ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

peter13

Υπάρχει και εύκολη λύση και δίκαια. Οι σχολές που ζήτησαν πληροφορική ή και τα δύο να είναι και στα δύο πεδία! Δηλαδή διεκδικούμε μαθηματικό, πολυτεχνεία πληροφορικής, καθώς και ότι λέει όλη η λίστα της αδιπ (αλήθεια πουθενά δεν την έχω δει ολόκληρη μαζί με τα ΤΕΙ...) κτλ και στη 3η κατεύθυνση! Η οποία θα ανοίγει με φυσική(;).
Και το πρόβλημα τώρα...
Δεν υπάρχει φυσική στη τρίτη κατεύθυνση αντίθετα υπάρχει Ιστορία κατεύθυνσης;;;; Αν δεν είναι τυπογραφικό λάθος πολύ απλά no comment....

petrosp13

Ρε παιδιά, βαφτίζουν άνοιγμα πεδίου τις 20 παιδαγωγικές σχολές και τα 20-30 χαμηλόβαθμα ΤΕΙ Υγείας με μειωμένα μόρια
Σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε, ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Spyridon

Θα μπορούσε να βάλει την πληροφορική σαν υποχρεωτικό μπαλαντέρ  στη θετική για να ανοίγει τις σχόλες που ζήτησαν πληροφορική από το ερωτηματολόγιο της ΑΔΙΠ, να έχει τη χημεία σαν υποχρεωτικό μπαλαντέρ για αυτές που ζήτησαν χημεία και να έχει και χημεία και πληροφορική για αυτές που θέλουν και τα δυο... μαζί με φυσική μαθηματικά και γλωσσά ( οι ίδιες οι σχολές  το ζήτησαν άλλωστε ξέροντας ότι θα δίνουν  5 μαθήματα οι υποψήφιοι τους  αφού η φυσική και τα μαθηματικά είναι σίγουρα για τα πολυτεχνεία)

xara_pap

Το θέμα είναι αν μπορεί να αλλάξει κάτι ΤΩΡΑ. Οι προτασεις κι οι υποθεσεις που κανουμε εμείς δεν έχουν σημασία. Τα αρμόδια οργανά μας αν κινηθούν τώρα μπορουπν να το αλλάξουν μεχρι να ψηφιστεί;

makisele

Ολα αλλαζουν οχι μονο στο παρα πεντε αλλα και στο και πεντε. Η φυσικη να μπει επιλογης στη θεση της βιολογιας και βα ξεκλειδωνουν οι σχολες πολυτεχνειων. 3 χρονια πιεζουμε, συνανταμε, στελνουμε mail, αρθρογραφουμε. Τωρα ακομη πιο ενωμενοι θα δωσουμε τον τελικο μας αγωνα.

pvs

Ουσιαστικά το σύστημα γράφτηκε στα μέτρα των χημικών, μην κοροϊδευόμαστε οι μαθητές που θα επιλέξουν το δικό μας πεδίο από τη στιγμή που δεν ανοίγει πολυτεχνικές σχολές θα είναι ελάχιστοι. Οι πολυτεχνικές δεν θα είναι σε εμάς και το πέρασαν μια χαρά βάζοντας το ΑΕΠΠ στη θετική χωρίς να είναι εξεταζόμενο μάθημα. Και τα όργανα μας να πάνε θα τους πει ότι σας έβαλα και στη θετική και σας έφτιαξα και δικός σας πεδίο τι άλλο θέλετε, επίσης αυτά που λέτε για ερωτηματολόγια και ΑΔΙΠ ας τα ξεχάσουμε γιατί αυτά ήταν με την προηγούμενη κυβέρνηση. Ο Μπαλτάς με Φυσική Χημεία Μαθηματικά μεγάλωσε αυτά θα εμπιστεύεται αυτά θεωρεί βασικές επιστήμες, η αναφορά του ότι οι μαθητές μαθαίνουν καλύτερα με μαυροπίνακα λέει πολλά. Δυστυχώς μπήκε ένας άνθρωπος 70+ ετών και εμεις περιμέναμε να υποστηρίξη την επιστήμη μας.   

Spyridon

Παράθεση από: makisele στις 06 Απρ 2015, 10:47:08 ΜΜ
Ολα αλλαζουν οχι μονο στο παρα πεντε αλλα και στο και πεντε. Η φυσικη να μπει επιλογης στη θεση της βιολογιας και βα ξεκλειδωνουν οι σχολες πολυτεχνειων. 3 χρονια πιεζουμε, συνανταμε, στελνουμε mail, αρθρογραφουμε. Τωρα ακομη πιο ενωμενοι θα δωσουμε τον τελικο μας αγωνα.

Έχουμε και τις μισές θετικές σχολές μαζί μας μέσω του ερωτηματολογίου της ΑΔΙΠ. Φυσική μπαλαντέρ για να ανοίγουν οι αντίστοιχες θετικές από το "Οικονομικές -Πληροφορικής " ή πληροφορική μπαλαντέρ στη Θετική για να ανοίγουν πάλι οι ίδιες.  Όποια σχολή θέλει και τα δυο θα περνάνε μέσα από τη θετική και με πληροφορική και με χημεία. Απλό και εύκολο. Πάμε μια ακόμα προσπάθεια.

Υ.Γ Για το επικοινωνιακο.. Πρέπει να δείξουμε με κάθε τρόπο στην κοινή γνώμη  ότι το υπουργείο αγνόησε επιδεικτικά τη βούληση της ΑΔΙΠ και των ίδιων των σχολών και ΑΠΑΓΟΡΕΨΕ τη εξέταση της πληροφορικής για την εισαγωγή στις αντίστοιχες θετικές σχολές που το ζήτησαν και τις υποχρέωσε να παίρνουν μαθητές που εξετάζονται στη χημεία ενώ δε το ζήτησαν.

ΥΓ2. Τώρα το είδα.. Χημεία και όχι μαθηματικά για το παιδαγωγικό;;; !!!!!!!!!!!! Ντροπή...

pvs

Παράθεση από: Spyridon στις 06 Απρ 2015, 11:00:30 ΜΜ
Έχουμε και τις μισές θετικές σχολές μαζί μας μέσω του ερωτηματολογίου της ΑΔΙΠ. Φυσική μπαλαντέρ για να ανοίγουν οι αντίστοιχες θετικές από το "Οικονομικές -Πληροφορικής " ή πληροφορική μπαλαντέρ στη Θετική για να ανοίγουν πάλι οι ίδιες.  Όποια σχολή θέλει και τα δυο θα περνάνε μέσα από τη θετική και με πληροφορική και με χημεία. Απλό και εύκολο. Πάμε μια ακόμα προσπάθεια.

Υ.Γ Για το επικοινωνιακο.. Πρέπει να δείξουμε με κάθε τρόπο στην κοινή γνώμη  ότι το υπουργείο αγνόησε επιδεικτικά τη βούληση της ΑΔΙΠ και των ίδιων των σχολών και ΑΠΑΓΟΡΕΨΕ τη εξέταση της πληροφορικής για την εισαγωγή στις αντίστοιχες θετικές σχολές που το ζήτησαν και τις υποχρέωσε να παίρνουν μαθητές που εξετάζονται στη χημεία ενώ δε το ζήτησαν.

ΥΓ2. Τώρα το είδα.. Χημεία και όχι μαθηματικά για το παιδαγωγικό;;; !!!!!!!!!!!! Ντροπή...
Συνάδελφε ο πρόεδρος των χημικών να το έφτιαχνε θα κρατούσε κάποια προσχήματα

gkipos

H Πληροφορική (ΑΕΠΠ) θα διδάσκεται σε 2 από τις 3 κατευθύνσεις. Στο 75% των παιδιών δηλαδή. Επικοινωνιακά, αυτό είναι υπέρ του υπουργείου σε σχέση με το πως αντιμετωπίζει το μάθημα. Το να υποστηρίξεις ότι το μάθημα χάνει σε κύρος επειδή δεν εξετάζεται πανελλαδικά στην μία κατεύθυνση (στην οποία αποτελεί μάθημα προσανατολισμού όμως) είναι ισχνό επιχείρημα και ίσως μη λογικό. Λογικά, η διδασκαλία της ΑΕΠΠ θα αυξήθει συνολικά σε ώρες στη Γ λυκείου. Από την άλλη, καταλαβαίνω τους συναδέλφους που δουλέυουν σε φροντιστήρια ότι πλέον η μεγάλη μάζα των μαθητών τους θα είναι μαθητές όχι υψηλού επιπέδου.





tsabatman

Ποιοτικά χάσαμε άλλα ποσοτικά;; η πλειοψηφία των μαθητών θα έρχεται σε μας αλλα δυστυχως χαμηλές ποιότητας μαθητές. Περισσοτεροι μαθητές πιστεύουν οτι έχουν ελπίδες στίς οικονομικές σχολές και την πληροφορική παρα στο πολυτεχνείο. Α και κανονιστε να βαλετε εύκολα ΑΕΠΠ φέτος!!!!

Λαμπράκης Μανώλης

καλησπέρα

εγώ δεν έχω καταλάβει κάτι...το 5ο μάθημα επιλογής που φαίνεται ??? το λέει κάπου ?? και να ρωτήσω, από ό,τι βλέπω στο πεδίο πληροφορικής/οικονομίας είναι υποχρεωτικό μόνο το ΑΕΠΠ....όχι η ΑΟΘ σωστά ?? αυτό θα δεν θα ξεσηκώσει τους συνάδελφους οικονομολόγους ??? φοβάμαι μήπως μας στοχοποιήσουν .. κάτι τέτοιο άκουσα σε μία σχετική συζήτηση...

petrosp13

Παράθεση από: gkipos στις 06 Απρ 2015, 11:25:09 ΜΜ
Το να υποστηρίξεις ότι το μάθημα χάνει σε κύρος επειδή δεν εξετάζεται πανελλαδικά στην μία κατεύθυνση (στην οποία αποτελεί μάθημα προσανατολισμού όμως) είναι ισχνό επιχείρημα και ίσως μη λογικό.

Όπως τα σημερινά μαθήματα Γενικής Παιδείας;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

gkipos

Παράθεση από: petrosp13 στις 06 Απρ 2015, 11:31:41 ΜΜ
Όπως τα σημερινά μαθήματα Γενικής Παιδείας;
Από τη στιγμή όμως που η ΑΕΠΠ θα εξετάζεται και πανελλαδικά, δεν μπορείς να την εξομοιώσεις με τα σημερινά μαθήματα Γενικής Π. Αυτό θα ίσχυε μόνο αν δεν υπήρχε ως πανελλαδικό εξεταζόμενο μάθημα στην Γ κατεύθυνση.

petrosp13

Δεν παύει να είναι σαν σημερινό μάθημα Γενικής Παιδείας αυτό που μπαίνει στην Θετική
Κατεύθυνση με Μαθηματικά-Φυσική-Χημεία-Βιολογία, ο μαθητής δεν θα έχει ούτε χρόνο, ούτε και θέληση να ασχοληθεί με ένα σχετικά δύσκολο αντικείμενο που δεν εξετάζεται καν
Επικοινωνιακό τρικ θα είναι που θα δυσκολέψει την πίεση για το αυτονόητο των σχολών αυτής της κατεύθυνσης
Πρέπει να χρησιμοποιηθεί σαν μπαλαντέρ για το πεδίο της 3ης κατεύθυνσης
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Spyridon

Παράθεση από: gkipos στις 06 Απρ 2015, 11:39:51 ΜΜ
Από τη στιγμή όμως που η ΑΕΠΠ θα εξετάζεται και πανελλαδικά, δεν μπορείς να την εξομοιώσεις με τα σημερινά μαθήματα Γενικής Π. Αυτό θα ίσχυε μόνο αν δεν υπήρχε ως πανελλαδικό εξεταζόμενο μάθημα στην Γ κατεύθυνση.

Η ερώτηση είναι απλή και τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Υπάρχουν δεκάδες θετικές σχολές, μέσω της ΑΔΙΠ, που ζήτησαν ΕΞΕΤΑΣΗ στη πληροφορική και όχι στη χημεία. Πάνω κάτω ο ίδιος αριθμός. Γιατί να μην εξετάζονται οι μαθητές στην πληροφορική για αυτές τις θετικές σχολές έχοντας είτε μπαλαντέρ τη φυσική στο πεδίο "πληροφορική - οικονομικά" είτε ακόμα καλύτερα την πληροφορική στη θετική σαν μπαλαντέρ; Απλό.