτημα η επίσχεση εργασίας για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι του δημοτικού με τα εργαστήρια.

Εφόσον αναγκάζονται οι εκπαιδευτικοί να στριμώχνουν 25-30 παιδάκια στο δημοτικό σε δωμάτια ελάχιστων τετραγωνικών, εφόσον τα δωμάτια αυτά είναι μη πιστοποιημένα και μη χαρακτηρισμένα ως εργαστήρια πληροφορικής, ισως πρέπει να το κοιτάξουμε και από αυτή την πλευρα.

Ίσως θα έπρεπε να αρνηθούμε με την καινούργια χρονιά να μπουμε στα (ο θεός να τα κάνει) "εργαστήρια", κάνοντας επίσχεση εργασίας.
Μέχρι να ικανοποιηθούν οι όροι της επίσχεσης, δηλαδή μέχρι να χαρακτηριστούν επισήμως από κάποιο μηχανικό τα εργαστήρια ως εργαστήρια πληροφορικής και να τηρηθούν οι απαραίτητες προδιαγραφές άνεσης και ασφάλειας.

Και φυσικά όταν με το καλό χαρακτηριστούν, επόμενο είναι να δικαιούμαστε και την 3 ωρη μείωση.

τι λέτε;

Vangelis

Με λίγη λογική σκέψη θα καταλάβεις γιατί δεν μπορεί να γίνει επίσχεση εργασίας.

erlin

Παράθεση από: Vangelis στις 10 Δεκ 2010, 04:36:42 ΜΜ
Με λίγη λογική σκέψη θα καταλάβεις γιατί δεν μπορεί να γίνει επίσχεση εργασίας.

βοήθησέ με λίγο γιατί δεν μπορώ να την βρω την λογική σκέψη.

Η επίσχεση, όπως λέει παραπάνω, μπορεί να ασκηθεί και όταν ο εργοδότης δεν εκπληρώνει τις συμβατικές του υποχρεώσεις στα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας

δεν υπάρχει πρόβλημα υγιεινής και ασφάλειας όταν στριμώχνονται 25 άτομα σε 15 τετραγωνικά ή όταν δεν υπάρχει ασφαλής ηλεκτρολογική εγκατάσταση;


katrina

Παράθεση από: erlin στις 09 Δεκ 2010, 12:20:33 ΠΜ
Νομίζω είναι ένα καλό πάτημα η επίσχεση εργασίας για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι του δημοτικού με τα εργαστήρια.

Εφόσον αναγκάζονται οι εκπαιδευτικοί να στριμώχνουν 25-30 παιδάκια στο δημοτικό σε δωμάτια ελάχιστων τετραγωνικών, εφόσον τα δωμάτια αυτά είναι μη πιστοποιημένα και μη χαρακτηρισμένα ως εργαστήρια πληροφορικής, ισως πρέπει να το κοιτάξουμε και από αυτή την πλευρα.

Ίσως θα έπρεπε να αρνηθούμε με την καινούργια χρονιά να μπουμε στα (ο θεός να τα κάνει) "εργαστήρια", κάνοντας επίσχεση εργασίας.
Μέχρι να ικανοποιηθούν οι όροι της επίσχεσης, δηλαδή μέχρι να χαρακτηριστούν επισήμως από κάποιο μηχανικό τα εργαστήρια ως εργαστήρια πληροφορικής και να τηρηθούν οι απαραίτητες προδιαγραφές άνεσης και ασφάλειας.

Και φυσικά όταν με το καλό χαρακτηριστούν, επόμενο είναι να δικαιούμαστε και την 3 ωρη μείωση.

τι λέτε;

Βρίσκω πολύ λογικό το σκεπτικό σου. Για ψάξτο λίγο και με τη βοήθεια Πληνετ και κάποιου εργατολόγου.
Εύχομαι καλή έκβαση..
Aραγε, το end  θά είναι happy;

katrina

....ναι, καλά διαβάσατε! Γιατί όχι; Ετσι, θα αφήσω και το πεδίο δράσης (διδασκαλίας) ανοικτό για να δουλέψουν οι επιστήμονες της Πληροφορικής.
Μετά λοιπόν απο τη πικρόχολη εισαγωγή μου, θα ήθελα να ρωτήσω τι γίνεται με τα Δημοτικά;


1. Αν είναι κάποιος στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ της Βθμιας, μπορεί να πάει στη Πρωτοβάθμια;
2. Για οργανικές θέσεις, γινεται κουβέντα;
3. Ποιές ( όχι πόσες) ωρες εργαζεσαι;
4. Δηλώνεις καπου αυτή  την επιθυμία σου;


Σας παρακαλώ, αν έχουν απαντηθεί αυτά τα ερωτήματα, παραπέμψτε με ανάλογα....
Ευχαριστώ πολύ
Aραγε, το end  θά είναι happy;

katrina

Aραγε, το end  θά είναι happy;

Νίκος Αδαμόπουλος


katrina

Aραγε, το end  θά είναι happy;

tom

Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

rodotheos

Συνάδελφοι,
γνωρίζετε αν φέτος (2011-2012) οι ώρες των ΤΠΕ στην Α και Β Δημοτικού θα είναι 2 ανά εβδομάδα ή μία; Ο Διευθυντής μου γνωρίζει για 2 και εγώ για μία.

Θ.


sdaoulas

η πλακα ειναι οτι και γω 1 ωρα ξερω αλλα και ο δικος μου διευθυντης λεει οτι ειναι 2 ωρες. Υπαρχει καμια νεα υπουργικη αποφαση για κατι τετοιο?

Βασίλης Ραξενίδης

1 ώρα σίγουρα. Ρωτήστε στη διεύθυνση και πιστεύω ότι θα ξεκαθαρίσει. Πάντως αν με μία ώρα δεν συμπληρώνεις ωράριο τότε κάνε τους δύο μη σε στείλουν πουθενά και πουθενά αλλού  :). Εγώ όμως άλλο σκέφτομαι αν υπολογίζει δύο ώρες σε Α και Β τότε πως του βγαίνει το πρόγραμμα με τα άλλα μαθήματα?

athinabel

Υπάρχει κάτι νεότερο σχετικά με τις οργανικές θέσεις των Πληροφορικών στα δημοτικά;
Συνάδελφος πληροφορικός που είναι αποσπασμένος εξ ολοκλήρου σε δημοτικό μου ανέφερε ότι η διευθύντρια του, προκλητικά του είπε μέσα στην τάξη του ότι δεν πρόκειται να φτιάξουμε τους πάγκους εργασίας για τους υπολογιστές, γιατί εσείς είστε προσωρινοί, όταν έρθουν οι δασκάλες του χρόνου, να κάνουν πληροφορική θα οργανώσουμε την αίθουσα, όπως πρέπει!

Ξέρουν κάτι οι δάσκαλοι που δεν ξέρουμε εμείς;;;





Λάμπρος Μπουκουβάλας

Να είσαι σίγουρη ότι οι δάσκαλοι δε γνωρίζουν κάτι το ιδιαίτερο. Όσο για την εν λόγω διευθύντρια, μάλλον αστόχησε στα λεγόμενά της, συμπεριφέρθηκε ανόητα και το λογικό είναι να ζητήσει συγνώμη...

Θεωρώ ότι θα θεσπιστούν οργανικές μόνο όταν η πληροφορική ενταχθεί επισήμως στο πρόγραμμα σπουδών του συνόλου των δημοτικών σχολείων της χώρας. Επομένως, μάλλον όχι φέτος, αλλά δεν αποκλείεται αυτό να γίνει μέσα στις επόμενες δύο σχολικές χρονιές.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

ipop

Έχω λάβει ένα έγγραφό σχετικά με το ωράριο στην Πρωτοβάθμια. Το είδατε και εσείς;

Ο.Λ.Μ.Ε.
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255
FAX: 210 32 27 382
www.olme.gr
email: olme@otenet.gr                Αθήνα, 14/10/2011

                     ΠΡΟΣ:
                     ΕΛΜΕ







ΘΕΜΑ : ΩΡΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ



Σχετικά με το ωράριο των εκπαιδευτικών της B/θμιας που διατίθενται στην A/θμια Eκπαίδευση επαναλαμβάνουμε την θέση μας  ότι με την ισχύουσα  νομοθεσία είναι από 16-21 ώρες ανάλογα με έτη υπηρεσίας.
Σύμφωνα με τη γνωμοδότηση του καθηγητή του Πανεπιστημίου κ. Καζάκου Άρη, «σε περίπτωση προσωρινής (μερικής ή εξ ολοκλήρου) «διάθεσης» εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, χάριν εξυπηρέτησης υπηρεσιακών αναγκών και συμπλήρωσης του υποχρεωτικού τους ωραρίου, τα πρόσωπα αυτά διατηρούν το υποχρεωτικό ωράριο της πρώτης, όπως αυτό κλιμακώνεται ανάλογα με τον χρόνο υπηρεσίας τους».
   Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς που υποχρεώνονται σε αυξημένο ωράριο να έλθουν σε επαφή με την Ομοσπονδία για να κατατεθεί άμεση προσφυγή  στη δικαιοσύνη.

Azur

Συνάδελφε είναι σίγουρο αυτό; Ρώτησες κάπου; Γιατί μέχρι στιγμής όλοι που διατεθίκαμε στην Α/θμια εξολοκλήρου κάνουμε 21 ώρες.

ipop

Δεν το έχω ψάξει. Όποιος θέλει μπορεί να πάρει τηλέφωνο και να ρωτήσει. Εγώ δεν το κυνήγησα γιατί δεν αισθάνομαι άνετα και δεν το θεωρώ δίκαιο να κάνω εγώ 19 ώρες και και οι δάσκαλοι 21. Λοιπόν νομίζω ότι είναι στην κρίση του καθενός μας.

ark

Ο δάσκαλος έχει παιδαγωγική κατάρτιση για το συγκεκριμενο αντικείμενο, βιβλίο και το τμήμα του.
Εσύ έχεις ή τουλάχιστον εγώ όλο το σχολείο, λίγους υπολογιστές, γνωριμία με τις παιδαγωγικές τεχνικές στην πράξη.

20 παιδιά + 10 υπολογιστές (ίσως σε καλή κατάσταση) = 30 άτομα περίπου --> Πληροφορικός 1

25 παιδιά + 10 υπολογιστές (ίσως σε καλή κατάσταση) = 35 άτομα περίπου --> Πληροφορικός 1

ipop

Πολύ σωστή η τοποθέτησή σου ακριβώς έτσι είναι και σε μένα και μάλλον στους περισσότερους.  Εσύ έκανες τίποτα; Μίλησες με την ΟΛΜΕ;

gimnasio

Μιας και δεν έχω διδάξει καθόλου σε δημοτικό, έχω κάποιες απορίες:
1. Τι ώρες γίνεται η Πληροφορική;
2. Ποιο είναι το ανώτατο όριο μαθητών ανά τάξη;
3. Υπάρχει eschool; Μόνο εμείς "υποχρεούμαστε" να ασχοληθούμε με αυτό;

Azur

Παράθεση από: gimnasio στις 12 Φεβ 2012, 10:28:43 ΜΜ
Μιας και δεν έχω διδάξει καθόλου σε δημοτικό, έχω κάποιες απορίες:
1. Τι ώρες γίνεται η Πληροφορική;
2. Ποιο είναι το ανώτατο όριο μαθητών ανά τάξη;
3. Υπάρχει eschool; Μόνο εμείς "υποχρεούμαστε" να ασχοληθούμε με αυτό;


1. Αν διδάξεις σε Δημοτικο τύπου ΕΑΠ τα μαθήματα γίνονται 8-2. Αν διδάξεις σε ολοήμερα 12:30-16:15
2. Μέχρι 27..νομίζω
3. Δεν υπάρχει γραμματειακή υποστήριξη.