Επαναληπτικές Εξετάσεις 2014

Ξεκίνησε από stark, 24 Ιουν 2014, 06:45:50 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

@kpde   καλημέρα,

θα ήθελα και τη γνώμη σου για το πλήθος των μονάδων που επέλεξε να διαθέσει η κεε σε ερωτήσεις ανάπτυξης, δηλαδή παπαγαλίας, σε "τακτικά" και επαναληπτικά θέματα

kpde

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 30 Ιουλ 2014, 01:17:43 ΜΜ
@kpde   καλημέρα,

θα ήθελα και τη γνώμη σου για το πλήθος των μονάδων που επέλεξε να διαθέσει η κεε σε ερωτήσεις ανάπτυξης, δηλαδή παπαγαλίας, σε "τακτικά" και επαναληπτικά θέματα

Θυμάμαι κάποιες παλιότερες προσπάθειες αξιολόγησης των θεμάτων των γενικών εξετάσεων με βάση την ταξινομία του Bloom από τον Βαγγέλη τον Κανίδη.  Από τις 6 κατηγορίες διδακτικών στόχων, αν θυμάμαι καλα, σχετικοί με τη δευτεροβάθμια κρίθηκαν οι πρώτες 4:
1. Ανάκληση
2. Κατανόηση
3. Εφαρμογή
4. Ανάλυση

Οι ερωτήσεις που αναφέρεσαι θεωρώ πως αφορούν στην πρώτη κατηγορία διδακτικών στόχων.

Υπάρχει μια γενική απαξίωση, βέβαια, στην κοινότητα των μαθητών (αλλά και των καθηγητών) ερωτήσεων απομνημόνευσης (ανάκλησης γνώσης) με έμμεσους (αλλα και άμεσους) αρνητικούς χαρακτηρισμούς όπως η "παπαγαλία".  Προσωπικά θεωρώ πως όλες οι ικανότητες πρέπει να αξιολογούνται και να "αμοίβονται" ΄σε επίπεδο απολυτήριων εξετάσεων και όχι μόνο εκείνες των "ανώτερων" επιπέδων.

Με έναν (ΠΟΛΥ) πρόχειρο υπολογισμό, θα έλεγα πως εάν οι μονάδες "μοιράζονται" ισοδύναμα στις 4 κατηγορίες, θα έπρεπε να υπάρχουν 25 μονάδες για ερωτήσεις αυτού του είδους.

Δεν έχω αυτή τη στιγμή το χρόνο να δω ακριβώς πόσες ήταν αυτή τη φορά ή τις υπόλοιπες, όμως εκτιμώ πως η τελική κατανομή της βαθμολογίας των μαθητών σε επίπεδο επικράτειας είναι ένα δείγμα της ευστοχίας της επιτροπής στην κατανομή των μονάδων.

P.Tsiotakis

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, αν έχουμε μάθημα στο μέλλον θα το ξανασυζητήσουμε διεξοδικότερα

kpde

Καλώς.

Αν και έχουμε μια ακόμη ολόκληρη γενιά υποψηφίων (ακόμα μια χρονιά με το συγκεκριμένο μάθημα ), μαθητών που αξίζουν τον κόπο να ασχοληθούμε, έστω και αν η "επένδυση" μπορεί να μην "αποδώσει" εφόσον το μάθημα τελικά καταργηθεί.

Δεν σου κρύβω βέβαια πως οι μέχρι τώρα "συζητήσεις" με έχουν αφήσει με μια γεύση "ματαιότητας" όσον αφορά στο κατά πόσο είμαστε διατεθειμένοι να αλλάζουμε τη γνώμη μας μέσα από αυτές.  Χωρίς ίσως να το αντιλαμβανόμαστε και οι ίδιοι, έχω την αίσθηση πως η ανάγκη να επικρατήσει η προσωπική μας άποψη υπερσκελίζει την ανάγκη να δημιουργηθεί κοινή αντίληψη με αποτελέσματα που τα βιώνουμε (σχεδόν) κάθε χρόνο τέτοια εποχή.

Τέλος πάντων. 
Οψόμεθα.
Καλό καλοκαίρι (what's left of it)

Άρης Κεσογλίδης

#34
Γεια σας κι από μένα μετά από αρκετό καιρό... Δεν είχα δει τα θέματα των επαναληπτικών, και τώρα που τα είδα μπήκα να σχολιάσω και να προβληματιστώ μαζί σας...

Για το Γ2, που οι περισσότεροι λένε ότι δεν είναι καλά διατυπωμένο, θα συμφωνήσω.
Εμένα όμως με το που το βλέπω, μου έρχεται στο μυαλό κάτι που δεν είδα από κανέναν.
Όταν λέει
"Να εμφανίζει την πρώτη λύση (τριάδα) για την οποία το άθροισμα των  x, y, z  έχει τη μεγαλύτερη τιμή.",
καταλαβαίνω ότι:

1) θα ξεκινήσουμε κάθε μεταβλητή από το -100 (μόνο αυτό μου έρχεται λογικό να εννοεί ο "ποιητής"!..)

2) θα υπάρχουν πολλές λύσεις, οι οποίες όλες έχουν από ένα άθροισμα. Έστω ότι 5 από αυτές, θα έχουν άθροισμα π.χ. 37, και όλες οι άλλες μικρότερο άθροισμα. Οπότε πρέπει να τις έχουμε κρατήσει τις τριάδες σε έναν δισδιάστατο πίνακα Τ και το άθροισμα καθεμιάς σε έναν μονοδιάστατο Α, και αφού έχουμε βρει το max (εδώ το 37) στον Α, να ξεκινήσουμε απ' την αρχή την προσπέλαση στον πίνακα Α με τα αθροίσματα των λύσεων και να σταματήσουμε στην 1η τριάδα που θα έχει άθροισμα ίσο με το max!
Καλό;...   ::)
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

akis_taz

Παράθεση από: amanou στις 24 Ιουν 2014, 08:21:31 ΜΜ
Θέμα Γ
...
         Π <- Π + 1
         Αν (x>0 και x mod 2 = 0 ) και (y>0 και y mod 2 = 0 ) και (z>0 και z mod 2 = 0 ) τότε
             Π2 <- Π2 + 1
         Τελος_αν 
...
Αν (x>0 και y>0 και z>0) τότε
   Αν (x mod 2=0 και  y mod 2=0 και z mod 2=0) τότε
             Π2 <- Π2 + 1
   Τελος_αν 
Τέλος_αν
Εφόσον σε πράξεις div, mod μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μόνο θετικούς ακέραιους αριθμούς και τα x, y, z ξεκινούν από -99 πρέπει να ελεγχθεί αν είναι θετικοί.
Νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα στην προηγούμενη λύση που δώσατε.

nikolasmer

Γενίκευση για το Δ3 υπάρχει;
Δηλαδή εννοώ για όλα τα εκλογικά καταστήματα; >:D
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

psar_73

Γενίκευση του Δ3 (αθροίσματα κατά όσες στήλες ορίζει ο πίνακας τεκ[34])


α <-- 1
β <-- τεκ[1] !τεκ:τμήματα εκλογικών καταστημάτων
για κ από 1 μέχρι 34
   για ι από 1 μέχρι 65
     αθρ[ι,κ] <-- 0
     για ξ από α μέχρι β
       αθρ[ι,κ] <-- αθρ[ι,κ]+ψ[ι,ξ]
     τέλος_επανάληψης   
     α <-- α+τεκ[κ]
     αν κ<=33 τοτε
       β <-- β+τεκ[κ+1]     !για να μην προσθέσει τεκ[35] και βγει εκτός πίνακα
     τέλος_αν
   τελος_επαναληψης
τέλος_επανάληψης         
!μετα μέγιστα στηλών στον αθρ[65,34]

petrosp13

Ένας αποκλειστικά από τους τρεις να είναι μηδέν

(Α*Β*Γ = 0) και (Α*Β + Β*Γ + Α*Γ <> 0)
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής