ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Spyridon

#737
Να πρέπει να διαλέξουν από τώρα οι μαθητές  ανάμεσα στο software και στο hardware;; !!!! To ΕΚΠΑ είναι hardware και το Πειραιά software!!

Τι διαβάζουμεεεε;;;

petrosp13

Για το ότι το ΑΟΘ θα είναι βαρύτητας με 1,3 για τις σχολές Πληροφορικής;;;;;;;;;;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Spyridon στις 02 Μαΐου 2015, 02:34:44 ΜΜ
Να πρέπει να διαλέξουν από τώρα οι μαθητές  ανάμεσα στο software και στο hardware;; !!!! To ΕΚΠΑ είναι hardware και το Πειραιά software!!

Τι διαβάζουμεεεε;;;

Αυτό πώς προκύπτει;

Spyridon

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 02 Μαΐου 2015, 03:24:08 ΜΜ
Αυτό πώς προκύπτει;

Στο άρθρο της Εργασίας το λέει, στη δεύτερη σελίδα! Αυτό που ήδη ξέρουμε δηλαδή, ότι οι σχολές Πληροφορικής που θα βρίσκονται στη Θετική είναι Τεχνολογικές σχολές  ενώ της Οικονομικής/ Πληροφορικής είναι σχολές Software!! Αυτός είναι ο ο τρόπος που δικαιολογούν το διαχωρισμό!!

nikosx

διαχωρίζει το άρθρο το τμήμα του ΕΚΠΑ από του ΠΑΠΕΙ;
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Spyridon

#742
Παράθεση από: nikosx στις 02 Μαΐου 2015, 03:59:52 ΜΜ
διαχωρίζει το άρθρο το τμήμα του ΕΚΠΑ από του ΠΑΠΕΙ;

Δε το διαχωρίζει.Τώρα το είδα. Αλλά το "Πρέπει να διαλέξουν από τώρα οι ενδιαφερόμενοι ανάμεσα στο software και στο hardware" το γράφει.  Η αλήθεια είναι ότι είναι το πρώτο άρθρο που βλέπω ότι έχει το ΕΚΠΑ  και τις υπόλοιπες Πληροφορικές των Θετικών σχολών στην Οικονομική..αλλά αυτό δεν έχει λογική αφού με αυτόν των τρόπο σπάνε τα τμήματα των Σχολών θετικών επιστημών κάτι το οποίο ο Κουρακης έλεγε ότι δε θέλει να γίνει!! Εκτός και αν Πληροφορική ΕΚΠΑ κτλ  μπαίνεις και από τις δυο κατευθύνσεις αλλά αυτό δεν δημιουργεί "πίσω πόρτες";

Spyridon

Και μια ενδιαφέρουσα συζήτηση στο φόρουμ του Μαθηματικού του ΕΚΠΑ...

http://forum.math.uoa.gr/viewtopic.php?f=20&p=235587

petrosp13

Προς τους φίλους Χημικούς που διαβάζουν και πλέον βλέπουν έχθρα και με τους συναδέλφους τους Φυσικούς, γιατί όλοι είναι εναντίον τους μάλλον

Η λύση ήταν πολύ απλή και η μόνη λογική για την Θετική Κατεύθυνση
Φυσική κοινή για όλους και επιλογή άλλων 2 ή 3 μαθημάτων ανάμεσα σε Μαθηματικά, Χημεία και ΑΕΠΠ
-Μαθηματικά και ΑΕΠΠ για το μισό πεδίο
-Μαθηματικά και Χημεία για το άλλο μισό
-Χημεία και Βιολογία για το Υγείας

Ο μόνος περιορισμός είναι ότι δεν θα μπορούσε κάποιος να δηλώσει ολόκληρο το θετικό και το Υγείας, αλλά και πάλι θα είχε τουλάχιστον 200 επιλογές σχολών.
Με Χημεία και Πληροφορική θα άνοιγε όλο το θετικό, όλα τα πολυτεχνεία και ΣΘΕ, αλλά δεν θα είχε πρόσβαση στις Υγείας.
Αυτό τουλάχιστον θα ήταν πιο ορθολογικό από το να δούμε τις σχολές Πληροφορικής χωρισμένες στα δυο, και τις μισές να έχουν μάθημα βαρύτητας το ΑΟΘ(!)
Αυτό ήταν το προτεινόμενο και τόσο εύκολα υλοποιήσιμο
Αυτό λέμε από την πρώτη μέρα του Λυκείου Αρβανιτόπουλου
Ποιος αντέδρασε και μιλούσε για περιορισμό των επιλογών των παιδιών;
Ποιος έλεγε για σπάσιμο του πεδίου που δεν πρέπει να γίνει;
Σπάει το πεδίο τελικά όταν μπορείς με Χημεία και Πληροφορική να δώσεις για όλες τις σχολές;
Είναι καλύτερη λύση το να εξετάζονται όλοι στην Χημεία;
Αυτή η αντίθεση της κοινότητας των Χημικών στο αυτονόητο έφερε απίστευτες καραμπόλες, φέρνοντας τις σχολές Πληροφορικής σε λάθος κατεύθυνση, χωρίς μάθημα Φυσικής και εξοβελίζοντας την Κοινωνιολογία.
Κι όλα αυτά για να μην "χάσουν" το μισό θετικό πεδίο.
Η αλήθεια είναι απλή
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Diotima

Εδώ δε διαχωρίζουν τα ίδια τα τμήματα Πληροφορικής τον εαυτό τους σε σχετικά με hardware και software γιατί όλα βέβαια ασχολούνται και με τα δύο και τα διαχωρίζουν αυτοί με το παρανοϊκό μυαλό τους για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Και θα πρέπει και ένας 17χρονος μαθητής να σκεφτεί με αυτήν την παράνοια, εκεί τον οδηγούν!!! Νομίζω ότι εξευτελίζονται τα τμήματα Πληροφορικής με αυτόν τον τρόπο, με ποιο δικαίωμα επεμβαίνουν σε αυτόν το διαχωρισμό τους χωρίς να τα ρωτήσουν;
Πως μεθοδεύουν αντιεπιστημονικά την εντύπωση ενός μαθητή για τα τμήματα αυτά και του λένε αυτό είναι hardware και το άλλο software;
Σηκώνει χοντρή παρέμβαση από την ίδια την Τριτοβάθμια, πρέπει να αντιδράσουν όλοι οι πρόεδροι αυτών των τμημάτων, Πολυτεχνείων και Πανεπιστημίων.

Όσο για το Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ, ίσως το κατέταξαν
στην Οικονομίας-Πληροφορικής λόγω του ότι ο πρόεδρος του τμήματος Ιωάννης Σταυρακάκης υπέγραψε την κοινή επιστολή διαμαρτυρίας που έστειλαν πρόσφατα 9 πρόεδροι των τμημάτων Πληροφορικής ώστε οι υποψήφιοι φοιτητές τους να εξετάζονται στο ΑΕΠΠ και όχι στη Χημεία. Υπάρχει στο σύνδεσμο:
http://360pedia.gr/gia-to-neo-eksetastiko/

Τα υπόλοιπα του δημοσιεύματος ή τα έχουν συμπεράνει από πρόσφατες διαρροές ή είναι εντελώς μεθοδευμένα από κάποιους ή και τα δύο.

Diotima

Αυτά έλεγε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννης Μιχελογιαννάκης το Σεπτέμβριο του 2013:

Πληροφορική: Άλλο χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και άλλο προγραμματισμός, ο οποίος βοηθά στην κριτική σκέψη. Σαφώς και όχι υποβάθμισή της.

Πρόταση: Αντί οι 10.000 καθηγητές Πληροφορικής και οι 16.000 καθηγητές Χημείας να έρχονται αντιμέτωποι, θα μπορούσε να χωριστεί το θετικό πεδίο, ώστε όπου χρειάζεται η Πληροφορική, να εξετάζεται, ενώ όπου χρειάζεται η Χημεία να εξετάζεται αντίστοιχα.

Είναι ακόμα αναρτημένο στο ιστολόγιο του:
http://www.michelogiannakis.gr/press-releases/1661-katapeltis-gia-to-nomoschedio-paideias-o-g-michelogiannakis-oi-6-logoi-pou-epiballoun-na-einai-upochreotiki-i-didaskalia-tou-mathimatos-ton-thriskeutikon

Να του τα θυμίσουν όσοι μπορέσουν να πάνε την επόμενη εβδομάδα στη Βουλή.
Για να μην τα ξεχάσει!

vtsakan

Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.


Νίκος Αδαμόπουλος

#749
ΠαράθεσηΟ ΣΚΟΠΟΣ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ
Η ανακοίνωση της ΕΕΦ βάζει τα πράγματα στη θέση τους και δείχνει ποιοι πατούν επί πτωμάτων και προσπαθούν να διασπάσουν τον ΠΕ04 με ψεύδη για να πετύχουν τους σκοπούς τους. Αξίζουν καλύτεροι δάσκαλοι στους μαθητές.
Εκπαίδευση δεν είναι η παροχή πληροφοριών, είναι η διαμόρφωση ήθους και στάσης ζωής και οι τυχοδιώκτες δεν τα έχουν.