ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Eri

Δε παίζει με τίποτα!!!
Θα πιανει κανεις π.χ. Μετσοβιο έχοντας δώσει αρχαια, ιστορια, λατινικα και .... Φυσικη γ.π.;
Ειναι δυνατόν;


Παντελης Τσιράκης

3 Χρόνια ζουμε τον ιδιο εφιαλτη ...

kostas76

Με λιγα λόγια, αν ισχύσουν όλα αυτά, θα μείνουμε με 2 ώρες στο Λύκειο. Αλλά στο σχολείο μου δυο καθηγητές Γαλλικών έχουν μαζί 3 ώρες τη βδομάδα.Υπάρχουν και χειρότερα. Για να σοβαρευτω λίγο, δε περιμένω κάτι περισσότερο από ανθρώπους που αλλάζουν άποψη κάθε μέρα!!! Απλά τραγική η κατάσταση!

Katsadouros_Dhm

Πάντως η Καθημερινή δε λέει τα ίδια με αυτά που λέει το 360pedia.
Το μόνο ίδιο που λένε οι δύο παραπάνω πηγές είναι το 4+1.

"...  Ειδικότερα, ενώ οι υποψήφιοι θα εξετασθούν σε 4 μαθήματα (όπως είχε ορισθεί με τον νόμο 4186 του
2013 επί υπουργίας Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου), το νέο στοιχείο είναι ότι θα μπορούν να επιλέξουν και ένα πέμπτο μάθημα, η εξέταση στο οποίο θα τους δώσει τη δυνατότητα να επιλέξουν τις σχολές ενός δεύτερου επιστημονικού πεδίου..."


Από τα λίγα που καταλαβαίνω είναι ότι λέει πως τα 4 μαθήματα θα παραμείνουν όπως έχουν ανακοινωθεί ανά πεδίο και θα προστεθεί ένα πέμπτο για να ανοίξει και άλλο πεδίο.

Με το 4+1 δε νομίζω να διαφωνεί κανείς μας, αρκεί να εφαρμοστεί με λογική.

pthomop

Προς ενημέρωση όλων ο Μπαλτάς είναι λάτρης των 'βασικών' μαθημάτων και ο Κουράκης είναι αλλοπρόσαλλος. Δεν θα εκπλαγώ με νέο παραγκωνισμό της ειδικότητας.

evry

δεν θα έλεγα ότι έχει να κάνει με "βασικά" μαθήματα. Το πρόβλημα φαίνεται ότι είναι αλλού. Διαφαίνεται ένα μίσος προς οτιδήποτε νέο και καινοτόμο π.χ.

Παράθεση
Από το νέο πρόεδρο της ΔΕΠΠΣ ζητήθηκε από Βουλευτή να καταθέσει την άποψη του για τις νέες τεχνολογίες.

Ο κ. Τσεφλές απαντώντας έδωσε ένα παράδειγμα: "Αν πάτε σήμερα σε μαθητή εξοικειωμένο με τις νέες τεχνολογίες να του δώσετε να διαβάσει ένα κείμενο τριών σελίδων θα σας το γυρίσει πίσω». Από την άλλη πλευρά, είπε ο πρόεδρος, έχουν πάρα έχουν πάρα πολλά καλά. Έχουν απίστευτα καλά",
http://www.esos.gr/arthra/37482/proedros-depps-pros-voyleytes-i-aristeia-einai-paidi-tis-krisis


Παράθεση
Η κιμωλία και ο πίνακας είναι οργανική επέκταση των παραπάνω. Ακόμη κι αν -ή επειδή- είναι κακής ποιότητας και λερώνουν. Προτζέκτορες, επιδιασκόπια και λοιπά υποκατάστατα αποστειρώνουν τη διδακτική σχέση. Την εξαϋλώνουν τείνοντας τελικά να την καταργήσουν.
http://www.avgi.gr/article/2231543/i-didaktiki-sxesi

η εξήγηση φυσικά είναι απλή: Φοβάσαι ότι δεν ξέρεις ή ότι δεν καταλαβαίνεις
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

fupat2

Παράθεση από: Παντελης Τσιράκης στις 18 Μαρ 2015, 11:15:53 ΠΜ
3 Χρόνια ζουμε τον ιδιο εφιαλτη ...


Και θα τον ζείτε τον εφιάλτή για 113 χρόνια , γιατί δεν καταλαβαίνετε ότι το προβλημα είναι ΠΟΛΙΤΙΚΟ και αφορά τις δομές του κοινοβουλευτισμού.

Οι οποίες ορίζουν ότι ο κάθε παλαβός που ανεβαίνει στην εξουσία, έχει το δικαίωμα να φέρνει τα πάνω κάτω και να κάνει ότι του καπνίσει.
Έτσι έχουμε τις στρεβλώσεις που ξεκινάνε από την αννούλα, μετά τον άρβι, τον λοβ, τώρα τον μπαλτ, και μπορεί αύριο να καταλήξουμε να έχουμε μέχρι και τον ....χίτλερ (ναι και αυτός κοινοβουλευτικός ήταν!)

Ενώ αν η απόφαση λαμβανόταν με δημοκρατικές διαδικασίες από μια ευρύτερη βάση, θα υπήρχε σταθερότητα στις αποφάσεις (γιατί η βάση όσο πιο μεγάλη είναι, τόσο δυσκολότερα και αργότερα αλλάζει γνώμη) και φυσικά οι αποφάσεις θα ήταν και σωστότερες.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

dtzimas

Παράθεση από: evry στις 18 Μαρ 2015, 01:54:20 ΜΜ
δεν θα έλεγα ότι έχει να κάνει με "βασικά" μαθήματα. Το πρόβλημα φαίνεται ότι είναι αλλού. Διαφαίνεται ένα μίσος προς οτιδήποτε νέο και καινοτόμο π.χ.
http://www.esos.gr/arthra/37482/proedros-depps-pros-voyleytes-i-aristeia-einai-paidi-tis-krisis

http://www.avgi.gr/article/2231543/i-didaktiki-sxesi

η εξήγηση φυσικά είναι απλή: Φοβάσαι ότι δεν ξέρεις ή ότι δεν καταλαβαίνεις

+1

ΠΛΑΤΑΝ

Σημερινό δημοσίευμα φαίνεται ότι λέει περίπου τα ίδια:
http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/paideia/54481/tessera-syn-ena-mathimata-gia-tis-panelladikes-2016
Φαίνεται σα να έχει κλειδώσει το εξεταστικό, αλλά και πάλι υπάρχουν πολλές ασάφειες και πολλά ερωτήματα σ' αυτά που έχουν διαρρεύσει. πχ, εγώ γνώριζα ότι <<μαθηματικά γενικής παιδείας>> και <<μαθηματικά και στοιχεία στατιστικής>> είναι το ίδιο μάθημα και έτσι ήταν μέχρι τώρα αν δεν κάνω λάθος. Εδώ όμως τα δημοσιεύματα φαίνεται να τα διαχωρίζουν. Φαίνεται σα να είναι άλλο μάθημα τα <<μαθηματικά και στοιχεία στατιστικής>> της κατεύθυνσης  οικονομικών επιστημών και άλλα τα <<μαθηματικά γενικής παιδείας>>. Δηλαδή στη Γ λυκείου θα έχουμε ταυτόχρονα τρία διαφορετικά μαθήματα μαθηματικών? μαθηματικά θετικής, μαθηματικά και στοιχεία στατιστικής και μαθηματικά γενικής παιδείας. Λίγο παράξενο μου φαίνεται αυτό.
Πάντως σε κάθε περίπτωση, το σύστημα αυτό δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς διαφορετικούς συντελεστές βαρύτητας, δηλ χωρίς απώλεια μορίων για κάποιον που δηλώνει σχολές που δεν είναι στην κατεύθυνσή του, δηλ κάτι παρόμοιο με αυτό που γίνεται στο υπάρχον σύστημα.

dpa2006

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 17 Μαρ 2015, 06:15:54 ΜΜ
Αν θέλω να πάω Ηλεκτρολόγων, Πληροφορικής, Χημικό, Φυσικό ή Μαθηματικό τι κάνω;
Πάω στην Τεχνολογική, παίρνω Φυσική ΓΠ και ξεκλειδώνω όλα τα παραπάνω. Και έχω και τις Οικονομικές.
Καλό!!
Τώρα, αν εκεί που μπορεί να πάω πιθανόν δε θα ξέρω ούτε τα βασικά είναι λεπτομέρεια.
Καλά τόσο δύσκολο είναι να δούμε επιτέλους ένα σύστημα που να είναι λογικό και να έχει τα αυτονόητα;

Με την ευκαιρία της μη αλλαγής βιβλίων και του κοπιαρίσματος των παλαιών με νέο εξώφυλλο και περιεχόμενα(αναγράφονται ευτυχώς και οι δύο συγγραφικές ομάδες) αλλάζουν τη Φυσική ΓΠ με Φυσική Κατ και δίνουν τη δυνατότητα να περνάς σε Πολυτεχνείο!!!
Ή σε Θετικές Επιστήμες...;
Η λιγότερη ύλη σε μαθήμα Φυσικής για Πολυτεχνικές Σχολές.
Η πληροφορική θα παραμείνει στην Τεχνολογική από ότι βλέπω το θέμα είναι οι ώρες...

Συγγνώμη για το ύφος και τον τόνο,αλλά έχω λίγη ώρα που κοιτάζω τα κριτήρια και δεν πιστεύω στα μάτια μου.
Μήπως γνωρίζουμε τον συντάκτη της εισηγητικής πρότασης;
Δηλαδή που να μην ενημερώνονταν τόσοι Βουλευτές πριν από 1,5 χρόνο για τις θέσεις του κλάδου... :(
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

vtsakan

Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.



Λευτέρης Δουκέρης

http://www.esos.gr/arthra/37507/ypoyrgos-enishysi-ton-anthropistikon-epistimon-stin-ekpaideysi


Μαλιστα....


Ο μπαλτας είναι ένας γέρος αιρετικός , με ύφεση στην φιλοσοφία του "ανθρώπινου γένους και της ανθρώπινης
ύπαρξης....   αλλα λογια να αγαπιόμαστε δλδ . Η πληροφορική με τον τύπο αυτόν κινδυνεύει σε ανυποληψία και
απανθρω........πιστική .... απαξίωση ...

Το έχω πει σε συζητήσεις ... οτι δεν μας πιστεύει σαν επιστήμη γιατί "η φιλοσοφία του μαυροπίνακα ...ουδεμία σχέση εχει
με τους σύγχρονους καταστρεπτικούς  τρόπους ... τεχνολογικής θεώρησης της διδασκαλίας"

Προβλέπω να ξαναξεκινάμε να αποδείξουμε στον γέρο φιλόσοφο ... τι ακριβώς είμαστε ...... καλό κουράγιο
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ