ΘΕΜΑ Β

Ξεκίνησε από gpapargi, 06 Ιουν 2014, 09:08:17 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

freedomst


Αυτό είναι για το Α5:

Παράθεση από: evry στις 13 Ιουν 2014, 05:58:05 ΜΜ
Πάμε τώρα και στον διασυρμό του Β1.
Επειδή οι μονοί αριθμοί από 101 έως 200 θα είναι οι μισοί δηλάδή 50 έχουμε και λέμε:

Σ = 101 + 103 + ... + 199 = (100 + 1) + (100 + 3) + (100 + 5) + ... + (100 + 99) =
50*100 + 1 + 3 + 5 + ... + 99

από όπου με το κόλπο του Gauss (25 ζευγάρια που έχουν άθροισμα 100) επειδή δεν θυμάμαι απέξω τον τύπο της Αρ.Προόδου έχουμε

Σ = 5000 + 25*100 = 7500

και ο αλγόριθμος γίνεται:

Κώδικας: Pascal
A <- 2014
B <- 7500
Αρχή_Επανάληψης
  Β <- Β + 0
  Α <- Α + 0
Μέχρις_ότου   Α > 200
Εμφάνισε Β



Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

pgrontas

Πάντως για το Β2 η συντριπτική πλειοψήφια των λύσεων που έχω διορθώσει είναι με μέχρις ότου.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

petrosp13

Και η οδηγία που έχετε είναι...;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pgrontas

Και τα δύο σωστά, τρία αν βάλουμε και τη Για.
Έχει νομίζω ξαναγραφεί πριν από κάποιες μέρες.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pgrontas

Εγώ όχι, αλλά δεν θέλω να ξαναξεκινήσουμε τη συζήτηση.
Διαισθάνομαι πάντως ότι αν αναλυθούν οι επιμέρους βαθμολογίες, σίγουρα θα υπάρχει κάποια συσχέτιση όσων χρησιμοποίησαν όσο με τον υψηλό βαθμό.

Προφανώς δεν αναφέρομαι σε απώλεια μορίων γι'αυτό το θέμα (αφού ήρθε η οδηγία φυσικά την ακολουθούν όλοι), αλλά στην πιθανότητα λαθών στα υπόλοιπα θέματα όσων χρησιμοποίησαν μέχρις ότου στο Β2
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry

χαχα, σωστά
το μπέρδεψα με το Β1.
δεν ξέρω γιατί, ίσως επειδή και τα 2 είναι συμπλήρωση κενών
Παράθεση από: freedomst στις 13 Ιουν 2014, 09:08:20 ΜΜ
Αυτό είναι για το Α5:

ευχαριστώ για την παρατήρηση
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

#142
Στα 150 γραπτά που έχω κάνει δεν υπάρχει γραπτό πάνω από 90 που να μην το είχε κάνει με Όσο
Επίσης σχεδόν όλοι οι πάνω από 90 έχουν λάθος το ΣΛ με την ταξινόμηση
Τέλος δεν υπάρχουν βαθμολογίες μεταξύ 83-90.
που σημαίνει ότι τα θέματα δεν είχαν καλή διαβάθμιση ως προς τη δυσκολία
Παράθεση από: pgrontas στις 13 Ιουν 2014, 11:08:55 ΜΜ
Διαισθάνομαι πάντως ότι αν αναλυθούν οι επιμέρους βαθμολογίες, σίγουρα θα υπάρχει κάποια συσχέτιση όσων χρησιμοποίησαν όσο με τον υψηλό βαθμό.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

demy pap

Σε τί ποσοστά κυμαίνονται οι βαθμολογίες 90+;

Άρης Κεσογλίδης

Παράθεση από: evry στις 13 Ιουν 2014, 05:58:05 ΜΜ
Πάμε τώρα και στον διασυρμό του Β1.
Επειδή οι μονοί αριθμοί από 101 έως 200 θα είναι οι μισοί δηλάδή 50 έχουμε και λέμε:

Σ = 101 + 103 + ... + 199 = (100 + 1) + (100 + 3) + (100 + 5) + ... + (100 + 99) =
50*100 + 1 + 3 + 5 + ... + 99

από όπου με το κόλπο του Gauss (25 ζευγάρια που έχουν άθροισμα 100) επειδή δεν θυμάμαι απέξω τον τύπο της Αρ.Προόδου έχουμε

Σ = 5000 + 25*100 = 7500

και ο αλγόριθμος γίνεται:

Κώδικας: Pascal
A <- 2014
B <- 7500
Αρχή_Επανάληψης
  Β <- Β + 0
  Α <- Α + 0
Μέχρις_ότου   Α > 200
Εμφάνισε Β


(Του Α5 όπως ειπώθηκε.)

Έτσι Evry! Να τα μαζέψουμε αυτά να τα στείλουμε στην επιτροπή να δούμε τι θα μας πει!....
(Λεπτομέρεια, αλλά αφού είναι στη λύση, πιο γρήγορα γίνεται από την αρχή με 25 ζεύγη που έχουν άθροισμα 300.
101+103+....197+199 = (101+199) + (103+197) + .... = 25*300 = 7500)
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

freedomst

Παράθεση από: evry στις 14 Ιουν 2014, 12:47:47 ΠΜ
χαχα, σωστά
το μπέρδεψα με το Β1.
δεν ξέρω γιατί, ίσως επειδή και τα 2 είναι συμπλήρωση κενών ευχαριστώ για την παρατήρηση

Καλημέρα :-)
Ανθρώπινο με 2 συμπληρώσεις κενού !!! ;-)
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

petrosp13

Παράθεση από: evry στις 14 Ιουν 2014, 12:50:54 ΠΜ
Στα 150 γραπτά που έχω κάνει...
Τέλος δεν υπάρχουν βαθμολογίες μεταξύ 83-90.
που σημαίνει ότι τα θέματα δεν είχαν καλή διαβάθμιση ως προς τη δυσκολία

Παράθεση από: petrosp13 στις 06 Ιουν 2014, 04:59:07 ΜΜ
Λογικά, θα υπάρξει μεγαλύτερη συγκέντρωση στους βαθμούς 60-85 και λιγότερα άριστα γραπτά

Είμαι μάγος τελικά  :D :D :D
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

noname

Τελικά δεν ήταν ευκολότερα από πέρυσι;
:-P

akis_taz

Καλησπέρα σε όλους, καλή χρονιά!

Υπάρχει καθηγητής σε σχολείο επαρχιακής πόλης, ο οποίος υποστηρίζει ότι η λύση με "όσο" είναι λάθος γιατί το συγκεκριμένο διάγραμμα ροής είναι ξεκάθαρα το διάγραμμα ροής της εντολής "Για... από... μέχρι" Στηρίζει την άποψή του στο 8ο κεφάλαιο όπου αναφέρεται ότι "η επανάληψη επαναλαμβάνεται μέχρι η μεταβλητή να ξεπεράσει την τελική τιμή που υπάρχει στο μέχρι" και δεν δίνει καμία απολύτως σημασία στο διάγραμμα ροής της "για" ως παράδειγμα που υπάρχει στο 2ο κεφάλαιο.
Την λύση με μέχρις_ότου δεν τη συζητάει καθόλου και αυτή με την "όσο" λέει ότι αυτός έκοβε μόρια γιατί έτσι ήταν το σωστό.
Και ρωτάω εγώ συνάδελφοι: Τι λέμε στους μαθητές μας για αυτές τις περιπτώσεις;

Νίκος Αδαμόπουλος

Αυτά έχει η ζωή!