Έκτακτη Γενική Συνέλευση της Π.Ε.ΚΑ.Π. στις 16/3/2011

Ξεκίνησε από skoud, 03 Μαρ 2011, 08:38:04 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tom

Παράθεση από: fof στις 03 Μαρ 2011, 03:59:53 ΜΜ
Κατάθεση Προτάσεων
Καταθέτω ξανά τις προτάσεις που από την 15/12/10 είχα καταθέσει

1. Συσπείρωση Όλων των Ενώσεων Πληροφορικής

2. Επικοινωνία και Συμμετοχή των Πανεπιστημιακών Καθηγητών – Φοιτητών στον αγώνα μας

3. Συλλογική Άρνηση όλων των Πληροφορικών στην εκτέλεση εργασιών πέραν του διδακτικού τους καθήκοντος (Γραμματεία, e-school...) και ενημέρωση όλων των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας.

4. Αναφορά στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για παρόμοιο ζήτημα όπως είχε κάνει κ. Αλαβάνος στην
«ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ E-2162/00 υποβολή: Alexandros Alavanos (GUE/NGL) προς την Επιτροπή. Υποβάθμιση της διδασκαλίας των ξένων γλωσσών στα ελληνικά σχολεία ανώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Λύκεια).       Επίσημη Εφημερίδα αριθ. C 081 E της 13/03/2001 σ. 0162 – 0163»

5. Να αποστείλουμε επιστολή ενημερώνοντας προσωπικά και Επώνυμα όλους τους Συναδέλφους του Κλάδου στα Σχολεία τους.

6. Να ζητήσουμε συμπαράσταση κ βοήθεια με όποιον τρόπο μπορούν από Συνδέσμους - Ενώσεις  Πληροφορικών άλλων Χωρών της Ευρώπης.

7. Να αρχίσουμε επικοινωνία - ενημέρωση σε όλες τις κατά τόπους ΕΛΜΕ και προς ΟΛΜΕ και προς Συνδικαλιστικές παρατάξεις ώστε να συμμετέχουν ενεργά και ουσιαστικά στον αγώνα μας

8. Δημοσιοποίηση στα ΜΜΕ της αναγκαιότητας της Πληροφορικής στο Λύκειο.

9. Διαμαρτυρία έξω από το Υπουργείο Παιδείας

Συμφωνώ με τη fof. Τα πιο σημαντικά θεωρώ ότι είναι τα 1, 2, 5 και 8.

Απλά συνάδελφοι καλό θα ήταν τόσο σημαντικές γενικές συνελεύσεις να μην γίνονται καθημερινή. Εγώ για παράδειγμα εκείνη τη μέρα σχολάω στις 16:00 και μέχρι τις 19:00 έχουμε ενημέρωση γονέων...

Θυμηθείτε πόση επιτυχία είχε η πρώτη ημερίδα για την Α.Ε.Π.Π. που είχε γίνει Σάββατο. Με το να γίνεται καθημερινή χάνετε αμέσως αμέσως:

1. Καθηγητές ιδιωτικών σχολείων Αθήνας
2. Καθηγητές δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων επαρχίας

Υ.Γ. Νομίζω θα ήταν χρήσιμο να βιντεοσκοπηθεί η γενική συνέλευση και να είναι διαθέσιμη στον ιστό, ώστε να μπορεί να την παρακολουθήσει κάποιος σε δεύτερο χρόνο και να ενημερωθεί.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

jimmaria

Νομίζω ότι μεταξύ άλλων θα έπρεπε να τεθεί και το θέμα της αδικίας που συντελείται απέναντι στους μαθητές που φέτος φοιτούν στο γυμνάσιο. Τα παιδιά αυτά όταν ήταν δημοτικό δεν έκαναν πληροφορική, στα γυμνασιακά τους χρόνια παρακολούθησαν ένα μονόωρο μάθημα και τώρα που θα πάνε στο νέο λύκειο δε θα έχουν ώρες πληροφορικής, ούτε πιστοποιητικά που ευαγγελίζεται το υπουργείο ούτε τίποτα.

poursali

jimmaria... ψιλά γράμματα.. αν τους ενδιέφερε η παιδεία δεν θα καταργούσαν εξαρχής το μάθημα της Πληροφορικής στο Λύκειο (μεταξύ άλλων βέβαια, μια και δεν είναι το μόνο βήμα προς τα πίσω).
τώρα για την ημέρα της ΓΣ της ΠΕΚΑΠ και εγώ είχα πει να προταθούν 2-3 ημέρες και να επιλεγεί τελικά εκείνη που θα εκτιμούσε η ίδια ΠΕΚΑΠ ότι θα συγκεντρώσει περισσότερο κόσμο.. βέβαια με την παρότρυνσή τους να καταθέσει ο καθένας τις προτάσεις του στο στέκι ή με email κλπ, κάπως 'καλύπτεται' αυτό το μειονέκτημα.

πρέπει νομίζω να βρούμε περισσότερο δυναμικά παρά λογικά επιχειρήματα, διότι η λογική εκτός από σχετική που είναι εύκολα τσουβαλιάζετε και απορρίπτεται.. πρέπει να κερδίσουμε δημοσιότητα... με όλα τα παραπάνω που προτείνουν οι συνάδελφοι το πιο 'λογικό' και ταυτόχρονα 'δυναμικό' που βλέπω είναι η κινητοποίηση των καθηγητών στα πανεπιστήμια, αλλά εκεί δεν ξέρω αν φτάνει ο χρόνος και αν εν τέλει ενδιαφέρονται.. μάλλον ο ένας περιμένει κινήσεις από των άλλον
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Keep Growing

" Εαν εσείς είστε σε σχολεία της επαρχίας με "σίγουρο" αριθμό μαθητών και "σίγουρο" σχολείο αυτό δεν σημαίνει ότι και για όλους ισχύει το ίδιο. "

Εάν είμουν της λογικής, να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα συνάδελφε, δεν θα έπαιζα τον "επαναστάτη" στο στέκι, αλλά θα περνούσα τον περισσότερο χρόνο μου κάνοντας αγροτικές εργασίες στο (σίγουρο) μποστάνι μου. 
Λυπάμαι πολύ, αν σε αναστάτωσε το μήνυμά μου, αλλά δεν ήταν η πρόθεσή μου αυτή.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

#19
"Ωραία λοιπόν αφού είναι κοινό μυστικό ότι όλοι την κάνουμε την γραμματειακή υποστήριξη, άλλος λιγότερο άλλοςν περισσότερο "

Ε, λοιπόν συνάδελφοι, εγώ δεν τη κάνω τη γραμματειακή υποστήριξη.
Το πάλεψα με δημοκρατικά μέσα και με επιχειρήματα στον σύλλογό μου και δεν τη κάνω πλέον.
Αφιερώνω το χρόνο μου σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Όποτε έχω κενό καλύπτω ανάγκες μαθητών και όχι γραφιάδων. Δεν είναι η δουλειά μου γραφέας.
Πως βοηθάω τον σύλλογό; ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ κάτι το οποίο το έχω αναλάβει ως υποχρέωση. Τίποτα περισσότερο.

Η δική μου λογική ήταν είναι και θα είναι πάντοτε η πρόληψη.
Τα συνταγματικά - εργασιακά μου δικαιώματα δεν θα τους τα χαρίσω έτσι απλά χωρίς αγώνα. Διότι αν νικήσουν εμένα (που δουλεύω στην "ασφάλεια" και τη "σιγουριά") τότε ποιος θα μείνει να αγωνιστεί; Αυτός που φοβάται την αντίδραση γιατί εκβιάζεται με απώλεια της εργασίας του;
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Gnirut

"Το πάλεψα με δημοκρατικά μέσα και με επιχειρήματα στον σύλλογό μου και δεν τη κάνω πλέον."

Το ότι στο σχολείο σου περνάνε οι "δημοκρατικές" διαδικασίες δεν σημαίνει ότι είναι η νόρμα πανελλαδικώς.
Δεν υπάρχουν δημοκρατικά μέσα και επιχειρήματα.

Υπάρχει μόνο ποιο είναι το υποχρεωτικό ωράριό σου, πόσα τμήματα βγάζει για μάθημα το σχολείο σου και πόσοι πιστοποιημένοι καθηγητές στην πληροφορική είναι στο σύλλογο.

Εαν δεν συμπληρώνεις ωράριο και ο διευθυντής δεν είναι "ψυχοπονιάρης" παιρνεις το βαλιτσάκι σου και αρχίζεις τις περιοδείες ανα τα σχολεία της περιοχής, εαν δεν κάνεις και γραμματειακή υποστήριξη.

Αυτό βέβαια γινόταν μέχρι σήμερα, από Σεπτέμβριο θα παίρνεις το βαλιτσάκι σου για τη μηχανοργάνωση του δήμου ή στο σπίτι σου.

Katsadouros_Dhm

Παναγιώτη, ούτε εγώ κάνω γραμματειακή υποστήριξη. Και το πάλεψα αρκετό καιρό, αλλά τώρα κανείς δεν απαιτεί από μένα να το κάνω. Συμβουλές φυσικά δίνω.
Στο θέμα τώρα...
Διοριστήκαμε ως εκπαιδευτικοί και η θέση μας είναι μέσα στην τάξη να κάνουμε μάθημα. Οποιαδήποτε άλλη αναφορά σε γραμματείες και τεχνικές εξυπηρετήσεις είναι λάθος και άρνηση της ουσιαστικής παρουσίας μας στο σχολείο. Πιστεύω ότι η ΠΕΚΑΠ (αλλά και όλοι μας) πρέπει να παλέψει για δυο πράγματα και μόνο:
1. Την παρουσία μαθημάτων πληροφορικής στο σχολείο
2. Τις δεύτερες αναθέσεις στους ΠΕ19-20.
Είμαστε η μοναδική ειδικότητα χωρίς δεύτερες αναθέσεις ( με την Τεχνολογία Επικοινωνιών απλά...χαμογελάστε). Πρέπει να έχουμε το δικαίωμα αναθέσεων σε συναφείς ειδικότητες ( εννοώ ειδικότητες θετικών επιστημών). Όλοι έχουν... Οι φυσικοί μπορούν να κάνουν και μαθηματικά και το ανάποδο, οι θεολόγοι φιλολογικά, οι γαλλικών επίσης φιλολογικά. Εμείς τι ρόλο παίζουμε με αυτήν την απόλυτη στεγανοποίηση; Θα μας πνίξει...
Για το δημοτικό αυτό που έχω να πω είναι ότι είναι η φάκα και οι ώρες που μας δίνουν το τυρί για να τσιμπήσουμε.
Όλα τα παραπάνω είναι προσωπική, ταπεινή μου άποψη...

Keep Growing

#22
Δεν θέλω σε καμιά περίπτωση να δημιουργήσω ένταση. Καταλαβαίνω ότι για κάποιους συναδέλφους τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα από αυτά που βιώνω εγώ.
Αυτό που υποστηρίζω εγώ, (και το κλείνω εδώ) είναι ότι δεν πρέπει να παίρνουμε ό,τι μας δίνουνε, αμαχητί.
ΠΧ. Εαν κάποιος θέλει να συμπληρώσει μέχρι 4 ώρες, υπάρχουν και τα προγράμματα αγωγή υγείας, καταναλωτή κλπ. 
Έτσι εξαντλούνται (ή μειώνονται αν θέλεις)) οι ώρες για συμπλήρωση ωραρίου, με εκπαιδευτικό τρόπο. Τρόπο δηλαδή που είναι πιο συμβατός με το ΦΕΚ διορισμού μας.

Any way, καλή καρδιά.  :)



Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

fof

Παράθεση από: Gnirut στις 04 Μαρ 2011, 10:21:25 ΠΜ
Ωραία λοιπόν αφου είναι κοινό μυστικό ότι όλοι την κάνουμε την γραμματειακή υποστήριξη, άλλος λιγότερο άλλοςν περισσότερο, γιατί να μην τους βάλουμε να μας την κατοχυρώσουν μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου

.... Ούτε εγώ έχω κάνει ποτέ την γραμματειακή υποστήριξη και ούτε πρόκειται να την κάνω!....   και δεν είμαι
«σε σχολείο της επαρχίας με "σίγουρο" αριθμό μαθητών και "σίγουρο" σχολείο»
Η Μόνη δουλεία που κάνω είναι αυτή που επέλεξα!!!! Και που με κόπο απέκτησα!!

Παράθεση από: Stefania στις 04 Μαρ 2011, 11:04:47 ΠΜ
Είναι αστείο να συζητάμε καν για το αν θα αναλάβουμε τεχνική υποστήριξη ενός σχολείου. Τα μισά μαθήματα στις σχολές πληροφορικής είναι "σχετικά" με την τεχνική υποστήριξη. Αν δεν την αναλάβουμε εμείς τότε ποιοι;

Επίσης .... η μόνη τεχνική υποστήριξη που αναλαμβάνω αφορά μόνο το εργαστήριο μου... τίποτα παρά πάνω!!

Όποιοι συνάδελφοι επιθυμούν να εργαστούν στην Τεχνική υποστήριξη και γραμματεία του σχολείου, ας μην αγωνιούν το υπουργείο θα δώσει αυτήν την ευκαιρία εξ ίσου και επί ίσης όροις σε όλους τους κλάδους! Ούτε αυτό όμως μην σας αγχώνει, ο κλάδος μας θα προηγείται!   

Gnirut

"ΠΧ. Εαν κάποιος θέλει να συμπληρώσει μέχρι 4 ώρες, υπάρχουν και τα προγράμματα αγωγή υγείας, καταναλωτή κλπ.  "
Για τα προγράμματα που αναφέρεις από του χρόνου θα γίνεται ο χαμός από όλες τις ειδικότητες ποιος θα τα πρωτοπάρει. Νομίζετε ότι μόνον εμεις θα έχουμε πρόβλημα ωρών την επόμενη σχολική χρονιά;

"πρέπει να παλέψει για δυο πράγματα και μόνο:
1. Την παρουσία μαθημάτων πληροφορικής στο σχολείο
2. Τις δεύτερες αναθέσεις στους ΠΕ19-20."

Θα είδες ότι έχω κάνει post πάνω στο (2) που αναφέρεις ενδιαφερθήκαν να το συζητήσουν πέντε έξι άτομα και ακόμα και γι' αυτό υπάρχει αντίδραση του στυλ "όχι εγώ είμαι πληροφορικός και δεν κάνω άλλα μαθήματα, τράβα εσύ που είσαι κακός πληροφορικός να κάνεις μαθηματικά αν σου αρέσει".

Αλλά εαν υποθέσουμε ότι αποφασίζουμε σαν πληροφορικοί να ζητήσουμε κάτι τέτοιο οι πιθανότητες να περάσει από τις άλλες ειδικότητες δεν είναι παρα πολλές. Το ίδιο ισχύει και για το (1).

Κανείς δεν λέει να μην κυνηγήσουμε αυτά που λέτε και οι δυό σας (και άλλοι συνάδερφοι) αλλά εαν δεν "δουλέψουν" δεν πρέπει να έχουμε και κάτι εναλλακτικό για να διασφαλισουμε το ωράριο μας στο σχολείο άμεσα και πρακτικά;

Gnirut

"Ούτε εγώ έχω κάνει ποτέ την γραμματειακή υποστήριξη και ούτε πρόκειται να την κάνω!....   και δεν είμαι
«σε σχολείο της επαρχίας με "σίγουρο" αριθμό μαθητών και "σίγουρο" σχολείο»
Η Μόνη δουλεία που κάνω είναι αυτή που επέλεξα!!!! Και που με κόπο απέκτησα!!"

ΩΡΑΡΙΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙΣ;

ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΩΡΑΡΙΟ;

ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΣΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙΣ Ή ΕΧΕΙΣ ΒΟΛΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ,
ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΜΑΣ;

(μου φαίνεται τελικά ότι ο Λούβρης έχει απόλυτο δίκιο, άντε καληνύχτα σας)

fof

Επειδή οι συμβάσεις των Υπευθύνων καθαριότητας στα σχολεία λήγουν... προτείνω να δηλώσουμε ότι μπορούμε να κάνουμε εμείς ΚΑΙ αυτή την δουλειά
;D
Gnirut........ μη μου αγχώνεσαι..... !!!!!!

Katsadouros_Dhm

Gnirut, συνάδελφε, καταρχήν πες το μικρό σου όνομα, δε μου αρέσει να απευθύνομαι σε ψευδώνυμα. Όλοι τον ίδιο στόχο έχουμε... να κάνουμε με αξιοπρέπεια τη δουλειά μας. Τα σχολεία μάς έχουν ανάγκη, αφού χωρίς εμάς σε ένα-δύο μήνες δε θα δουλεύει τίποτα, από μηχάνημα μέχρι...νέστορας, όλοι το ξέρουμε. Ας μην το κάνουμε όμως σημαία αυτό, αυτό λέμε. Η θέση μας είναι μέσα στην τάξη.
Επειδή παρατήρησα ότι αναφέρεις συνέχεια μετατάξεις και Δήμους, να θυμίσω ότι ( με τα ισχύοντα μέχρι τώρα...) για να ξεκινήσει διαδικασία μετάταξης θα πρέπει να καταργηθεί οργανικά ο φορέας που ανήκεις. Οργανικά ανήκεις στη Δευτεροβάθμια.Αν καταργηθεί η Δευτεροβάθμια, τότε υπαρχει πρόβλημα... Αν καταργηθεί οργανική θέση στο σχολείο, τίθεσαι στη διάθεση της δευτεροβάθμιας, δεν πας για μετάταξη. Τώρα αν χαθούν οργανικές σε σχολεία είναι κάτι πολύ δυσάρεστο ( και γω σε λύκειο είμαι και μάλιστα δεύτερος στη σειρά), αλλά ας μην πανικοβαλόμαστε. Ας προσπαθήσουμε όλοι, ξαναλέω, να μη συμβεί αυτό.
Στη ανάγκη, ναι, θα κάνω και γραμματειακή υποστήριξη για να μη φύγω από το σχολείο, αλλά αυτό δεν είναι λύση.

petrosp13

Κάποιοι συνάδελφοι δεν γνωρίζουν την παράθεση ή μου φαίνεται;
Δυσανάγνωστα post
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

sman

Να προσέξουμε όμως και τα εξής:
1. Αν πάρουμε 2η ανάθεση κάποιο μάθημα, μπορούν να ζητήσουν και η άλλη ειδικότητα τα δικά μας μαθήματα.

Δεν πήραμε 2η ανάθεση, γιατί αν παίρναμε θα έπαιρναν και άλλοι δικές μας στο παερλθόν... εύκολα κιόλας ως νέα ειδικότητα...

2. Η χρήση ΤΠΕ και ο διαχωρισμός της από την πληροφορική μπορεί απλά να οδηγήσει να μην κάνουμε εμείς το μάθημα χρήσης των ΤΠΕ, αφού μπορούν να το κάνει οποιοσδήποτε με επιμόρφωση Α και Β...